Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Gal pakaks atpažinimo užkylant ar nusileidžiant iš vieno aukšto į kitą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
Comment
-
Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
Comment
-
Problema gali būti su stovėtojo atpažinimu, jeigu kamera taikosi į vieną vietą, o ne skersai per dvi. O kaip žinome parkinge tokių baudimas yra toks retas įvykis kad kaskart apie tai žiniasklaida parašo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?
Comment
-
Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?Parašė bim_bam Rodyti pranešimąKaroliniškės, 5:14 ryte bolto paspirtukams "surge pricing" +10% dėl didelės paklausos :/
Comment
-
Kosminės kainos tuo paspirtuku važiuoti. Pigiau būna Bolt Drive automobilį pasiimti ir pavažiuoti, aišku jeigu ne per piką, kai tenka stovėti spūstyje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?
Paspirtuku tai apsimoka nebent pasiimti day arba week pass.
- 5 patinka
Comment
-
Cituoju iš kitos temos:
Dabar jau Detroitas valit:Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku kažkam gal tokie "nevykę" miestai kaip Detroitas yra svajonė ir siekiamybė...
Detroit Bike City
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Na va, net USA miestai supratę savo klaidas ir ima keistis. O mes toliau einame "unikaliu savo keliu" nesidairydami bei neperimdami gerųjų praktikų ir miestuose, kaip Marijampolė, kur apskritai vidiniam susisiekimui užtektų kojų, paspirtuko ir dviračio, plečiam asfalto klodus, kad kiekvienas automobilių prekeivis savo daugiabučio kieme galėtų išstatyti pardavimui visą savo prekių asortimentą.Parašė dondc Rodyti pranešimąCituoju iš kitos temos:
Dabar jau Detroitas valit:
Detroit Bike City
- 7 patinka
Comment
-
Asfalto, korio ar pan. investicija tarkim yra vienkartinė (atitinkamam eksploatavimo laikotarpiui). Poreikį asfaltui gali sumažinti, tik gerais pėsčiųjų, dviračių takais, saugojimo vietomis ir VIEŠUOJU TRANSPORTU. Tai va šitiems dalykams reikia labai daug ir pastovių išlaidų.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kas apmokėjo asfaltą kieme?
O jei dar ir tarpmiestinio susisiekimo būklę įvertinsim, tai probleminis ratas pilnai užsidaro ir vel turim ką? Poreikį asfaltui šalia namų.. todėl ir einama pigiausiu keliu su greitu poveikiu.
Taip galima piktintis kiek tik norai ir galimybės leidžia... bet tokia realybė ir sąlygų automobiliams bloginimu nieko nepasieksim. Tai nėra tik paties kaip automobilio problema...
Galima diskutuot dėl vietų, plotų, dangų pasirinkimo... bet tuo pačiu suvokti, kad automobiliai vis tiek kažkur turės būti parkuojami.
Comment
-
O kad senos transporto priemonės byrančios, naujos - su nepatogiom sėdynėm (nežinau ar čia man vienam, bet negaliu ant jų sėdėti, kietas plastikas rėžiasi į nugarą), be kondicionierių, perpildytos, neturinčios išskirtų juostų, važinėjančios retai, trumpai (Varšuvoje, pvz, savaitgaliais metro važinėja iki 3h ryto, o kaip pas mus su važinėjimu naktį?) tai čia kaip suprantu, dogmos? Aš net nenoriu apie tai samprotauti, lyginti VVT su Varšuva ar Praha yra tolygu gulinčio mušimui.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
Suprantama, kad sąlygų automobiliui gerinimas skatina žmones labiau rinktis automobilį, bet aš niekur nesakiau, kad reikia visur prie namų daryti asfalto jūras. Aš tik sakau kad su dabartiniu VT nėra nieko stebėtino, kad žmones tai tenkins. Net ir mane tenkintų. Nes minusus nuo asfalto jūros (karštis, smarvė) dar gali kažkaip kontroliuoti (kondicionierius, įstiklintas balkonas). Normalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
- 1 patinka
Comment
-
sakyčiau: normalaus miesto nepadarysi, o gyvent kažkaip reikParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNormalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip man įdomu, kiek tame tiesos. Pats važinėju automobiliu dažniau nei VT, tačiau renkuosi tarp jų "protingai", t.y., tarkime šiandien teko belstis per visą Vilnių, susisukau mažiau nei per valandą. Ką tik pažiūrėjau Trafi, viena kryptim tektų keliaut ~70min, 20 iš jų - pėstute. Tačiau esant progai, nespaudžiant laikui, nesinešant prekių ir t.t., naudoju VT vien dėl kainos (iš sąlygų atrodytų, kad naudoju daug rečiau, nei iš tikrųjų). Kiek žinau pažįstamų, besinaudojančių VT, beveik visi tokie pat "keliautojai", o tie kurie nesinaudoja arba naudojasi automobiliu darbe, arba tiesiog neturi realių galimybių iki darbo nukeliauti VT.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip suprantu čia apie Vilnių. Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
Namie turime automobilį, kuris per 2 metus nuvažiavo ~2k km (automobilį nupirkus buvo naudojamas daug intensyviau, tačiau situacija pasikeitė). Gyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra. Tačiau atsiranda tos kelios kelionės per mėnesį, kurios tiesiog nėra įmanomos su dabartine infrastruktūra. Tarpmiestinis susisiekimas traukiniu/autobusu nėra konkurencingas nei kainos, nei laiko, nei patogumo klausimu. Mieste, mano šiandienos kelionės pavyzdys yra puikus, net nekalbant apie tai, kad važiavau su kroviniu. Atrodytų, jog tokiu atveju taksi/boltas/citybee būtų logiškesnis sprendimas nei turėti papildomą automobilį, įdomumo dėlei reiktų kažkada paskaičiuoti, bet šiais laikais išlaikyti automobilį tikrai nėra prabanga. Gal toks sprendimas atlaisvintų kažkiek parkavimo vietų, tačiau tikiu, kad tai gan retas atvejis ir vis vien kelionės būtų atliekamos automobiliais, tai problema neišnyksta.
Kitaip tariant, sunkoka be automobilio (ir vietos jam) suktis esant tokiai infrastruktūrai.
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
- 1 patinka
Comment
-
Per 2 metus 2k nuvaziuojant pigiau ir net paprasciau(nereik technikones, keist alyvos, kuro pilt, kuris btw irgi negali bake pusmeti stovet) butu citybee, bolt, spark ar pan.
Net jei kazkada vaziuoti i gamta - gali issinuomot parai ar dviem. Bus vistiek pigiau + auto nuvertejimas.
Jau as pats per metus nuvaziuojantis ~11k, kartais galvoju ar cia nera per mazai
pliusas tik tas, kad dalis lietuviu tiek nuvaziuodami perka naujas masinas ir po to is ju galima isigyti uz puse naujos kainos praktiskai nauja
Paskutinis taisė Zygis; 2025.06.27, 15:35.
- 3 patinka
Comment
-
Paskubomis matau, jog yra. 123 straipsnis. Bet gal išlygų pilnaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nebėra šito reikalavimo nuo man regis 2021 metų. Dėkui Šimašiui.
- 1 patinka
Comment
-
Jei nuosavas namas yra Gedimino pr. rajone, ir dar su nuosavu sodu, tai, manau, galima apsieiti ir be automobilio.Parašė edgaa Rodyti pranešimąGyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra...
...
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
O jeigu rimtai, tai daugumoj privatūs namai Vilniuje yra nutolę nuo pagrindinės miesto dalies, o kai kur ir VT susisiekimas nelabai.
Comment
-
Žiūrint apie ką kalbame. Geriausias VT tarp tokių individualių namų rajonų išskirčiau šiuos: Guriai, Kalnėnai, Verkiai. Ten VT kursuoja dažniausiai tarp tokių rajonų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jei nuosavas namas yra Gedimino pr. rajone, ir dar su nuosavu sodu, tai, manau, galima apsieiti ir be automobilio.
O jeigu rimtai, tai daugumoj privatūs namai Vilniuje yra nutolę nuo pagrindinės miesto dalies, o kai kur ir VT susisiekimas nelabai.
Comment
-
Nereikia imti kraštutinimų ir kergti su viešuojo transporto kokybe. Pvz. sodininkai su maišu bulvių praktiškai jokiame mieste nevažiuos VT ir tame nėra kažko keisto ar blogo. Jeigu yra kur statyti automobilį prie namų (nusavas namas, kotedžas ar privačios vietos prie daugiabučių), tai nėra jokios logikos kritikuoti bet kokių kelionių automobiliu pasirinkimo. Visa esmė, kurią aš norėjau pasakyti įsijungęs į diskusiją, kad miestai yra užsinėrę kilpą sau ant kaklo, vietoje gerinamo VT šokinėdami pagal gyventojų įnorius ir didindami stovėjimo vietų skaičių. Nes tai elementariai įsuka automobilizacijos lygio didėjimą. O tada atsiranda dogmos, kad automobilizacija didėja, nes matai blogas VT. Tai čia reikia tiesiog nebeapsimesti, kad esant greitesniam VT (pvz. 2 metro linijoms ar pan.) jau važiuočiau VT ir kalbėti taip kaip yra - vis vien važiuočiau automobiliu. Kadangi nutiesus tą metro, paaiškės, kad jis vis vien neina ten kur man reikia ir "be automobilio niekaip".Parašė edgaa Rodyti pranešimą
Šiaip man įdomu, kiek tame tiesos. Pats važinėju automobiliu dažniau nei VT, tačiau renkuosi tarp jų "protingai", t.y., tarkime šiandien teko belstis per visą Vilnių, susisukau mažiau nei per valandą. Ką tik pažiūrėjau Trafi, viena kryptim tektų keliaut ~70min, 20 iš jų - pėstute. Tačiau esant progai, nespaudžiant laikui, nesinešant prekių ir t.t., naudoju VT vien dėl kainos (iš sąlygų atrodytų, kad naudoju daug rečiau, nei iš tikrųjų). Kiek žinau pažįstamų, besinaudojančių VT, beveik visi tokie pat "keliautojai", o tie kurie nesinaudoja arba naudojasi automobiliu darbe, arba tiesiog neturi realių galimybių iki darbo nukeliauti VT.
Namie turime automobilį, kuris per 2 metus nuvažiavo ~2k km (automobilį nupirkus buvo naudojamas daug intensyviau, tačiau situacija pasikeitė). Gyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra. Tačiau atsiranda tos kelios kelionės per mėnesį, kurios tiesiog nėra įmanomos su dabartine infrastruktūra. Tarpmiestinis susisiekimas traukiniu/autobusu nėra konkurencingas nei kainos, nei laiko, nei patogumo klausimu. Mieste, mano šiandienos kelionės pavyzdys yra puikus, net nekalbant apie tai, kad važiavau su kroviniu. Atrodytų, jog tokiu atveju taksi/boltas/citybee būtų logiškesnis sprendimas nei turėti papildomą automobilį, įdomumo dėlei reiktų kažkada paskaičiuoti, bet šiais laikais išlaikyti automobilį tikrai nėra prabanga. Gal toks sprendimas atlaisvintų kažkiek parkavimo vietų, tačiau tikiu, kad tai gan retas atvejis ir vis vien kelionės būtų atliekamos automobiliais, tai problema neišnyksta.
Kitaip tariant, sunkoka be automobilio (ir vietos jam) suktis esant tokiai infrastruktūrai.
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
Aš vakar po darbo per ~2,5 val. apvažiavau 5 taškus kur man reikėjo ir net nebandysiu apsimesti, kad galbūt panaudočiau VT, nes taip nėra ir tikrai ne dėl VT lygio. Tiesiog man nėra poreikio naudotis savo kelionėms VT, nes elementariai nei vienoje vietoje nestačiau automobilio viešoje (ne privačioje) vietoje. Ir tie taškai išsimėtę miesto periferijoje, kur bet kokio lygio VT juos greitai pasiekti ir apjungti tarpusavyje būtų sunkiai įmanoma. Tačiau jeigu važiuočiau link ten, kur parkavimo situacija būtų sudėtinga, tikrai rinkčiausi VT, nes taip elementariai būtų racionaliau ir patogiau. Tik bėda, kad pas mus dėl pastovaus stovėjimo vietų didinimo mieste, tokia situacija nesusidaro net miesto centre.
Kaip jau kitoje temoje minėjau, esminis dalykas kaip pas mus žmonės renkasi būstą. Dideliuose miestuose gyvenimui visada ieškoma vietos kur būtų geras susisiekimas (geležinkelis, metro, tramvajus, pagrindinės gatvės), taip pat žiūrima, kad paslaugos ir prekyba būtų šalia - pasiekiama be važiavimo. O pas mus ieškoma vietos kuo atokiau, kažkur "arčiau gamtos", būtinai kuo toliau nuo geležinkelio, magistralinės gatvės ir t.t. Tai tada ir nereikia paistyti, kad blogas mieste VT, kai žmogus gyvena ten, kur jo niekada nebuvo ir nėra sąlygų jam atsirasti.
- 8 patinka
Comment
Comment