Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Apie privatininkus turbūt net šnekos nėra? OMG, Vilniuj ir Kaune jau mažuma autobusų jų neturi ir tai didžiulė problema, o čia paaiškėjo, kad tik 1 autobusas visame mieste....
    Kaune mažuma? 55 dyzeliniai Solaris 25 costrosua 5 ilgi ir lygtais apie 10 trumpų DEN dauguma scania kurie gauti iš rumunijos ilgi Man net nėra kaip kuriuose vanhool autobusuose o su Volvo autobusais yra komplikuotas reikalas su kondicionieriais. Jei veikia tai veikia viskas per visą autobusą ir gale ir priekį jei vairuotojas nori šilumos tai turi visą autobusą šildyti ar atvirkščiai. Turintys 25 dujiniai Solaris deja ir jie ne visi ir temsa. O pas kitus kaip loterija gal ir veiks

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Apie privatininkus turbūt net šnekos nėra? OMG, Vilniuj ir Kaune jau mažuma autobusų jų neturi ir tai didžiulė problema, o čia paaiškėjo, kad tik 1 autobusas visame mieste....

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Tenka svečiuotis Klaipėdoje dabar, tai per 2 dienas, deja, nesutikau nei vieno autobuso su kondicionierium. Dėl Irvino, tai ir man pasirodė, kad lyg kažkas kas tai pučia, nr. 120. Bet esmė visuose pirtys. Maniau nr. 126 Manas bus gaivus, bet ne.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Mikroautobusai kondicionierius turi, tik jie ne visada įjungiami. Autobusuose nėra, gelbėja tik orlaidės. Tiesa, lygtais neseniai viename dujiniame Irvine Citaro jautėsi, kad kondicionierius dirba.
    Naujieji MAN'ai bus su kondicionieriais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kaip reikalai su autobusais ir kondicionieriais Klaipėdoje?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tai ir yra gerai, kad lieka KlAP'as. Gerai ir tai, kad mikroautobusai bus nauji ir komfortiški, tačiau šiuose maršrutuose jie jau nesusidoroja su augančiais keleivių srautais. Blogai, kad nauji ir komfortiški bus tik mikroautobusai, didžiuosiuose autobusuose kondicionierių ir USB lizdų nebus.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    O kas blogo ? Juk privatininkai, kiek suprantu, kokybe neblizga, o čia bus visiškai nauji, komfortiški autobusai

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    „Klaipėdos autobusų parkas“ įsitvirtina vietinėje rinkoje
    https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...nkoje-1719674/
    Šią vasarą KAP taip pat laimėjo teisę aptarnauti Klaipėdos priemiesčių 25 ir 26 maršrutus. Be jau vykdomų nuolatinių reisų 23 ir 24 į Žaliąjį slėnį bei Karklę, KAP reguliariai veš keleivius vietiniais maršrutais: 25-uoju „Klaipėda – Plikiai – Jokūbavas – Vaiteliai“ ir 26-uoju „Klaipėda – Radailiai – Šimkai“.

    „Maršrutams aptarnauti naudosime 2019-aisiais pagamintus 22 vietų autobusus. Jų salonuose bus kondicionieriai, USB įkrovimo lizdai, tad kelionės į Klaipėdos priemiesčius neprailgs ir bus gerokai komfortiškesnės nei iki šiol“, - sakė V. Ramanauskas.
    Ir gerai, ir blogai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Klaipėdoje sukurtas elektrobusas tuoj išriedės į gatves: pakrauti pakaks penkių minučių
    Vos penkios minutės – tiek tetruks įkrauti elektrinį autobusą, pagamintą Klaipėdoje. Jau rudenį du tokie autobusai turėtų imti važinėti uostamiesčio gatvėmis. Šio autobuso gamintojas – Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje veikianti „Dancer“ bendrovė, suburta iš mokslininkų ir kitų specialistų.

    „Autobusas suprojektuotas ir pagamintas pasaulinei rinkai ir Europai, sertifikuotas europinei rinkai. Kaip gimtam mieste, Klaipėdoje, mes čia jį gaminame ir nuo čia pradėsime eksportuoti. Labai džiugu, kad radome Klaipėdos universiteto dėka branduolį inžinierių, kurie sugebėjo pakelti savo kompetencijos lygį tiek, kad suprojektuotų ir pagamintų šį nuostabų autobusą“, – sakė bendrovės „Vėjo projektai“ valdybos pirmininkas Alvydas Naujėkas...

    ...„Dyzelinis kainuoja 180 tūkstančių, dujinis 220 tūkstančių, vidutinėmis kainomis, o šitas – 350 tūkstančių, tai pigiausia, kiek žinau, realiai rinkoje kaina siekia 400-450 tūkstančių eurų“, – sakė V.Ramanauskas, pabrėždamas, jog šios transporto priemonės visiškai netaršios ir rieda itin tyliai. Planuojama, kad toks autobusas gali atsipirkti per 8-12 metų.
    Yra nuotraukų ir video.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Klaipėda rodo pavyzdį: dujas keis elektra
    Jau netrukus autobusų parkas bus papildytas elektrobusais, bet svajojama išbandyti ir vandeniliu varomą transportą.

    Daugelis Vakarų Europos valstybių, taip pat Skandinavija, Kinija, JAV, Indija ir keletas kitų pažangių šalių, pamažu atsisveikina su įprastais degalais varomomis transporto priemonėmis. Tobulėjant technologijoms ir žengiant koja kojon su ekologiškomis idėjomis visame pasaulyje, automobilių pramonė atsigręžia į alternatyviais degalais varomų transporto priemonių gamybą. Tai palietė ir viešojo transporto sektorių. Jau susidarė solidi Europos didmiesčių kompanija (nuo Paryžiaus, Londono ir Romos), kuri iki 2025 m. žada atsisakyti dyzelinu varomų autobusų, todėl jų gamintojai dėmesį nukreipė į ekologiškas alternatyvas.

    Lietuvoje apie taršių autobusų uždraudimą kalbama nedrąsiai. Kadangi Vilnius vis dar perka dyzelinius autobusus, pavyzdį rodo kiti šalies miestai. Tauragė tapo pirmąja, įsigijusia tris elektrinius autobusus, jai įkandin seka Klaipėda. UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KLAP) po truputį vis pildo savo bazę mažiau taršiais dujiniais autobusais, tačiau ateitį sieja su elektra. Tikimasi, kad miestas sparčiai elektrifikuos viešojo transporto infrastruktūrą ir taps pavyzdžiu kitoms savivaldybėms...

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Skonio reikalas bet atrodo kaip iš nežinau kur ištrauktas plastmasės kratinys... Atrodo kaip koks Pietų Amerikoje gamintas autobusas. Vairuotojo panelė visai nieko, bet toliau baisu... Įdomu ar šita irgi iš troleibuso perdarė (nors nepanašu), nes Kauno 256, 236, 330 ir gal 253 tai pas juos į Klaipėda išvežė.
    Nėra taip blogai, nors ir nevisai toks, koks buvo pirminis projektas, bet normaliai kaip pirmam sukurtam autobusui, aišku ateity reiktų tobulint priekinių žibintų dizainą ir gerint tos priekinės plastmasės kokybę, nes dabar atrodo gan pigiai. Būtų įdomu pamatyt galą, nes iš šitų nuotraukų panašu, kad jis pasikeitė (gal ir į gerą, nes mano skoniu buvo nekažką) ir sužinot ar neatsisakė tų šviečiančių juostų, nes jos tikrai pagerintų bendrą vaizdą. Ką jau ką reikia būtinai keist - tai logo.

    Click image for larger version

Name:	2f8d78bd7ccb.jpg
Views:	106
Size:	68,4 kB
ID:	1721097

    Click image for larger version

Name:	f820f8d7fc3c.jpg
Views:	122
Size:	52,0 kB
ID:	1721098

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Skonio reikalas bet atrodo kaip iš nežinau kur ištrauktas plastmasės kratinys... Atrodo kaip koks Pietų Amerikoje gamintas autobusas. Vairuotojo panelė visai nieko, bet toliau baisu... Įdomu ar šita irgi iš troleibuso perdarė (nors nepanašu), nes Kauno 256, 236, 330 ir gal 253 tai pas juos į Klaipėda išvežė.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Elektrobusai atrieda vingiuotais keliais
    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...otais-keliais/
    Trišalį ketinimų protokolą KAP, „Vėjo projektai” ir Klaipėdos savivaldybė pasirašė dar 2017 m. gegužę. O pernai vasario 2 d. bendrovės pasirašė sutartį dėl dviejų elektrinių autobusų „Dancer” pardavimo-įsigijimo. Vieno jų kaina – 350 tūkst. eurų be PVM. Avansu KAP sumokėjo jau 35 tūkst. eurų.

    Įsigyjami autobusai – žemagrindžiai, 12 m ilgio, sertifikuoti pagal ES teisės aktų reikalavimus. Juose – 32 sėdimos ir 60 stovimų vietų keleiviams, salonas vėdinamas kondicionieriumi ir klimato kontrole. Autobuso baterija lėtu krovimu, naudojant standartinę jungtį pasikrauna per 5-6 valandas, greitu krovimu – per 5-6 min. įkraunama iki 80 proc. baterijos. Maksimalus autobuso greitis – 70 km/h.

    Pagal pirminį susitarimą autobusai turėjo būti pristatyti jau pernai rugpjūčio 16 d., tačiau, pasak KAP vadovo Vaido Ramanausko, buvo pasirašytas jos pratęsimas. Dabar planuojama autobusus gauti gegužę, nors ir tai esą nėra galutinis terminas. Taip pat pagal sutartį prie autobusų stoties turi būti įrengta šių transporto priemonių greito pakrovimo stotelė.





    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Vakarykščiame straipsnyje minimi 3 metai. Pagrindiniams maršrutams.
    <...> tokie reikalavimai gali būti įtraukiami tik į naują konkursą, kuris vyks maždaug po trejų metų.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...iausti-neleis/

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kada konkursas seniem/naujiem miesto maršrutam nusimato?
    Užklausiau kažkada KLAP'o knygoje, tai sakė kitų metų balandį bus konkursas 7-am maršrutui. Žinant, kaip Sodų autobusai leidžia "garmoškę" (kuri labai dažnai genda), tikėtina, jog šį maršrutą pasiims KLAP'as. O taip tai laikas parodys

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kada konkursas seniem/naujiem miesto maršrutam nusimato?

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pavasariniai pokyčiai nuo balandžio 1, pirmadienio:

    1. Tradicinis 40-o maršruto dažninimas, jungimas su 42-u maršrutu.
    2. Tradicinis šiltojo metų laiko 41-o lankas per Turgaus stotelę (reisai 8:10 ir 19:15 iš autobusų stoties)
    3. Atnaujinamas 42-o maršruto eismas į Vaitelius, Rasos sodus
    4. 25-o maršruto reisų nuėmimas į Rasos sodus
    5. 26-o maršruto sezoninis savaitgalinis užsukimas į Eketės sodus
    6. 22-as maršrutas į Lez'ą važiuos iš Jūrininkų stotelės: vietoje dviejų reisų ryte ir dviejų vakare bus septyni reisai.
    7. Atidaromas naujas 22B maršrutas Panevėžio g. - LEZ. Maršrutas skirtas šiaurinio miesto krašto patogesniam darbuotojų susisiekimui su LEZ'u. Iš viso per dieną bus šeši reisai.
    8. Tradicinis visų maršrutų laikų sustygavimas dėl vėlavimų/skubėjimų bei derinimų su kitais maršrutais
    Lygtais dar nebuvo paminėta, kad 29 "mikroautobusinis" autobusas 2 reisais darbo dienomis pratęstas nuo Agluonėnų iki Veiviržėnų, todėl 1 reisas iš 6 nuimtas, o savaitgaliais beliko tik po 2 dienos reisus iki Agluonėnų. Itin didelio keleivių skaičiaus ten tikrai nėr... O kažkada seniai buvęs 89 priemiesčio maršrutas Klaipėda-Švėkšna per Agluonėnus, Veiviržėnus braškėdavo nuo perpildymo, bet čia tik istorija
    Paskutinis taisė Matytas; 2019.04.21, 13:13.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Na o Neniškis, panašu, kelia sparnus į savivaldybės administracijos direktoriaus postą.
    KKT manyčiau į naudą. Gal naujasis direktorius bus labiau linkęs įsiklausyti į oponentų argumentus, ir nebus taip beviltiškai įsitikinęs nuolatiniu savo teisumu.

    Beje, o kodėl KKT atidarė 22B, o tokio maršruto kaip 22A nėra ?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Darau prielaidą, kad šiuos šedevrus kuria toks KKT ir Co. šaikos draugelis, kultūrologas, L. D. Poška. Su juo prieš trejetą metų buvo sudaryta €32.400,00 vertės "visuomenės informavimo paslaugų" sutartis.
    Minėta sutartis baigėsi kovo 31 d., tačiau Neniškis draugelio be darbo nepaliks - balandžio 1 d. sudaryta 9 mėnesių "visuomenės informavimo paslaugų" sutartis, Poška už savo išminties perlus (vidutiniškai 3 pranešimai per mėnesį) gaus 1000 eurų mėnesinį atlyginimą.

    Na o Neniškis, panašu, kelia sparnus į savivaldybės administracijos direktoriaus postą.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pavasariniai pokyčiai nuo balandžio 1, pirmadienio:

    1. Tradicinis 40-o maršruto dažninimas, jungimas su 42-u maršrutu.
    2. Tradicinis šiltojo metų laiko 41-o lankas per Turgaus stotelę (reisai 8:10 ir 19:15 iš autobusų stoties)
    3. Atnaujinamas 42-o maršruto eismas į Vaitelius, Rasos sodus
    4. 25-o maršruto reisų nuėmimas į Rasos sodus
    5. 26-o maršruto sezoninis savaitgalinis užsukimas į Eketės sodus
    6. 22-as maršrutas į Lez'ą važiuos iš Jūrininkų stotelės: vietoje dviejų reisų ryte ir dviejų vakare bus septyni reisai.
    7. Atidaromas naujas 22B maršrutas Panevėžio g. - LEZ. Maršrutas skirtas šiaurinio miesto krašto patogesniam darbuotojų susisiekimui su LEZ'u. Iš viso per dieną bus šeši reisai.
    8. Tradicinis visų maršrutų laikų sustygavimas dėl vėlavimų/skubėjimų bei derinimų su kitais maršrutais

    Komentuoti:

Working...
X