Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąTai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
Komentuoti:
-
Klaipėdos autobusų parkas gamtines dujas miesto autobusuose pakeitė biometanu
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...ite-biometanu/
Iki šiol iškastiniu kuru – gamtinėmis dujomis – varomi uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) autobusai nuo lapkričio 1 dienos naudoja aplinkai draugišką kurą – biometaną.
<...>
KAP miesto ir priemiesčio maršrutais keleivius veža 46 dujiniai autobusai. Per metus jie sunaudoja apie 1,5 mln. kubinių metrų dujų.
Pasak biometano tiekimą uostamiesčio autobusams užtikrinančios įmonės „SG dujos“ strateginės plėtros vadovo Sauliaus Bilio, šis kuras pradėtas importuoti iš Olandijos, o jau kitąmet dujotiekiais į Klaipėdą turėtų atkeliauti ir pirmasis biometanas, pagamintas Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Komentuoti:
-
Esu iš Kauno,tad kažkaip nesilankau šitoj temoj. Šiandien sužinojau,kad Klaipėdoj svarstyta apie 1968m. įrengti troleibusų sistemą, įdomu kodėl ji taip ir nebuvo įgyvendinta?
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąPagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Komentuoti:
-
Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
Komentuoti:
-
Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
metais nuostolis gresia būti dar didesnis.
Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.
Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.
Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
Komentuoti:
-
Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.
Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.
Komentuoti:
-
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąO ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Komentuoti:
-
Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
>>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds
Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąDabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąDabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
Komentuoti:
Komentuoti: