Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/


    Nuotraukos iš pirkimo dokumentų:


    Temoje Keleivinių transporto priemonių specifikacijos greitu metu pateiksiu daugiau techninės informacijos apie šiuos autobusus.
    Šiek tiek keista kai Kinija taiko prekėms iš Lietuvos embargą, o LT biudžetinis sektorius perka kiniškas prekes.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
    Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
    Nuotraukos iš pirkimo dokumentų:




    Temoje Keleivinių transporto priemonių specifikacijos greitu metu pateiksiu daugiau techninės informacijos apie šiuos autobusus.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
    už 170 valandų apie 750 - 800 gaunama

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos autobusų parkas gamtines dujas miesto autobusuose pakeitė biometanu
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...ite-biometanu/
    Iki šiol iškastiniu kuru – gamtinėmis dujomis – varomi uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) autobusai nuo lapkričio 1 dienos naudoja aplinkai draugišką kurą – biometaną.
    <...>
    KAP miesto ir priemiesčio maršrutais keleivius veža 46 dujiniai autobusai. Per metus jie sunaudoja apie 1,5 mln. kubinių metrų dujų.

    Pasak biometano tiekimą uostamiesčio autobusams užtikrinančios įmonės „SG dujos“ strateginės plėtros vadovo Sauliaus Bilio, šis kuras pradėtas importuoti iš Olandijos, o jau kitąmet dujotiekiais į Klaipėdą turėtų atkeliauti ir pirmasis biometanas, pagamintas Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
    Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
    Pagal pakeltais nesigauna tiek,nes kuo daugiau viršvalandžius,tuo daugiau atskato mokesčių, ką reklamuoja ant autobusų ir troleibusų, 1000-1500 į rankas nesąmonė.uz norma valandų niekaip,gal rudnosiukai su 4 laisvom per mėnesį ir 250 valandų ir tai abejoju, norma valandų nepilnai 1000.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Esu iš Kauno,tad kažkaip nesilankau šitoj temoj. Šiandien sužinojau,kad Klaipėdoj svarstyta apie 1968m. įrengti troleibusų sistemą, įdomu kodėl ji taip ir nebuvo įgyvendinta?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
    kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
    Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
    Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
    metais nuostolis gresia būti dar didesnis.

    Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.

    Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.

    Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.
    Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.
    Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
    Kodėl ne nuo 840 EUR (MMA)? Labai patrauklus atlyginimas.
    Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
    Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
    Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
    Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
    Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.
    Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.


    Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
    Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
    Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.

    Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Klaipėdos viešasis „transportas“ (iš svečių knygos);
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
    Turint omeny be galo savotišką trumpo dizainą, bijau net įsivaizduoti, kaip atrodys dvigubas

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
    >>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds

    Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
    10 maršruto autobusams dabar patogiau išsukti į Herkaus Manto gatvę.
    Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
    Gera idėja. Senąją II Melneragės aikštelę reikėtų išvis panaikinti.

    Komentuoti:

Working...
X