Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

    https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

    Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Idealus variantas tai daugiabučiuose nėra antžeminio parkingo, tik viešos erdvės, o auto parkavimas kur nors tik daugiaaukštėse aikštelėse, o dar geriau daugiaaukštis parkingos po daugiabučiais kad ir 5+ aukštų po žeme. Suformuotas tunelinis gatvių tinklas kurio pabaiga būtų išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Čia tokia utopija aišku. Beveik kaip į burną skraidantys balandėliai
      Kaip suprantu, vienintelis realus pasiūlymas ( be skraidančių balandėlių) - po esamais stambiaplokščiais namais įgilinti 5 požeminių aukštų garažus?

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

        https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

        Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?
        Jau geriau bitės tegul burzgia po langais negu dešimtys senų dyzelininių trantalų.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Kaip tik dabar yra sukuriama kastų sistema, kur privilegijuotai automobilistų kastai yra išdalijamas vos ne visas bendras daugiabučio plotas, o žmonėms, kurie naudojasi VT ar dviračiais yra nepaliekama nieko. Ir tai - jokia demokratija, tai yra apiplėšimas. Jei teko kada dalintis sandėliukus daugiabutyje, tai gaunama erdvė priklauso nuo nuosavybės kvadratų daugiabutyje skaičiaus, t.y. bendra erdvė yra padalinama proporcingai jam. Kiemo erdvė, tuo tarpu, yra padalijama taip: automobilistų kastai - praktiškai viskas, visiems kitiems - praktiškai nieko.
          Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.

          Make daugiabučiai great again / Sustabdykime suburbizaciją, kai jaunesni nei 65 metų žmonės nori gyventi bet kur (net literaliai bulvių lauke), tik ne sovietiniuose daugiabučių rajonuose.

          Comment


            Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką? Aš tai sakyčiau kad priešingai, jie labiau kenkia nei miestiečių automobiliai, nes juda pagrinde keliomis siauromis arterijomis, jas kaskart užkišdami, kai miestiečių automobiliai tolygiau pasiskirsto (o ir važiuoja mažesnį atstumą).

            Ir tai kad jie neturi transporto alternatyvų niekaip jų nepateisina - gal aš neturiu iš ko mokėti paskolos, ar tai reiškia kad turiu teisę apvogti kaimyną? Žala miestui vis tiek yra padaroma, nepriklausomai nuo to, ar iš būtinybės, ar ne. O ir nereikia sakyti kad visai nėra tų alternatyvų, yra P&R, o kur jų nėra galima pavažiuoti iki artimiausios VT stotelės. Važiuojama mašina ne dėl alternatyvų trūkumo, o dėl to kad taip yra banaliai patogiau, tas pats kas ir su daugiabučių gyventojais. Tik tiek kad daugiabučių gyventojams ribojimai pateisinami, tuo tarpu atvykėlių tema iš karto tabu.

            Comment


              Jūs ponai suplakate krūvon 2 visiškai atskirus klausimus. Miesto transporto problemos neturi versti gyventojų bjauroti savo gyvenamą aplinką. Savivaldybė deja užsiiminėja tik to bjaurojimo įrišimu kaspinėliu (koriais). Mieste parkavimo vietos turi būti suskaičiuotos: arba aiškiai paženklintos privačios arba savivaldybės žemėje apmokestintos. Tik taip galima pasiekti pasiūlos-paklausos balansą ir per jį išspręsti problemą. Visa kita tebus tik problemos pakišinėjimas po kilimu, kai kilimas jau visas banguotas ir skylėtas

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką?
                kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.
                  Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                  Kai kur jau apmokestinta.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.
                    Galima, bet tai nevyksta. Nes dažnu atveju yra ne stovėjimo vietų trūkumas rajone ar kvartale, o stovėjimo vietų trūkumas po langais. Dėl to visi ir šauna šampaną, kai stovėjimo vietos įrengiamos jau užstatytose teritorijose prie namų, tarp namų ir pan. Paėmus žemėlapi galima laisvai durti pirštu į plotus Pašilaičiuose ar Fabijoniškėse, kur būtų galima įrengti didesnes (nebūtinai daugiaaukštes) stovėjimo aikšteles ar išplėsti esamas, bet tam poreikio nėra, nes aplink tas vietas ir taip būna erdvės pasistatyti automobilį jau esamoje infrastruktūroje.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                      Kai kur jau apmokestinta.
                      metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                        Kai kur jau apmokestinta.
                        Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito
                          Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.
                            Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...
                              Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
                              Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
                              Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
                              Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
                              Paskutinis taisė Sula; 2025.08.13, 21:44.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
                                Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
                                Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
                                Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
                                30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
                                  Mintis ta, kad iš esmės būtų lėšų tvarkymui ir būtų tariamas "finansinis poveikis" bomžams-automobilistams. Tik niekas savivaldybėje tuo neužsiims.
                                  O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
                                    Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
                                      Vilniuje už 30 E jau kokius 7 metus nerasi, dabar pigiausia kur žinau netoliese ima 42 E, bet dauguma ima 50-60. Savivaldybės įrengtose aikštelėse imti bent puse rinkos kainos (30) manau yra minimumas.
                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
                                      O kaip jūs įsivaizduojate parkingą konkurencingą su nemokamai ant šaligatvio prie laiptinės durų?

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
                                        Berods, statys daugiabutį.
                                        Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.

                                        Comment


                                          Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
                                          Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X