Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Gal kas turi Klaipėdoje kursuojančių elektrinių vandens autobusų naujų nuotraukų iš arčiau? Kiek žinau ten bendra garažinė numeracija eina su autobusais (kaip ir visos KLAP technikos).
- 1 patinka
-
KKT perims maršruto iš Klaipėdos į Ventę valdymą. Keista, kad konkursą paskelbė savivaldybė, o ne KKT, kaip būdavo įprasta iki šiol. Įdomu, kodėl?
Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...orto-konkursu/
Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo jos valdoma VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT).
Nuo šių metų pradžios savivaldybė ėmėsi pati organizuoti keleivių vežimo konkursus, kurių vertė yra didesnė nei 15 000 eurų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Viešai apie tai nebuvo skelbta, toks sprendimas nebuvo svarstytas savivaldybės Taryboje ir jos komitetuose.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, bendrai žiūrint kaltė jų, bet turiu omeny "bankrutavo vienas autobusų sudedamųjų dalių gamintojas, o skubiai surasti kito nepavyko."
Kita problema tai nevykęs produktas - tie du Danceriai, kurie dirba Klaipėdoje turėjo labai daug problemų, o itin mažos baterijos labai nepadeda jų lankstumui ir patrauklumui. Jei elektrobusas turi po rato arba dviejų krautis 12-15 min. tai tampa vargas vairuotojui. O jeigu mieste patenkama į spūstis ir užsivėluojama tai nebesugebama visai laikytis grafiko. Ką dar kalbėti apie vairuotojų baimę įjungti AC ar šildymą nes pagreitina baterijos išsikrovimą.
Taip ir neišlipo šie du autobusai iš 1 maršruto, kur pertraukos ilgesnės ir kursuojama iki Autobusų stoties.
Baisu pagalvoti apie tokio autobuso modelių didesnį skaičių. Kas tada gautųsi? Abiejuose maršruto galuose spūstys prie pakrovimo pantografų?
Žodžiu, visomis prasmėmis nevykęs produktas, o pakonkuruoti su didžiaisiais pasauliniais žaidėjais Vėjo projektams nebuvo šansų.Paskutinis taisė Kabelys; 2024.04.16, 13:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bendrai žiūrint kaltė jų, bet turiu omeny "bankrutavo vienas autobusų sudedamųjų dalių gamintojas, o skubiai surasti kito nepavyko."
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNežinau tų visų peripetijų, bet jei kaltė ne jų, tai šaunuoliai, kad nepasiduoda.
Komentuoti:
-
Nežinau tų visų peripetijų, bet jei kaltė ne jų, tai šaunuoliai, kad nepasiduoda.
Komentuoti:
-
"Dancer'ių" istorijos pratęsimas. Nauji autobusai turėtų būti pagaminti iki šių metų galo.
„Dancer“ šoks restruktūrizacijos tango
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...zacijos-tango/
Klaipėdos apygardos teismas nusprendė, kad nuo 2015-ųjų elektrobusų rinką vis bandančiai užkariauti Klaipėdoje įsikūrusiai bendrovė „Vėjo projektai“ yra verta restruktūrizacijos, o ne bankroto proceso.
<...>
„Vėjo projektai“ taip pat aiškino teismui, kodėl laiku neįvykdė ir vis dar nėra įvykdžiusi sutarties su „Klaipėdos paslaugomis“. Esą bankrutavo vienas autobusų sudedamųjų dalių gamintojas, o skubiai surasti kito nepavyko. Ji taip pat teismui pateikė kovo 29 d. su „Klaipėdos paslaugomis“ sudarytą susitarimą, kad veiklos nuomos sutarties įgyvendinimo terminas pratęsiamas iki 2024-ųjų galo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl nei vieno lango salone. Reikia tikėtis, baigsis mada dėvėtuose autobusuose nejungti kondicionierių, nes arba nepriklauso pagal sutartį, arba neveikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąGerai kad bent tokie perkami. Bijau, kad po trulų pakeitimo Vilniuje, KVT parkas bus prasčiausias iš didžiųjų miestų.
Dėl Vilniaus jaudintis nereikėtų - naujų troleibusų neužteks, kad būtų nurašytos visos supuvusios Škodos. Senų autobusų ten irgi nemažai, o didžioji masė naujų autobusų (kurie buvo nauji prieš 5 metus) jau po kelių metų taps didžiąja mase senųjų autobusų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gerai kad bent tokie perkami. Bijau, kad po trulų pakeitimo Vilniuje, KVT parkas bus prasčiausias iš didžiųjų miestų.
Komentuoti:
-
O kol laukiama-nesulaukiama "Dancer'ių", keleivius vežti kažkaip reikia, todėl iš Vokietijos nupirkti 4 naudoti dujiniai autobusai.
Nors straipsnio pavadinimas skamba baisiai, tačiau nėra taip blogai kaip galima įsivaizduoti. Du autobusai 2013 m. ir du 2014 m. gamybos. Pagal dabar galiojančias sąlygas, Klaipėdoje jie galės važinėti ateinančius 10-11 metų.
Klaipėda perka ir senus miesto autobusus
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...sto-autobusus/
Sandorio vertė – 139 800 eurų. Vasario mėnesį paskelbto viešojo pirkimo konkurso sąlygose buvo nurodyta, kad „Klaipėdos paslaugos“ ketina įsigyti 4-is naudotus M3 CE miesto tipo autobusus keleiviams vežti, naudojančius CNG dujas.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąDėl baudos mokėjimo - arba sutartyje parašytos kitos sąlygos, arba nusišneka. Labai labai abejoju kad tokia bendrovė, kaip "Vėjo projektai" gali mokėti 30 štukų per mėnesį. Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...
„Dancer“ šokis baigiasi?
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...okis-baigiasi/
Nuo 2015-ųjų elektrobusų rinką vis bandančiai užkariauti Klaipėdoje įsikūrusiai bendrovei „Vėjo projektai“ iškilo bankroto grėsmė – Klaipėdos apygardos teismas sulaukė dviejų tokių jos kreditorių prašymų.
Tuo metu Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) valdymo bendrovė, kuriai elektrobusų „Dancer“ gamintoja yra įsiskolinusi per pusantro šimto tūkstančių eurų, dar tiki kliento galimybe išsikapstyti ir teismo prašo iškelti tik restruktūrizacijos bylą.
<...>
„Klaipėdos paslaugos“ 2022-ųjų vasarą pasirašė sutartį su „Vėjo projektais“ dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimties metų laikotarpiui. <...> Šie elektrobusai turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių, tačiau tai nebuvo padaryta ir nuo praėjusių metų liepos 1-osios gamintojas turi mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą.
„Klaipėdos paslaugų“ vadovas Vaidas Ramanauskas sakė žinantis apie ieškinius dėl bankroto, tačiau teigė sulaukęs patikinimo, jog įmonės akcininkai suteiks lėšų ir bus keliama ne bankroto, o restruktūrizacijos byla. Pašnekovo teigimu, minėtąją baudą „Vėjo projektai“ moka – jau gautas mokėjimas ir už kovą, nors šis dar nesibaigė.
„Kas mėnesį važiuojame ir žiūrime, kaip vyksta gamyba. Judama, bet ne taip greitai, kaip mums norėtųsi. Kiek žinau, stringama dėl finansinių problemų. Jau surinkti aštuoni korpusai, sudėtos baterijos“, – teigė V. Ramanauskas.
Komentuoti:
-
Nuo penktadienio, kovo 1 dienos, 45-ą maršrutą pradėjo aptarnauti UAB Kautra. Laiko klausimas, kada Ridvija nukraujuos ir 46-u maršrutu.
Komentuoti:
-
Ir išties. Šios dienos straipsnis:
„Klaipėdos paslaugos” perka ir senus dujinius autobusus
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ius-autobusus/
Nors Klaipėdos savivaldybė tarp 2023–2027 metų veiklos prioritetų įrašė siekį, kad netaršių autobusų dalis jos valdomoje UAB „Klaipėdos paslaugos” sudarytų 100 procentų, ši bendrovė vasario pradžioje pasirašė sutartį dėl 12 metų senumo iškastiniu kuru varomo prailginto autobuso, kuris vežios keleivius uostamiesčio gatvėmis, pirkimo. O po savaitės paskelbė perkanti dar keturis panašaus tipo autobusus.
Naudotas autobusas autobusas „MAN A23G Lion’s City“ įsigytas neskelbiamos apklausos būdu už 24 tūkst. eurų iš Vokietijos įmonės „GLORIA Import – Export“. Jis į Klaipėdą turi būti pristatytas iki šių metų birželio.
Komentuoti:
-
Kažka sumaišė su nauja technika, katik nupirkti “nauji” 2010 autobusai, bent vienas jau veža keleivius
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko, tuoj Transrevis pamokys kaip konkurencinga kaina laimėt konkursus
Komentuoti:
-
Vairuok ir norėk: UAB „Klaipėdos paslaugos“ vairuotojams sukurtos išskirtinės darbo sąlygos
https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...ojams-sukurtos
Didžiausios keleivinio transporto bendrovės Vakarų Lietuvoje – UAB „Klaipėdos paslaugos“ – generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas įsitikinęs, kad per beveik 70 metų veikiančios municipalinės įmonės istoriją pagaliau pasiektas toks lygis, kai čia dirbantys vairuotojai turi puikias darbo ir poilsio sąlygas.
Pagrindinė to priežastis - nauji autobusai. Nuo 2013 metų miesto keleivių pervežimams „Klaipėdos paslaugos“ perka tik naują techniką ir šiemet papildys transporto parką dar 21 nauju elektra varomu autobusu.
Komentuoti:
-
Parašė Kabelys Rodyti pranešimąBet iš dabar esančios tylos spėju, kad viskas nusitęsė ir pradės įgyvendinti arba šių metų rugsėjį arba 2025 metais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąLygiai prieš metus buvo paskelbta (nuoroda į pranešimą šioje temoje) apie KKT planus "okupuoti" Klaipėdos rajoną - po savo sparnu priglausti esamus priemiesčio maršrutus bei sukurti naujus. Planuota, kad naujieji vežėjai darbą pradės nuo šių metų sausio 1-osios.
Praėjo metai, tačiau jokių pokyčių neįvyko, keleiviai ir toliau vežami 90-ųjų stiliumi "Vežetos" mikriukais
Įdomu, kas nutiko, kad planas nebuvo įgyvendintas?
Tikriausiai buvo kažkokia klaida dėl datos Atviros Klaipėdos straipsnyje nes tuo metu paskelbus tikėtis, kad per 5-6 mėnesius bus užbaigti viešieji pirkimai ir bus paruoštos mašinos tai labai jau neįtikima.
Bet panašu, kad sutartį pasirašė UAB "Transrevis"
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...isetai-1146583
Užsiimėjo teisiniais smagumynais Kautra.
"NUO 2024-ŲJŲ VASAROS VEIKS BENDRA VISO KLAIPĖDOS RAJONO IR KLAIPĖDOS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMA"
https://klaipedos-r.lt/nuo-2024-uju-...porto-sistema/
Bet iš dabar esančios tylos spėju, kad viskas nusitęsė ir pradės įgyvendinti arba šių metų rugsėjį arba 2025 metais.Paskutinis taisė Kabelys; 2024.02.13, 11:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: