
Kaip ir minėjau, Air Lituanicai per metus buvo iššvaistomos tokios sumos, kokias Vilniaus savivaldybė apskritai į visą miesto infrastruktūros gerinimą investuodavo. Ir tai yra didžiausias absurdas, nes nors ir Vilniaus infrastruktūra tuo laikotarpiu ypač nuskurdo, tačiau bent jau liko tas ribotas skaičius išasfaltuotų gatvių, kuriomis mes ir šiandieną naudojamas. Bet kodėl tu neatsakai į mano klausimą - ar tu ir vėl ignoruoji faktą, kad Europos Komisija Vilniaus savivaldybei, kaip ir estams, nebūtų leidusi subsidijuoti Air Lituanicos iš valstybės pinigų, kas reiškia jog tebuvo laiko klausimas kada Air Lituanica bus užlaužta. Ar vėl ignoruoji faktą, kad Nordica uždaroma ne dėl to, kad estai nenusiteikę teikti subsidijų, o dėl to, kad subsidijos paprasčiausiai yra nelegalios, nes 5 mln. eur nuostolio prie 800K keleivių nėra jau tokie dideli pinigai - aš pats būdamas estas pasisakyčiau už tokias subsidijas, jeigu jos būtų leidžiamos.



Komentuoti: