Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
Comment
-
Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontąParašė andyour Rodyti pranešimą
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
Comment
-
Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
- 1 patinka
Comment
-
nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
- 2 patinka
Comment
-
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.Paskutinis taisė eigh; 2025.08.16, 19:59.
- 3 patinka
Comment
-
nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
- 13 patinka
Comment
-
Ne, aš reaguoju į pasvarstymus, kad prie daugiabučių reikia grąžinti sovietinį parkingo vietų skaičių. Velniams reikia grūsti parkingus toliausiai, kai prie namo daug vietos? Kur jos nėra - žinoma.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
- 1 patinka
Comment
-
Yra toks atvejis ir Perkūnkiemyje, bet ten daugiabutis dar prieš 2008 buvo planuotas, tik dėl krizės atidėtas ir paverstas aikštele, o po 15 metų atsibudo ir pastatė daugiabutį.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąPrie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
Ir rezultatas tas pats - buvo pilnas parkingas, dabar stato aplinkui nelegaliai.
Comment
-
Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
- 1 patinka
Comment
-
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?Parašė bim_bam Rodyti pranešimąGal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
Comment
-
Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
- 4 patinka
Comment
-
Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmonessu tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/
- 11 patinka
Comment
-
Pažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
- 1 patinka
Comment
-
1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.
p.s. ar dar maža?
Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
VVT yra blogiausia miesto dalis IMHOPaskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 22:45.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąVilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment
-
Pažiūrėjau kelias minutes.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment

Comment