Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu VNO maitina vyriausybė, ar klystu? Bet kokiou atveju pagal zuoko duomenis į metus 5 mlj lutų, kas su avialinijomis pripažinkime juokas
    5 mln. yra absoliutus mizeris, kai kalbam apie aviaciją, Vilnius privalo didinti savo pasiekiamumą t.y. auginti tiesioginių skrydžių tinklą, norėdamas, bent šiek tiek likti konkurencingu.

    Ir Lituanica yra turbūt pats pigiausias būdas tai daryti, nes dalis pinigų grįžtą į Lietuvą, nei kitais atvejais, kuomet iškeliauja į Airiją, Vokietiją ar tą pačią Latviją.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė adebisi
    Jei pats neskraidai, draugai neskraido, biznio partneriai neskraido, tai kam čia trolini ne į temą? Dotuok Žalgiriui 2 proc. ir lik Kauno temoje...
    tai jei jau taip visi skraido, keista, kad kitos kompanijos to nepastebejo

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė adebisi Rodyti pranešimą
    Labai trumpas pastebėjimas. Jūs atsimenat laikus kai galvos visiškai nebuvo kišama į aviaciją? Ir kaip Lietuva tapo sunkiausiai Europoje oro keliu pasiekiamu užkampiu...
    Panašu, kad didžioji dauguma tokią "perspektyvą" sveikina ir džiugiai sutinka...
    Tuo metu nutiko daug dalykų, tame tarpe ir ekonomikos krizė, kas lėmė drastišką keliaujančiųjų sumažėjimą. Taip pat, kiek žinau, byla dar nėra baigta, yra turto grobstymo požymių.
    Ir apskritai taip, paklausa turi reguliuoti pasiūlą, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė adebisi Rodyti pranešimą
    Ir kaip Lietuva tapo sunkiausiai Europoje oro keliu pasiekiamu užkampiu...
    Ir kodėl gi taip įvyko? Gal nelabai kam įdomu čia skristi?

    Komentuoti:


  • adebisi
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Bet kodėl mums būtina kišti galvą į aviaciją?
    Labai trumpas pastebėjimas. Jūs atsimenat laikus kai galvos visiškai nebuvo kišama į aviaciją? Ir kaip Lietuva tapo sunkiausiai Europoje oro keliu pasiekiamu užkampiu...
    Panašu, kad didžioji dauguma tokią "perspektyvą" sveikina ir džiugiai sutinka...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Udriau, negalima lyginti dotacijų KUN ir VNO.
    Kiek suprantu VNO maitina vyriausybė, ar klystu? Bet kokiou atveju pagal zuoko duomenis į metus 5 mlj lutų, kas su avialinijomis pripažinkime juokas

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Koks yra mūsų siekis? Gyventi gražiai ir laimingai? Pažiūrėkime į sėkmingas, išsivysčiusias EU valstybes. Kuo ten žmonės užsiima ir kodėl joms sekasi? Atsakymas paprastas: jie daro tai, ko nemoka padaryti kiti, arba daro tai, ką daro kiti, bet efektyviau. Mes galime mėginti kurti automobilį, statyti lėktuvą, montuoti raketą, bet, prieš to imantis, paklauskime savęs - ar aš tai padarysiu geriau, nei kiti? Mūsų policijai pvz. reikia daug automobilių ir jie brangiai kainuoja, bet mes nepuolam statyti automobilių fabriko. Ir tai visiems atrodo sveiku protu suvokiama. Bet kodėl mums būtina kišti galvą į aviaciją? Neturint, kaip aiškėja, jokio konkretaus plano, jokios revoliucinės idėjos, nieko. Kokio velnio? Rinka perpildyta, didelės bendrovės lūžinėja, ar nuovokos turintis žmogus dėtų savo kapitalą į tokią veiklą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė amber13 Rodyti pranešimą
    Šiais laikais esant tokioms aukštoms kuro kainoms, Embraer EMB145 tipo MAŽAS REAKTYVINIS lėktuvas lėktuvas yra tinkamas tik VIPams skraidinti, kuriems bilieto kaina nėra labai svarbu.
    Šiais laikais tai čia kada? Ar pernai nukritus naftos kainoms aviacinis kuras neatpigo?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Udriau, negalima lyginti dotacijų KUN ir VNO.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    mes kalbame apie LT paramą. kas kiti - dabar ne taip ir įdomu
    Klausimas buvo, o kaip gi (ne)remiamos kitos pas mus skraidančios aviakompanijos.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Manau reikėtų skirti kas yra dotuojamos avialinijos ir kas yra gelbėjamos avialinijos. Tiek AirBaltic, tiek EstoniainAir niekada nebuvo dotuojamos valstybės, tačiau buvo gelbėjamos atsidūrusios bėdoje. Vengrijos avialinijos dėl tokių veiksmų, kai turėjo gražinti dotacijas, jau bankrutavo, panašius scenarijus gresia ir EstonianAir, AirBaltic gal ir sugebės tas dotacijas sugražinti. Jeigu avialinijos yra planuojamos, kad gyvybingos gali būti tik su dotacijomis... na tai toks sprendimas yra labai laikinas. O ir šiaip, AirLituanicai per metus reikia 10 mln. eur. dotacijų, kai Vilnius turizmo reikmėms skiria 1 mln., 'Invest Lithuania' nė milijono eurų nekainuoja. Tai ką mes čia bandome apgauti su tuo 'pritrauks turistų' ar 'pritrauks investuotojų'. Gal ir pritrauks kažkiek kažko, tačiau už neadekvačią kainą.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ir kaip tai pateisina "visuomenės poreikius"? Kabinėjimasis prie skaičių nesudaro jokios priežasties, kodėl užsienio kompanijos turi būti remiamos, o vietinės - ne.

    Vilniaus savivaldybė kūrė savo avialinijas - paskutiniam D yra aišku, kad kaštai bus didesni, negu remiant užsienio jau pelningai veikiančias įmones.

    Tačiau argumento kodėl tai "tenkina visuomenės poreikius" nebuvo pateikta.
    Visiškai teisingai - kuo mažiau bus paramų, tuo bus sveikesnė konkurencinė aplinka, mažės korupcija ir galės augti normalus verslas. Tas galioja ir kitoms savivaldybėms su savo oro uostais.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    joo tikrai zuokas moka skaidres daryti Kauno regionas skyrė 2,3 mlj per metus. Vilniaus miestas kiek per metus ? Klaipėdos regionas dar NESKYRĖ, tik šneka apie tai. Žodžiu geras nevykęs piaras
    Ir kaip tai pateisina "visuomenės poreikius"? Kabinėjimasis prie skaičių nesudaro jokios priežasties, kodėl užsienio kompanijos turi būti remiamos, o vietinės - ne.

    Vilniaus savivaldybė kūrė savo avialinijas - paskutiniam D yra aišku, kad kaštai bus didesni, negu remiant užsienio jau pelningai veikiančias įmones.

    Tačiau argumento kodėl tai "tenkina visuomenės poreikius" nebuvo pateikta.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    http://www.slideshare.net/MerasZuokas/vilnius-45989751

    14 skaidrė labai iškalbinga.

    ---

    2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
    2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
    Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
    Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.
    Kiek senoki duomenys kiek matau. Kiek buvo skirta iš tiesų ir už ką? Kur nuorodos į šaltinius? Klausiu, nes šie skaičiai (kaip deja dažnai AZ vizualinėse priemonėse nutinka) gali būti klaidinančiai arba tendencingai pateikti.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    http://www.slideshare.net/MerasZuokas/vilnius-45989751

    14 skaidrė labai iškalbinga.

    ---

    2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
    2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
    Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
    Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.

    joo tikrai zuokas moka skaidres daryti Kauno regionas skyrė 2,3 mlj per metus. Vilniaus miestas kiek per metus ? Klaipėdos regionas dar NESKYRĖ, tik šneka apie tai. Žodžiu geras nevykęs piaras

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Pats Almantas yra minėjas, kad VNO sutartys su WIZZ ir RYR, VNO yra nenaudingos ten turbūt, buvo kalbama apie sumažintus aptarnavimo tarifus. Apskritai RYR net nebazuoja lėktuvų Vilniuje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Mes kaip visada esame išskirtiniai. Kiti gali, o mes negalime savų dotuoti. Kiti gali "švaistyti" pinigus gelbėjimo sraigtasparniams, o mes negalime šitaip "švaistyti", ir t.t.
    tai apie gelbėjimo sraigtasparnius nekalbame, gerai ? kiek ten limijonų jiems išleista? ir ką jie veikė? skraidė į šventes, o ne gelbėjimais užsiėmė

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Mes kaip visada esame išskirtiniai. Kiti gali, o mes negalime savų dotuoti. Kiti gali "švaistyti" pinigus gelbėjimo sraigtasparniams, o mes negalime šitaip "švaistyti", ir t.t.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių
    http://www.slideshare.net/MerasZuokas/vilnius-45989751

    14 skaidrė labai iškalbinga.

    ---

    2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
    2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
    Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
    Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.
    Paskutinis taisė Creatium; 2015.05.21, 13:03.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    mes kalbame apie LT paramą. kas kiti - dabar ne taip ir įdomu

    Komentuoti:

Working...
X