Parašė Bartas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
-
Tai, ką tu dabar cituoji, aš matau kaip patvirtinimą, kad toks projektas negalėjo būti kuriamas.
Komentuoti:
-
„Air Lituanica“ uždarymas Vilniaus savivaldybei gali kainuoti virš 1 mln. eurų – R. Šimašius
http://faktai.lt/lietuva/air-lituani...ru-r-simasius/
Komentuoti:
-
Mero R.Šimašiaus, susisiekimo viceministro A.Šliūpo komentaras dėl oro vežėjų skrydžių krypčių
https://www.youtube.com/watch?v=UZubvqjqXvU
Komentuoti:
-
Tai, ką tu dabar cituoji, aš matau kaip patvirtinimą, kad toks projektas negalėjo būti kuriamas:
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąKokios buvo klaidos? Siejimas su konkretaus politiko vardu. Jokiems dideliems projektams tai nėra gerai, jeigu juose įvelti viešieji pinigai. Milžiniškas blogis.
Komentuoti:
-
Kaip ten bebūtų, tačiau pradinis verslo planas, kuris ir apsprendė kokius lėktuvus pasirinkti, prognozavo pelną jau šiais metais. O šiais metais turim nežmonišką minusą. Tai kas tada ne taip buvo daroma? Dėl ko dabar turim tokią situaciją, t.y. bankrotą?
Geras komentaras iš to pačio blogo:
pliumbum - 2015 05 22, 12:07
Labai ačiū Simonui už darbą ir tikrai puikias avialinijas.
Kokios buvo klaidos? Labai paprastos:
1. Siejimas su konkretaus politiko vardu. Jokiems dideliems projektams tai nėra gerai, jeigu juose įvelti viešieji pinigai. Milžiniškas blogis. Šūdo pylimas beveik be perstojo viso gyvavimo metu vien dėl šitos paprastos priežasties. Tas kenkė įvaizdžiui, o kartu ir bilietų pardavimams, ir projekto tęstinumui, ir t.t. ir pan. Niekada, NIEKADA taip nereikia daryti. Be rinkos konkurentų tikrai nereikia dar ir politinių konkurentų. Kurie yra netgi stipresni, labiau suinteresuoti ir įžūlesni negu rinkos konkurentai. Turi būti visuotinis politinis konsensusas, jeigu avialinijos veiks finansuojamos iš viešųjų lėšų.Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.25, 20:02.
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą„Embraer E-Jet“ pasirinkimas buvo užduotas dar prieš daugiau nei metus rengiant vežėjo verslo planą ir daugelis aspektų dėl šio pasirinkimo pasitvirtino eigoje.
Komentuoti:
-
Kodėl „Air Lituanica“ pasirinko „Embraer“ „E-Jet’us“?
„Embraer E-Jet“ pasirinkimas buvo užduotas dar prieš daugiau nei metus rengiant vežėjo verslo planą ir daugelis aspektų dėl šio pasirinkimo pasitvirtino eigoje. Strategija anksčiau nei taktika. „Embraer E-Jet“ geriausiai išpildo „Air Lituanica“ strategiją pasiūlyti patogiausius regioninius skrydžius orientuotus į keliaujančius darbo reikalais.
„Embraer E-Jet“ serija turi kelis neginčijamus privalumus, kuriais „Air Lituanica“ naudojasi ir ketina pasinaudoti:
– techninių priežiūros bazių prieinamumas – „E-Jet“ priežiūra ir remontas gali būti atliekiami Taline, Varšuvoje, Helsinkyje, o greitu metu gali būti ir Vilniuje; priežiūros bazės arti ir kainos labiau su Rytų Europos darbo jėgos apmokėjimo lygiu;
– krovinių vežimas – „E-Jet“ yra talpiausi regioniniai lėktuvai krovinių vežimui;
– lankstumas varijuojant tarp skirtingų modifikacijų – nuo 70 vietų (E170) iki 122 vietų (E195) yra realiai tos pačios modifikacijos lėktuvai, su ta pačia remonto ir priežiūros programa bei ta pačia įgulos paruošimo programa. Ateityje ketiname išnaudoti skirtingiems maršrutams skirtingos modifikacijos e-jet’us;
– tai vienas patogiausių lėktuvų keliaujantiems darbo reikalais – sėdynės išrikiuotos 2+2 (ir plačiausios savo klasėje!), galimybė parkuotis prie įlaipinimo galerijų bei sutalpinti lėktuvo salone visą rankinį bagažą.
