Parašė Ångstrom
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
-
Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.Parašė Briedis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:18.
Komentuoti:
-
Per karščius venkite viešojo transporto
https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
Klaipėdos miesto gyventojai ir svečiai jau daug metų skatinami naudotis viešuoju transportu, tačiau karštomis dienomis kelionės juo yra nepakeliamos, nes dauguma autobusų neturi kondicionierių. „Jeigu nenorite alpti - nevažiuokit“, - tokia išvada peršasi po pokalbio su atsakingais asmenimis už keleivių komfortą ir sveikatą.
Komentuoti:
-
Nereikia čia gražinti visokiais palyginimais visatos kontekstuose. Taip, ne visi Vilniuje (ar netgi Kaune) gyvenantys kelia galvas prieš Klaipėdą ar kitus Lietuvos didesnius miestus, bet faktas lieka faktu – nacionaliniame kontekste Klaipėda atrodo liūdnai. Klaipėdos visuomenės provincialumą, mano manymu, stipriai lemia tai, kad tai miestas be stiprių aukštųjų mokyklų ir patrauklių darbo vietų centrų jaunimui. Šiame mieste yra didžiulis protų nutekėjimas ~19-27 metų amžiaus asmenų, kurie galėtų mokytis, studentauti, gyventi mieste (ne priemiestyje). Kalbu ne skaičiais, bet asmenine patirtimi: praktiškai visi mano bendraamžiai emigravę į Vilnių, Kauną arba užsienį. Bet ir labiau apsižvalgius, tai (ypač ne sezono metu), vaikštant po Klaipėdą kiekvienam bus akivaizdu, kad mieste kažko trūksta. Tokia demografinė skylė, kai iš šios amžiaus grupės lieka tik, atsiprašant, nevykėliai arba žmonės, kurie anksti sukūrė šeimą ir taupo pradiniam įnašui paskolai namukui Klaipėdos rajone, dirbdami LEZ'e arba statybose. Vidinė jaunų lietuvių emigraciją į Klaipėdą– 90% iš Žemaitijos. Daugiausia arba atvažiuoja tiesiog dirbti įvairius proletariškus (blue collar, sakykim) arba nekvalifikuotus darbus, arba mokytis (dažniausiai dėl to, kad neužteko balo įstoti į aukštąsias Kaune arba Vilniuje). Anksčiau, kai gyvenau ir mokiausi Vilniuje, tai grįždamas vis nustebdavau, gatvėje vis dažniau girdėdamas žemaičiuojant. Na, ir dar šiaip atrodė, kad, kalbant apie jaunimą, čia gal net daugėjo, jei ne grynų marozų, tai bent provinciškai atrodančių jaunuolių (na, iš veido, aprangos, elgsenos pasimato kažkaip). Atrodymas atrodymu, bet tokie žmonės dažnai iš esmės ir mąstymu skiriasi, pvz., požiūriu į transportą, miestą ir pan. Žinoma, kažkiek generalizuoju, bet labai norėčiau klysti dėl bendros esmės – kas nors praskaidrinkit man nuotaiką.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Na, aš nesu 'vilnietis hipsteris', o Vilnius (bent Europos mastu) yra lygiai ta pati provincija kaip Klaipėda su tokiais pat prioritetais, tad nematau čia vietos miestas vs. miestas vaikiškoms batalijoms, visi sėdime tame pačiame mėšle.
Atvirai tariant, tas tramvajus ir BRT, žinant savivaldybę (ir šią, ir praeitą ir užpraeitą...) atrodo visiškai iškritęs iš konteksto. Jei iki rinkimų galutinai nuspręs statyti BRT (kad ir koks jis bebūtų) be jokių išlygų, tai bus kažkas vau... Tiesiog, vau, kaip čia taip? Būčiau tikrai išsižiojęs. Bet vis tiek būčiau skeptiškas, ar „vargšai“ klaipėdiečiai su savo geldomis nevažiuotų protestuoti ir visaip kaišioti pagalius.
Neseniai Olegas Šurejavas parašė apie Klaipėdą:
Nežinau, kiek galima išskirti klaipėdiečių abejingumą Ukrainai ar toleranciją (ar net pateisinimą) rusofašizmui, bet klausimas: kur išvis klaipėdiečiai aktyvūs? Bendra tendencija, kad Klaipėda dabar yra CAVE (Citizens Against Virtually Everything; https://en.wikipedia.org/wiki/CAVE_people) miestas.„…ne paslaptis, kad Klaipėdoje yra daug rusų, kurie mėgsta didingą istorinę tėvynę. Bėgiodamas Klaipėdoje pastebėjau labai nedaug Ukrainos vėliavų, čia, aišku, subjektyvus vertinimas, bet po Vilniaus ar Kauno, kur visur jaučiasi palaikymo dvasia – Klaipėda atrodo labai liūdnai. Bet dar pamačiau mašiną. JUODĄ MERSEDESĄ su Rusijos herbu, su užrašu prie numerių: „Visų Rusijos reikalų ministerijos – ministerijų – ministerija.” ANT JUODO VOKIŠKO MERSEDESO, priekyje AMERIKIETIŠKO DOLERIO SIMBOLIS. Man gan simboliška visa šita vatinė veidmainystė: vokiškas automobilis, mašinos savininkas meldžiasi amerikietiškam doleriui, bet save tapatina su rusais ir Rusija, NES DIDINGA“.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.17, 19:20.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, aš nesu 'vilnietis hipsteris', o Vilnius (bent Europos mastu) yra lygiai ta pati provincija kaip Klaipėda su tokiais pat prioritetais, tad nematau čia vietos miestas vs. miestas vaikiškoms batalijoms, visi sėdime tame pačiame mėšle. Tiesiog buvau susidaręs įspūdį, kad Klaipėda bus pirmas miestas, kuris šaus į viršų VT srity. Prieš kelis metus, Klaipėda labai rimtai svarstė tramvajaus projektą, bet užlipo ant grėblio nusisamdę vietinius konsultantus, kurie nieko be autobusų nežino ir nesupranta. Šis BRT projektas vėl buvo geriau nei bet kas, kas buvo kada nors planuota autobusams Lietuvoje, nes autobusai turėjo važiuoti viduriu kelio (Vilniuje tai būtų mokslinė fantastika). Deja, panašu, vėl gausis šnipštas tiek iš projekto, tiek iš to tariamo Klaipėdos 'vokiškumo', apie kurį kartais būdavo kalbama kai tramvajaus projektas dar buvo gyvas. Labai norėjosi, kad bent vienas miestas taptų geru pavyzdžiu kitiems Lietuvoje. Deja.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąAnksčiau įsižeisdavau, jei koks vilnietis hipsteris tiesiogiai ar netiesiogiai pavadindavo Klaipėdą provinciją, bet dabar jau drąsiai pats ją taip vadinu ir vadinsiu. Rankų nenuleisiu (toliau pranešinėsiu savivaldybei ir policijai visokią netvarką – o ką daugiau galiu padaryti?), bet optimizmui vietos šiam miestui man vis labiau stinga.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau įsižeisdavau, jei koks vilnietis hipsteris tiesiogiai ar netiesiogiai pavadindavo Klaipėdą provinciją, bet dabar jau drąsiai pats ją taip vadinu ir vadinsiu. Rankų nenuleisiu (toliau pranešinėsiu savivaldybei ir policijai visokią netvarką – o ką daugiau galiu padaryti?), bet optimizmui vietos šiam miestui man vis labiau stinga.
Komentuoti:
-
"Politikai labai nerimauja, kad taip bus apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams."
Mikrorajoninis kaimas gonna mikrorajon kaim
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams......
