Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Ši problema į viešumą keliama jau ne pirmą sykį. 2009 metais KC narys Raimondas Kuodis viešame laiške „Kodėl reikia baigti kasmet deginti 150 milijonų litų „Lietuvos geležinkeliuose“?“, skirtame tuometinei Vyriausybei, analizavo šį klausimą pasitelkdamas kaštų-naudos analizę (KNA). Nors Vyriausybė ir sutiko su skaičiavimo metodologija, kurią naudojo ekonomistas, jos kontra-argumentai buvo gana migloti. Vyriausybės atstovai pažymėjo socialinę paslaugos naudą, savivaldybių atstovų nepritarimą geležinkelių transporto optimizavimo planams bei faktą, kad daugelyje Europos sąjungos narių geležinkelių transporto veikla yra nuostolinga, o praktika nuostolius kompensuoti valstybės biudžeto lėšomis yra įprasta.
    http://investuotoju.lt/failai/LG%20a...4%97%20_2_.pdf


    Udriau, vien ironijos argumentuotai diskusijai nepakanka. Informaciją apie vykstančias derybas patvirtino susisiekimo ministras.
    Tai yra visiškas liberalistinis vertinimas. Dar kartą kartoju, kad Lietuva turi užtikrinti pirmiausia susisiekimą šalies viduje, o ne su užsieniu. Kas paskaičiavo, kiek darbo vietų tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria geležinkeliai, kiek žmonių važinėja į darbą čia, Lietuvoje? Kas dėl efektyvumo didinimo transporte, tai būtent ir reikia remti geležinkelius bei viešąjį transportą, o ne kišti pinigus į asfaltą. Būtent masiniai pervežimai didina transporto efektyvumą, o ne tai, kad kiekvienas važiuoja savo automobiliu. Žodžiu, AL užsilenkimo niekas ir nepajus. O pažiūrėkime, kas būtų, jei, tarkime, Vilniuje, užsilenktų viešasis transportas...

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

    Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
    Jau kelintą kartą matau paryškintą terminą. Ką jis konkrečiai reiškia?

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Gelbėdama „Air Lituanicos“ keleivius „Wizz air“ prideda dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą

    http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363736

    Komentuoti:


  • adebisi
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    jeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?

    Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?

    Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama
    Gal baigiam pudrint žmonėms smegenis? Su agentūroms buvo dirbama ir per agentūras pardavinėjami bilietai buvo TAŠKAS

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos.
    2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.

    Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų
    Yra senas pasakymas, naudojamas ir verslo vertinimo praktikoje: You can’t drive forward using your rearview mirror. Aktualiausia yra pati naujausia informacija, kurią ir pateikė Zuokas bei esamų pardavimų tendencijos, o jos buvo augančios.

    ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.
    Nepainiokite pelno-nuostolių ataskaitos, su pinigų srautais

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Tai kur ta oficiali informacija? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.
    Na, dar kartą pacituot bandysiu, pvz. 2014 metų duomenis.
    2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/air-l...#ixzz3b2wko8Ih
    Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos. Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų, ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bromma ne, Arlanda taip
    koks reiso užkrovimas buvo galima sužinoti?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bromma ne, Arlanda taip

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

    Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
    ar ne per brangūs tiek apsiškštinėjimai? jei Stokholm savižudybė, kodėl iš vis reikėjo lysti ten?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Oficialios informacijos nėra, jeigu vertinsim pagal tą pačią logiką. Šimašius irgi turi interesą: parodyti kokios AL buvo blogos ir kiek daug dotacijų reikėjo.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    C'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.
    Tai kur ta oficiali informacija? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

    Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Į Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.

    Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.
    jeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?

    Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?

    Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ne , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?
    Į Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.

    Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Bendrovės veiklos rezultatais tiesiog manipuliuojama, tam yra pakankamai daug galimybių, kai informacija yra tik dalinai prieinama. Apie 30K+10 mln. buvo pareikšta Šimašiaus. Zuokas, savo ruožtu, pareiškė jau jau pasiekta 13%, o investicijų poreikis 8 mln.
    http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...tuanica-veikla
    C'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?

    Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?
    Ne , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Tai dabar jau turistų nevežate, bet vežate verslą. Tai gal laikas apsispręsti ką Jūs vežate?
    Udriau, specifinis bazaras jau pradeda varginti. Pasikartosiu, jog nesu Air Lituanica atstovas.

    Apie pusę keleivių sudarė ne low cost'iniai užsieniečiai, skrendantys iš pagrindinių oro uostų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?

    Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.
    Tik nereikia lia lia. Aukščiau buvo pateikti visi man žinomi fail'ai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tik va, kad realiam gyvenime ne pasakiški skaičiai valdo, bet mokėjimas dirbti - tai vat šito vyrai nežinojo.
    Na nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.

    Komentuoti:

Working...
X