Parašė adebisi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Ko gero, kol yra atitinkama rinka, yra ir atitinkami provaideriai. Runkeliai turistai juk ne vien Lietuvoje randasi.
-
Kaip suprantu udriau tu su atvykstamuoju turizmu dirbi, o tokius vėjus šneki. Turbūt stucked prie šablono ir kelių partnerių ir vadovaujiesi moto "dviratis jau išrastas"... Įdomu kokia agentūra tokius darbuotojus laiko, nes kad pats vadovas kokios būtum, nelabai įsivaizduočiau...
Komentuoti:
-
Kai tam, kad iš turistų gauti 20 mln. eur, prieš tai reikia tiek pat sukišti į AirLituanicą, tai tikrai nėra nieko gero. Dabar, kai bankrutavo AirLituanica, mes gausim visiškai tą patį rezultatą, tik neišleisdami tų 10 mln. eur per metus. T.y. bus atskraidinta panašiai turistų, jie išleis panašiai tiek pinigų, skirtumas tik tas, kad mes per metus galėsim įgyvendinti dvejus tokio dydžio, kaip bernardinų sodai, projektus.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąValstybinis turizmo departamentas ir Statistikos departamentas skaičiuoja, kad vidutinės išlaidos vienos kelionės metu į Lietuvą vienam žmogui (užsieniečiui) – 359,70 Eur/1 242 Lt, tad, galima skaičiuoti, kad „Air Lituanica“ keleiviai užsieniečiai, atvykę į Vilnių, jau išleido daugiau nei 20 mln. Eur/69 mln. Lt.
Jei AirLituanica per savo veiklą pervežė 200,000 keleivių, iš kurių 60% turistų (kas truputi neįtikėtina, bet tiek to), įvertinant dar ir tai, kad tas pats turistas skrido pirmyn ir atgal, gauname, jog viso buvo atgabenta 60,000 turistų. O AirLituanicai išleista buvo apie 20 mln. eur. Vadinasi tam, kad atgabenti vieną turistą, iš Vilniaus biudžeto buvo skiriama 333 eurai. Neįtikėtina neekonomija. Tai būtų pinigų švaistymas net jeigu tos sumos būtų dešimt kart mažesnės.
Komentuoti:
-
Man neįdomus žodžiai, man įdomus darbai. Šiuo atveju air lituanica investuotojų neatvežė. Taigi, arba tamsta meluoji, arba marketologai turi būti išmesti iš darbo ir eiti valyti gatvių.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąMintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas). AL marketologai teigia:
Komentuoti:
-
Mintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas). AL marketologai teigia:
Jeigu nėra galimybės per dieną arba dvi atvykti, sutvarkyti svarbių reikalų ir išvykti, tai iškart daroma išvada, kad komunikacija su ta šalimi bus itin sudėtinga ir investicijų klausimą reikia tikrai gerai pasverti.
Komentuoti:
-
Nu labas, taigi praversk kelis puslapius ir pasižiūrėk savo skaidres ir pasisakymus - pats teigei,. kad atėjus air lituanicai atsirado investuotojų (gal ne taip tiesiai, bet mintis tokia). Tai kiek suprantu , dabar atsisakai savo žodžių?Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąNiekur nemačiau tokio teiginio.
Komentuoti:
-
Niekur nemačiau tokio teiginio.tai vadinasi, teiginys, kad atsiradus air lituanicai atsirado krūva užsienio investicijų, yra neteisinga. Sorry...
Įdomi ir gana konstruktyvi diskusija (Jogaila randa skraidančių verslo žmonių
):
http://tv.lrytas.lt/?id=14327440931430615704
Komentuoti:
-
tai vadinasi, teiginys, kad atsiradus air lituanicai atsirado krūva užsienio investicijų, yra neteisinga. Sorry...Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąUdriau, remiantis pateiktais duomenimis padaryti tokias išvadas tikrai nelengva
. Neturėdamas galimybių pateikti įrodymų, visgi manau, jog, pagal tikimybių teoriją, tarp 60 000 skridusių darbo reikalais tikrai buvo ir direktorių ir investuotojų
Komentuoti:
-
Sporto rūmams labiau pasisekė
„Jis neatsiperka Vyriausybei ir Turto bankui, bet valstybei, biudžetui, Vilniaus verslui jis bus naudingas. Todėl jį siekiama pripažinti valstybei svarbiu objektu ir gauti valstybės finansavimą“, - trečiadienį projekto pristatyme sakė Turto banko vadovas Arnoldas Burkovskis.
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/...lstybei/202696
© Lietuvos žinios
Komentuoti:
-
Udriau, remiantis pateiktais duomenimis padaryti tokias išvadas tikrai nelengva
. Neturėdamas galimybių pateikti įrodymų, visgi manau, jog, pagal tikimybių teoriją, tarp 60 000 skridusių darbo reikalais tikrai buvo ir direktorių ir investuotojų
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąUdriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.
Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ šių metų vasario 20 d. skaičiuoja 200 tūkstantąjį keleivį. Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, o pusė visų keleivių skrenda darbo tikslais.
Taigi, išvada tokia - nėra nei vieno įrodymo, kad atsiradus Air lituanicai pradėjo ja skraidyti direktoriai bei atsirado nors vienas investitorius.
Beje, kadangi darau keliones "must see" ir "must be", į kurias atvaro žmonės net iš Naujosios Zelandijos, tad jiems vienodai piešia, ar bus air lituanica ar nebus. Sorry, kad nuliūdinau. Tiesa, vien už kelionę (be šapso ir dovanų) buvo paklota nuo 40 000 iki 70 000 eur. Spręsti Tau.
Komentuoti:
-
Be abejo, net ir prezidentai kartaisNeteisinga galvoti, kad loukostai - tai tik nedaug uždirbančių žmonių transportas. Įmonių direktoriai taip pat naudojasi loukostų paslaugomis.
. Pabrėžiau tiktai, jog visgi tai yra mokesnė, naudingesnė priimančiąjai šaliai kategorija
Komentuoti:
-
Neteisinga galvoti, kad loukostai - tai tik nedaug uždirbančių žmonių transportas. Įmonių direktoriai taip pat naudojasi loukostų paslaugomis.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąUdriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.
Komentuoti:
-
Udriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.
Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ šių metų vasario 20 d. skaičiuoja 200 tūkstantąjį keleivį. Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, o pusė visų keleivių skrenda darbo tikslais.
„Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, kas aiškiai rodo, kad įgyvendiname savo misiją – geriname Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, – sako „Air Lituanica“ Komercijos direktorius Simonas Bartkus. – Vieša paslaptis, kad potencialūs investuotojai, analizuodami rinkas, didelį dėmesį skiria susisiekimui su potencialia šalimi. Jeigu nėra galimybės per dieną arba dvi atvykti, sutvarkyti svarbių reikalų ir išvykti, tai iškart daroma išvada, kad komunikacija su ta šalimi bus itin sudėtinga ir investicijų klausimą reikia tikrai gerai pasverti.“Kaip dirbantis turizmo srityje dar turėtumėte žinoti ir vadinamą atvykusių keleivių išleistų pinigų multiplikatorių t.y. tie pinigai priėmusioje šalyje yra išleidžiami dar kartą..Valstybinis turizmo departamentas ir Statistikos departamentas skaičiuoja, kad vidutinės išlaidos vienos kelionės metu į Lietuvą vienam žmogui (užsieniečiui) – 359,70 Eur/1 242 Lt, tad, galima skaičiuoti, kad „Air Lituanica“ keleiviai užsieniečiai, atvykę į Vilnių, jau išleido daugiau nei 20 mln. Eur/69 mln. Lt.Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.27, 19:42.
Komentuoti:
-
Ir vėl nuobodžios piarinės skaidrės. Mielas Bartai1, Jūs taip ir neatsakėte, kiek konkrečiai air lituanica atvežė direktorių? kiek konkrečiai air lituanica atvežė investuotojų? Ir nereikia dar kartą kaišioti skaidrių - tiesiog pasakykite konkrečius skaičius ir pavardes. Būsime labai dėkingi.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąHmm, panašu, kad aviaciją kaip ir krepšinį Lietuvoje išmano visi, nuo Rokiškio iki Bikelio, o ir kas gi gilinsis į pateikiamą informaciją, kai taip šauniai ironizuojama apie narkomano pavogtą magelį, ar autoritetingu tonu pateikiama įspūdinga statistika, jog Ryanairo Boingų kaštai per seat, net 50 % mažesni nei Zuokulos Embraerių
, tiesa kukliai nutylint, jog tuose Boinguose dvigubai daugiau vietų ..
Ką apie kaštus ir tolimesnės veiklos strategiją mano Lufthasa Consulting:
http://www.slideshare.net/MerasZuoka...rauka-48656085
Komentuoti:
-
Hmm, panašu, kad aviaciją kaip ir krepšinį Lietuvoje išmano visi, nuo Rokiškio iki Bikelio, o ir kas gi gilinsis į pateikiamą informaciją, kai taip šauniai ironizuojama apie narkomano pavogtą magelį, ar autoritetingu tonu pateikiama įspūdinga statistika, jog Ryanairo Boingų kaštai per seat, net 50 % mažesni nei Zuokulos EmbraeriųAir Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
, tiesa kukliai nutylint, jog tuose Boinguose dvigubai daugiau vietų ..
Ką apie kaštus ir tolimesnės veiklos strategiją mano Lufthasa Consulting:
http://www.slideshare.net/MerasZuoka...rauka-48656085
Komentuoti:
-
Manau, kad vilniečiai to nusipelnė ir už skrydžius susimokėdavo per šildymo kainąGalėjo "Air Lituanica"padaryti skrydžius nemokamus.
. Šilumos tinklai juk skolino Air Lituanicai. Ir turbūt tai nėra vienintelė tai dariusi savivaldybės įmonė. Dar pridėkim už dujų kainą perkamą biokurą, tai vilniečiai bent jau nemokamo miesto viešojo transporto tikrai verti. Talino tas dalykas į bankrotą lyg ir nenuvarė. Tik kažkodėl ta netiesioginė pridedamoji vertė skaičiuojama ne ten, kur ją lengviau pasiekti, bet ten, kur labiausiai patinka.
Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.27, 16:27.
Komentuoti:
-
Galėjo "Air Lituanica"padaryti skrydžius nemokamus.
Įsivaizduokite, koks būtų PR pasauliniu lygiu - pirma nemokama aviakompanija!
Aišku, reiktų kokių tai apribojimų, pvz.: perki sakykim 300EUR vertės paslaugų mieste.
Komentuoti:
-
„Estonian Air vykdys skrydžius tarp Vilniaus ir Talino pagal intensyvesnį skrydžių grafiką
http://www.ivilnius.lt/suzinok/aktua...69643d32363933
Komentuoti:
Komentuoti: