Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kuo dabar netinkama infra?Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
Ženklas per arti perėjos pastatytas?
Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pvz Sveicarijoje 0% tolerancijos. Ten uz 1km virs greicio limito 40Francu susimoki. Taip butu gerai ir LietuvojeParašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kuo dabar netinkama infra?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO kuo dabar netinkama infra?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus
Šaltinis
<...>
Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
teritorijoje.
Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus
Šaltinis
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.
Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.
Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.Lietuva visiems.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemoniųParašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 08:06.
- 2 patinka
 
Comment
 
Comment