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąŠtai įrašas AL komercijos direktoriaus S.Bartkaus bloge, apie skrydžių vykdymo sąnaudas, padėsiantis susiorientuoti, jog veiklą vykdė žmonės nutuokiantys apie lėktuvų parinkimą
Komentuoti:
-
Zuokas veikiausiai nedarė analizių kokio dydžio lėktuvai būtų buvę patys geriausi pradėti veiklą, aš įsivaizduoju, kad jis atėjo ir padėjo ant stalo tam tikrą pinigų sumą, kurią galėjo skirti iš biudžeto ir pasake "prašom už tiek sukurti avialinijas"..
Štai įrašas AL komercijos direktoriaus S.Bartkaus bloge, apie skrydžių vykdymo sąnaudas, padėsiantis susiorientuoti, jog veiklą vykdė žmonės nutuokiantys apie lėktuvų parinkimą:
http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...ykdymo-kastai/
Pirmadienį Vyriausybės vadovas, žurnalistų paklaustas, ar reikėjo bandyti finansiškai palaikyti bendrovės „Air Lituanica“ gyvavimą, atsakė: „Būtų sunku atsakyti iš karto į šį klausimą, nes pirmiausia būtina žinoti, kokia yra bendrovės finansinė padėtis. Reikia visąlaik analizuoti ir žiūrėt, ar yra kažkokios galimybės padėti tokiai kompanijai, kaip finansiškai išgyventi. Jeigu yra ilgalaikis strateginis planas, kuris parodytų, kad ji toliau gali vykdyti savo veiklą ir po kurio laiko jau pradėti dirbti pelningai, tai, sakyčiau, reikia bandyti išlaikyti.“
Komentuoti:
-
Jūs visi rimtai tikit, kad Air Baltic skraidys tomis kryptimis? Dėl to, kad padidins skrydžių skaičių į Rygą iki kokių 10 sutikčiau, bet netikiu, kad laikys visas šitas kryptis. Tas pats 2009 buvo.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJei valdymas neefektyvus, tai valstybė perėmusi bendrovę būtų galėjusi ją valdyti efektyviau.
Antra vertus tiesa, kad buvo kažkoks maršrutų įdirbis, nors ir nepakankamas. Tai mano nuomone kone vienintėlis AirLituanicos vertingesnis turtas, bet galbūt dėl to buvo galima pasistenkti labiau, tik aišku ne savivaldybei, o vyriausybei. Tačiau vyriausybė pati turi imti ir padaryti analizę ar tas avialinijas dar galima išgelbėti ir ar verta gelbėti. Bet regis Butkevičiui tai nerūpi ir jis net nebandė domėtis AirLituanica, laukė kol jie patys planą paruoš.
Pirmadienį Vyriausybės vadovas, žurnalistų paklaustas, ar reikėjo bandyti finansiškai palaikyti bendrovės „Air Lituanica“ gyvavimą, atsakė: „Būtų sunku atsakyti iš karto į šį klausimą, nes pirmiausia būtina žinoti, kokia yra bendrovės finansinė padėtis. Reikia visąlaik analizuoti ir žiūrėt, ar yra kažkokios galimybės padėti tokiai kompanijai, kaip finansiškai išgyventi. Jeigu yra ilgalaikis strateginis planas, kuris parodytų, kad ji toliau gali vykdyti savo veiklą ir po kurio laiko jau pradėti dirbti pelningai, tai, sakyčiau, reikia bandyti išlaikyti.“
Premjeras leido suprasti, kad „Air Lituanica“ atveju tokio veiklos plano buvo tiesiog pristigta.
lačiau: http://vz.lt/article/2015/5/25/butke...#ixzz3bAWoJ6Mh
Komentuoti:
-
Air lituanica liko skolije 1 mlj eur uz navigacines paslaugas. Speju kad dar kitos skolos, kurias zino tik ministras islys veliau
Komentuoti:
-
Parašė Sula
Šiaip tai Air Lituanica neefektyvumas finansine prasme tikrai stulbinantis, jei pateikiami skaičiai yra teisingi.
Parašė dainiauskas
O vos kas ir tos privačios bendrovės maus iš Lietuvos, vat ir išlįs visas pigumas per visus galus. Kas iš to, jei dabar iki Paryžiaus nuskrendi su Wizzair pigiai, bet iki miesto ir atgal į oro uostą susimoki dar daugiau negu skrydžio bilietas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali, nes efektyvumas vertinamas ne vien tik kiek pelno duos, bet ir socialine, kultūrine, demografine ir kt. nauda visai valstybei, ne tik grupelei savininkų. Bet AL visapusiškai buvo nenaudingos miestui taip, kaip ji veikė.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTurbūt visas pasaulis žino, kad kuo daugiau taupai, tuo blogiau gyveni, bet lietuviai šito iki šiol nesuprato.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNuo kada valstybė kažką gali padaryti efektyviau?
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip tai Air Lituanica neefektyvumas finansine prasme tikrai stulbinantys, jei pateikiami skaičiai yra teisingi.
Berods FlyLAL žlugo su ~100 mln.Lt (30 mln.EUR nuostoliais), esant apyvartai apie 300 mln. Lt. Ir tie nuostoliai iš dalies buvo sąlygoti santykinai pelningų (iki šiol veikiančių) veiklų atskyrimo.
Dar privatizuojant senąjį LAL, nuostoliai neviršyjo net 10% apyvartos, ir aviakompanija buvo tiesiog nuolat diskredituojama, vietoj to, kad sutvarkyti valdymą ir išsaugoti Lietuvos nacionalinį vežėją.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.25, 16:15.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMasto ekonomija irgi veikia. Viena, kai aviacijos bendrovė turi kelias kryptis, kurios balansuoja ant ribos, ir kai turi keliasdešimt. Vadyba, finansinės galimybės, geresnis įdirbis ir kt.
Berods FlyLAL žlugo su ~100 mln.Lt (30 mln.EUR nuostoliais), esant apyvartai apie 300 mln. Lt. Ir tie nuostoliai iš dalies buvo sąlygoti santykinai pelningų (iki šiol veikiančių) veiklų atskyrimo.
Dar privatizuojant senąjį LAL, nuostoliai neviršyjo net 10% apyvartos, ir aviakompanija buvo tiesiog nuolat diskredituojama, vietoj to, kad sutvarkyti valdymą ir išsaugoti Lietuvos nacionalinį vežėją.Paskutinis taisė Sula; 2015.05.25, 16:13.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai jei visas likusias kryptis kiti išgraibstė kaip karštas bandeles per kelias dienas, tai reiškias kryptys geros, potencialas yra. Tai kame bėda? Jei valdymas neefektyvus, tai valstybė perėmusi bendrovę būtų galėjusi ją valdyti efektyviau. Labai patogu nieko nedaryti ir sakyti, kad tai nepelninga. Požiūris į viską Lietuvoje susiveda į vieną tašką - pinigus dabar ir čia, o jokio globalesnio požiūrio nėra. Viešieji pirkimai, savivaldybės projektai vykdomi per "pigiausias" prizmę. Ir dar dabar jau šnekama apie fondo įkurimą paremti privačias bendroves. Totalus idiotizmas. O vos kas ir tos privačios bendrovės maus iš Lietuvos, vat ir išlįs visas pigumas per visus galus. Kas iš to, jei dabar iki Paryžiaus nuskrendi su Wizzair pigiai, bet iki miesto ir atgal į oro uostą susimoki dar daugiau negu skrydžio bilietas.
O apie naująjį merą atskira kalba. Kolkas vykdomas totalus destrukcijos planas, oro linijos išjungtos, taksi išjungtas, Vilniaus gatvės remontas nukeltas, darželių pareiškė, kad nestatys bet po 100€ duos tiem kurie veda į privačius. Pats balsavau, bet pradedu stipriai gailėtis. Viliuosi, kad kas pasikeis.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMasto ekonomija irgi veikia. Viena, kai aviacijos bendrovė turi kelias kryptis, kurios balansuoja ant ribos, ir kai turi keliasdešimt. Vadyba, finansinės galimybės, geresnis įdirbis ir kt.
Komentuoti:
Komentuoti: