Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Ilgieji buvo ir 4 maršrute. Bet ne vasaros metu į 4 leisti prailgintą nebūtų logiška, nuo Lideikio posūkio iki Girulių jis daugiau perveža oro, nei keleivių.

    2A maršrutą, kartu su 5B ir 11, reikia pertvarkyti. Jie didžiąja dalimi dubliuoja vienas kitą, kursuoja nereguliariai, neatitinka paklausos. Tankiausio bei daugiausiai gyventojų turinčio mikrorajono susisiekimas su miesto centru turėtų būti užtikrinamas didžiaisiais autobusais.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Dar 2000'ųjų pradžioje patys privatininkai šeštame maršrute turėjo eksploatacijoje vieną ar kelis prailgintus autobusus, tad pravažiuoti ten tikrai įmanoma.
    Dėl 2A žinoma bent midibusai būtų situaciją pagerinę. Bet bendrai dėl pačių reikalavimų gana neblogos naujienos.
    Su priemiesčiais į Radailių pusę jau taip pat bus galima galvoti apie prailgintus autobusus. Senokai teko lankytis tose vietose, tad dabar pravažiavus tas plėtros ir statybų mastas gana nustebino.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip pat šis argumentas ilgai ir užsispyrusiai buvo pateikiamas ir dėl 11 maršruto: kaip jūs įsivaizduojat prailgintą autobusą, atliekantį posūkius Debreceno gatvėje?! Ir ką gi dabar matom - jau kelinti metai 11 maršrute lapkričio švenčių dienomis važiuoja ilgieji autobusai Tad negalima atmesti šio varianto.

    Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.
    Tiesa. Poreikis ilgiems autobusams 6 maršrute yra. Tiek žiemos metu, tiek vasarą būtų pakankamai keleivių.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Jeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.
    Taip pat šis argumentas ilgai ir užsispyrusiai buvo pateikiamas ir dėl 11 maršruto: kaip jūs įsivaizduojat prailgintą autobusą, atliekantį posūkius Debreceno gatvėje?! Ir ką gi dabar matom - jau kelinti metai 11 maršrute lapkričio švenčių dienomis važiuoja ilgieji autobusai Tad negalima atmesti šio varianto.

    Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Autobusai turės būti ne senesni nei 2013 metų gamybos, šiuo metu naujausi PA ir GV autobusai atitinkamai 2011 ir 2012 metų gamybos. Tad jiems tektų atsinaujinti visą transporto parką.
    Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.


    Bus ir kondicionieriai, ir vidiniai ekranai, ir tvarkinga mygtukų sistema su užsidegančiu "STOP" užrašu Tad lieka atviras klausimas dėl 6 maršruto, nes jis į dokumentaciją neįtrauktas. Spėju, bus perduotas KLAP'o aptarnavimui, gal ir ilgieji autobusai ten pasirodys.
    Pagaliau, "vilnietizacija".

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    O aš kaip tik manyčiau, kad ir toliau paklotas kelias Pajūrio autobusams ir Gintariniam vairui, nes, kaip minima, I ir II maršrutų paketuose autobusai galės būti nuo 12 iki 16 metų amžiaus, tai reiškia, ir toliau atviros durys naudotų autobusų iš Vakarų Europos eksploatacijai…
    Autobusai turės būti ne senesni nei 2013 metų gamybos, šiuo metu naujausi PA ir GV autobusai atitinkamai 2011 ir 2012 metų gamybos. Tad jiems tektų atsinaujinti visą transporto parką.
    Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Šeštame maršrute prailginti autobusai galėtų iš esmės važinėti ištisus metus, srauto tikrai užtenka, į tą pačią Melnragę savaitgaliais geru oru važiuojančių kiekis pakankamas.
    Šiaip kondicionierių reikalavimas jau šioks toks žingsnis į priekį. Į sąlygas dar būtų gerai įsitraukti jei ne vidinius ekranus, tai bent tvarkingus STOP ženklus (sąžiningai pasikeičiant visus wagen haltus).
    Bus ir kondicionieriai, ir vidiniai ekranai, ir tvarkinga mygtukų sistema su užsidegančiu "STOP" užrašu Tad lieka atviras klausimas dėl 6 maršruto, nes jis į dokumentaciją neįtrauktas. Spėju, bus perduotas KLAP'o aptarnavimui, gal ir ilgieji autobusai ten pasirodys.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Abejotina, kad jie pirks visai netaršius elektrinius autobusus, o ir naujesni nei 10metų gana brangūs su brangia eksplotacija. Jiem apsimoka nebent pirkt iš Europos laužynų nurašytus 10-13metų autobusus, kuo pigiau atkelt ir dar "damušt" dar 7-8metus su kuo mažiau investicijų ir atnaujinimų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/

    Reikalavimai griežtesni, nei tikėjausi. Ko gero klaipėdietiškos bendrovės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" užleis pozicijas naujiems žaidėjams.

    Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.
    O aš kaip tik manyčiau, kad ir toliau paklotas kelias Pajūrio autobusams ir Gintariniam vairui, nes, kaip minima, I ir II maršrutų paketuose autobusai galės būti nuo 12 iki 16 metų amžiaus, tai reiškia, ir toliau atviros durys naudotų autobusų iš Vakarų Europos eksploatacijai…

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Iš A. Vaitkaus FB:

    Taip pat šią savaitę susitikome su Klaipėdos rajono savivaldybe. Matome, kad piko metu spūstys Klaipėdos gatvėse susidaro dėl rajone gyvenančių žmonių. Todėl kartu svarstome, rytinio ir vakarinio piko metu padidinti autobusų iš priemiesčių skaičių. Sutarta, kad rajono valdžia atliks namų darbus ir tuomet klausimas bus sprendžiamas iš esmės
    .

    Norint normalaus viešojo transporto priemiesčiuose, reiktų visus ten esančius kelius rekonstruoti į normalias miesto gatves (su šaligatviais, pėsčiųjų perėjom, apšvietimu ir tt.). Visai tai aišku užtruks daugybę metų. Tai labai idomu, apie kokius namų darbus kalba meras.

    Gal, "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" gaus naujus maršrutus?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/
    Kitais metais vyks tarptautiniai konkursai, kurių metu paaiškės, kas Klaipėdoje teiks viešojo transporto paslaugas per ateinančius 5-7 metus, kokiais autobusais važiuosime, kokiu kuru jie bus varomi. Numatyta, kad didesnė dalis autobusų turės būti visiškai netaršūs.

    Dėl šių ir kitų parametrų VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) jau pradėjo išankstines konsultacijas su rinkos dalyviais.

    Paskelbtuose dokumentuose nurodoma, kad visa uostamiesčio viešojo transporto sistema viešojo pirkimo konkurse bus išskaidyta į keturis paketus (maršrutus). Dabar yra trys paketai, kuriuos konkurso būdu buvo išsidalinusios savivaldybės valdoma „Klaipėdos paslaugos“ bei privatininkai „Gintarinis vairas“ ir „Pajūrio autobusai“.
    Reikalavimai griežtesni, nei tikėjausi. Ko gero klaipėdietiškos bendrovės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" užleis pozicijas naujiems žaidėjams.

    Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
    Nelabai yra prasmės privatininkams naujus ar naujesnius autobusus dabar pirkti, jei esami laužai važiuoja, neviršydami berods 21 metų kartelės pagal sutartį…

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
    Tikimybė turbūt tiesiogiai priklauso nuo būsimo konkurso sąlygų bei savivaldybės finansavimo. Štai nuo sausio 1 d. keliamos bilietų kainos, kad VT nuostolį ateinančiais metais išlaikyti tame pačiame lygyje, koks yra šiemet. Tad jei senus autobusus užsimos pakeisti visiškai naujais, atitinkamai didės ridos įkainiai, atitinkamai didės nuostolis ir/arba bilietų kainos.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Šeštame maršrute prailginti autobusai galėtų iš esmės važinėti ištisus metus, srauto tikrai užtenka, į tą pačią Melnragę savaitgaliais geru oru važiuojančių kiekis pakankamas.
    Šiaip kondicionierių reikalavimas jau šioks toks žingsnis į priekį. Į sąlygas dar būtų gerai įsitraukti jei ne vidinius ekranus, tai bent tvarkingus STOP ženklus (sąžiningai pasikeičiant visus wagen haltus).

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Taigi, kaip su privatininkais? Yra gal kokių kalbų dėl 2025m naujų sutarčių, konkurso? Laiko ne tiek ir daug jei bus reikalaujama bent dalies naujų autobusų.
    Viešų platesnių kalbų neužfiksavau, bet galima paspėlioti. Kad bus nauji autobusai tai mažiausiai tikėtina. Greičiausiai liks maksimalaus autobusų amžiaus reikalavimas, gal net sumažins kartelę nuo 21-22 metų iki kokių 17-18, naujai įvedamiems į sistemą autobusams nuo 13 iki 10. Dar vienas spėjimas, galbūt bus reikalavimas dėl ekranų autobusų viduje, rodančių maršruto informaciją. Vienas faktas dėl konkurso yra žinomas, kad sąlygose įtrauks reikalavimą autobusams turėti veikiančius kondicionierius. Taip pat labai norėtųsi prailgintų autobusų vasarą 4 ir 6 maršrutuose, bei 14 maršrute mokslo metų laikotarpiu. Neblogai būtų peržiūrėti ir pakoreguoti kai kuriuos maršrutus, bet tai irgi mažai tikėtina.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taigi, kaip su privatininkais? Yra gal kokių kalbų dėl 2025m naujų sutarčių, konkurso? Laiko ne tiek ir daug jei bus reikalaujama bent dalies naujų autobusų.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Smagu matyti atsinaujinantį miesto transportą. Būtų dar smagiau, jei kažkokios permainos įvyktų ir su privatininkų turimais maršrutais

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Naujieji elektrobusai – prie starto linijos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...tarto-linijos/
    (straipsnyje yra daugiau nuotraukų)
    Į uostamiesčio gatves ruošiamasi išleisti visus trylika savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų. Antradienio popietę surengtas oficialus jų pristatymas.





    Lipdukai "AVARINĖ ANGA" jau tapo KLAP'o vizitine kortele

    Įvardintas patikslintas terminas "Danceriams":
    Pasak „Klaipėdos paslaugų“ vadovo Vaido Ramanausko, dabar „Vėjo projektų“ elektrobusus tikimasi gauti balandį.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Autobusų bilietų kainų didėjimas strategams įspūdžio nepadarė
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...dzio-nepadare/
    Planuojama, kad 2024 metais viešojo transporto sistemos sąnaudos augs apie 7 proc. Šiais metais sistema patirs apie 1,5 mln. eurų nuostolį. Tad jei kainos keleiviams bebūtų didinamos, viešojo transporto nuostoliai 2024 metais siektų apie 2,8 mln. eurų. O jei savivaldybės taryba pritars mero siūlymui didinti bilietų kainas, šios sistemos nuotolis 2024 metais siektų tik 1,6 mln. eurų.

    Įvertinus savivaldybės biudžeto finansines galimybes, siūloma taip padidinti miesto maršrutų bilietų kainas: elektroninio kartinio bilieto kaina – 70 centų (dabar – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kainą – iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kainą – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kainą – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kainą – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina būtų 5 eurai (šiemet plaukiojom už 3 eurus).

    Maršrutinio taksi vienkartinio popierinio bilieto kaina nuo 1,3 išaugtų iki 1,5 euro. Padidintos būtų ir integruotų priemiestinių maršrutų bilietų kainos.

    Komentuoti:

Working...
X