Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
-
Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
metais nuostolis gresia būti dar didesnis.
Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.
Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.
Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
Komentuoti:
-
Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.
Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.
Komentuoti:
-
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąO ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Komentuoti:
-
Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
>>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds
Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąDabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąDabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
Per karščius venkite viešojo transporto
https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Liepų gatvėje – nauja autobusų stotelė
Kiek tolėliau nuo Herkaus Manto gatvės įrengta stotelė - saugesnė ir patogesnė. Į kitą vietą ji perkelta pertvarkius autobusų įvažą: nuo šiol viešasis transportas nebekliudys paskui važiuojančioms kitoms eismo transporto priemonėms, patogiau įlipti/išlipti bus autobusų keleiviams.
https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/li...tobusu-stotele
Jei taip toliau, tai Klaipėdos darnaus judumo planą įgyvendinsime anksčiau laiko:
Aš jau tiesiog akyse matau, kaip Klaipėdoje mažėja asmeninių automobilių transporto modalinis pasiskirstymas.
Oi, bet pala. Išeina, kad pagal Klaipėdos darnųjį planą, dviratininkų dalį ketinama netgi sumažinti, nes dabar (na, 2017 m.), pasirodo, kas dešimtas klaipėdietis darbo ar mokslo tikslais važiuoja dviračiuPaskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:19.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNeseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 21:18.
Komentuoti:
-
Per karščius venkite viešojo transporto
https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
Klaipėdos miesto gyventojai ir svečiai jau daug metų skatinami naudotis viešuoju transportu, tačiau karštomis dienomis kelionės juo yra nepakeliamos, nes dauguma autobusų neturi kondicionierių. „Jeigu nenorite alpti - nevažiuokit“, - tokia išvada peršasi po pokalbio su atsakingais asmenimis už keleivių komfortą ir sveikatą.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Na, aš nesu 'vilnietis hipsteris', o Vilnius (bent Europos mastu) yra lygiai ta pati provincija kaip Klaipėda su tokiais pat prioritetais, tad nematau čia vietos miestas vs. miestas vaikiškoms batalijoms, visi sėdime tame pačiame mėšle.
Atvirai tariant, tas tramvajus ir BRT, žinant savivaldybę (ir šią, ir praeitą ir užpraeitą...) atrodo visiškai iškritęs iš konteksto. Jei iki rinkimų galutinai nuspręs statyti BRT (kad ir koks jis bebūtų) be jokių išlygų, tai bus kažkas vau... Tiesiog, vau, kaip čia taip? Būčiau tikrai išsižiojęs. Bet vis tiek būčiau skeptiškas, ar „vargšai“ klaipėdiečiai su savo geldomis nevažiuotų protestuoti ir visaip kaišioti pagalius.
Neseniai Olegas Šurejavas parašė apie Klaipėdą:
„…ne paslaptis, kad Klaipėdoje yra daug rusų, kurie mėgsta didingą istorinę tėvynę. Bėgiodamas Klaipėdoje pastebėjau labai nedaug Ukrainos vėliavų, čia, aišku, subjektyvus vertinimas, bet po Vilniaus ar Kauno, kur visur jaučiasi palaikymo dvasia – Klaipėda atrodo labai liūdnai. Bet dar pamačiau mašiną. JUODĄ MERSEDESĄ su Rusijos herbu, su užrašu prie numerių: „Visų Rusijos reikalų ministerijos – ministerijų – ministerija.” ANT JUODO VOKIŠKO MERSEDESO, priekyje AMERIKIETIŠKO DOLERIO SIMBOLIS. Man gan simboliška visa šita vatinė veidmainystė: vokiškas automobilis, mašinos savininkas meldžiasi amerikietiškam doleriui, bet save tapatina su rusais ir Rusija, NES DIDINGA“.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.17, 18:20.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąAnksčiau įsižeisdavau, jei koks vilnietis hipsteris tiesiogiai ar netiesiogiai pavadindavo Klaipėdą provinciją, bet dabar jau drąsiai pats ją taip vadinu ir vadinsiu. Rankų nenuleisiu (toliau pranešinėsiu savivaldybei ir policijai visokią netvarką – o ką daugiau galiu padaryti?), bet optimizmui vietos šiam miestui man vis labiau stinga.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: