Parašė gerietis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne į temą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
Jis tepaprieštaravo teiginiui, kad už žiedo perėja mažiau daro kamščius nei prieš žiedą. Prieš žiedą kamštis tik toje eismo kryptyje. Už žiedo - kamštis gali susidaryti pačiame žiede ir tada jau gali stoti daugiau nei vieną į žiedą įvažiuojanti kryptis.
Jo pasakymas nebuvo prieš pėsčiuosius, tik pasakė, kad už žiedo perėja nėra mažiau kamščių daranti nei prieš žiedą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
bukvaliai skaitau kad Jūsų pasiūlymas nėra nei realus nei legalus.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daug kartų pro ten važiuoju, ir per patį piką, kai visas Konstitucijos pr. užsikišęs ir apačioje įvažiavimas ir pati GV gatvė. Bet būtent ties ta perėja nebūna jokio kamščio. Beto važiuojantys žiedu privalo sustoti ir duoti kelią įvažiuojantiems, jei patys negali toliau išvažiuoti.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Akivaizdi problema, prasčiokai tūsosi be reikalo ir stabdo eismą. Reikia naikinti perėją ir įrengti tvoreles. Prie tvorelių prijungti elektros srovę. Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
- 12 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerai kad čia jau yra 4 juostos, tai išsukantys neužkemša viso žiedo. Manau kad 2 papildomų juostų nereikia, užtektų elektrą prijungti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rekomenduoju paklausyti. Juo labiau, kad šneka tam tikri familiar žmonės
Kas lemia keliavimo mieste įpročius? - Radioteka - LRT
Imho, Aidas viską suvardino daugiau mažiau spot on dėl nemažos dalies dalykų, kuriuos buvo spėta paminėti, ir kurie čia ir kitur išdiskutuoti jau daug kartų.
Ekspertė Kristina, daro kai kuriuos teisingus pointus, bet kai kur plaukioja kažkokiuose teoriniuose konceptuose ir half-baked teiginiuose, kurie iš esmės nelabai ką pasako, o tik rodo, kad žmogus kažką žino ir supranta, bet daug ko nežino ir nesupranta ir kartais elementariai nusišneka ar iš esmės sau pačiai prieštarauja.
Europos miestuose pastaraisiais dešimtmečiais vyksta intensyvūs mobilumo pokyčiai formuojant naujus gyventojų kelionių įpročius. Miestai skelbia, kad pertvarkydami mobilumo sistemas, ketina išspręsti taršos ir triukšmo problemas, užtikrinti sveiką aplinką gyventojams; siekia geresnės gyvenimo kokybės. Tačiau taiko skirtingas strategijas ir priemones. Šioje „Homo cultus. Žmogus ir miestas“ laidoje kalbėsimės apie užsienio ir Lietuvos miestų patirtis organizuojant mobilumą, apie tai, kaip miestai užsibrėžia tikslus ir nustato prioritetinius keliavimo mieste būdus, apie darnaus judumo planus ir viešosios komunikacijos strategijas siekiant pagrįsti pokyčius. Kalbėsime ir apie viešojo transporto plėtros galimybes, pėsčiųjų ir dviratininkų patirtis bei apie stovėjimo aikštelių kiemuose problemos formulavimą ir sprendimų kryptis.
Laidos svečiai: mobilumo konsultantė, Žaliojo susisiekimo ambasadorė dr. Kristina Gaučė ir architektas, tinklaraščio apie miestus „100 minčių“ autorius Aidas Kazakevičius.
Laidą veda miesto antropologė Jekaterina Lavrinec
- 15 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Architektas apie viešąjį transportą: galima išvengti sankryžose besivelkančių troleibusų
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciu-troleibusuAidas Kazakevičius šiuo metu gyvena ir dirba Šveicarijos mieste Ciuriche, o laisvalaikiu rašo tinklaraštį „100 minčių“. Pasak jo, iš pradžių šis tinklaraštis turėjo būti skirtas miestams ir miestų problemoms, bet ilgainiui išsiskyrė viena tema: „Viešasis transportas yra labiausiai ramybės neduodantis klausimas.“
Šaunuolis, taccido!
- 23 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsnius
 Šito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 26 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smagu, kad tokia tema iškeliama į plačią auditoriją turintį LRT. Kažkas turi pasakyti garsiai, kad tik nupirkti naujų transporto priemonių neužtenka. Ačiū!Parašė taccido Rodyti pranešimąAčiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsnius
 Šito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
Lietuva visiems.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priminėt, kad neseniai mačiau jį Malagoje, Ispanijoje. Ten iš oro uosto nusileidi į požeminį traukinį, kuris iškyla paviršiun, bet priartėjęs prie centro vėl neria po žeme. Centre jau gali persėsti į Metro. Iki pilnos laimės dar pritrūko tramvajaus, bet ką norėjau pasakyti, tai tikiu, jog jis bent matęs ir suvokia, kaip turi atrodyti civilizuota transporto sistema.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasikeis, tik ne taip greitai, kaip norėtųsi.Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...didinti-baudasParašė abruo Rodyti pranešimą
<..> Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. <..>
Kol kas kipišo ne per daugiausia. Gal tada, kai pradės svarstyti, jo kils daugiau.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
- 10 patinka
 
Comment
 
			
			
		
Comment