Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
      Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.

      Comment


        Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmones
        Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
        su tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.

        https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/

        Comment


          Pažiūrėkit video nuo 33:11min

          https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165

          Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
            Pažiūrėkit video nuo 33:11min
            https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
            Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
            1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.
            2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
            3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
            4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.

            p.s. ar dar maža?
            Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
            JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
            VVT yra blogiausia miesto dalis IMHO
            Paskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 21:45.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
              Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
              Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.

              Comment


                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                Pažiūrėkit video nuo 33:11min
                Pažiūrėjau kelias minutes.
                Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
                Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?

                Comment


                  Londone metro streiko metu daug kas persėdo ant dviračių. Prie Big Ben'o dviratininkams reikėjo laukti net 2 šviesoforų ciklus, kad pravažiuot: nuo 6:00 min.
                  London tube strike cycling boom: Knightsbridge to Bank in rush hour

                  Nustebino, jog visu ilgiu nežymi punktyrų tarp eismo juostų.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė

                    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	438,2 kB ID:	2220795

                    https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413

                    Comment


                      Vis ne identiška žinutė tik su šiauliais reklaminiuse stenduose sukasi.

                      Comment

                      Working...
                      X