Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Nieko, tuoj Transrevis pamokys kaip konkurencinga kaina laimėt konkursus

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vairuok ir norėk: UAB „Klaipėdos paslaugos“ vairuotojams sukurtos išskirtinės darbo sąlygos
    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...ojams-sukurtos
    Didžiausios keleivinio transporto bendrovės Vakarų Lietuvoje – UAB „Klaipėdos paslaugos“ – generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas įsitikinęs, kad per beveik 70 metų veikiančios municipalinės įmonės istoriją pagaliau pasiektas toks lygis, kai čia dirbantys vairuotojai turi puikias darbo ir poilsio sąlygas.

    Pagrindinė to priežastis - nauji autobusai. Nuo 2013 metų miesto keleivių pervežimams „Klaipėdos paslaugos“ perka tik naują techniką ir šiemet papildys transporto parką dar 21 nauju elektra varomu autobusu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
    Bet iš dabar esančios tylos spėju, kad viskas nusitęsė ir pradės įgyvendinti arba šių metų rugsėjį arba 2025 metais.
    Į savo klausimą "aplinkiniais kanalais" gavau atsakymą, kad atsakymas randasi KKT svečių knygoje. Tad galima spėti, kad dėl vykusių teismų sutarties pradžios terminas buvo nukeltas į ateinančius metus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar vertas dėmesio paskutinis sakinys, kad mikriukų sutartis galioja iki 2025 04, yra šansas, kad paskutiniai mikriukai Lietuvoje išnyks ir dar ne bet kokie, o dotuojami.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.02.13, 15:19.

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lygiai prieš metus buvo paskelbta (nuoroda į pranešimą šioje temoje) apie KKT planus "okupuoti" Klaipėdos rajoną - po savo sparnu priglausti esamus priemiesčio maršrutus bei sukurti naujus. Planuota, kad naujieji vežėjai darbą pradės nuo šių metų sausio 1-osios.

    Praėjo metai, tačiau jokių pokyčių neįvyko, keleiviai ir toliau vežami 90-ųjų stiliumi "Vežetos" mikriukais

    Įdomu, kas nutiko, kad planas nebuvo įgyvendintas?
    "Gegužę „Klaipėdos keleivinis transportas“ paskelbė į dvi dalis suskirstytą konkursą"
    Tikriausiai buvo kažkokia klaida dėl datos Atviros Klaipėdos straipsnyje nes tuo metu paskelbus tikėtis, kad per 5-6 mėnesius bus užbaigti viešieji pirkimai ir bus paruoštos mašinos tai labai jau neįtikima.

    Bet panašu, kad sutartį pasirašė UAB "Transrevis"
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...isetai-1146583
    Užsiimėjo teisiniais smagumynais Kautra.

    "NUO 2024-ŲJŲ VASAROS VEIKS BENDRA VISO KLAIPĖDOS RAJONO IR KLAIPĖDOS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMA"
    https://klaipedos-r.lt/nuo-2024-uju-...porto-sistema/

    Bet iš dabar esančios tylos spėju, kad viskas nusitęsė ir pradės įgyvendinti arba šių metų rugsėjį arba 2025 metais.
    Paskutinis taisė Kabelys; 2024.02.13, 11:17.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Lygiai prieš metus buvo paskelbta (nuoroda į pranešimą šioje temoje) apie KKT planus "okupuoti" Klaipėdos rajoną - po savo sparnu priglausti esamus priemiesčio maršrutus bei sukurti naujus. Planuota, kad naujieji vežėjai darbą pradės nuo šių metų sausio 1-osios.

    Praėjo metai, tačiau jokių pokyčių neįvyko, keleiviai ir toliau vežami 90-ųjų stiliumi "Vežetos" mikriukais

    Įdomu, kas nutiko, kad planas nebuvo įgyvendintas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ilgieji buvo ir 4 maršrute. Bet ne vasaros metu į 4 leisti prailgintą nebūtų logiška, nuo Lideikio posūkio iki Girulių jis daugiau perveža oro, nei keleivių.

    2A maršrutą, kartu su 5B ir 11, reikia pertvarkyti. Jie didžiąja dalimi dubliuoja vienas kitą, kursuoja nereguliariai, neatitinka paklausos. Tankiausio bei daugiausiai gyventojų turinčio mikrorajono susisiekimas su miesto centru turėtų būti užtikrinamas didžiaisiais autobusais.
    2A galėtų nesibaigti Debreceno gatvėje, o važiuoti Gedminų gatve ir išsukti į Statybininkų pr. Toliau darbo dienomis 2A galėtų važiuoti per Lypkių gatvę iki pat LEZo. Savaitgaliais galėtų važiuoti iki 4 paskutinės stotelės. Tokiu atveju Gedminų gatvė gautų normalų susisiekimą su centru ir LEZu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ilgieji buvo ir 4 maršrute. Bet ne vasaros metu į 4 leisti prailgintą nebūtų logiška, nuo Lideikio posūkio iki Girulių jis daugiau perveža oro, nei keleivių.

    2A maršrutą, kartu su 5B ir 11, reikia pertvarkyti. Jie didžiąja dalimi dubliuoja vienas kitą, kursuoja nereguliariai, neatitinka paklausos. Tankiausio bei daugiausiai gyventojų turinčio mikrorajono susisiekimas su miesto centru turėtų būti užtikrinamas didžiaisiais autobusais.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Dar 2000'ųjų pradžioje patys privatininkai šeštame maršrute turėjo eksploatacijoje vieną ar kelis prailgintus autobusus, tad pravažiuoti ten tikrai įmanoma.
    Dėl 2A žinoma bent midibusai būtų situaciją pagerinę. Bet bendrai dėl pačių reikalavimų gana neblogos naujienos.
    Su priemiesčiais į Radailių pusę jau taip pat bus galima galvoti apie prailgintus autobusus. Senokai teko lankytis tose vietose, tad dabar pravažiavus tas plėtros ir statybų mastas gana nustebino.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip pat šis argumentas ilgai ir užsispyrusiai buvo pateikiamas ir dėl 11 maršruto: kaip jūs įsivaizduojat prailgintą autobusą, atliekantį posūkius Debreceno gatvėje?! Ir ką gi dabar matom - jau kelinti metai 11 maršrute lapkričio švenčių dienomis važiuoja ilgieji autobusai Tad negalima atmesti šio varianto.

    Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.
    Tiesa. Poreikis ilgiems autobusams 6 maršrute yra. Tiek žiemos metu, tiek vasarą būtų pakankamai keleivių.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Jeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.
    Taip pat šis argumentas ilgai ir užsispyrusiai buvo pateikiamas ir dėl 11 maršruto: kaip jūs įsivaizduojat prailgintą autobusą, atliekantį posūkius Debreceno gatvėje?! Ir ką gi dabar matom - jau kelinti metai 11 maršrute lapkričio švenčių dienomis važiuoja ilgieji autobusai Tad negalima atmesti šio varianto.

    Gaila tik, kad su 2A maršrutu jokios išvados nepadarytos, toliau paliks mikroautobusus, į kuriuos keleiviai netelpa.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Autobusai turės būti ne senesni nei 2013 metų gamybos, šiuo metu naujausi PA ir GV autobusai atitinkamai 2011 ir 2012 metų gamybos. Tad jiems tektų atsinaujinti visą transporto parką.
    Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.


    Bus ir kondicionieriai, ir vidiniai ekranai, ir tvarkinga mygtukų sistema su užsidegančiu "STOP" užrašu Tad lieka atviras klausimas dėl 6 maršruto, nes jis į dokumentaciją neįtrauktas. Spėju, bus perduotas KLAP'o aptarnavimui, gal ir ilgieji autobusai ten pasirodys.
    Pagaliau, "vilnietizacija".

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jeigu neklystu, anksčiau buvo pateikiamas argumentas, jog tam tikrose atkarpose (posūkis į Mogiliovo gatvę; Melnragė) ilgiesiems autobusams būtų sudėtinga manevruoti. Iš tiesų, būtų įdomu, jeigu 6 maršrutu važiuotų ilgi autobusai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    O aš kaip tik manyčiau, kad ir toliau paklotas kelias Pajūrio autobusams ir Gintariniam vairui, nes, kaip minima, I ir II maršrutų paketuose autobusai galės būti nuo 12 iki 16 metų amžiaus, tai reiškia, ir toliau atviros durys naudotų autobusų iš Vakarų Europos eksploatacijai…
    Autobusai turės būti ne senesni nei 2013 metų gamybos, šiuo metu naujausi PA ir GV autobusai atitinkamai 2011 ir 2012 metų gamybos. Tad jiems tektų atsinaujinti visą transporto parką.
    Priedo, kaip ir Garbanius minėjo, dalis autobusų turės būti "visiškai netaršūs" - varomi elektra arba vandeniliu. Jeigu tiksliau, tai pirmame pakete iš 26 autobusų 4 vnt. turės būti "visiškai netaršūs" ir 13 vnt. "netaršūs", likę 9 vnt. bent Euro 6. Antrame pakete iš 27 autobusų 5 vnt. "visiškai netaršūs", 14 vnt. "netaršūs", 8 vnt. bent Euro 6. Norėtųsi tikėti, kad PA ir GV išliks, bet nesigauna matant tokias sąlygas.

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Šeštame maršrute prailginti autobusai galėtų iš esmės važinėti ištisus metus, srauto tikrai užtenka, į tą pačią Melnragę savaitgaliais geru oru važiuojančių kiekis pakankamas.
    Šiaip kondicionierių reikalavimas jau šioks toks žingsnis į priekį. Į sąlygas dar būtų gerai įsitraukti jei ne vidinius ekranus, tai bent tvarkingus STOP ženklus (sąžiningai pasikeičiant visus wagen haltus).
    Bus ir kondicionieriai, ir vidiniai ekranai, ir tvarkinga mygtukų sistema su užsidegančiu "STOP" užrašu Tad lieka atviras klausimas dėl 6 maršruto, nes jis į dokumentaciją neįtrauktas. Spėju, bus perduotas KLAP'o aptarnavimui, gal ir ilgieji autobusai ten pasirodys.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Abejotina, kad jie pirks visai netaršius elektrinius autobusus, o ir naujesni nei 10metų gana brangūs su brangia eksplotacija. Jiem apsimoka nebent pirkt iš Europos laužynų nurašytus 10-13metų autobusus, kuo pigiau atkelt ir dar "damušt" dar 7-8metus su kuo mažiau investicijų ir atnaujinimų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/

    Reikalavimai griežtesni, nei tikėjausi. Ko gero klaipėdietiškos bendrovės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" užleis pozicijas naujiems žaidėjams.

    Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.
    O aš kaip tik manyčiau, kad ir toliau paklotas kelias Pajūrio autobusams ir Gintariniam vairui, nes, kaip minima, I ir II maršrutų paketuose autobusai galės būti nuo 12 iki 16 metų amžiaus, tai reiškia, ir toliau atviros durys naudotų autobusų iš Vakarų Europos eksploatacijai…

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Iš A. Vaitkaus FB:

    Taip pat šią savaitę susitikome su Klaipėdos rajono savivaldybe. Matome, kad piko metu spūstys Klaipėdos gatvėse susidaro dėl rajone gyvenančių žmonių. Todėl kartu svarstome, rytinio ir vakarinio piko metu padidinti autobusų iš priemiesčių skaičių. Sutarta, kad rajono valdžia atliks namų darbus ir tuomet klausimas bus sprendžiamas iš esmės
    .

    Norint normalaus viešojo transporto priemiesčiuose, reiktų visus ten esančius kelius rekonstruoti į normalias miesto gatves (su šaligatviais, pėsčiųjų perėjom, apšvietimu ir tt.). Visai tai aišku užtruks daugybę metų. Tai labai idomu, apie kokius namų darbus kalba meras.

    Gal, "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" gaus naujus maršrutus?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2025-aisiais dauguma Klaipėdos autobusų visiškai neterš oro
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...ai-neters-oro/
    Kitais metais vyks tarptautiniai konkursai, kurių metu paaiškės, kas Klaipėdoje teiks viešojo transporto paslaugas per ateinančius 5-7 metus, kokiais autobusais važiuosime, kokiu kuru jie bus varomi. Numatyta, kad didesnė dalis autobusų turės būti visiškai netaršūs.

    Dėl šių ir kitų parametrų VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) jau pradėjo išankstines konsultacijas su rinkos dalyviais.

    Paskelbtuose dokumentuose nurodoma, kad visa uostamiesčio viešojo transporto sistema viešojo pirkimo konkurse bus išskaidyta į keturis paketus (maršrutus). Dabar yra trys paketai, kuriuos konkurso būdu buvo išsidalinusios savivaldybės valdoma „Klaipėdos paslaugos“ bei privatininkai „Gintarinis vairas“ ir „Pajūrio autobusai“.
    Reikalavimai griežtesni, nei tikėjausi. Ko gero klaipėdietiškos bendrovės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas" užleis pozicijas naujiems žaidėjams.

    Įdomu tai, kad dokumentuose nėra dalies pagrindinių autobusų maršrutų - 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 19 (gal ir daugiau). Spėju, jie atiteks KLAP'ui kažkokiu atskiru konkursu ar sutarimu.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
    Nelabai yra prasmės privatininkams naujus ar naujesnius autobusus dabar pirkti, jei esami laužai važiuoja, neviršydami berods 21 metų kartelės pagal sutartį…

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet kokia tikimybė, kad dabartiniai privatininkai liks? Šiaip Kautra ar Transrevis turbūt pajėgtų ir naujais autobusais nukonkuruot. Dabartiniai privatininkų negausūs pirkiniai irgi tokie, kad vos ne vos tuos 2025 pasiekt
    Tikimybė turbūt tiesiogiai priklauso nuo būsimo konkurso sąlygų bei savivaldybės finansavimo. Štai nuo sausio 1 d. keliamos bilietų kainos, kad VT nuostolį ateinančiais metais išlaikyti tame pačiame lygyje, koks yra šiemet. Tad jei senus autobusus užsimos pakeisti visiškai naujais, atitinkamai didės ridos įkainiai, atitinkamai didės nuostolis ir/arba bilietų kainos.

    Komentuoti:

Working...
X