Parašė Bartas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Tai yra visiškas liberalistinis vertinimas. Dar kartą kartoju, kad Lietuva turi užtikrinti pirmiausia susisiekimą šalies viduje, o ne su užsieniu. Kas paskaičiavo, kiek darbo vietų tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria geležinkeliai, kiek žmonių važinėja į darbą čia, Lietuvoje? Kas dėl efektyvumo didinimo transporte, tai būtent ir reikia remti geležinkelius bei viešąjį transportą, o ne kišti pinigus į asfaltą. Būtent masiniai pervežimai didina transporto efektyvumą, o ne tai, kad kiekvienas važiuoja savo automobiliu. Žodžiu, AL užsilenkimo niekas ir nepajus. O pažiūrėkime, kas būtų, jei, tarkime, Vilniuje, užsilenktų viešasis transportas...
-
Jau kelintą kartą matau paryškintą terminą. Ką jis konkrečiai reiškia?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.
Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
Komentuoti:
-
Gelbėdama „Air Lituanicos“ keleivius „Wizz air“ prideda dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363736
Komentuoti:
-
Gal baigiam pudrint žmonėms smegenis? Su agentūroms buvo dirbama ir per agentūras pardavinėjami bilietai buvo TAŠKASParašė udrius Rodyti pranešimąjeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?
Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?
Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama
Komentuoti:
-
2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos.
Yra senas pasakymas, naudojamas ir verslo vertinimo praktikoje: You can’t drive forward using your rearview mirror. Aktualiausia yra pati naujausia informacija, kurią ir pateikė Zuokas bei esamų pardavimų tendencijos, o jos buvo augančios.Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų
Nepainiokite pelno-nuostolių ataskaitos, su pinigų srautaisar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.
Komentuoti:
-
Na, dar kartą pacituot bandysiu, pvz. 2014 metų duomenis.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąTai kur ta oficiali informacija
? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.
Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos. Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų, ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/air-l...#ixzz3b2wko8Ih
Komentuoti:
-
koks reiso užkrovimas buvo galima sužinoti?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBromma ne, Arlanda taip
Komentuoti:
-
ar ne per brangūs tiek apsiškštinėjimai? jei Stokholm savižudybė, kodėl iš vis reikėjo lysti ten?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.
Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
Komentuoti:
-
Oficialios informacijos nėra, jeigu vertinsim pagal tą pačią logiką. Šimašius irgi turi interesą: parodyti kokios AL buvo blogos ir kiek daug dotacijų reikėjo.
Komentuoti:
-
Tai kur ta oficiali informacijaC'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.
? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.
Komentuoti:
-
Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.
Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
Komentuoti:
-
jeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąĮ Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.
Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.
Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?
Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama
Komentuoti:
-
Į Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.Parašė udrius Rodyti pranešimąNe , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?
Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.
Komentuoti:
-
C'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąBendrovės veiklos rezultatais tiesiog manipuliuojama, tam yra pakankamai daug galimybių, kai informacija yra tik dalinai prieinama. Apie 30K+10 mln. buvo pareikšta Šimašiaus. Zuokas, savo ruožtu, pareiškė jau jau pasiekta 13%, o investicijų poreikis 8 mln.
http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...tuanica-veikla
Komentuoti:
-
Ne , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?
Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?
Komentuoti:
-
Udriau, specifinis bazaras jau pradeda varginti. Pasikartosiu, jog nesu Air Lituanica atstovas.Tai dabar jau turistų nevežate, bet vežate verslą. Tai gal laikas apsispręsti ką Jūs vežate?
Apie pusę keleivių sudarė ne low cost'iniai užsieniečiai, skrendantys iš pagrindinių oro uostų.
Komentuoti:
-
Na įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?
Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?
Komentuoti:
-
Tik nereikia lia lia. Aukščiau buvo pateikti visi man žinomi fail'ai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.
Komentuoti:
-
Na nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.Parašė udrius Rodyti pranešimąTik va, kad realiam gyvenime ne pasakiški skaičiai valdo, bet mokėjimas dirbti - tai vat šito vyrai nežinojo.
Komentuoti:
Komentuoti: