Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
O elektroniniu būdu patenka.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kaip PRIVAČIOJE draudimo bendrovėje įforminus draudimo aktą, duomenys patenka į VALSTYBINIŲ institucijų kaip Regitra ar policija, duomenų bazes-
- 1 patinka
Comment
-
Panašiai kaip privačiame banke atidarius sąskaitą, VMI sužino kad ten yra pinigų ir kartais areštuoja/pasiima. Žiauri neteisybė, reikia revoliucijos ir keisti sistemą.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kaip PRIVAČIOJE draudimo bendrovėje įforminus draudimo aktą, duomenys patenka į VALSTYBINIŲ institucijų kaip Regitra ar policija, duomenų bazes, kurie, prireikus, gali ten patikrinti ir nubausti už nedraustos TP vairavimą?
- 3 patinka
Comment
-
Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas.
- 2 patinka
Comment
-
Bolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 8 patinka
Comment
-
Ar kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?Parašė alga Rodyti pranešimąBolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.
babajai neturi rimtos alternatyvos iš visoNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
kalba buvo apie dviračių takus, o ne kaulų laužimo įrankius. Ar jūs čia pateikiate kaip argumentą prieš dviračių takus? Nes paspirtukų nuoma nėra pliusas.Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?
babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 8 patinka
Comment
-
Ir lengvas sniegutis netrukdo. Realiai trukdo tik plikledis. Ir su valymu jau dabar nebloga padėtis. Gal net atvirkščiai, pribarsto tiek druskų, kad gaila dviračio darosi. O dėl tinklo dviratinio atstumo kelionėms jau dabar yra neblogas. Taip, kai kur trūksta optimalių jungčių norint pravažiuot kiaurai viso miesto. Bet daugumai žmonių šiaip ar taip net geru oru 20km atrodys jau per toli. O kokių 5km kelionėms didelė dalis miesto jau padengta. Ypač jei įskaičiuojam galimybes pavažiuot jungiamosiom gatvėm ir t.t., kurias žmonės labai greitai patys atranda.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 2 patinka
Comment
-
IMHO žiemą važinėti dviračiu yra fanatizmas, iš serijos kaip ir veganizmas, žaliavalgystė ar kiti panašūs ekstremumai. Nu nepirks suaugę žmonės specialių rūbų už kelis šimtus, nesikels kasdien į darbą valandą anksčiau (kol nuvažiuosi, kol nueisi į dušą ir persirengsi), vien tam kad užsidėti pliusą ir nuvažiuoti dviračiu, o ne viešuoju/mašina. Apie pakeliui iš darbo parvežamus namo krepšius su maistu/vaikus, blogą orą ir mūsų klimato sąlygomis pastoviai susiformuojantį plikledį iš viso patyliu. Dėl to tų dviratininkų žiemą beveik ir nebūna, net ten kur ta infrastruktūra yra. Dviratis daugumai vis dėl to yra ne transporto priemonė, o rafinuotas laisvalaikio praleidimo būdas, kuriuo užsiimi nebent tada, kai tai nekelia diskomforto. Čia kaip krepšinio ar tinklinio žaidimas - gali žaisti žiemą, bet ar daug bus norinčių?
Rimtai, būtų įdomu pamatyti apklausą, ar kas važinėtų dviračiu žiemą. Ir ne forume, kur susirinkusi specifinė publika, o tarp visų vilniečių. Bet net tarp forumiečių spėju būtų geriausiu ateju koks procentas.
P.S. Wolt išvežiotojai čia ne pavyzdys, nes jie dažnai tiesiog neturi alternatyvų.
- 4 patinka
Comment
-
Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Comment
-
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip nevažiuojančiam žiemą per sniegą, tai diskomforto jokio nėra. O privalumų yra - be jau minėtų 28 Eur per mėn. (ar daugiau automobiliui ir parkingui) dar ir sveikatos pridedaParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt. Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).
Tai čia tiesiog tamstos arba kažkokia bloga patirtis kalba arba tiesiog iškreiptas vaizdinys.
P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).
- 5 patinka
Comment
-
Reiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
- 3 patinka
Comment
-
Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.
- 4 patinka
Comment
-
Iš tamstos parašymo toks vaizdas lyg toj vietoj dabar yra dvirtakis, o nutiesus 3+3 Šiaurinę ten to dvirtakio nebeliksParašė Zefyras Rodyti pranešimą
Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.
- 4 patinka
Comment
-
Bet 20km niekas ir neprašo važiuoti. Iki 10km spinduliu nuo Katedros gyvena turbūt 3/4 Vilniaus. Tai yra maždaug nuo Pilaitės paskutinių daugiabučių iki Katedros aikštės.Parašė mantasm Rodyti pranešimąReiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
Aš važiuoju apie 7 km.
- 1 patinka
Comment
-
Jokio skirtumo ar bus 3+3 ar 2+2. Visais atvejais piko metu bus gatvės "užimtumas" 110%. Mieste pakankamai srauto ir automobilių, kad bet kuri gatvė bus užkišama pilnai - "induced demmand". Srautų skaičiavimai tinka tik retai apgyvendintose vietovėse, kur gyventojų ir veiklos tipas, kelionių skaičius vargu ar keisis. Tai meras, kad ir plūgas, bet nesvarbu. Jokio skirtumo vistiek...
- 1 patinka
Comment
-
induced demand - irgi nereikia aklai šia vėliava mojuoti. Kas prisimena situaciją dar iki Vakarinio aplinkelio, o dar kai nebuvo Šeškinės kalnas praplatintas ir pertvarkyta Saltoniškių sankryža. 50-60 min kelionė automobiliu į darbą ar atgal iš Pašilaičių į naujamiestį buvo įprastas reikalas. Automobilių padidėjo belenkiek, o kamščiai dar niekaip nepasiekė to lygio, išskyrus blokuojančias avarijas.
Kolkas kalbam, kad nėra net būtinojo minimumo susiekimui įvairiomis kryptimis, o taip pat tranzitui, kurį "gyvenantys burbule" labai gerai pamiršta. Nėra dubliuojančių gatvių, kurios gelbėtų avarijų atvijų, po kurių dabar didelė dalis miesto raudonuoja. Vat kai tai bus, tada toliau ir galima bus kalbėti, ar čia dar yra induced demand paremtų strategijų ar ne.
Galimai artėjam prie natūralaus asmeninių automobilių naudojimo maksimumo. Ekonominėm, pasirinkimo (daug kas dabar tiesiog nenori mokytis vairuot) ar kitom prasmėm nusistovėjo. Gaila, kad ne dėl gero VT - būtų gal nusistovėję prie mažesnio skaičiaus, bet yra kaip yra.
- 7 patinka
Comment
Comment