Ilgieji buvo ir 4 maršrute. Bet ne vasaros metu į 4 leisti prailgintą nebūtų logiška, nuo Lideikio posūkio iki Girulių jis daugiau perveža oro, nei keleivių.
2A maršrutą, kartu su 5B ir 11, reikia pertvarkyti. Jie didžiąja dalimi dubliuoja vienas kitą, kursuoja nereguliariai, neatitinka paklausos. Tankiausio bei daugiausiai gyventojų turinčio mikrorajono susisiekimas su miesto centru turėtų būti užtikrinamas didžiaisiais autobusais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Dar 2000'ųjų pradžioje patys privatininkai šeštame maršrute turėjo eksploatacijoje vieną ar kelis prailgintus autobusus, tad pravažiuoti ten tikrai įmanoma.
Dėl 2A žinoma bent midibusai būtų situaciją pagerinę. Bet bendrai dėl pačių reikalavimų gana neblogos naujienos.
Su priemiesčiais į Radailių pusę jau taip pat bus galima galvoti apie prailgintus autobusus. Senokai teko lankytis tose vietose, tad dabar pravažiavus tas plėtros ir statybų mastas gana nustebino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTaip pat šis argumentas ilgai ir užsispyrusiai buvo pateikiamas ir dėl 11 maršruto: kaip jūs įsivaizduojat prailgintą autobusą, atliekantį posūkius Debreceno gatvėje?! Ir ką gi dabar matom - jau kelinti metai 11 maršrute lapkričio švenčių dienomis važiuoja ilgieji autobusai Tad negalima atmesti šio varianto.
Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.
Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAutobusai turės būti ne senesni nei 2013 metų gamybos, šiuo metu naujausi PA ir GV autobusai atitinkamai 2011 ir 2012 metų gamybos. Tad jiems tektų atsinaujinti visą transporto parką.
Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.
Bus ir kondicionieriai, ir vidiniai ekranai, ir tvarkinga mygtukų sistema su užsidegančiu "STOP" užrašu Tad lieka atviras klausimas dėl 6 maršruto, nes jis į dokumentaciją neįtrauktas. Spėju, bus perduotas KLAP'o aptarnavimui, gal ir ilgieji autobusai ten pasirodys.
Komentuoti:
-
Jeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąO aš kaip tik manyčiau, kad ir toliau paklotas kelias Pajūrio autobusams ir Gintariniam vairui, nes, kaip minima, I ir II maršrutų paketuose autobusai galės būti nuo 12 iki 16 metų amžiaus, tai reiškia, ir toliau atviros durys naudotų autobusų iš Vakarų Europos eksploatacijai…
Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.
Parašė neoplan Rodyti pranešimąŠeštame maršrute prailginti autobusai galėtų iš esmės važinėti ištisus metus, srauto tikrai užtenka, į tą pačią Melnragę savaitgaliais geru oru važiuojančių kiekis pakankamas.
Šiaip kondicionierių reikalavimas jau šioks toks žingsnis į priekį. Į sąlygas dar būtų gerai įsitraukti jei ne vidinius ekranus, tai bent tvarkingus STOP ženklus (sąžiningai pasikeičiant visus wagen haltus).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Abejotina, kad jie pirks visai netaršius elektrinius autobusus, o ir naujesni nei 10metų gana brangūs su brangia eksplotacija. Jiem apsimoka nebent pirkt iš Europos laužynų nurašytus 10-13metų autobusus, kuo pigiau atkelt ir dar "damušt" dar 7-8metus su kuo mažiau investicijų ir atnaujinimų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/
Reikalavimai griežtesni, nei tikėjausi. Ko gero klaipėdietiškos bendrovės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" užleis pozicijas naujiems žaidėjams.
Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.
Komentuoti:
-
Iš A. Vaitkaus FB:
Taip pat šią savaitę susitikome su Klaipėdos rajono savivaldybe. Matome, kad piko metu spūstys Klaipėdos gatvėse susidaro dėl rajone gyvenančių žmonių. Todėl kartu svarstome, rytinio ir vakarinio piko metu padidinti autobusų iš priemiesčių skaičių. Sutarta, kad rajono valdžia atliks namų darbus ir tuomet klausimas bus sprendžiamas iš esmės
Norint normalaus viešojo transporto priemiesčiuose, reiktų visus ten esančius kelius rekonstruoti į normalias miesto gatves (su šaligatviais, pėsčiųjų perėjom, apšvietimu ir tt.). Visai tai aišku užtruks daugybę metų. Tai labai idomu, apie kokius namų darbus kalba meras.
Gal, "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" gaus naujus maršrutus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/
Kitais metais vyks tarptautiniai konkursai, kurių metu paaiškės, kas Klaipėdoje teiks viešojo transporto paslaugas per ateinančius 5-7 metus, kokiais autobusais važiuosime, kokiu kuru jie bus varomi. Numatyta, kad didesnė dalis autobusų turės būti visiškai netaršūs.
Dėl šių ir kitų parametrų VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) jau pradėjo išankstines konsultacijas su rinkos dalyviais.
Paskelbtuose dokumentuose nurodoma, kad visa uostamiesčio viešojo transporto sistema viešojo pirkimo konkurse bus išskaidyta į keturis paketus (maršrutus). Dabar yra trys paketai, kuriuos konkurso būdu buvo išsidalinusios savivaldybės valdoma „Klaipėdos paslaugos“ bei privatininkai „Gintarinis vairas“ ir „Pajūrio autobusai“.
Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
Komentuoti:
-
Šeštame maršrute prailginti autobusai galėtų iš esmės važinėti ištisus metus, srauto tikrai užtenka, į tą pačią Melnragę savaitgaliais geru oru važiuojančių kiekis pakankamas.
Šiaip kondicionierių reikalavimas jau šioks toks žingsnis į priekį. Į sąlygas dar būtų gerai įsitraukti jei ne vidinius ekranus, tai bent tvarkingus STOP ženklus (sąžiningai pasikeičiant visus wagen haltus).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaigi, kaip su privatininkais? Yra gal kokių kalbų dėl 2025m naujų sutarčių, konkurso? Laiko ne tiek ir daug jei bus reikalaujama bent dalies naujų autobusų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taigi, kaip su privatininkais? Yra gal kokių kalbų dėl 2025m naujų sutarčių, konkurso? Laiko ne tiek ir daug jei bus reikalaujama bent dalies naujų autobusų.
Komentuoti:
-
Smagu matyti atsinaujinantį miesto transportą. Būtų dar smagiau, jei kažkokios permainos įvyktų ir su privatininkų turimais maršrutais
Komentuoti:
-
Naujieji elektrobusai – prie starto linijos
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...tarto-linijos/
(straipsnyje yra daugiau nuotraukų)
Į uostamiesčio gatves ruošiamasi išleisti visus trylika savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų. Antradienio popietę surengtas oficialus jų pristatymas.
Įvardintas patikslintas terminas "Danceriams":
Pasak „Klaipėdos paslaugų“ vadovo Vaido Ramanausko, dabar „Vėjo projektų“ elektrobusus tikimasi gauti balandį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Autobusų bilietų kainų didėjimas strategams įspūdžio nepadarė
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...dzio-nepadare/
Planuojama, kad 2024 metais viešojo transporto sistemos sąnaudos augs apie 7 proc. Šiais metais sistema patirs apie 1,5 mln. eurų nuostolį. Tad jei kainos keleiviams bebūtų didinamos, viešojo transporto nuostoliai 2024 metais siektų apie 2,8 mln. eurų. O jei savivaldybės taryba pritars mero siūlymui didinti bilietų kainas, šios sistemos nuotolis 2024 metais siektų tik 1,6 mln. eurų.
Įvertinus savivaldybės biudžeto finansines galimybes, siūloma taip padidinti miesto maršrutų bilietų kainas: elektroninio kartinio bilieto kaina – 70 centų (dabar – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kainą – iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kainą – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kainą – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kainą – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina būtų 5 eurai (šiemet plaukiojom už 3 eurus).
Maršrutinio taksi vienkartinio popierinio bilieto kaina nuo 1,3 išaugtų iki 1,5 euro. Padidintos būtų ir integruotų priemiestinių maršrutų bilietų kainos.
Komentuoti:
Komentuoti: