Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Milijoniniame elektrobusų pirkimo konkurse konstatuoti pažeidimai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ti-pazeidimai/
    Pirmos instancijos teismas pripažino, jog uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos paslaugos” (buvęs „Klaipėdos autobusų parkas”) pažeidė įstatymus vykdydama ne mažiau kaip dešimties elektrobusų pirkimo konkursą.

    Tad laimėtoju pripažintai UAB „Vėjo projektai“, jau sudariusiai porą sandorių su „Klaipėdos paslaugomis”, šįkart gali nuplaukti daugiau nei 5 mln. eurų vertės kontraktas.

    <...>

    „Klaipėdos paslaugos” su „Vėjo projektais” pernai vasarą pasirašė sutartį su dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimčiai metų. Jie turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių.

    Imantas Paliakas, pavaduojantis atostogaujantį „Klaipėdos paslaugų” generalinį direktorių „Atvirai Klaipėdai” sakė, jog šie elektrobusai dar nėra pristatyti ir buvo pasirašytas sutarties pratęsimas iki spalio vidurio. Visgi, pasak jo, kaip ir numatyta sutartyje, dėl tokio vėlavimo „Vėjo projektai” nuo liepos 1-osios turės mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą. Pirmoji tokia sąskaita jau bus išrašoma liepos pabaigoje.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Darkart pasikartosiu, ar bent matėte projektą? Panašu kad ne. Gal pradžiai pasižiūrėkite, kas buvo planuojama padaryti, kur (ne)atsiranda pirmumai sankryžose, kritiškai įvertinkite mano pranešimą #2501, o tada padiskutuokime apie šio projekto "gerumą/negerumą"?

    Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.
    Tai projektą galima taisyti. Iš vis manau, kad projektuotojai patys nelabai tikėjo jog BRT virs realybe ir nematė prasmės dėti daug pastangų. Taip pat projektas šioje fazėje buvo labiai kaip pristatomasi. Galutinis projektas su visais išdirbtais sprendiniais būtu parengtas tik tada kai miesto taryba nutartų tikrai statyti BRT.

    Didžiausia problema net ne tai ar BRT virs realybe, o ne. Problema, kad artimiausius 10 metų VT išesmės nesikeis.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pagal tą projektą, autobusai būtų važiavę vidury gatvių, o tai yra geriausias (realistiškai vienintelis) būdas suteikti jiems pirmumo teisę sankryžose.
    Darkart pasikartosiu, ar bent matėte projektą? Panašu kad ne. Gal pradžiai pasižiūrėkite, kas buvo planuojama padaryti, kur (ne)atsiranda pirmumai sankryžose, kritiškai įvertinkite mano pranešimą #2501, o tada padiskutuokime apie šio projekto "gerumą/negerumą"?

    Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Puikus, logika paremtas sprendimas. Tik nuliūdino dėl Manto gatvės.

    Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?
    Pagal tą projektą, autobusai būtų važiavę vidury gatvių, o tai yra geriausias (realistiškai vienintelis) būdas suteikti jiems pirmumo teisę sankryžose. Projektas (su visais savo trūkumais) būtų buvęs kokybinis šuolis Klaipėdos VT, tačiau bet koks rimtesnis proveržis buvo eilinį kartą atidėtas neribotam laikui. Labai teisingi John naudojami epitetai. Mikrorajoninis kaimas gonna mikrorajon kaim, daugiau nelabai ką čia yra pridėti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
    https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus

    Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
    Puikus, logika paremtas sprendimas. Tik nuliūdino dėl Manto gatvės.

    Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Bent jau sprendžiant Vilniaus pavyzdžiu, didžiausius vėlavimas, grafikų neatitikimus, spūstis lygioje vietoje sudaro šviesoforai. Jie pirmiausia turėtų VISUR būti derinami pagal prioritetą VT. Tikrai ženkliai pagerėtų situaciją. Civilizuotose Pasaulio miestuose šviesoforai naikinami, taip išsprendžiamos spūsčių ir oro taršos problemos. O pas mus kur šuo pakėlė koją vos ne prie kiekvieno medžio ar sankryžos yra statomas "svitafuoras". Viena "svitafuora" įrengti kainuoja nemažus pinigus, o ir dabar kaip Pasaulio šalys "madingai" kovoja su oro tarša, manau "svitafuoru" įrengimas prie jos mažinimo tikrai neprisideda.
    Tai kad bandys derinti šviesoforus pagal VT prioritetą tai gerai. Bet tai tikrai neatnešas ženklaus VT pagerinimo.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
    https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus




    Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
    Bent jau sprendžiant Vilniaus pavyzdžiu, didžiausius vėlavimas, grafikų neatitikimus, spūstis lygioje vietoje sudaro šviesoforai. Jie pirmiausia turėtų VISUR būti derinami pagal prioritetą VT. Tikrai ženkliai pagerėtų situaciją. Civilizuotose Pasaulio miestuose šviesoforai naikinami, taip išsprendžiamos spūsčių ir oro taršos problemos. O pas mus kur šuo pakėlė koją vos ne prie kiekvieno medžio ar sankryžos yra statomas "svitafuoras". Viena "svitafuora" įrengti kainuoja nemažus pinigus, o ir dabar kaip Pasaulio šalys "madingai" kovoja su oro tarša, manau "svitafuoru" įrengimas prie jos mažinimo tikrai neprisideda.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Tačiau pasak A. Kamarausko, tokios BRT greitųjų autobusų sistemos įgyvendinimas kelia labai daug problemų.
    Yra sudėtinga sureguliuoti šviesoforus, užtikrinti viešojo transporto prioritetą“, - sprendimą aiškina A. Kamarauskas.
    <...>
    „Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.
    Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.
    Kas per kliedesiai. Esant BRT labai sunku sureguliuoti šviesoforus, o esant A juostoms (kuriomis važinėja elektromobiliai) jau nesunku?

    Kaip gali būti prioritetas autobusams, jeigu ta pačia juosta važiuoja elektromobiliai? Tai elektromobiliai su autobusais važiuos pagal „prioritetinius“ šviesoforus, o paprasti automobiliai stovės?

    Kol vicemerais dirbs tokie žmogystos, tol Lietuvoje bet kokia viešojo transporto vystymo idėja bus sukompromituota iki tokio nulinio ar net minusinio lygio. Nevykusi Vilniaus firma parengė nevykusią studiją, nevykę Klaipėdos valdininkai sušiko paskutinį likusį padorų dalyką iki NULIO. Nes A juosta, kuria važinėja automobiliai – tai joks ne prioritetas autobusams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Koks siurprizas. Klaipėdos baudžiauninkai ir plūgai nusprendė, kad nieko nėra geriau, nei būti apsimyžusiais baudžiauninkais ir plūgais. Visokios čia civilizacijos, progresai ir gyvenimo kokybės tegul lieka gėjropoje, o Klaipėda toliau murkdysis po mėšlą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
    https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus

    Naujoji Klaipėdos valdžia priėmė principinį sprendimą mieste netiesti naujų greitųjų BRT autobusų linijų.
    „Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.

    Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.
    Ypatingas dėmesys bus skiriamas Taikos pr. atkarpai nuo Kauno g. link Paryžiaus Komunos g. Planuojama, kad šiaurine kryptimi bus įrengta papildoma eismo juosta, skirta viešajam transportui. Todėl bendrai gatvė būtų platinama iki 5 eismo juostų.

    „Tam reikėtų važiuojamąją dalį paplatinti kiek daugiau nei 1 metru, tačiau šioje dalyje erdvės yra pakankamai“, - sako A. Kamarauskas.

    Jis taip pat sako, kad didesnių pertvarkų bus atsisakoma Herkaus Manto gatvėje.
    Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Panašu, kad žengtas pirmas tylus žingsnis įdiegiant atsiskaitymą bankinėmis kortelėmis.
    M8 maršrute jau suklijuoti lipdukai ir vairuotojai sako, kad yra galimybė atsiskaityti pas juos bankine kortele.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    "Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
    Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
    UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
    UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
    KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
    Atsiprašau. Per neišmanymą priklaidinau žmogų.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    <...>
    Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
    UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
    UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
    KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
    Ko gero niekam ne paslaptis, jog pas privatininkus (Pajūrio autobusus bei Gintarinį vairą) dirbama dviem pamainomis - po 12-14val.
    Bet keista, kad toks skirtumas (gana solidus) tarp privatininkų

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    "Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
    Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
    UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
    UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
    KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    In February 2023 the average monthly salary of all employees of VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (the municipal company responsible for public transport in Klaipėda) was 1 944,28 EUR brutto. The aforementioned number includes administrative personnel and maybe a bunch of other employees beside drivers, so it's not very accurate. Source: https://rekvizitai.vz.lt/imone/klaip...s/atlyginimas/
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 13:06. Priežastis: s/netto/brutto

    Komentuoti:


  • rangler
    replied
    What is average salary in euro per month netto of bus drivers in Klaipeda?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Rimkuose suprojektuotos irgi dvi viešojo transporto stotelė ties Rimkų g. 55 numeriu, abiejose gatvės pusėse
    Reikia suprasti, Rimkuose planuojama visiškai nauja stotelė? Dabar ties nurodytu namu nėra jokios stotelės. Šiaip, Rimkams augant į pietus nauja stotelė yra labai sveikintinas dalykas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Darnus judumas klaipėdietiškai. Kai Vilniuje sėkmingai naikinamos autobusų stotelių kišenės, Klaipėdoje jos su džiaugsmu įrenginėjamos ten, kur jų nebuvo ir nėra jokio būtinumo.

    Kauno ir Rimkų gatvėse įrengs patogias autobusų stoteles
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...busu-stoteles/
    Klaipėdos savivaldybė yra pasirengusi šiemet išleisti per 350 tūkstančių eurų viešojo transporto stotelėms įrengti Kauno ir Rimkų gatvėse, atliekant kapitalinio remonto darbus. Šiems darbams atlikti pagal UAB „Geoinfra“ parengtus projektus jau ieškoma rangovo.

    Esamos viešojo transporto stotelės Kauno ir Rimkų gatvėse yra be įvažų, viešasis transportas sustoja eismo juostoje, taip trikdydamas sklandų transporto priemonių judėjimą.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Jei naujasis meras su komanda dabartinės VT sistemos nepablogins, ko gero jau bus neblogai. Daugiau tikėtis sunku, ypač turint omenyje kaip vaizdžiai buvo iškritikuotas BRT projektas.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Stebint priešrinkimines diskusijas, akcentas dėtas parkavimo aikštelių plėtrai, viadukams, estakadoms, papildomiems įvažiavimams į miestą, o apie viešąjį transportą gal vienas-kitas sakinys. Proveržio tikėtis matyt nelabai verta..

    Komentuoti:

Working...
X