Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
O esminis Klaipėdos regiono priemiestinis traukinių maršrutas galėtų būti vienas: Palanga-Kretinga-Klaipėda-Rimkai-Gargždai. Rimkuose būtų keičiama kryptis. Tik kursavimas turi būti kaip normalios S-Bahn'o sistemos, bent jau 30 min. intervalu.
Kitas maršrutas galėtų būti Šilutė-Klaipėda, o galbūt Šilutė-Klaipėda-Kretinga-Palanga, bet jam matyt užtektų retesnio kursavimo.
Gal tolimesnėje ateityje, jeigu pasikeistų klaipėdiečių mąstymas, galėtų būti pritaikytas ir Karlsruhe modelis, bet čia jau reikėtų nemažai ruožų elektrifikuoti, tiesti tramvajaus linijas per visą miesto ilgį. Privalumas tas, kad maršrutas, jungiantis Palangą, Kretingą ir Gargdžus, eitų per pagrindines Klaipėdos gatves. Būtų sujungtos visos tankiausiai apgyvendintos regiono teritorijos. Dar vienas privalumas: tas tramvajus galėtų būti pratęstas gilyn į Palangą ir Gargždus (pvz., Klaipėdos gatve iki pat Savivaldybės aikštės).
Komentuoti: