Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Vasaros tvarkaraščius komplikuos tilto uždarymas
    https://www.klaipedatransport.lt/lt/...uzdarymas-1214
    Nuo pirmadienio, birželio 9 dienos, kartu su vasaros tvarkaraščių įsigaliojimu eismui uždaromas Biržos tiltas. Todėl visos (žr. pridėtą schemą) dabar Tiltų gatve kursuojančių maršrutų (2, 2A, 3, 4, 5, 6, 8, 8E, 10, 14, 22B, 41, M5, M6, M8) trasos ir tvarkaraščiai perdaryti važiuoti Pilies gatve.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Kabelys Rodyti pranešimą

    Kokią naudą? Man vis keisti šie komentarai apie Dancer naudą Klaipėdai. Nuo pradžių buvo aišku, kad pakonkuruoti tokioje rinkoje kur dominuoja pasauliniai gigantai yra beviltiškai sunku. Dar rinkoje vis daugiau kinietiškų elektrobusų, kurie kainos ir kokybės atžvilgiu lenkia ir europietiškus. Kaip toks Dancer, LEZ garažinis projektas, kada nors galėjo pakonkuruoti?
    Sakote miestas turėjo labiau padėti? Bet ar teisinga iš Klaipėdiečių pinigų padėti privačiam verslui. Ir tai padėjo - Klaipėdos paslaugos turi dabar du Dancerius, kurie vos apvažiuoja miestą du kartus ir privalo krautis. Ir Paslaugos pirko ne dėl to, kad norėjo tų Dancerių bet kad valdžia liepė.

    Suprantu, kad smagu pasvaigti, kad čia Klaipėdoje dabar atsiras gigantiškas autobusų gamintojas iš niekur bet kažkaip pritrūksta man čia realybės suvokimo.
    Kad ir nedidelė elektrobusų gamykla su R&D padaliniu būtu žiauriai gerai Klaipėdai. Tiek diversifikuojant Klaipėdos pramonę. Tiek kuriant aukštos pridėtinės vertės darbo vietas, kurių Klaipėdai labai trūksta.

    Kada geriausia naujam brandui ateiti į rinką? Elektromobiliai ir elektrobusai gan naujas dalykas, kurių paklausa dėl žaliojo kurso vis auga. Būtent paskutiniai dešimt metų buvo patogiausi metai naujam brandui ateiti į rinką. Taip, traukinys panašu jau nuvažiavo.

    Savivaldybė padarė viską, ką turėjo duodama užsakymus.
    Paskutinis taisė acetonas; 2025.03.26, 16:48.

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    „Dancer“ liko tik atsisveikinimo šokis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...ikinimo-sokis/



    Panašu, kad išmušė paskutinioji. Danceris galėjo atnešti didelę naudą Klaipėdai.
    Kokią naudą? Man vis keisti šie komentarai apie Dancer naudą Klaipėdai. Nuo pradžių buvo aišku, kad pakonkuruoti tokioje rinkoje kur dominuoja pasauliniai gigantai yra beviltiškai sunku. Dar rinkoje vis daugiau kinietiškų elektrobusų, kurie kainos ir kokybės atžvilgiu lenkia ir europietiškus. Kaip toks Dancer, LEZ garažinis projektas, kada nors galėjo pakonkuruoti?
    Sakote miestas turėjo labiau padėti? Bet ar teisinga iš Klaipėdiečių pinigų padėti privačiam verslui. Ir tai padėjo - Klaipėdos paslaugos turi dabar du Dancerius, kurie vos apvažiuoja miestą du kartus ir privalo krautis. Ir Paslaugos pirko ne dėl to, kad norėjo tų Dancerių bet kad valdžia liepė.

    Suprantu, kad smagu pasvaigti, kad čia Klaipėdoje dabar atsiras gigantiškas autobusų gamintojas iš niekur bet kažkaip pritrūksta man čia realybės suvokimo.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Ar negalėtu būti taip kad straipsnyje minimas investuotojas nusprendė kad pigiau ar patogiau palaukti bankroto ir tada perimti Dancer?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    „Dancer“ liko tik atsisveikinimo šokis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...ikinimo-sokis/

