Apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams......
Tiesiog be žodžių, praeito amžiaus mąstymas...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Ir popieriniai dokumentai nenumaldė politikų nemeilės BRT
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-nemeiles-brt/
Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas labai skeptiškai įvertino sumanymą įrengti greitųjų autobusų (BRT) trasą. Politikai labai nerimauja, kad taip bus apsunkintas gyvenimas lengvųjų automobilių vairuotojams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdą su rajonu jungiantis naujas maršrutas pasitvirtina
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-pasitvirtina/
Bandomasis viešojo transporto maršrutas Nr. 35 Klaipėda – Slengiai – Trušeliai – Smilgynai, pradėtas šių metų balandį, panašu, pasivirtino: VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško vežėjo, galinčio teikti šią paslaugą dar 10 mėnesių.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKlaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąBeje šios estakados statybos, kaip tik smerkiamos marozų, nes "tarnaus tik uostui". Jiems daug parankesnė estakada būtu šiaurės-pietų kryptimi.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tranzitinis eismas tai čia kas? Fūros iš uosto? Kokiame Doveryje fūros važiuoja ir pro paprastas sankryžas ir net vieno lygio perėjas, kai Klaipėdoje būtinai reikia estakadų?
https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs
Estakados yra Geteborge, Stotkholme.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Šiuo atveju prie kamščių sukėlimo prisideda tranzitinis transportas, kuris niekur nedings ir greičiausiai tik augs. Tai taip estakada lieka vos ne vienintelis variantas.
https://www.youtube.com/watch?v=sUX9W6OnpCs
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, o kamščiams spręsti efektyviausias pinigų panaudojimas yra estakadų mieste statymas. Be abejonės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąten dienos metu nuolat darydavosi kamščiai.l.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Būtų visai gerai. Tas projektas tik didins automobilizmą, t.y. iš jo ne tik, kad nebus naudos, bet jis pridarys ir bėdų ilgalaikėje perspektyvoje. Aišku niekas apie tai nekalbės, nes dešimtis milijonų kainuojantys projektai kelių statyboms yra plačiai palaikomi automobilizuotos mikrorajoninių marozų ir kaimiečių visuomenės nepriklausomai nuo jų realios naudos. Tuo tarpu bet kokia iniciatyva VT būna sutraiškoma nelygioje kovoje dėl kokių nors nereikšmingų detalių. Klaipėdos BRT projektas yra reikšmingas visoje Lietuvoje, nes tai yra pirmas realus projektas, siūlantis miesto kamienines autobuso linijas perkelti į vidurį kelio, taip priartinant tas linijas prie pilnos pirmumo teisės. Taip, sužlugdom jį dėl kažkokių klaidelių, kurias galima ištaisyti su kibiru dažų, ir pradedam dar 20 metų diskusijų ir suburbanizacijos skatinimo, fantastiškas planas.
Pats BRT projektas tikrai sukeltu nemažą atgarsi Lietuvoje. Jei kartu su BRT pavyktu apriboti prekybos centrų plėtrą ir padrius mokamą įvažiavimą į senamiestį, pavyktų stipriai sumažinti automobilizmą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSpėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.
Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!
https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
Apie Baltijos žiedą (a.k.a gaudyklė) kalba per pristatymą buvo. Pasak savivaldybės atstovų, jis bus rekonstruojamas kažkada vėliau (t. y. po BRT), kažkokio kito projekto apimtyje. Analogiška situacija su Debreceno ir Naujakiemio gatvių sankryžomis. Kodėl visas šis projektas yra š. krūva, išdėsčiau pranešime praeitame temos puslapyje. Būtent ties šiuo žiedu sustojau, nes tai, kas jame projektuojama, neturėtų būti net svarstoma.
Dėl Šilutės plento žiedo. Siūlote užšaldyti finansavimą ir stabdyti statybas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSpėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.
Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!
https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/
Vėžys yra KKT vieta ir Pietinio aplinkelio nebuvimas, Baltijos žiedo rekonstrukcija yra tik jo pasekmė.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮdomu, kokie argumentai?
Dėl pėsčiųjų asociacijos šiaip susidarė įspūdis, kad tai darnų judumą skatinanti organizacija, turėtų draugauti ir su BRT Įdomu dėl ko jie užprotestavo.
Dėl Senamiesčio seniūnaičio, nieko nežinau, bet turiu savo spėliojimų, tik norėčiau išgirsti ką jis pasakė, kad įsitikinčiau Turint omeny, Senamiestyje Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse sprendžiant iš planuojamų kelio ženklų norima uždrausti automobilių tranzitą. Dabar man H. Manto gatvė rėkia "tranzitinė".
Projekto trūkumai (prastai suprojektuotos perėjos, VT eismas vistiek maišysis su automobilių eismu ir tt.);
Ne prestižas, nes ne tramvajus (jei būtu tramvajus, tada verktų dėl kainos);
Pagal anksčiau darytą studiją kelionė autobusu per miestą sutrumpėtu vos keliomis minutėmis (vien ruože tarp Akropolio ir Avitelos būtu sutaupoma daugiau);
Nebus kaip pravažiuoti, jei uždarys H. Manto gatvę (nesamanė);
Biržos tiltui ir Tiltų g. reikia remonto (nors ir reali problema, bet ji nesusijusi su BRT reikalingumu);
Ilgamečiai planai Tiltų gatvę paversti pėsčiųjų alėja (iš pirmo žvilgsnio gal ir gera idėja, bet ją įgyvendinus VT taptų nepatrauklus kelionėm per miestą).
Neigiami straipsniai apie BRT:
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-birzos-tilto/
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...brt-autobusai/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Spėju apie kišimą autobuso linijos po žiedu ir kitus būdus suteikti pirmumo teisę VT kalbos nebuvo, nes nėRA piNiGų RelJEfAs neATsiPIrkZ pENsiJOs nauJIEjI VasiUKAi.
Tuo pačiu metu: reikia pinigų dar vienam keliasdešimt milijonų eurų kainuojančiam miesto vėžiui? Pinigų yra!
https://structum.lt/straipsnis/pamat...uros-objektas/Paskutinis taisė VLR; 2022.05.25, 09:14.
Komentuoti:
-
Įdomu, kokie argumentai?
Dėl pėsčiųjų asociacijos šiaip susidarė įspūdis, kad tai darnų judumą skatinanti organizacija, turėtų draugauti ir su BRT Įdomu dėl ko jie užprotestavo.
Dėl Senamiesčio seniūnaičio, nieko nežinau, bet turiu savo spėliojimų, tik norėčiau išgirsti ką jis pasakė, kad įsitikinčiau Turint omeny, Senamiestyje Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse sprendžiant iš planuojamų kelio ženklų norima uždrausti automobilių tranzitą. Dabar man H. Manto gatvė rėkia "tranzitinė".Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.24, 22:16.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPer viešą pristatymą BRT projektą į šuns dienas išdėjo senamiesčio seniūnaitis ir atstovas iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos. Jei gerai pamenu, buvo pastaba kad projektas neatitinka detaliojo plano sprendinių greta senamiesčio. Jei iš tiesų taip yra, projekto įgyvendinimas gerokai užsitęs.
Komentuoti:
-
Per viešą pristatymą BRT projektą į šuns dienas išdėjo senamiesčio seniūnaitis ir atstovas iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos. Jei gerai pamenu, buvo pastaba kad projektas neatitinka detaliojo plano sprendinių greta senamiesčio. Jei iš tiesų taip yra, projekto įgyvendinimas gerokai užsitęs.
Komentuoti:
-
Gal kas žino, ar yra naujienų dėl Klaipėdos BRT? Kiek žinau mikrorajoniniai/suburbiniai marozai su savo iš Amerikos atvežtomis skendusiomis geldomis bandė sabotuoti tą projektą. Taip, tie patys žmonės, kurie 30 metų rėkė 'nereikia tramvajaus, statom BRT', pradėjo žliumbti iš karto kai kalba pasisuko apie BRT statymą, o ne paprasčiausią kelių tiesimą su mintimi, kad "auTObuSai keLIaiS gI iRGi gaLĖs VažIUoTi". Kiek žinau, dabar pagrindinė kritika šiam projektui yra tai, kad jis "sutaupys autobusams vos kelias minutes, bet smarkiai pakenks automobiliams" ir "niekas tais autobusais vis tiek nevažinėja"
Prieš porą mėnesių buvo išėjęs straipsnis ta tema, jame galima rasti porą vizualizacijų:
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...brt-autobusai/
Projektas - nieko įspūdingo, bet esminė jo dalis, t.y. perkėlimas autobusų eismo į vidury, man labai patinka. Būtų įdomu išgirsti kaip jiems sekasi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad miesto detroitizacijos galima būtų išvengti tikslingai investuojant į viešojo transporto plėtrą ir paslaugos gerinimą ne tik Klaipėdos, bet ir rajono gyventojams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdoje žmonėms keliantis į popigius priemiesčius, net ir geriausi VT sprendimai atrodo bergždžias reikalas. Vien savaiminės mąstysenos kaitos gali tekti laukti labai jau ilgai: bent iki kol miesto detroitizacija galutinai bus baigta – tik gal su mažiau juodaodžių nei originale. Kol Lietuvoje nebus priimti nepopuliarūs sprendimai dėl miestų urbanistinės plėtros ribų nustatymo, sunku tikėtis esminių pokyčių.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: