Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Viltis miršta paskutinė. Kaip nekeista koncervatorių kandidatas į merus programoje įsirašė jog įrengtų BRT.
-
Žiauru ir labai gaila. Tikėjausi, kad Klaipėda taps pavyzdžiu. Deja deja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąBlogiausia kas galėjo nutikti:
Vardan šoferių komforto atsisakyta BRT, medžių ir taškytasi įžeidinėjimais
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zeidinejimais/
Komentuoti:
-
Blogiausia kas galėjo nutikti:
Vardan šoferių komforto atsisakyta BRT, medžių ir taškytasi įžeidinėjimais
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zeidinejimais/
Klaipėdos miesto taryba išbraukė BRT (Bus rapid transit) projektą iš 2023–2025 metų strateginės veiklos plano.
Komentuoti:
-
Kritika dėl Tiltų gatvės kažkiek logiška. Ji iš tiesų reikalauja remonto ir turėtų būti išklota, kaip Gedimino pr. Tačiau, nesuprantu kaip BRT pablogins situaciją. Tiltų gatve jau ir taip važinėja autobusai. Tokių straipsnių norėtus gerokai daugiau. Ir nereikia vynioti žodžio į vatą, kad dėl tokių architektų yra nieko verti ir dėl jų Klaipėda stagnuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek suprantu, Klaipėdos planuojamo BRT maršruto didesnę dalį sudaro dalis, einanti ne senamiestyje. Ar nebūtų buvę galima padalinti projektą į dvi dalis: senamiestyje ir kitur, ir bent pradėti statyti toliau nuo centro? Ten - sunkiau kabinėtis, tad reiktų projekto priešininkams parodyti tikrus savo automarozų veidus. Dabar gi gali slėptis po rūpinimusi paveldu, senamiesčiu ar dar kuo nors.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą2022-01-13. Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius:
BRT: išlikime savo kompetencijų ribose
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...enciju-ribose/
Komentuoti:
-
2022-01-13. Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius:
BRT: išlikime savo kompetencijų ribose
Architektas Mantas Daukšys išsakė kritinių pastabų rengiamam BRT projektui. Nesiimu vertinti siaurai profesinių pastabų apie detaliuosius planus, išsakytų Edmundo Andrijausko straipsnyje, kuriuo M. Daukšys remiasi. Tačiau tos profesinės pastabos straipsnyje yra tik pastiprinimas pagrindinei M. Daukšio minčiai, jog BRT eismas kenks senamiesčiui. Pervadindamas šią transporto rūšį originaliu, tik Klaipėdos architektams žinomu terminu, autorius bando nepagrįstai sukelti klaipėdiečių emocijas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai pasiūlymų naikinti žiedą buvo, uždarius Tiltų g. eismą ir jį nukreipus būsimuoju Bastionų tiltu. Prieš gerą dešimtmetį kažkurioj temoj ir forume buvo planai, tik sunku atkasti kurioj
Komentuoti:
-
Tiek daug kalbmą apie pėsčiųjų alėjos naudą. Geriau išvis apriboja įvažiavimą į senamiestį. Atsiradus miližiniškai parkovkei prie pilies tai tikrai tapo įmanoma. Būtu žymiai nauda didesnė nei viena pėsčiųjų alėjų apsupta automobiliais prikimštų gatvelių.
Pirma kartą girdžių apie kažkokį bastionų eksponavimą Senojo Turgaus žiede. Reikia suprasti, kad išvis norima tą žiedą panaikinti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąStraipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?
Apie BRT projektą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...-brt-projekta/
Iš tikrųjų, norėtųsi, kad normalios BRT trasos atsirastų Bastionų g. trasoje, kuri aplenktų Senamiesčio širdį.
Didžiausias "trūkumas" kokį teko girdėti, kad padarys eismą "sunkiau suprantamu".
Nors reiktų tiesiog normalaus paaiškinimo, A juosta kairėje pusėje beveik tas pats kas dešinėje pusėje. Tik sankryžoje ne dešinysis posūkis išnaudojamas kartu su A juosta, o kairysis posūkis. Nors dėl žiedinių sankryžų ir man kyla klausimų, man atrodo, kad Baltijos pr.-Taikos pr. geriau būtų paprasta deimantinė skirt. lygių sankryža, o Statybininkų-Taikos pr. tiesiog paprasta šviesoforinė. Tokie žiedai kurtų papildomų konfliktinių taškų.
Projekto brėžiniuose teko matyti eismo krypčių sankryžoje nurodomuosius ženklus, kur kairioji juosta yra pavaiduoti į kairę ir tiesiai, kur tiesiai plyta (arba čia plyta reiškia VT juostą kairėje važ. dalies pusėje). Galvoju, realiai nebūtų skirtumo, jei tiesiog paprastą kairiojo posūkio juostą nupieštų, o maršrutiniam VT nukreipiamieji, dalis nurodomųjų ženklų bei plytos ženklas bendruoju atveju ir taip negalioja. Vairuotojams būtų paprasčiau skaityti ženklą, visi išloštų. Atsirastų pavienių straipsnių besiaiškinančių ar galima nekreipti dėmesio į posūkių ženklinimą viešajam transportui. Dauguma išsiaiškintų ir taip kas yra kas, ir toliau visi ramiai gyventų.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.01, 16:45.
Komentuoti:
-
Straipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?
Apie BRT projektą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...-brt-projekta/
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
Nuotraukos iš pirkimo dokumentų:
Temoje Keleivinių transporto priemonių specifikacijos greitu metu pateiksiu daugiau techninės informacijos apie šiuos autobusus.
Komentuoti:
-
Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąTai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
Komentuoti:
-
Klaipėdos autobusų parkas gamtines dujas miesto autobusuose pakeitė biometanu
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...ite-biometanu/
Iki šiol iškastiniu kuru – gamtinėmis dujomis – varomi uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) autobusai nuo lapkričio 1 dienos naudoja aplinkai draugišką kurą – biometaną.
<...>
KAP miesto ir priemiesčio maršrutais keleivius veža 46 dujiniai autobusai. Per metus jie sunaudoja apie 1,5 mln. kubinių metrų dujų.
Pasak biometano tiekimą uostamiesčio autobusams užtikrinančios įmonės „SG dujos“ strateginės plėtros vadovo Sauliaus Bilio, šis kuras pradėtas importuoti iš Olandijos, o jau kitąmet dujotiekiais į Klaipėdą turėtų atkeliauti ir pirmasis biometanas, pagamintas Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Komentuoti:
-
Esu iš Kauno,tad kažkaip nesilankau šitoj temoj. Šiandien sužinojau,kad Klaipėdoj svarstyta apie 1968m. įrengti troleibusų sistemą, įdomu kodėl ji taip ir nebuvo įgyvendinta?
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąPagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Komentuoti:
Komentuoti: