Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
    Kodėl ne nuo 840 EUR (MMA)? Labai patrauklus atlyginimas.
    Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
    Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
    Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
    Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
    Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.
    Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.


    Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
    Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
    Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.

    Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Klaipėdos viešasis „transportas“ (iš svečių knygos);
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
    Turint omeny be galo savotišką trumpo dizainą, bijau net įsivaizduoti, kaip atrodys dvigubas

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
    >>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds

    Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
    10 maršruto autobusams dabar patogiau išsukti į Herkaus Manto gatvę.
    Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
    Gera idėja. Senąją II Melneragės aikštelę reikėtų išvis panaikinti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
    Atgimimo aikštė turėtu tapti svarbiu VT hubu. Plečiantis rytiniams rajonams, Liepų gatvė taps svarbi VT ašimi, kuri Atgimimo aikštėje kirsis su Taikos-Manto ašimi. Kita problema, kad Klaipėdoje bilietų sistema nėra tinkama persėsti, kiekvieną kartą persėdant reikia iš naujo mokėti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
    Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.

    Per karščius venkite viešojo transporto
    https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
    Tokia problemą išspręstu tik naujų autobusų pirkimai, bet kažkaip nebesigirdi kad tokie pirkimai vyktų. Vis bandoma nusipirkti kelis elektrobusus, bet ir tai nesigauna.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Liepų gatvėje – nauja autobusų stotelė

    Kiek tolėliau nuo Herkaus Manto gatvės įrengta stotelė - saugesnė ir patogesnė. Į kitą vietą ji perkelta pertvarkius autobusų įvažą: nuo šiol viešasis transportas nebekliudys paskui važiuojančioms kitoms eismo transporto priemonėms, patogiau įlipti/išlipti bus autobusų keleiviams.

    https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/li...tobusu-stotele
    Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.

    Jei taip toliau, tai Klaipėdos darnaus judumo planą įgyvendinsime anksčiau laiko:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-27 at 23-11-25 iiitomaspdf pdf.png Views:	1 Size:	61,5 kB ID:	1976805
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-27 at 23-13-09 iiitomaspdf pdf.png Views:	1 Size:	46,1 kB ID:	1976807
    Aš jau tiesiog akyse matau, kaip Klaipėdoje mažėja asmeninių automobilių transporto modalinis pasiskirstymas.

    Oi, bet pala. Išeina, kad pagal Klaipėdos darnųjį planą, dviratininkų dalį ketinama netgi sumažinti, nes dabar (na, 2017 m.), pasirodo, kas dešimtas klaipėdietis darbo ar mokslo tikslais važiuoja dviračiu
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:19.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
    Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Per karščius venkite viešojo transporto
    https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
    Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 21:18.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Per karščius venkite viešojo transporto
    https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
    Klaipėdos miesto gyventojai ir svečiai jau daug metų skatinami naudotis viešuoju transportu, tačiau karštomis dienomis kelionės juo yra nepakeliamos, nes dauguma autobusų neturi kondicionierių. „Jeigu nenorite alpti - nevažiuokit“, - tokia išvada peršasi po pokalbio su atsakingais asmenimis už keleivių komfortą ir sveikatą.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Na, aš nesu 'vilnietis hipsteris', o Vilnius (bent Europos mastu) yra lygiai ta pati provincija kaip Klaipėda su tokiais pat prioritetais, tad nematau čia vietos miestas vs. miestas vaikiškoms batalijoms, visi sėdime tame pačiame mėšle.
    Nereikia čia gražinti visokiais palyginimais visatos kontekstuose. Taip, ne visi Vilniuje (ar netgi Kaune) gyvenantys kelia galvas prieš Klaipėdą ar kitus Lietuvos didesnius miestus, bet faktas lieka faktu – nacionaliniame kontekste Klaipėda atrodo liūdnai. Klaipėdos visuomenės provincialumą, mano manymu, stipriai lemia tai, kad tai miestas be stiprių aukštųjų mokyklų ir patrauklių darbo vietų centrų jaunimui. Šiame mieste yra didžiulis protų nutekėjimas ~19-27 metų amžiaus asmenų, kurie galėtų mokytis, studentauti, gyventi mieste (ne priemiestyje). Kalbu ne skaičiais, bet asmenine patirtimi: praktiškai visi mano bendraamžiai emigravę į Vilnių, Kauną arba užsienį. Bet ir labiau apsižvalgius, tai (ypač ne sezono metu), vaikštant po Klaipėdą kiekvienam bus akivaizdu, kad mieste kažko trūksta. Tokia demografinė skylė, kai iš šios amžiaus grupės lieka tik, atsiprašant, nevykėliai arba žmonės, kurie anksti sukūrė šeimą ir taupo pradiniam įnašui paskolai namukui Klaipėdos rajone, dirbdami LEZ'e arba statybose. Vidinė jaunų lietuvių emigraciją į Klaipėdą– 90% iš Žemaitijos. Daugiausia arba atvažiuoja tiesiog dirbti įvairius proletariškus (blue collar, sakykim) arba nekvalifikuotus darbus, arba mokytis (dažniausiai dėl to, kad neužteko balo įstoti į aukštąsias Kaune arba Vilniuje). Anksčiau, kai gyvenau ir mokiausi Vilniuje, tai grįždamas vis nustebdavau, gatvėje vis dažniau girdėdamas žemaičiuojant. Na, ir dar šiaip atrodė, kad, kalbant apie jaunimą, čia gal net daugėjo, jei ne grynų marozų, tai bent provinciškai atrodančių jaunuolių (na, iš veido, aprangos, elgsenos pasimato kažkaip). Atrodymas atrodymu, bet tokie žmonės dažnai iš esmės ir mąstymu skiriasi, pvz., požiūriu į transportą, miestą ir pan. Žinoma, kažkiek generalizuoju, bet labai norėčiau klysti dėl bendros esmės – kas nors praskaidrinkit man nuotaiką.

    Atvirai tariant, tas tramvajus ir BRT, žinant savivaldybę (ir šią, ir praeitą ir užpraeitą...) atrodo visiškai iškritęs iš konteksto. Jei iki rinkimų galutinai nuspręs statyti BRT (kad ir koks jis bebūtų) be jokių išlygų, tai bus kažkas vau... Tiesiog, vau, kaip čia taip? Būčiau tikrai išsižiojęs. Bet vis tiek būčiau skeptiškas, ar „vargšai“ klaipėdiečiai su savo geldomis nevažiuotų protestuoti ir visaip kaišioti pagalius.

    Neseniai Olegas Šurejavas parašė apie Klaipėdą:

    „…ne paslaptis, kad Klaipėdoje yra daug rusų, kurie mėgsta didingą istorinę tėvynę. Bėgiodamas Klaipėdoje pastebėjau labai nedaug Ukrainos vėliavų, čia, aišku, subjektyvus vertinimas, bet po Vilniaus ar Kauno, kur visur jaučiasi palaikymo dvasia – Klaipėda atrodo labai liūdnai. Bet dar pamačiau mašiną. JUODĄ MERSEDESĄ su Rusijos herbu, su užrašu prie numerių: „Visų Rusijos reikalų ministerijos – ministerijų – ministerija.” ANT JUODO VOKIŠKO MERSEDESO, priekyje AMERIKIETIŠKO DOLERIO SIMBOLIS. Man gan simboliška visa šita vatinė veidmainystė: vokiškas automobilis, mašinos savininkas meldžiasi amerikietiškam doleriui, bet save tapatina su rusais ir Rusija, NES DIDINGA“.
    Nežinau, kiek galima išskirti klaipėdiečių abejingumą Ukrainai ar toleranciją (ar net pateisinimą) rusofašizmui, bet klausimas: kur išvis klaipėdiečiai aktyvūs? Bendra tendencija, kad Klaipėda dabar yra CAVE (Citizens Against Virtually Everything; https://en.wikipedia.org/wiki/CAVE_people) miestas.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.17, 18:20.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Anksčiau įsižeisdavau, jei koks vilnietis hipsteris tiesiogiai ar netiesiogiai pavadindavo Klaipėdą provinciją, bet dabar jau drąsiai pats ją taip vadinu ir vadinsiu. Rankų nenuleisiu (toliau pranešinėsiu savivaldybei ir policijai visokią netvarką – o ką daugiau galiu padaryti?), bet optimizmui vietos šiam miestui man vis labiau stinga.
    Na, aš nesu 'vilnietis hipsteris', o Vilnius (bent Europos mastu) yra lygiai ta pati provincija kaip Klaipėda su tokiais pat prioritetais, tad nematau čia vietos miestas vs. miestas vaikiškoms batalijoms, visi sėdime tame pačiame mėšle. Tiesiog buvau susidaręs įspūdį, kad Klaipėda bus pirmas miestas, kuris šaus į viršų VT srity. Prieš kelis metus, Klaipėda labai rimtai svarstė tramvajaus projektą, bet užlipo ant grėblio nusisamdę vietinius konsultantus, kurie nieko be autobusų nežino ir nesupranta. Šis BRT projektas vėl buvo geriau nei bet kas, kas buvo kada nors planuota autobusams Lietuvoje, nes autobusai turėjo važiuoti viduriu kelio (Vilniuje tai būtų mokslinė fantastika). Deja, panašu, vėl gausis šnipštas tiek iš projekto, tiek iš to tariamo Klaipėdos 'vokiškumo', apie kurį kartais būdavo kalbama kai tramvajaus projektas dar buvo gyvas. Labai norėjosi, kad bent vienas miestas taptų geru pavyzdžiu kitiems Lietuvoje. Deja.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Anksčiau įsižeisdavau, jei koks vilnietis hipsteris tiesiogiai ar netiesiogiai pavadindavo Klaipėdą provinciją, bet dabar jau drąsiai pats ją taip vadinu ir vadinsiu. Rankų nenuleisiu (toliau pranešinėsiu savivaldybei ir policijai visokią netvarką – o ką daugiau galiu padaryti?), bet optimizmui vietos šiam miestui man vis labiau stinga.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    "Politikai labai nerimauja, kad taip bus apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams."

    Mikrorajoninis kaimas gonna mikrorajon kaim

    Komentuoti:

Working...
X