Kiek teko domėtis, tai "Klaipėdos autobusų parkas" užsiima daugeliu dar kitų veiklų, pvz. gatvių valymas žiemos metu, neseniai lyg ir gatvių apšvietimo perėmė funkcijas. Dar kaip suprantu atlieka analogiškas funkcijas kaip Vilniuje atlieka SĮ "Susisiekimo paslaugos" ir yra pasirašiusi sutartis su "Gintariniu vairu" ir "Pajūrio autobusais", nors realiai galvojant lyg ir konkurentai turėtų būti. Gal Klaipėdiečiai galėtų pakomentuoti su kuo dar Klap yra sudariusi sutartis ir galėtų patvirtinti ar mano ši žinoma informacija yra teisinga?
Susisiekimo paslaugų analogas Klaipėdoje yra “Klaipėdos keleivinis transportas”.
Kiek teko domėtis, tai "Klaipėdos autobusų parkas" užsiima daugeliu dar kitų veiklų, pvz. gatvių valymas žiemos metu, neseniai lyg ir gatvių apšvietimo perėmė funkcijas. Dar kaip suprantu atlieka analogiškas funkcijas kaip Vilniuje atlieka SĮ "Susisiekimo paslaugos" ir yra pasirašiusi sutartis su "Gintariniu vairu" ir "Pajūrio autobusais", nors realiai galvojant lyg ir konkurentai turėtų būti. Gal Klaipėdiečiai galėtų pakomentuoti su kuo dar Klap yra sudariusi sutartis ir galėtų patvirtinti ar mano ši žinoma informacija yra teisinga?
Toliau stumiamas požeminis Atgimimo aikštės parkingas ir bus platinama Danės gatvė.
Didžioje dalyje Danės gatvėje apskritai nėra poreikio automobilių eismui, būtų galima lengvai perdaryti į pėsčiųjų zoną. Na bet žinoma, Klaipėdoje nieko naujo.
Kritika dėl Tiltų gatvės kažkiek logiška. Ji iš tiesų reikalauja remonto ir turėtų būti išklota, kaip Gedimino pr. Tačiau, nesuprantu kaip BRT pablogins situaciją. Tiltų gatve jau ir taip važinėja autobusai. Tokių straipsnių norėtus gerokai daugiau. Ir nereikia vynioti žodžio į vatą, kad dėl tokių architektų yra nieko verti ir dėl jų Klaipėda stagnuoja.
Kiek suprantu, Klaipėdos planuojamo BRT maršruto didesnę dalį sudaro dalis, einanti ne senamiestyje. Ar nebūtų buvę galima padalinti projektą į dvi dalis: senamiestyje ir kitur, ir bent pradėti statyti toliau nuo centro? Ten - sunkiau kabinėtis, tad reiktų projekto priešininkams parodyti tikrus savo automarozų veidus. Dabar gi gali slėptis po rūpinimusi paveldu, senamiesčiu ar dar kuo nors.
2022-01-13. Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius: BRT: išlikime savo kompetencijų ribose
Architektas Mantas Daukšys išsakė kritinių pastabų rengiamam BRT projektui. Nesiimu vertinti siaurai profesinių pastabų apie detaliuosius planus, išsakytų Edmundo Andrijausko straipsnyje, kuriuo M. Daukšys remiasi. Tačiau tos profesinės pastabos straipsnyje yra tik pastiprinimas pagrindinei M. Daukšio minčiai, jog BRT eismas kenks senamiesčiui. Pervadindamas šią transporto rūšį originaliu, tik Klaipėdos architektams žinomu terminu, autorius bando nepagrįstai sukelti klaipėdiečių emocijas.
Tai pasiūlymų naikinti žiedą buvo, uždarius Tiltų g. eismą ir jį nukreipus būsimuoju Bastionų tiltu. Prieš gerą dešimtmetį kažkurioj temoj ir forume buvo planai, tik sunku atkasti kurioj
Tiek daug kalbmą apie pėsčiųjų alėjos naudą. Geriau išvis apriboja įvažiavimą į senamiestį. Atsiradus miližiniškai parkovkei prie pilies tai tikrai tapo įmanoma. Būtu žymiai nauda didesnė nei viena pėsčiųjų alėjų apsupta automobiliais prikimštų gatvelių.
Pirma kartą girdžių apie kažkokį bastionų eksponavimą Senojo Turgaus žiede. Reikia suprasti, kad išvis norima tą žiedą panaikinti?
Straipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?
Centre ir nebus berods BRT trasos, tiesiog paprasta centrinių gatvių rekonstrukcija, auto iškėlimas iš centrinių vietų (kas yra ir normali Vakarų Vokietijos praktika)
Iš tikrųjų, norėtųsi, kad normalios BRT trasos atsirastų Bastionų g. trasoje, kuri aplenktų Senamiesčio širdį.
Didžiausias "trūkumas" kokį teko girdėti, kad padarys eismą "sunkiau suprantamu".
Nors reiktų tiesiog normalaus paaiškinimo, A juosta kairėje pusėje beveik tas pats kas dešinėje pusėje. Tik sankryžoje ne dešinysis posūkis išnaudojamas kartu su A juosta, o kairysis posūkis. Nors dėl žiedinių sankryžų ir man kyla klausimų, man atrodo, kad Baltijos pr.-Taikos pr. geriau būtų paprasta deimantinė skirt. lygių sankryža, o Statybininkų-Taikos pr. tiesiog paprasta šviesoforinė. Tokie žiedai kurtų papildomų konfliktinių taškų.
Projekto brėžiniuose teko matyti eismo krypčių sankryžoje nurodomuosius ženklus, kur kairioji juosta yra pavaiduoti į kairę ir tiesiai, kur tiesiai plyta (arba čia plyta reiškia VT juostą kairėje važ. dalies pusėje). Galvoju, realiai nebūtų skirtumo, jei tiesiog paprastą kairiojo posūkio juostą nupieštų, o maršrutiniam VT nukreipiamieji, dalis nurodomųjų ženklų bei plytos ženklas bendruoju atveju ir taip negalioja. Vairuotojams būtų paprasčiau skaityti ženklą, visi išloštų. Atsirastų pavienių straipsnių besiaiškinančių ar galima nekreipti dėmesio į posūkių ženklinimą viešajam transportui. Dauguma išsiaiškintų ir taip kas yra kas, ir toliau visi ramiai gyventų.
Straipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
Komentuoti: