Parašė bim_bam
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmonessu tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/
- 11 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.
p.s. ar dar maža?
Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
VVT yra blogiausia miesto dalis IMHOPaskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 22:45.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąVilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pažiūrėjau kelias minutes.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė
https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413
- 14 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pradejo man FB kazkodel mesti daug irasu is Estijos. Ten nemazai soc tinklu irasu rusu kalba. Talinas paišė dviraciu juostas miesto centre, tai kilo tiek nepasitenkinimo is ju vietiniu rusakalbiu kad vajei vajei. Argumentai visiskai standartiniai - kad visus metus ziema, kad niekas dviraciais nevaziuoja, klimatas ne tas, mentalitetas ne tas ir t.t. Tuo tarpu Suomijos Oulu mieste, kuris yra zyyyyymiai siauriau Talino kas ketvirta kelione daroma dviraciu, o dvirati kasdien naudoja puse gyventoju.
Tuo pat metu pastebiu rysku suaktyvejima ivairiu rusisku nuomones formuotoju, kurie net visiskai nesusije su tema, bandant apjuodinti elektromobilius, kad tai apgaule, kad jie ziema niekur nevaziuoja, kad tai nesamone, kad iskastinis kuras yra visu bedu issigelbejimas. Kaip keista, kad valstybe gyvenanti is naftos bando visus itikint kad jiems jos reikia.
Na, niekaip neapleidzia mintis, kad nuomones formuotojai gauna nurodymus kalbeti butent taip ir apskritai sitas temas kelti. Ir siaip tos dvi paradigmos - kad dviraciai ir elektromobiliai yra nesamone yra rusiskos propagandos kliše.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.19, 23:41.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, visiškai logiška rusams varyti propagandą prieš elektromobilius. Tokio tipo mašinoms nereikia benzino/dyzelino, naftos produktų, o naftos pardavimas yra pagrindinis RU pajamų šaltinis. Tik kad kiek tos Estijos rinkos, net jei ten visi pereitų ant elektros, vargu ar kas pastebėtų.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Arba naikinti priežastis kurios priverčia naudoti mašinas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:Parašė Vinecko Rodyti pranešimąButina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.
https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050Paskutinis taisė Arunasx; 2025.10.07, 14:23.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. VT parkas atnaujinamas. Suprantama, kad tai reikėjo daryti jau vakar, bet visgi gerai, kad bent dabar susiėmė.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąArba naikinti prie=astis kurios priver2ia naudoti ma6inas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
2. Matyt ne prie šio mero. Tačiau asmeniškai už A juostas.
3. Darbai su tuo juda. Tikėkimės, kad realizuos visus 9 projektus.
4. Galima dėl to ginčytis
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2023 09 auto srautai auto/parą:Parašė alga Rodyti pranešimą
Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.
Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
Trūkstamos VT jungtys:
raudona - esamos
mėlyna - planuojamos
žalia - mano siūlomos
Paskutinis taisė spekas; 2025.10.08, 22:37.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.Parašė spekas Rodyti pranešimą2023 09 auto srautai auto/parą:
[...]
Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
[...]
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Inducedemandininkai pasakys, kad netgi padidės. Šiuo klausimu keli aspektai:Parašė alga Rodyti pranešimą
O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.
1. Ar yra dar kur didėti važinėjančių auto ar visgi pasiekta šiokia tokia riba ? Daug gyvenančių Vilniuje atsisako auto ne dėl alternatyvų, bet tiesiog nauja karta dažnai nenori vargintis mokintis vairuoti, investuoti į asmeninį auto... na bent jau kol nesukuria šeimos. Tai jei auto kiekis plius minus išliks panašus, intensyvumas suminis bus panašus, o tiesiog geriau pasiskirtys.
2. Pasiskirstymas gali įvairiai perstumdyt intensyvumą tarp skirtingų gatvių, ir nebūtinai kaip atrodytų prognozuota. Velnias detalėse, tokiuose kaip privažiavimai/nusukimai.
3. Turėtume alternatyvas blokuojančių avarijų atveju. Mažiau situacijų, kai "stovi visas miestas".
Jei klįstu, ir dar yra kur stipriai augti auto kiekiui, tai kaip minimum situacija nepablogės intensyvumo vidurkio atžvilgiu ir pagerės punktui #3.
Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neužmiršiu, koks košmaras būdavo prieš 20 metų.. Panerių gatvėje (na ir aplinkinėse ne ką geriau).Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
Dabar ten tuščia. Nors bendrai padaugėjo automobilių, taip pat gatvių naujų atsirado. Bet nesudemandino kažkaip...
Dar kitas unikumas buvo - Kirtimų gatvė.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali, pvz. tas pats Konstitucijos pr., anksčiau reikdavo apeiti ratu pro Lvovo g., dabar aišku kaip magistralinė gatvė nėra jauki kaip kokia senamiesčio gatvelė, kitaip ir būti negali, bet kur kas malonaiu eiti kai tapo aželdinta. Net ir važiuoti ja maloniau.Parašė alga Rodyti pranešimąNegali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
Comment
 

			
			
		
			
			
		
Comment