    Po beveik metus laiko trukusių restruktūrizacijos konvulsijų, lydėtų gausybės teisminių kreditorių ginčų, Klaipėdos apygardos teismas nusprendė, jog nebėra kito kelio, kaip tik kelti bankroto bylą Klaipėdoje įsikūrusiai elektrobusus „Dancer“ gaminančiai bendrovei „Vėjo projektai“.
    Panašu, kad išmušė paskutinioji. Danceris galėjo atnešti didelę naudą Klaipėdai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje viešojo transporto bilietų kainos keistis neturėtų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/1...tu-nesikeisti/
    Viešojo transporto tarifai Klaipėdoje ir jos priemiestyje nuo 2025 m. sausio 1-osios nesikeis, tačiau nuostoliams padengti valdžia turės skirti beveik 2,3 ml. eurų – 43 proc. daugiau nei šiemet.

    Kartu numatoma, kad atsiras naujovė – kontrolės bilietas, kurio kaina miesto maršrutuose – bus 8, o priemiesčio maršrutuose – 16 eurų. Šis bilietas galios tik iki autobuso, kuriuo važiavo laiku paprasto bilieto neįsigijęs keleivis, maršruto pabaigos. Tokį sprendimo projektą Savivaldybės tarybai svarstyti pasiūlė meras.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Klaipėda rengiasi modernizuoti eismo valdymo sistemą

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...aldymo-sistema

    Gal kas žinte, kaip su Dancer autobusais?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/1...ejimosi-plana/

    Bankroto, o ne restruktūrizacijos siekęs vienas iš elektrobusus „Dancer“ Klaipėdoje gaminančios bendrovės „Vėjo projektai“ kreditorių ir toliau bando per teismus užbaigti šios įmonės istoriją.

    Tiesa, bent jau pirma instancija nepalaimino ne tik tokios iniciatyvos, bet ir atmetė prašymą pranešti prokuratūrai apie neva nusikalstamus „Vėjo projektų“ vadovo Alvydo Naujėko veiksmus.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Klaipėda rengiasi modernizuoti eismo valdymo sistemą
    Klaipėdos savivaldybė planuoja pokyčius vienoje iš pagrindinių miesto eismo ašių – projektas apims ruožą nuo Smiltelės gatvės, tęsis Taikos prospektu, Herkaus Manto, Liepojos gatvėmis iki pat Vasaros estrados, rašoma savivaldybės pranešime.

    Šį ruožą numatoma sutvarkyti kompleksiškai – modernizuoti eismo valdymo sistemą, rekonstruoti sankryžas, šviesoforais valdomas pėsčiųjų perėjas, projektuojami ir pėsčiųjų bei dviračių takai, kurie turi sklandžiai susijungti su sankryžomis, trijuose taškuose bus įrengiamos elektrinių autobusų baterijų įkrovimo stotelės, taip pat projektuojami apšvietimo tinklai, pagal poreikį bus rekonstruojami ir inžineriniai tinklai...
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...aldymo-sistema

    Gal kas žinte, kaip su Dancer autobusais?

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    https://www.facebook.com/share/DC99ms2Dkxr593Sk/

    Sorry, vadyla peršalo, pavaikščiokit pėsčiom, varguoliai.
    Klaipėdoje 2024-10-22 d. 35 maršrute dirba UAB "Kautra" su Altas Cityline Mercedes-Benz Sprinter W906 516CDI garažinis numeris 514. Skubėkite daryti nuotraukų, nes tai neeilinis įvykis ir jis yra istorinis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    ????⚠️ Visą spalio 21 dieną 35 maršrutas nekursuos. Netikėtai susirgus autobuso vairuotojui (UAB "Transrevis") ir maršrutą aptarnaujančiam vežėjui neturint kuo jį pakeisti, šiandien nuo pat ryto 35-ojo maršruto autobusas neišvažiavo į trasą, nevažiuos jis ir po pietų.
    ⚠️ Skubos tvarka susitarėme su kitu vežėju, kad rytoj, o prireikus ir vėlesnėmis dienomis, jis laikinai aptarnaus maršrutą, kol esamas vairuotojas pasveiks arba maršrutą aptarnaujantis vežėjas ras jam pamainą.

    Atsiprašome maršruto keleivių dėl sutrikusio maršruto darbo.
    https://www.facebook.com/share/DC99ms2Dkxr593Sk/

    Sorry, vadyla peršalo, pavaikščiokit pėsčiom, varguoliai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dviračiai autobuse – destruktyvi idėja?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ruktyvi-ideja/
    Neleisti autobusais vežti paspirtukų ir dviračių, – už tokį pasiūlymą trečiadienį balsavo 6 iš 7 Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto narių.
    <...>
    Galutinį sprendimą šiuo klausimu priims Savivaldybės taryba. Šią savaitę posėdžiavęs Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas vienbalsiai pateiktam projektui pritarė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Kautros" užsakomųjų parkas vos ne pusės jos VT maršrutų parko dydžio...

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu tai reikia pradėti, nes vien tik iš tarpmiesčio jau greitai nebeišgyvens...
    Kiek girdėjau TOKS'as pagrinde gyvena iš užsakomųjų pervežimų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu tai reikia pradėti, nes vien tik iš tarpmiesčio jau greitai nebeišgyvens...

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Problemos su nuorodos atidarymu, skaitymu, ar teksto suvokimu?
    Labai keista. Nes TOKS'as niekada dar neturėjo savo veiklos (turiu galvoje filialų) už Vilniaus ribų. Priemiesčio maršrutai pas juos irgi ilgai neišsilaikė. Kautra visai kita tema.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    TOKS'as tikrai nebus.
    Problemos su nuorodos atidarymu, skaitymu, ar teksto suvokimu?
    Nors TOKS ir buvo inicijavusi minėtą bylą, KKT pripažino, kad ji turi reikiamos patirties, o jos pasiūlymai yra geriausi III ir IV maršrutų paketams. Su ja liepos viduryje buvo pasirašytos dvi – 30,52 ir 38,15 mln. eurų vertės sutartys penkerių metų laikotarpiui su galimybe jas pratęsti dar pustrečių metų.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Į naują miesto viešojo transporto erą – per vargus
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ra-per-vargus/


    Ilgas ir išsamus straipsnis. Trumpai apibendrinant - "Gintarinio vairo" ir "Pajūrio autobusų" dienos suskaičiuotos, vietoj jų bus TOKS'as ir Kautra, su naujais turkiškais autobusais.
    TOKS'as tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Į naują miesto viešojo transporto erą – per vargus
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ra-per-vargus/
    Procedūros dėl to, kas ir kokiais autobusais 2025-2032 metais uostamiestyje vežios keleivius organizuojanti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT), sukasi jau antrame teismo procese. Visgi tai, kas iki šiol patirta, gali būti tik gėlytės, nes dabartinė miesto valdžia didžiąją rinkos dalį minėtam laikotarpiui yra užsimojusi vidiniu sandoriu atiduoti savo valdomai bendrovei „Klaipėdos paslaugos“, nors Konstitucinis Teismas yra konstatavęs, jog tokie sandoriai galimi tik išimtiniais atvejais.

    Iki šiol KKT pavyko pasirašyti dvi beveik 70 mln. eurų vertės sutartis, kuriose numatyta, jog maršrutiniai taksi ir dar aštuoniais, vadinamaisiais mažaisiais, maršrutais keleivius nuo kito pavasario vešiančios naujos transporto priemonės bus visiškai naujos ir tik elektrinės. Taip pat jau aišku, kad nuo tada nebeliks M5 maršrutinio taksi.
    Ilgas ir išsamus straipsnis. Trumpai apibendrinant - "Gintarinio vairo" ir "Pajūrio autobusų" dienos suskaičiuotos, vietoj jų bus TOKS'as ir Kautra, su naujais turkiškais autobusais.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Į autobusus – su dviračiais, paspirtukais ir šunimis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...is-ir-sunimis/
    Klaipėdoje planuojama sudaryti galimybę į autobusą patekti su dviračiu. Bet tik į tuos autobusus, kurie bus pažymėti specialiais ženklais ir ne rytinio bei vakarinio transporto pikų metu. O „šuo, laikomas rankose, turės būti su antsnukiu (išskyrus šunis, kuriems dėl jų veislės antsnukiai nepritaikyti”).

    „Viešajame transporte leisti vežti elektrinius paspirtukus, riedžius, riedlentes ir kitas mikromobilumo priemones”, – taip pat rašoma tokiame siūlyme, pateiktame Klaipėdos miesto tarybai. Tačiau jame – aibė apribojimų dviratininkams, gyvūnų mylėtojams bei visiems mikromobilumo priemonių savininkams.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    P.S. kaip ilgiems kinietiškams KLAP’o sekasi?
    Gerai

    Komentuoti:

Working...
X