Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    O kur galima būtų rasti Klaipėdos transporto studijos rekomenduotos naujos transporto priemonės (BRT) planus?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos centre uždraus automobilių eismą
    Klaipėdoje jau suprojektuota greitųjų autobusų eismo sistema, kuri nuo Vingio gatvės ties Jūrininkų prospektu per miesto centrą iki Liepojos gatvės kelioms minutėms sutrumpins kelionę viešuoju transportu. Įgyvendinus projektą pagerės dviratininkams skirta infrastruktūra miesto centre, tačiau iš dalies Tiltų ir Herkaus Manto gatvių bus visiškai išstumti automobiliai.
    Taikos prospektas išsiskirs tuo, kad viešasis transportas judės ne taip kaip dabar – pirmąja eismo juosta, o per prospekto vidurį, praktiškai toje vietoje, kur šiandien yra trečioji judėjimo juosta. Viešojo transporto sustojimai persikels į vidurį prospekto esančias skiriamąsias juostas. Dideli pokyčiai laukia senamiestyje. Įgyvendinus projektą, siūloma, kad Tiltų gatvėje nuo Grįžgatvio iki Herkaus Manto gatvės dalies ties Liepų gatve būtų leidžiamas tik maršrutinių transporto priemonių eismas. Norima įrengti draudžiamąjį ženklą, vadinamąją „plytą“.
    Anot jo, pokyčiai laukia Herkaus Manto gatvės dalyje nuo Liepų g. iki Lietuvininkų a. Čia taip pat planuojama uždrausti automobilių eismą, išskyrus gyventojų ir aptarnaujantį transportą. Uždraudus automobilių eismą centre, bus įrengti patogesni dviračių takai
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=89672017
    Džiugu, kad šie planai buvo nepamiršti ir palengva stumiasi į priekį. Tik idomu kaip autobusai važiuost Taikos pr. viduriu, kai autobusų durys yra dešinėje.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos viešasis transportas: yra pagrindo santūriam optimizmui

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...am-optimizmui/


    Bendroji metinė statistika rodo, kad viešojo transporto sistema adaptavosi prie neprognozuojamų išorės veiksnių ir paskutiniu metu išlaiko gana aukšto kelionių lygio stabilumą. Pernai vežėme daugiau keleivių nei pirmaisiais pandemijos metais, nors ir mažiau nei ikipandeminiais. Prie to prisidėjo ir kryptinga miesto politika, užtikrinusi paslaugos teikimo finansavimą pandemijos sąlygomis.


    Tačiau tuo pat metu didėja miesto ir rajono automobilzacoja:

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bus perkami 6 elektrobusai, pensininkai viešuoju transportu naudosis megalengvatinėmis sąlygomis:

    Nauji elektriniai autobusai: pasiūlymas, kurio negalima atsisakyti
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...iai-autobusai/


    Politikai išvargo didžiulę transporto lengvatą daliai pensininkų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...ai-pensininku/
    Iš vienos pusės gal ir gerai, kad pensininkams daromos tokios lengvatos, bet gal geriau būtu, vietoj tokios lengvatos, šiek tiek atpiginti važiavimą visiems?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Bus perkami 6 elektrobusai, pensininkai viešuoju transportu naudosis megalengvatinėmis sąlygomis:

    Nauji elektriniai autobusai: pasiūlymas, kurio negalima atsisakyti
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...iai-autobusai/
    Gruodžio 22-ąją Klaipėdos taryba pritarė sprendimui pirkti 6 elektrinius autobusus, kuriems iš miesto biudžeto reikės 617,65 tūkst. eurų. Likusią dalį – 3,5 milijono eurų bus skirta iš Europos Sąjungos fondų. Šią galimybę praėjusią vasarą Klaipėdai pasiūlė Susisiekimo ministerija.

    Pagal projektą naujieji pirkiniai miestą turėtų pasiekti ir pradėtų važinėti 2023 metų liepą, tai vadinamieji „ilgieji“ autobusai, kurie vienu metu gali pervežti iki 150 keleivių. Klausimą svarstant komitetuose informuota, jog jie turėtų kursuoti pagrindiniais maršrutais.
    Politikai išvargo didžiulę transporto lengvatą daliai pensininkų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...ai-pensininku/
    Klaipėdos miesto taryba trečiadienį po ilgai trukusių diskusijų apsisprendė dėl naujos Klaipėdos viešojo transporto autobusų kainodaros.

    Daugumos politikų valia nuo naujųjų metų 70 metų sulaukę gyventojai galės įsigyti metinius bilietus, kurie jiems kainuos tik 10 eurų (nuolaida tokiu atveju sieks net 96 proc.).

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Viešojo transporto maršrutas tarp stoties ir pajūrio tikrai būtų naudingas. Tarkime, Geležinkelio stotis - Karklė (per Melnragę I ir Melnragę II, Girulius ir kt.). Bent vasarą pasiteisintų.
    Pajūrio ekspresas tikrai galėtų stoti Giruliuose, o iš asfaltavus kelią tarp Kalotės ir Karklės ir Kalotėje. Vasarom galėtų būti iki autobusų stoties pratestas 24 autobusas (dabar jis važiuoja tik iki universiteto). Tuomet būtinai reiktų derinti į Klaipėdą atvykstančių autobusų ir grafiką.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Viešojo transporto maršrutas tarp stoties ir pajūrio tikrai būtų naudingas. Tarkime, Geležinkelio stotis - Karklė (per Melnragę I ir Melnragę II, Girulius ir kt.). Bent vasarą pasiteisintų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Užtikrintumo dėl viešojo transporto ateities jau yra daugiau
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...u-yra-daugiau/
    Einant trečiajam rudens mėnesiui nusistovėjo viešojo transporto kelionių skaičiai, ir dabar jau galime daryti tarpinius apibendrinimus, kaip mums sekėsi teikti paslaugą šiais metais lyginant su praėjusiais.

    Sukaupta statistika rodo, kad iš giliausios duobės jau pakilome ir dabar kelionių rodikliai, po rugsėjo-spalio mėnesių svyravimų, pagal oro sąlygas, net pagerėjo. Nors skaičiai lieka mažesni nei ikipandeminiais mėnesiais, viešasis transportas ir per tuos mėnesius patvirtina savo reikalingumą tvarkingam miesto gyvenimo vyksmui.
    Click image for larger version

Name:	256004594_423494022697006_8578934540959075717_n.png
Views:	771
Size:	49,1 kB
ID:	1928721
    Viešojo transporto apkrovos svyravimas darbo dienos valandomis leidžia daryti išvadas apie naują darbo laiko organizavimo modelį mieste. Įprastai rytinis pikas (žr. grafiką) būdavo ne tik aštresnis, tačiau ir daug aukštesnis už popietinį. Dabar popietinis kelionių pikas beveik susilygino su rytiniu (vasarą popietinis netgi rytinį viršydavo). Taip gali būti dėl to, kad po pietų ne tik mokinukai grįžta namo po pamokų, tačiau ir dirbantys žmonės atlieka papildomas keliones.
    Click image for larger version

Name:	255103585_1356678294765028_3500734445097807498_n.png
Views:	765
Size:	24,7 kB
ID:	1928722

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai klausimas ar iš tiesų egzistuoja toks poreikis, ar “vien tik dėl kryžiuko”. Juk prie jūros pagrinde keliauja patys klaipėdiečiai, ir tai daro ne iš stoties, bet iš savo namų (ar kitos vietos). Žmonės iš kitų Lietuvos miestų atostogoms prie jūros renkasi ne Klaipėdą, o kitus pajūrio miestus, galų gale gali važiuoti su traukiniu ir išlipti pačiuose Giruliuose.

    Na, bet jeigu jau tikrai toks poreikis egzistuoja, tai be jokių problemų iki autobusų stoties galima pratęsti 24.
    Kartą stotyje teko rusakalbiams atvykėliams aiškinti, kaip nusigauti iki jūros. Nebuvo malonu sakyti, kad iki autobuso stotelės kulniuoti reikia kilometrą, kaip alternatyvą pasiūliau važiuoti taksi, kurių stotyje netrūksta. Tad poreikis tokiam maršrutui, remiantis AK straipsniu ir asmenine patirtimi, nors ir nedidelis, bet yra. Vasarą, manau, 24 maršrutas tikrai galėtų kursuoti iki stoties.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kas iš stoties veža prie jūros?*

    Kaip Spyglio pusbrolis keliavo prie jūros, skaitykite čia https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...za-prie-juros/
    Tai klausimas ar iš tiesų egzistuoja toks poreikis, ar “vien tik dėl kryžiuko”. Juk prie jūros pagrinde keliauja patys klaipėdiečiai, ir tai daro ne iš stoties, bet iš savo namų (ar kitos vietos). Žmonės iš kitų Lietuvos miestų atostogoms prie jūros renkasi ne Klaipėdą, o kitus pajūrio miestus, galų gale gali važiuoti su traukiniu ir išlipti pačiuose Giruliuose.

    Na, bet jeigu jau tikrai toks poreikis egzistuoja, tai be jokių problemų iki autobusų stoties galima pratęsti 24.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kas iš stoties veža prie jūros?*

    Kaip Spyglio pusbrolis keliavo prie jūros, skaitykite čia https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...za-prie-juros/
    Susisiekimas su jūrą išties prastokas. Turim du vienas kitą dubliuojamčius 4 ir 6 Taikos prospekte. Šilutės pl. vasara važiuoja 4A, kurid daro didelį vingį iki senosios perkėlos. Likusia metų dalį Šilutės pl. neturi jokio susisiekimo su jūra.
    Naujoji ir senoji perkėla visus metus pasiekima tik su 9.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kas iš stoties veža prie jūros?*
    Atvažiavo Spyglio pusbrolis emigrantas tarpmiestiniu autobusu į savo gimtąjį Klaipėdą. Nosis iškart pajuto jūros kvapą. Ir užsinorėjo jis tuoj pat, tą pačią akimirką važiuoti prie jūros.
    Kaip Spyglio pusbrolis keliavo prie jūros, skaitykite čia https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...za-prie-juros/

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Klaipėdiečius pradėjo vežti išskirtinis elektrobusas

    Antradienį į Klaipėdos gatves išriedėjo iki šiol mieste dar nematytas elektrobusas. Jis išskirtinis ne tik balta savo spalva, bet ir ilgiu.

    Klaipėdos savivaldybės valdoma bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“ išbando Lenkijos gamintojo „Solaris“ prailgintą elektrobusą.

    „Šis gamintojas stebina ir džiugina, kad pagamino 18 metrų ilgio elektrobusą. Pirmą kartą tokį prailgintą elektra varomą autobusą Klaipėdoje išbandome. Antradienis buvo pirmoji diena, tad dar nelabai daug įspūdžių ir turime“, – teigė „Klaipėdos autobusų parko“ generalinis direktorius vaidas Ramanauskas.


    Click image for larger version

Name:	elektrobusas-1536x862.jpg
Views:	1146
Size:	231,5 kB
ID:	1910284

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėda geidžia elektrobusų: planuojami trys pirkimai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...trys-pirkimai/
    Klaipėdos planai, jog dar šiemet miesto gatvėmis kursuos 10 naujų elektrobusų, sužlugo. Ekologiškų viešojo transporto priemonių galima tikėtis tik kitų metų antrą pusmetį, nes Klaipėdos autobusų parkas nutraukė viešąjį pirkimą.
    <...>
    Klaipėda iki 2030 metų iš viso ketina įsigyti 49 elektrobusus.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Klaipėdoje nuo birželio 1 dienos naujas maršrutas - 43 į Spengių sodus, 4 reisai kasdien.
    >>> https://www.klaipedatransport.lt/lt/...ngiu-sodus-762

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dorogomilovets Rodyti pranešimą
    Radau informacijos, kad tramvajus Klaipėdoje važiavo iki 1960 m. trumpuoju maršrutu „Biržų tiltas - Smeltė“. Kas gali tai patvirtinti? Kol kas 9A autobuso maršrutas tai tik patvirtina.
    Gal šaltinį galima? Nes šita informacija apie tramvajų tarybiniais metais labiau panaši į pasaką. Kur kas realiau, kas galėjo būti, tai krovininis siaurasis geležinkelis, kuris naudojo tramvajaus liniją, neišardytą, uždarius tramvajų tarpukaryje.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    9A visiškai nesusijęs su jokiais tramvajais - jis atsirado 2013 m. VLG darbuotojų prašymu, nes buvo pakeista 1 maršruto trasa, kad nevažiuotų ištisai Minijos gatve ir nevežiotų oro. Sena 1-uko trasa: Gel. stotis - Priestočio - Dariaus ir Girėno - Janonio - Naujoji Uosto - Pilies - Minijos - Jūrininkų - VLG.

    Komentuoti:


  • dorogomilovets
    replied
    Radau informacijos, kad tramvajus Klaipėdoje važiavo iki 1960 m. trumpuoju maršrutu „Biržų tiltas - Smeltė“. Kas gali tai patvirtinti? Kol kas 9A autobuso maršrutas tai tik patvirtina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    FNTT akiratyje – keleivius uostamiestyje gabenančios įmonės
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...imones-1015850
    Seniai laikas tuos privatininkus sudoroti ir visus maršrutus atiduoti KLAP'ui.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    ​Klaipėda planuoja įsigyti ir pailgintų elektrobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...u-elektrobusu/
    „Sąlygos yra tokios pat patrauklios kaip ir tada, kai pasinaudojant parama 2019-ųjų rudenį Klaipėdos autobusų parkas, prisidedant ir savivaldybei, įsigijo 18 naujų autobusų, varomų suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Fondai skirtų 85 procentus reikiamos sumos, miesto indėlis turėtų būti likę 15 procentų”, – sakė G. Neniškis.

    Pasak jo, tik šįkart jau būtų perkami ne dujomis, o elektra varomi pailginti autobusai, nes mieste numatoma diegti vadinamąją BRT (bus rapid transit) sistemą. Preliminariai manoma, kad būtų galima pretenduoti į paramą, iš kurios pavyktų įsigyti 7-8 tokius elektrobusus.
    ​​​

    Komentuoti:

Working...
X