Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantas95
    replied
    Apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams......
    Tiesiog be žodžių, praeito amžiaus mąstymas...

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Ir popieriniai dokumentai nenumaldė politikų nemeilės BRT
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-nemeiles-brt/
    Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas labai skeptiškai įvertino sumanymą įrengti greitųjų autobusų (BRT) trasą. Politikai labai nerimauja, kad taip bus apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams.
    Kaip suprantu galutinis verdiktas dar nepriimtas, bet su tokiom baimėm, būtu stebuklas jei pritartu.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdą su rajonu jungiantis naujas maršrutas pasitvirtina
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-pasitvirtina/
    Bandomasis viešojo transporto maršrutas Nr. 35 Klaipėda – Slengiai – Trušeliai – Smilgynai, pradėtas šių metų balandį, panašu, pasivirtino: VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško vežėjo, galinčio teikti šią paslaugą dar 10 mėnesių.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
    Papasakokit, kaip su kibiru dažų išspręsti Taikos prospekto sankryžų su Debreceno, Naujakiemio gatvėmis ir Baltijos prospektu problemas

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Beje šios estakados statybos, kaip tik smerkiamos marozų, nes "tarnaus tik uostui". Jiems daug parankesnė estakada būtu šiaurės-pietų kryptimi.
    Vadinasi, priklausau marozų kastai Įdomu, marozai taip pat nepalaiko požeminių perėjų su laiptais ir liftais statybos ir poilsio parkelio estakadų paunksmėje įrengimo idėjos?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tranzitinis eismas tai čia kas? Fūros iš uosto? Kokiame Doveryje fūros važiuoja ir pro paprastas sankryžas ir net vieno lygio perėjas, kai Klaipėdoje būtinai reikia estakadų?

    https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs
    Jei Klaipėdoje uosto tranzitas varytu tik Jūrininkų pr. ir iš jo kažkaip patektų į 141 kelią, kas atitiktų Doverio variantą, tada taip estakadų nereikėtu. Beto nepamirškim, kad Doveris turi dar A2 kelią. Šiaip Doverio sprendimas man pasirodė labai nekaip. Vargšai prie pat A20 esančių komiblokų gyventojai.
    Estakados yra Geteborge, Stotkholme.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju prie kamščių sukėlimo prisideda tranzitinis transportas, kuris niekur nedings ir greičiausiai tik augs. Tai taip estakada lieka vos ne vienintelis variantas.
    Tranzitinis eismas tai čia kas? Fūros iš uosto? Kokiame Doveryje fūros važiuoja ir pro paprastas sankryžas ir net vieno lygio perėjas, kai Klaipėdoje būtinai reikia estakadų?

    https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, o kamščiams spręsti efektyviausias pinigų panaudojimas yra estakadų mieste statymas. Be abejonės
    Šiuo atveju prie kamščių sukėlimo prisideda tranzitinis transportas, kuris niekur nedings ir greičiausiai tik augs. Tai taip estakada lieka vos ne vienintelis variantas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    ten dienos metu nuolat darydavosi kamščiai.l.
    Taip, o kamščiams spręsti efektyviausias pinigų panaudojimas yra estakadų mieste statymas. Be abejonės

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Būtų visai gerai. Tas projektas tik didins automobilizmą, t.y. iš jo ne tik, kad nebus naudos, bet jis pridarys ir bėdų ilgalaikėje perspektyvoje. Aišku niekas apie tai nekalbės, nes dešimtis milijonų kainuojantys projektai kelių statyboms yra plačiai palaikomi automobilizuotos mikrorajoninių marozų ir kaimiečių visuomenės nepriklausomai nuo jų realios naudos. Tuo tarpu bet kokia iniciatyva VT būna sutraiškoma nelygioje kovoje dėl kokių nors nereikšmingų detalių. Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
    Šilutės pl. žiedo rekonstrukcijos būtu buve galima išvengti jei į dabartinę vietą nebūtu atkeltas KKT ir jei būtu nutiestas pietinis aplinkelis. Dabar tranzitinis srautas per Šilutės žiedą yra milžiniškas ir ten dienos metu nuolat darydavosi kamščiai. Beje šios estakados statybos, kaip tik smerkiamos marozų, nes "tarnaus tik uostui". Jiems daug parankesnė estakada būtu šiaurės-pietų kryptimi.
    Pats BRT projektas tikrai sukeltu nemažą atgarsi Lietuvoje. Jei kartu su BRT pavyktu apriboti prekybos centrų plėtrą ir padrius mokamą įvažiavimą į senamiestį, pavyktų stipriai sumažinti automobilizmą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?
    Būtų visai gerai. Tas projektas tik didins automobilizmą, t.y. iš jo ne tik, kad nebus naudos, bet jis pridarys ir bėdų ilgalaikėje perspektyvoje. Aišku niekas apie tai nekalbės, nes dešimtis milijonų kainuojantys projektai kelių statyboms yra plačiai palaikomi automobilizuotos mikrorajoninių marozų ir kaimiečių visuomenės nepriklausomai nuo jų realios naudos. Tuo tarpu bet kokia iniciatyva VT būna sutraiškoma nelygioje kovoje dėl kokių nors nereikšmingų detalių. Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Spėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.

    Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!

    https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
    Jei esate suinteresuotas šio projekto ateitimi, kodėl nedalyvavote viešame svarstyme?

    Apie Baltijos žiedą (a.k.a gaudyklė) kalba per pristatymą buvo. Pasak savivaldybės atstovų, jis bus rekonstruojamas kažkada vėliau (t. y. po BRT), kažkokio kito projekto apimtyje. Analogiška situacija su Debreceno ir Naujakiemio gatvių sankryžomis. Kodėl visas šis projektas yra š. krūva, išdėsčiau pranešime praeitame temos puslapyje. Būtent ties šiuo žiedu sustojau, nes tai, kas jame projektuojama, neturėtų būti net svarstoma.

    Dėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Spėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.

    Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!

    https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
    Kišti po žiedų apsimokėtų tik po Baltijos-Taikos žiedu, Žardės žiedas didelių nesklandumų nesukelia. Baltijos-Taikos žiedas jau turi parengtą rekonstrukcijos projektą. Tik spėju tai bus tipinis 2000s projektas.
    Vėžys yra KKT vieta ir Pietinio aplinkelio nebuvimas, Baltijos žiedo rekonstrukcija yra tik jo pasekmė.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokie argumentai?

    Dėl pėsčiųjų asociacijos šiaip susidarė įspūdis, kad tai darnų judumą skatinanti organizacija, turėtų draugauti ir su BRT Įdomu dėl ko jie užprotestavo.
    Dėl Senamiesčio seniūnaičio, nieko nežinau, bet turiu savo spėliojimų, tik norėčiau išgirsti ką jis pasakė, kad įsitikinčiau Turint omeny, Senamiestyje Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse sprendžiant iš planuojamų kelio ženklų norima uždrausti automobilių tranzitą. Dabar man H. Manto gatvė rėkia "tranzitinė".
    Pagrindiniai prieš argumentai:
    Projekto trūkumai (prastai suprojektuotos perėjos, VT eismas vistiek maišysis su automobilių eismu ir tt.);
    Ne prestižas, nes ne tramvajus (jei būtu tramvajus, tada verktų dėl kainos);
    Pagal anksčiau darytą studiją kelionė autobusu per miestą sutrumpėtu vos keliomis minutėmis (vien ruože tarp Akropolio ir Avitelos būtu sutaupoma daugiau);
    Nebus kaip pravažiuoti, jei uždarys H. Manto gatvę (nesamanė);
    Biržos tiltui ir Tiltų g. reikia remonto (nors ir reali problema, bet ji nesusijusi su BRT reikalingumu);
    Ilgamečiai planai Tiltų gatvę paversti pėsčiųjų alėja (iš pirmo žvilgsnio gal ir gera idėja, bet ją įgyvendinus VT taptų nepatrauklus kelionėm per miestą).

    Neigiami straipsniai apie BRT:
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-birzos-tilto/
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...brt-autobusai/

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Spėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.

    Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!

    https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
    Paskutinis taisė VLR; 2022.05.25, 09:14.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Įdomu, kokie argumentai?

    Dėl pėsčiųjų asociacijos šiaip susidarė įspūdis, kad tai darnų judumą skatinanti organizacija, turėtų draugauti ir su BRT Įdomu dėl ko jie užprotestavo.
    Dėl Senamiesčio seniūnaičio, nieko nežinau, bet turiu savo spėliojimų, tik norėčiau išgirsti ką jis pasakė, kad įsitikinčiau Turint omeny, Senamiestyje Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse sprendžiant iš planuojamų kelio ženklų norima uždrausti automobilių tranzitą. Dabar man H. Manto gatvė rėkia "tranzitinė".
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.24, 22:16.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Per viešą pristatymą BRT projektą į šuns dienas išdėjo senamiesčio seniūnaitis ir atstovas iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos. Jei gerai pamenu, buvo pastaba kad projektas neatitinka detaliojo plano sprendinių greta senamiesčio. Jei iš tiesų taip yra, projekto įgyvendinimas gerokai užsitęs.
    Žiauru...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Per viešą pristatymą BRT projektą į šuns dienas išdėjo senamiesčio seniūnaitis ir atstovas iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos. Jei gerai pamenu, buvo pastaba kad projektas neatitinka detaliojo plano sprendinių greta senamiesčio. Jei iš tiesų taip yra, projekto įgyvendinimas gerokai užsitęs.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Gal kas žino, ar yra naujienų dėl Klaipėdos BRT? Kiek žinau mikrorajoniniai/suburbiniai marozai su savo iš Amerikos atvežtomis skendusiomis geldomis bandė sabotuoti tą projektą. Taip, tie patys žmonės, kurie 30 metų rėkė 'nereikia tramvajaus, statom BRT', pradėjo žliumbti iš karto kai kalba pasisuko apie BRT statymą, o ne paprasčiausią kelių tiesimą su mintimi, kad "auTObuSai keLIaiS gI iRGi gaLĖs VažIUoTi". Kiek žinau, dabar pagrindinė kritika šiam projektui yra tai, kad jis "sutaupys autobusams vos kelias minutes, bet smarkiai pakenks automobiliams" ir "niekas tais autobusais vis tiek nevažinėja"

    Prieš porą mėnesių buvo išėjęs straipsnis ta tema, jame galima rasti porą vizualizacijų:
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...brt-autobusai/

    Projektas - nieko įspūdingo, bet esminė jo dalis, t.y. perkėlimas autobusų eismo į vidury, man labai patinka. Būtų įdomu išgirsti kaip jiems sekasi.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Manau, kad miesto detroitizacijos galima būtų išvengti tikslingai investuojant į viešojo transporto plėtrą ir paslaugos gerinimą ne tik Klaipėdos, bet ir rajono gyventojams.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Klaipėdoje žmonėms keliantis į popigius priemiesčius, net ir geriausi VT sprendimai atrodo bergždžias reikalas. Vien savaiminės mąstysenos kaitos gali tekti laukti labai jau ilgai: bent iki kol miesto detroitizacija galutinai bus baigta – tik gal su mažiau juodaodžių nei originale. Kol Lietuvoje nebus priimti nepopuliarūs sprendimai dėl miestų urbanistinės plėtros ribų nustatymo, sunku tikėtis esminių pokyčių.

    Komentuoti:

Working...
X