Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

    Šiaip Klaipėdos atveju, kur autobusais nebandoma atlikti didmiesčio bėginio transporto funkcijos, absoliučiai nėra skirtumo, kiek durų autobusai turi. Vokietijoj pažiūrėtumėt, 3 durų viengubi autobusai išvis retenybė (iš kur Klaipėdos padėvėti autobusai atkeliavo...).

    Durų skaičius yra niekas, palyginus su faktu, kad vis dar perkame kinišką ir turkišką šlamštą. Begalviškas sprendimas tiek kokybės, tiek komforto, tiek geopolitikos klausimu (kokiais "partneriais" mes kliaujamės?). Vietoj bereikšmių tuštybių dėl "ekologijos" pirkimuose užtektų paprasčiausio punkto: pagaminta ES.
    Turiu gerą pavyzdį ir kalbame apie Vilnių.
    Turime 2019 metų gamybos Isuzu NovoCity Life ir 2005 metų Volvo 7700A.
    Isuzu visas dreba, vos pavažiuoja daugiau negu 60km/h, viskas girgžda, o neretai salone kvepia dyzeliu. Ir tai autobusui dar 10 metų nėra!!
    Tuo tarpu 2005 metų Volvo - autobusas galingas, nėra taip, kaip pas Isuzu, jis nedreba lyg žmogų elektra muša, o ir nuo menkiausios duobės nešokinėja lyg asilas.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…
    Šiaip Klaipėdos atveju, kur autobusais nebandoma atlikti didmiesčio bėginio transporto funkcijos, absoliučiai nėra skirtumo, kiek durų autobusai turi. Vokietijoj pažiūrėtumėt, 3 durų viengubi autobusai išvis retenybė (iš kur Klaipėdos padėvėti autobusai atkeliavo...).

    Durų skaičius yra niekas, palyginus su faktu, kad vis dar perkame kinišką ir turkišką šlamštą. Begalviškas sprendimas tiek kokybės, tiek komforto, tiek geopolitikos klausimu (kokiais "partneriais" mes kliaujamės?). Vietoj bereikšmių tuštybių dėl "ekologijos" pirkimuose užtektų paprasčiausio punkto: pagaminta ES.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Ramiau, vilnieti, jie bent jau visas duris atidaro
    Ir? Komplektacijos su mažesniu durų skaičiumi tinka priemiestiniams maršrutams, o ne pagrindiniams miesto maršrutams. O su Vilniumi ir vairuotojų užsispyrimu yra būdų kovoti, juolab, kad naujokai išmokinti nuo 0 dažniausiai atidaro.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…
    Ramiau, vilnieti, jie bent jau visas duris atidaro

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Klaipėdos "Vitovt" era.
    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Klaipėdos "Vitovt" era.
    BELAruzziška/kinietiška era?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Klaipėdos "Vitovt" era.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...-elektrobusai/

    TOKS pristatė savuosius autobusus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jau gal aišku, ką Kautra ir KLAP išleis 09.01?

    https://m.autoplius.lt/skelbimai/sol...-28613371.html

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Atrodo tikrai idomiai. Kiek jų bus ir kokiais maršrutais planuoja paleisti? Galėtų pora tokių ir 2A maršrute vietoj mikriukų atsirasti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksandras B Rodyti pranešimą
    Štai tokie keli MIDI busai šiandien pastebėti Klaipėdoje važiuojantys link autobusų parko.
    Sunkiai suprantama kam reikia užsakinėti tokius keistoko išplanavimo 7,5m ilgio midibusus, kur vairuotojo kabina užima vos ne 1/4 kėbulo, kai tas pats gamintojas turi normalius žemagrindžius, logiškai išplanuotus 8,0 m midibusus. Kurie ir atrodo gerokai normaliau.

    Komentuoti:


  • Aleksandras B
    replied
    Štai tokie keli MIDI busai šiandien pastebėti Klaipėdoje važiuojantys link autobusų parko.
    https://kinglong.es/producto/autobus...a-a-castillos/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    <...> turbūt jau aišku, kad nauji vežėjai su naujais autobusais turėtų važinėt dar šią vasarą <...>
    Kalbama, kad rudenį.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Yra ir geresnių žinių:
    https://blog.swedbank.lt/pranesimai-...ima-klaipedoje

    P.S. Niekur neradau, bet turbūt jau aišku, kad nauji vežėjai su naujais autobusais turėtų važinėt dar šią vasarą, bet viskas kelsis kiek laiko??

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vasaros tvarkaraščius komplikuos tilto uždarymas
    https://www.klaipedatransport.lt/lt/...uzdarymas-1214
    Nuo pirmadienio, birželio 9 dienos, kartu su vasaros tvarkaraščių įsigaliojimu eismui uždaromas Biržos tiltas. Todėl visos (žr. pridėtą schemą) dabar Tiltų gatve kursuojančių maršrutų (2, 2A, 3, 4, 5, 6, 8, 8E, 10, 14, 22B, 41, M5, M6, M8) trasos ir tvarkaraščiai perdaryti važiuoti Pilies gatve.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Kabelys Rodyti pranešimą

    Kokią naudą? Man vis keisti šie komentarai apie Dancer naudą Klaipėdai. Nuo pradžių buvo aišku, kad pakonkuruoti tokioje rinkoje kur dominuoja pasauliniai gigantai yra beviltiškai sunku. Dar rinkoje vis daugiau kinietiškų elektrobusų, kurie kainos ir kokybės atžvilgiu lenkia ir europietiškus. Kaip toks Dancer, LEZ garažinis projektas, kada nors galėjo pakonkuruoti?
    Sakote miestas turėjo labiau padėti? Bet ar teisinga iš Klaipėdiečių pinigų padėti privačiam verslui. Ir tai padėjo - Klaipėdos paslaugos turi dabar du Dancerius, kurie vos apvažiuoja miestą du kartus ir privalo krautis. Ir Paslaugos pirko ne dėl to, kad norėjo tų Dancerių bet kad valdžia liepė.

    Suprantu, kad smagu pasvaigti, kad čia Klaipėdoje dabar atsiras gigantiškas autobusų gamintojas iš niekur bet kažkaip pritrūksta man čia realybės suvokimo.
    Kad ir nedidelė elektrobusų gamykla su R&D padaliniu būtu žiauriai gerai Klaipėdai. Tiek diversifikuojant Klaipėdos pramonę. Tiek kuriant aukštos pridėtinės vertės darbo vietas, kurių Klaipėdai labai trūksta.

    Kada geriausia naujam brandui ateiti į rinką? Elektromobiliai ir elektrobusai gan naujas dalykas, kurių paklausa dėl žaliojo kurso vis auga. Būtent paskutiniai dešimt metų buvo patogiausi metai naujam brandui ateiti į rinką. Taip, traukinys panašu jau nuvažiavo.

    Savivaldybė padarė viską, ką turėjo duodama užsakymus.
    Paskutinis taisė acetonas; 2025.03.26, 16:48.

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    „Dancer“ liko tik atsisveikinimo šokis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...ikinimo-sokis/



    Panašu, kad išmušė paskutinioji. Danceris galėjo atnešti didelę naudą Klaipėdai.
    Kokią naudą? Man vis keisti šie komentarai apie Dancer naudą Klaipėdai. Nuo pradžių buvo aišku, kad pakonkuruoti tokioje rinkoje kur dominuoja pasauliniai gigantai yra beviltiškai sunku. Dar rinkoje vis daugiau kinietiškų elektrobusų, kurie kainos ir kokybės atžvilgiu lenkia ir europietiškus. Kaip toks Dancer, LEZ garažinis projektas, kada nors galėjo pakonkuruoti?
    Sakote miestas turėjo labiau padėti? Bet ar teisinga iš Klaipėdiečių pinigų padėti privačiam verslui. Ir tai padėjo - Klaipėdos paslaugos turi dabar du Dancerius, kurie vos apvažiuoja miestą du kartus ir privalo krautis. Ir Paslaugos pirko ne dėl to, kad norėjo tų Dancerių bet kad valdžia liepė.

    Suprantu, kad smagu pasvaigti, kad čia Klaipėdoje dabar atsiras gigantiškas autobusų gamintojas iš niekur bet kažkaip pritrūksta man čia realybės suvokimo.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Ar negalėtu būti taip kad straipsnyje minimas investuotojas nusprendė kad pigiau ar patogiau palaukti bankroto ir tada perimti Dancer?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    „Dancer“ liko tik atsisveikinimo šokis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...ikinimo-sokis/

    Po beveik metus laiko trukusių restruktūrizacijos konvulsijų, lydėtų gausybės teisminių kreditorių ginčų, Klaipėdos apygardos teismas nusprendė, jog nebėra kito kelio, kaip tik kelti bankroto bylą Klaipėdoje įsikūrusiai elektrobusus „Dancer“ gaminančiai bendrovei „Vėjo projektai“.
    Panašu, kad išmušė paskutinioji. Danceris galėjo atnešti didelę naudą Klaipėdai.

    Komentuoti:

Working...
X