Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra tokios temos, kaip:

    1) Tvarkau miestą. Parkavimas

    2) Parkavimas. Infrastruktūra
    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
      O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
      https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
      Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
        Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontą

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
          Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
            nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
              Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

              Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
              Paskutinis taisė eigh; 2025.08.16, 19:59.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

                Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
                nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

                  Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
                  Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.

                  Comment


                    Sako, kad dviratistas yra, kaip mašinistas (mašinos variklis) – tik 22 % efektyvumu perduoda energiją. Vadinasi atsakant į šios temos pavadinimą, spėju laimėjo troleibusai. Viskas, galim rakint temą.


                    31–31:40 min. (įspėjimas: N-18+ ir aptemtakelnių alert):
                    EQUINOX - BICYCLE(1989)
                    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
                      Ne, aš reaguoju į pasvarstymus, kad prie daugiabučių reikia grąžinti sovietinį parkingo vietų skaičių. Velniams reikia grūsti parkingus toliausiai, kai prie namo daug vietos? Kur jos nėra - žinoma.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
                        Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
                        Yra toks atvejis ir Perkūnkiemyje, bet ten daugiabutis dar prieš 2008 buvo planuotas, tik dėl krizės atidėtas ir paverstas aikštele, o po 15 metų atsibudo ir pastatė daugiabutį.
                        Ir rezultatas tas pats - buvo pilnas parkingas, dabar stato aplinkui nelegaliai.




                        Comment


                          Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
                          Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
                          Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
                          Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
                          Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro

                          Comment


                            Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                            Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
                            Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
                            Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
                            Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
                            Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
                            Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
                              Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.

                              Comment


                                Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmones
                                Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
                                su tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.

                                https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/

                                Comment


                                  Pažiūrėkit video nuo 33:11min

                                  https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165

                                  Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                    Pažiūrėkit video nuo 33:11min
                                    https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
                                    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
                                    1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.
                                    2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
                                    3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
                                    4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.

                                    p.s. ar dar maža?
                                    Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
                                    JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
                                    VVT yra blogiausia miesto dalis IMHO
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 22:45.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                      Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
                                      Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.

                                      Comment


                                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                        Pažiūrėkit video nuo 33:11min
                                        Pažiūrėjau kelias minutes.
                                        Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
                                        Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?

                                        Comment


                                          Londone metro streiko metu daug kas persėdo ant dviračių. Prie Big Ben'o dviratininkams reikėjo laukti net 2 šviesoforų ciklus, kad pravažiuot: nuo 6:00 min.
                                          London tube strike cycling boom: Knightsbridge to Bank in rush hour

                                          Nustebino, jog visu ilgiu nežymi punktyrų tarp eismo juostų.
                                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X