Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Naujieji elektrobusai – prie starto linijos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...tarto-linijos/
    (straipsnyje yra daugiau nuotraukų)
    Į uostamiesčio gatves ruošiamasi išleisti visus trylika savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų. Antradienio popietę surengtas oficialus jų pristatymas.





    Lipdukai "AVARINĖ ANGA" jau tapo KLAP'o vizitine kortele

    Įvardintas patikslintas terminas "Danceriams":
    Pasak „Klaipėdos paslaugų“ vadovo Vaido Ramanausko, dabar „Vėjo projektų“ elektrobusus tikimasi gauti balandį.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Autobusų bilietų kainų didėjimas strategams įspūdžio nepadarė
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...dzio-nepadare/
    Planuojama, kad 2024 metais viešojo transporto sistemos sąnaudos augs apie 7 proc. Šiais metais sistema patirs apie 1,5 mln. eurų nuostolį. Tad jei kainos keleiviams bebūtų didinamos, viešojo transporto nuostoliai 2024 metais siektų apie 2,8 mln. eurų. O jei savivaldybės taryba pritars mero siūlymui didinti bilietų kainas, šios sistemos nuotolis 2024 metais siektų tik 1,6 mln. eurų.

    Įvertinus savivaldybės biudžeto finansines galimybes, siūloma taip padidinti miesto maršrutų bilietų kainas: elektroninio kartinio bilieto kaina – 70 centų (dabar – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kainą – iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kainą – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kainą – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kainą – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina būtų 5 eurai (šiemet plaukiojom už 3 eurus).

    Maršrutinio taksi vienkartinio popierinio bilieto kaina nuo 1,3 išaugtų iki 1,5 euro. Padidintos būtų ir integruotų priemiestinių maršrutų bilietų kainos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...
    Lapkričio 7 d. komentaras prie fb posto:
    Parašė Dancer bus
    Šiuo metu kontraktai pasirašyti dėl 12 „Dancer“ autobusų – visus juos kitais metais bus galima pamatyti Klaipėdoje.
    Didelio susidomėjimo autobusai sulaukė ir visai neseniai vykusioje „BusWorld 2023“ parodoje.
    Atsižvelgdami į nuolat augantį susidomėjimą, užklausų skaičių šiuo metu daug dėmesio skiriame gamybos pajėgumų didinimui. Todėl tikimės, kad greitu metu „Dancer“ autobusus bus galima pamatyti ir kituose Europos miestuose.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Dėl baudos mokėjimo - arba sutartyje parašytos kitos sąlygos, arba nusišneka. Labai labai abejoju kad tokia bendrovė, kaip "Vėjo projektai" gali mokėti 30 štukų per mėnesį. Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...
    Esu girdėjęs, kad "Vėjo projektai" derėjosi su Yazakiu dėl laidų tiekimo. Be to lyg ir bando dalyvauti įvairiuose parodose. Tai manau, kad ketinimai buvo rimti. Tačiau nepavyko rasti investuotojų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jie jau čia!

    Klaipėdos gatvėse – pirmasis pailgintas elektrobusas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...-elektrobusas/


    O Dancer'iai, deja, vis dar gamybos stadijoje, nors jau vasarą turėjo pasirodyti miesto maršrutuose.
    Dėl baudos mokėjimo - arba sutartyje parašytos kitos sąlygos, arba nusišneka. Labai labai abejoju kad tokia bendrovė, kaip "Vėjo projektai" gali mokėti 30 štukų per mėnesį. Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pirkimo dokumentuose pateiktas "senasis" modelis, toks, kokio nuotrauką įkėliau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ne šis naujesnis modelis?

    https://www.lkva-asociacija.lt/2023/...o-crossway-le/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ir dar 11

    Klaipėda perka dar 11 naujų elektrinių autobusų
    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...riniu-autobusu
    Klaipėdos savivaldybės keleivių vežimo bendrovė „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) iš Italijos gamintojo „Iveco“ atstovo Lietuvoje „Transmitto“ pirks 11 elektrinių autobusų. Tam reikės daugiau nei 2,25 milijono eurų investicijų iš Klaipėdos miesto biudžeto.
    Štai taip panašiai atrodys nupirkti elektrobusai. Nuotraukoje hibridas, elektrinė versija bus su pantografu ant stogo priekinės dalies.

    El Intercambiador nuotrauka

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
    Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
    Jie jau čia!

    Klaipėdos gatvėse – pirmasis pailgintas elektrobusas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...-elektrobusas/
    Trečiadienį kai kurie klaipėdiečiai jau galėjo išbandyti pirmąjį iš trylikos uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų.

    Skaitytojo nuotr.
    O Dancer'iai, deja, vis dar gamybos stadijoje, nors jau vasarą turėjo pasirodyti miesto maršrutuose.
    „Klaipėdos paslaugos“ pernai vasarą pasirašė sutartį su UAB „Vėjo projektai“ dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimties metų laikotarpiui. Šios sutarties vertė – 10 mln. eurų, pagal ją taikomas 1,6698 Eur/km nuomos įkainis, kuris kas metus gali būti peržiūrimas dėl elektros kainų ar PVM tarifo pokyčių.

    Šie elektrobusai irgi turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių. Tačiau liepos viduryje Imantas Paliakas, „Klaipėdos paslaugų“ Eksploatacijos departamento direktorius sakė, jog buvo pasirašytas sutarties pratęsimas iki spalio vidurio. Visgi, pasak jo, kaip ir numatyta sutartyje, dėl tokio vėlavimo „Vėjo projektai” nuo liepos 1-osios turės mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą.

    Pasak „Klaipėdos paslaugų“ atstovų šių elektrobusų gamyba vis dar vyksta, o sutarties sąlyga dėl baudos mokėjimo yra vykdoma.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdiečius erzina autobusų burzgimas po langais
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...zgimas-1147165
    Komentaruose žmonės iš viso piktinasi, kam Klaipėdai reikalingi tokie dideli autobusai. 90% žmonių vistiek važinėja nuosavu automobiliu, o autobusai nuolat tušti.

    Tikiuosi savivaldybė susimąstys, ir panaikins tuos autobusus. Bus kur parkocis mašynoms.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdiečius erzina autobusų burzgimas po langais
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...zgimas-1147165
    Klaipėdiečiai skundais atakuoja savivaldybę. Nepasitenkinimas reiškiamas dėl autobusų stovėjimo – vienus erzina galutinėse stotelėse stovintys autobusai, kitus – variklių smarvė, o treti piktinasi, esą autobusai užima lengvosioms mašinoms galėjusias atitekti vietas.

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Kad atrodo kova dėl BRT dar nebaigta.

    Būtent dėl šitos pirkimo analizės UAB „Klaipėdos paslaugos” ir prisidarė bėdų.
    aha, įdomios ten vyksta diskusijos už paraščių. Tik didesnis klausimas - ar meras ir iniciavo tokius dalykus nes prie Grubliausko tokių kalbų nebuvo.
    O Klaipėdos viešąjį transportą paversti monopoliu ir viską atiduoti Autobusų parkui tai būtų didelis žingsnis atgal.
    Dar ir ES paramoms būtų galima sakyti "Sudie" nevykdant viešųjų pirkimų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Čia „tvarka“ iš serijos „o jums geriau, kad čia ir toliau šabakštynas būtų?“ (kai statomas koks nors objektas, nesiderinantis prie aplinkos; iš esmės kenksmingas susisiekimo jungtims ir mazgams, apkrovai ir pan.). Tvarka tankiuose pietiniuose Klaipėdos rajonuose būtų daugiaukščiai garažai ir kiemų išvalymas nuo automobilių, paliekant minimalius gaisrinius privažiavimus, vietas neįgaliesiems ir trumpalaikio stovėjimo vietas. Kol yra „šabakštynas“, tol yra vilties kažką padaryti jo vietoje gerai, bet kai „šabakštyną sutvarko“, vilties, kad „sutvarkytą“ vietą sutvarkys, lieka mažiau. Tokie sprendimai įtvirtina problemas ir užprogramuoja jų komplikacijas tolyn į ateitį.
    Primena pasakymus apie tai kaip jau tuo tuoj griausim sovietimius rajonus ir nėra prasmės jų tvarkyti. Nebus tų daugiaukščių garažų nebus.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kad puse tų vietų atsiras vietoj dabartinių purvynų. Jau geriau bent kažkokia tvarka negu dabartinė betvarkė.
    Čia „tvarka“ iš serijos „o jums geriau, kad čia ir toliau šabakštynas būtų?“ (kai statomas koks nors objektas, nesiderinantis prie aplinkos; iš esmės kenksmingas susisiekimo jungtims ir mazgams, apkrovai ir pan.). Tvarka tankiuose pietiniuose Klaipėdos rajonuose būtų daugiaukščiai garažai ir kiemų išvalymas nuo automobilių, paliekant minimalius gaisrinius privažiavimus, vietas neįgaliesiems ir trumpalaikio stovėjimo vietas. Kol yra „šabakštynas“, tol yra vilties kažką padaryti jo vietoje gerai, bet kai „šabakštyną sutvarko“, vilties, kad „sutvarkytą“ vietą sutvarkys, lieka mažiau. Tokie sprendimai įtvirtina problemas ir užprogramuoja jų komplikacijas tolyn į ateitį.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.09.17, 11:08.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą



    Išdalins penkių šimtų automobilių savininkams pašalpas po 5000 Eur (ir čia tik darbų, o ne žemės kaina). Na, dar karščio salos, asfalto laukų kraštovaizdis pro langą, automobilio pranašumo prieš VT didinimas dėl artumo, skatinamoji paklausa, didėjančios asfalto laukų priežiūros išlaidos („nebėra pinigų lopyt autostradoms“, „lenkai seniai viską susitvarkė“), didėjanti tarša (oro, triukšmo, vaizdo), ilgėjantis vidutinis kelionių greitis mieste (kamščiai). Bet automobilių vairuotojai subsidijuoja važiuojančius VT, ar ne taip?
    Kad puse tų vietų atsiras vietoj dabartinių purvynų. Jau geriau bent kažkokia tvarka negu dabartinė betvarkė.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą
    Klaipėda atsisakė BRT ir imasi spręsti realias transporto problemas Dieve, Dieve....

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliams
    „Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.
    Išdalins penkių šimtų automobilių savininkams pašalpas po 5000 Eur (ir čia tik darbų, o ne žemės kaina). Na, dar karščio salos, asfalto laukų kraštovaizdis pro langą, automobilio pranašumo prieš VT didinimas dėl artumo, skatinamoji paklausa, didėjančios asfalto laukų priežiūros išlaidos („nebėra pinigų lopyt autostradoms“, „lenkai seniai viską susitvarkė“), didėjanti tarša (oro, triukšmo, vaizdo), ilgėjantis vidutinis kelionių greitis mieste (kamščiai). Bet automobilių vairuotojai subsidijuoja važiuojančius VT, ar ne taip?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Būtent dėl šitos pirkimo analizės UAB „Klaipėdos paslaugos” ir prisidarė bėdų.
    Kokių?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kad atrodo kova dėl BRT dar nebaigta.
    Praėjusią savaitę „Klaipėdos paslaugos” sudarė 11,3 tūkst. eurų vertės sutartį su Austrijos įmone „MC Mobility Consultants GmbH” dėl viešojo transporto paslaugų organizavimo Klaipėdos mieste analizės paslaugų, nors iki šiol uostamiestyje jas organizuoja savivaldybės valdoma VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT).

    „Atviros Klaipėdos” duomenimis, „Klaipėdos paslaugos” šią analizę užsakė paakinti miesto vadovų, kurie iki šiol garsiai kalba tik apie lengvųjų automobilių savininkų poreikius, o ne apie viešąjį transportą – žada įrengti dar 10 000 stovėjimo vietų, prieš rinkimus žadėjo atsisakyti „greitojo viešojo transporto sistemos (BRT) įgyvendinimo” ir kt.

    „Viešojo transporto maršrutų aptarnavimui paslaugų teikėjai yra atrenkami viešojo konkurso būdu. Toks paslaugos teikėjų atrinkimo būdas yra taikomas ir dalyje kitų Lietuvos (pvz., Vilniaus) bei Europos miestų, tačiau kita dalis Lietuvos miestų savivaldybių (pvz. ,Kaunas, Šiauliai) maršrutų aptarnavimą paveda vidaus sandoriu arba tiesiogine sutartimi savo pavaldžiai organizacijai. Abu paslaugų teikimo atrinkimo būdai turi ir privalumų ir trūkumų, todėl itin aktualu atlikti analizę ir įvertinti, kuris paslaugų teikimo atrinkimo būdas efektyviau prisidėtų prie darnaus judumo plano tikslų įgyvendinimo Klaipėdos m. ir kokį kokybinį bei finansinį efektą būtų galima pasiekti pereinant prie paslaugų teikėjo atrinkimo, taikant vidaus sandorio principą“, – taip „Klaipėdos paslaugos” motyvuoja poreikį pirkti tokią analizę.
    Būtent dėl šitos pirkimo analizės UAB „Klaipėdos paslaugos” ir prisidarė bėdų.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Klaipėda atsisakė BRT ir imasi spręsti realias transporto problemas Dieve, Dieve....

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliams

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Siekiama monopolizuoti Klaipėdos viešąjį transportą?

    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ji-transporta/

    Uostamiesčio savivaldybės kontroliuojama UAB „Klaipėdos paslaugos”, anksčiau vadinta Klaipėdos autobusų parku, galimai siekia išvengti viešojo pirkimo procedūrų ir domisi galimybe sudaryti su savivaldybe tiesioginius vidaus sandorius. Nors Konstitucinis Teismas dar pernai išaiškino, kad tokie sandoriai yra galimi tik išimtiniais atvejais.

    Komentuoti:

Working...
X