Tiesiog be žodžių, praeito amžiaus mąstymas...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ir popieriniai dokumentai nenumaldė politikų nemeilės BRT
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-nemeiles-brt/
Kaip suprantu galutinis verdiktas dar nepriimtas, bet su tokiom baimėm, būtu stebuklas jei pritartu.Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas labai skeptiškai įvertino sumanymą įrengti greitųjų autobusų (BRT) trasą. Politikai labai nerimauja, kad taip bus apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdą su rajonu jungiantis naujas maršrutas pasitvirtina
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-pasitvirtina/
Bandomasis viešojo transporto maršrutas Nr. 35 Klaipėda – Slengiai – Trušeliai – Smilgynai, pradėtas šių metų balandį, panašu, pasivirtino: VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško vežėjo, galinčio teikti šią paslaugą dar 10 mėnesių.
Komentuoti:
-
Papasakokit, kaip su kibiru dažų išspręsti Taikos prospekto sankryžų su Debreceno, Naujakiemio gatvėmis ir Baltijos prospektu problemasParašė VLR Rodyti pranešimąKlaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
Vadinasi, priklausau marozų kastaiParašė acetonas Rodyti pranešimąBeje šios estakados statybos, kaip tik smerkiamos marozų, nes "tarnaus tik uostui". Jiems daug parankesnė estakada būtu šiaurės-pietų kryptimi.
Įdomu, marozai taip pat nepalaiko požeminių perėjų su laiptais ir liftais statybos ir poilsio parkelio estakadų paunksmėje įrengimo idėjos?
Komentuoti:
-
Jei Klaipėdoje uosto tranzitas varytu tik Jūrininkų pr. ir iš jo kažkaip patektų į 141 kelią, kas atitiktų Doverio variantą, tada taip estakadų nereikėtu. Beto nepamirškim, kad Doveris turi dar A2 kelią. Šiaip Doverio sprendimas man pasirodė labai nekaip. Vargšai prie pat A20 esančių komiblokų gyventojai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tranzitinis eismas tai čia kas? Fūros iš uosto? Kokiame Doveryje fūros važiuoja ir pro paprastas sankryžas ir net vieno lygio perėjas, kai Klaipėdoje būtinai reikia estakadų?
https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs
Estakados yra Geteborge, Stotkholme.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tranzitinis eismas tai čia kas? Fūros iš uosto? Kokiame Doveryje fūros važiuoja ir pro paprastas sankryžas ir net vieno lygio perėjas, kai Klaipėdoje būtinai reikia estakadų?Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Šiuo atveju prie kamščių sukėlimo prisideda tranzitinis transportas, kuris niekur nedings ir greičiausiai tik augs. Tai taip estakada lieka vos ne vienintelis variantas.
https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs
Komentuoti:
-
Šiuo atveju prie kamščių sukėlimo prisideda tranzitinis transportas, kuris niekur nedings ir greičiausiai tik augs. Tai taip estakada lieka vos ne vienintelis variantas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, o kamščiams spręsti efektyviausias pinigų panaudojimas yra estakadų mieste statymas. Be abejonės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, o kamščiams spręsti efektyviausias pinigų panaudojimas yra estakadų mieste statymas. Be abejonėsParašė acetonas Rodyti pranešimąten dienos metu nuolat darydavosi kamščiai.l.
Komentuoti:
-
Šilutės pl. žiedo rekonstrukcijos būtu buve galima išvengti jei į dabartinę vietą nebūtu atkeltas KKT ir jei būtu nutiestas pietinis aplinkelis. Dabar tranzitinis srautas per Šilutės žiedą yra milžiniškas ir ten dienos metu nuolat darydavosi kamščiai. Beje šios estakados statybos, kaip tik smerkiamos marozų, nes "tarnaus tik uostui". Jiems daug parankesnė estakada būtu šiaurės-pietų kryptimi.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Būtų visai gerai. Tas projektas tik didins automobilizmą, t.y. iš jo ne tik, kad nebus naudos, bet jis pridarys ir bėdų ilgalaikėje perspektyvoje. Aišku niekas apie tai nekalbės, nes dešimtis milijonų kainuojantys projektai kelių statyboms yra plačiai palaikomi automobilizuotos mikrorajoninių marozų ir kaimiečių visuomenės nepriklausomai nuo jų realios naudos. Tuo tarpu bet kokia iniciatyva VT būna sutraiškoma nelygioje kovoje dėl kokių nors nereikšmingų detalių. Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
Pats BRT projektas tikrai sukeltu nemažą atgarsi Lietuvoje. Jei kartu su BRT pavyktu apriboti prekybos centrų plėtrą ir padrius mokamą įvažiavimą į senamiestį, pavyktų stipriai sumažinti automobilizmą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtų visai gerai. Tas projektas tik didins automobilizmą, t.y. iš jo ne tik, kad nebus naudos, bet jis pridarys ir bėdų ilgalaikėje perspektyvoje. Aišku niekas apie tai nekalbės, nes dešimtis milijonų kainuojantys projektai kelių statyboms yra plačiai palaikomi automobilizuotos mikrorajoninių marozų ir kaimiečių visuomenės nepriklausomai nuo jų realios naudos. Tuo tarpu bet kokia iniciatyva VT būna sutraiškoma nelygioje kovoje dėl kokių nors nereikšmingų detalių. Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.Parašė Briedis Rodyti pranešimąDėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei esate suinteresuotas šio projekto ateitimi, kodėl nedalyvavote viešame svarstyme?Parašė VLR Rodyti pranešimąSpėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.
Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!
https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
Apie Baltijos žiedą (a.k.a gaudyklė) kalba per pristatymą buvo. Pasak savivaldybės atstovų, jis bus rekonstruojamas kažkada vėliau (t. y. po BRT), kažkokio kito projekto apimtyje. Analogiška situacija su Debreceno ir Naujakiemio gatvių sankryžomis. Kodėl visas šis projektas yra š. krūva, išdėsčiau pranešime praeitame temos puslapyje. Būtent ties šiuo žiedu sustojau, nes tai, kas jame projektuojama, neturėtų būti net svarstoma.
Dėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kišti po žiedų apsimokėtų tik po Baltijos-Taikos žiedu, Žardės žiedas didelių nesklandumų nesukelia. Baltijos-Taikos žiedas jau turi parengtą rekonstrukcijos projektą. Tik spėju tai bus tipinis 2000s projektas.Parašė VLR Rodyti pranešimąSpėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.
Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!
https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
Vėžys yra KKT vieta ir Pietinio aplinkelio nebuvimas, Baltijos žiedo rekonstrukcija yra tik jo pasekmė.
Komentuoti:
-
Pagrindiniai prieš argumentai:Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮdomu, kokie argumentai?
Dėl pėsčiųjų asociacijos šiaip susidarė įspūdis, kad tai darnų judumą skatinanti organizacija, turėtų draugauti ir su BRT
Įdomu dėl ko jie užprotestavo.
Dėl Senamiesčio seniūnaičio, nieko nežinau, bet turiu savo spėliojimų, tik norėčiau išgirsti ką jis pasakė, kad įsitikinčiau
Turint omeny, Senamiestyje Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse sprendžiant iš planuojamų kelio ženklų norima uždrausti automobilių tranzitą. Dabar man H. Manto gatvė rėkia "tranzitinė".
Projekto trūkumai (prastai suprojektuotos perėjos, VT eismas vistiek maišysis su automobilių eismu ir tt.);
Ne prestižas, nes ne tramvajus (jei būtu tramvajus, tada verktų dėl kainos);
Pagal anksčiau darytą studiją kelionė autobusu per miestą sutrumpėtu vos keliomis minutėmis (vien ruože tarp Akropolio ir Avitelos būtu sutaupoma daugiau);
Nebus kaip pravažiuoti, jei uždarys H. Manto gatvę (nesamanė);
Biržos tiltui ir Tiltų g. reikia remonto (nors ir reali problema, bet ji nesusijusi su BRT reikalingumu);
Ilgamečiai planai Tiltų gatvę paversti pėsčiųjų alėja (iš pirmo žvilgsnio gal ir gera idėja, bet ją įgyvendinus VT taptų nepatrauklus kelionėm per miestą).
Neigiami straipsniai apie BRT:
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-birzos-tilto/
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...brt-autobusai/
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: