Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Turiu gerą pavyzdį ir kalbame apie Vilnių.
    Turime 2019 metų gamybos Isuzu NovoCity Life ir 2005 metų Volvo 7700A.
    Isuzu visas dreba, vos pavažiuoja daugiau negu 60km/h, viskas girgžda, o neretai salone kvepia dyzeliu. Ir tai autobusui dar 10 metų nėra!!
    Tuo tarpu 2005 metų Volvo - autobusas galingas, nėra taip, kaip pas Isuzu, jis nedreba lyg žmogų elektra muša, o ir nuo menkiausios duobės nešokinėja lyg asilas.
    Kažkas užpirko gerų autobusų Vilniui ech tie Volvo...
    Smagu, kad ilgas Scania iš Transrevio išsireikalavo (privataus vežėjo).

    Klaipėda gali pasigirti tuo, kad Šilutę/Ventę/Rusnę galima pasiekti su miesto VT (integruotas bilietas, zonos ir pan.). Tai čia lenkia Vilnių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kodėl miestai laiko šias neefektyviai dirbančias įmones? Na Vilniuj aišku reikia labai daug drąsos, nes labai stipri profsajunga. Gal Klaipėdoje panašiai?
    Ar tikrai? Tarp 3 didžiausių Lietuvos miestų labiausiai išsiskiria Kaunas. Ten rinkoje dominuoja Kauno Autobusai.
    Vilniuje gan didelę dalį sudaro privatūs vežėjai.
    Klaipėdoje irgi. Transrevis, Kautra, Toks.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kodėl miestai laiko šias neefektyviai dirbančias įmones? Na Vilniuj aišku reikia labai daug drąsos, nes labai stipri profsajunga. Gal Klaipėdoje panašiai?
    Tai ką daryti? Privatizuoti VT ir pavirsti Alytum?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kodėl miestai laiko šias neefektyviai dirbančias įmones? Na Vilniuj aišku reikia labai daug drąsos, nes labai stipri profsajunga. Gal Klaipėdoje panašiai?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Meras tiki, kad nauji elektrobusai sumažins automobilizmą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...automobilizma/
    Ir į didžiųjų Klaipėdos autobusų rinką įžengusi bendrovė „Kautra“ antradienį pristatė naujus, ispaniškus „Irizar“ elektrinius autobusus, kursuosiančius miesto gatvėmis.

    „Kautra“, iki šiol Klaipėdoje vežusi tik maršrutiniais taksi, konkursą laimėjo dėl maršrutų 2, 3, 4, 4A, 5B, 12, 12A, 14, 17, 18, 22 ir 22B. Kol kas pirmieji gauti autobusai kursuoja tik 2 ir 17 maršrutais.

    220 milijonų – pasakiškomis sąlygomis
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...mis-salygomis/
    Klaipėdos valdžia nusispjovė į du Konstitucinio Teismo išaiškinimus dėl vidaus sandorių su savo įmonėmis ir be konkurso sudarė net 220 mln. eurų vertės sutartį dėl keleivių vežimo autobusais su bendrove „Klaipėdos paslaugos“.

    Šia sutartimi didžioji dalis rinkos atiduota pasakiškomis sąlygomis – atsiskaitoma bus ne pagal konkretų įkainį, kaip kad su konkursus laimėjusiais privatininkais, kurie gali tikėtis indeksavimo esant tam tikroms sąlygoms, o pagal formulę, į kurią „Klaipėdos paslaugos“ galės traukti faktines savo išlaidas. Negana to, šiai įmonei iš tokios veiklos bus užtikrinamas 5% rentabilumas.

    Be to, sutartyje, skirtingai nei privatininkams, nėra numatyta reikalavimų turėti konkretų kiekį netaršių ar naujų autobusų. Yra numatyta ir išimtis dėl transporto priemonių amžiaus ir net dėl kondicionierių – jų galės ir nebūti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

    Šiaip Klaipėdos atveju, kur autobusais nebandoma atlikti didmiesčio bėginio transporto funkcijos, absoliučiai nėra skirtumo, kiek durų autobusai turi. Vokietijoj pažiūrėtumėt, 3 durų viengubi autobusai išvis retenybė (iš kur Klaipėdos padėvėti autobusai atkeliavo...).

    Durų skaičius yra niekas, palyginus su faktu, kad vis dar perkame kinišką ir turkišką šlamštą. Begalviškas sprendimas tiek kokybės, tiek komforto, tiek geopolitikos klausimu (kokiais "partneriais" mes kliaujamės?). Vietoj bereikšmių tuštybių dėl "ekologijos" pirkimuose užtektų paprasčiausio punkto: pagaminta ES.
    Turiu gerą pavyzdį ir kalbame apie Vilnių.
    Turime 2019 metų gamybos Isuzu NovoCity Life ir 2005 metų Volvo 7700A.
    Isuzu visas dreba, vos pavažiuoja daugiau negu 60km/h, viskas girgžda, o neretai salone kvepia dyzeliu. Ir tai autobusui dar 10 metų nėra!!
    Tuo tarpu 2005 metų Volvo - autobusas galingas, nėra taip, kaip pas Isuzu, jis nedreba lyg žmogų elektra muša, o ir nuo menkiausios duobės nešokinėja lyg asilas.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…
    Šiaip Klaipėdos atveju, kur autobusais nebandoma atlikti didmiesčio bėginio transporto funkcijos, absoliučiai nėra skirtumo, kiek durų autobusai turi. Vokietijoj pažiūrėtumėt, 3 durų viengubi autobusai išvis retenybė (iš kur Klaipėdos padėvėti autobusai atkeliavo...).

    Durų skaičius yra niekas, palyginus su faktu, kad vis dar perkame kinišką ir turkišką šlamštą. Begalviškas sprendimas tiek kokybės, tiek komforto, tiek geopolitikos klausimu (kokiais "partneriais" mes kliaujamės?). Vietoj bereikšmių tuštybių dėl "ekologijos" pirkimuose užtektų paprasčiausio punkto: pagaminta ES.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Ramiau, vilnieti, jie bent jau visas duris atidaro
    Ir? Komplektacijos su mažesniu durų skaičiumi tinka priemiestiniams maršrutams, o ne pagrindiniams miesto maršrutams. O su Vilniumi ir vairuotojų užsispyrimu yra būdų kovoti, juolab, kad naujokai išmokinti nuo 0 dažniausiai atidaro.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…
    Ramiau, vilnieti, jie bent jau visas duris atidaro

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Klaipėdos "Vitovt" era.
    Aš nesuprantu kas per fetišas pas Klaipėdiečius.
    18m elektrobusai kaip JAV su 3 durim, 12m elektrobusai su 2 durim pagal “geriausią” JAV praktiką na ir dabar 1 duris…

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Klaipėdos "Vitovt" era.
    BELAruzziška/kinietiška era?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Klaipėdos "Vitovt" era.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied

    Komentuoti:


  • Kabelys
    replied
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...-elektrobusai/

    TOKS pristatė savuosius autobusus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jau gal aišku, ką Kautra ir KLAP išleis 09.01?

    https://m.autoplius.lt/skelbimai/sol...-28613371.html

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Atrodo tikrai idomiai. Kiek jų bus ir kokiais maršrutais planuoja paleisti? Galėtų pora tokių ir 2A maršrute vietoj mikriukų atsirasti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksandras B Rodyti pranešimą
    Štai tokie keli MIDI busai šiandien pastebėti Klaipėdoje važiuojantys link autobusų parko.
    Sunkiai suprantama kam reikia užsakinėti tokius keistoko išplanavimo 7,5m ilgio midibusus, kur vairuotojo kabina užima vos ne 1/4 kėbulo, kai tas pats gamintojas turi normalius žemagrindžius, logiškai išplanuotus 8,0 m midibusus. Kurie ir atrodo gerokai normaliau.

    Komentuoti:


  • Aleksandras B
    replied
    Štai tokie keli MIDI busai šiandien pastebėti Klaipėdoje važiuojantys link autobusų parko.
    https://kinglong.es/producto/autobus...a-a-castillos/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    <...> turbūt jau aišku, kad nauji vežėjai su naujais autobusais turėtų važinėt dar šią vasarą <...>
    Kalbama, kad rudenį.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Yra ir geresnių žinių:
    https://blog.swedbank.lt/pranesimai-...ima-klaipedoje

    P.S. Niekur neradau, bet turbūt jau aišku, kad nauji vežėjai su naujais autobusais turėtų važinėt dar šią vasarą, bet viskas kelsis kiek laiko??

    Komentuoti:

Working...
X