Parašė Lohume
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Abu yra problema, tik skirtingais aspektais. Na nebent autombilio turėjimą jūs laikote tiesiog laikyma garže niekada nenaudojant, tada nelalbai didelė problema.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas yra problema - važiavimas automobiliu piko metu ar apskritai autombilio turėjimas? Net ir užsieniuose su geru VT pilna pavyzdžių kai žmonės į darbą ir t.t. važiuoja ne automobiliu, bet savaitgaliams ir t.t. vistiek turi. Ar tai blogai? Nemanau. Ypač jei yra civilizuotas jų laikymas.
Automobilio išmetamasis vamzdis - taip pat.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Rūkymas kenkia ir nuo vieno karto.
Grafikai ir VT talpa šiuo metu yra mažesnė nei 2019. T.y. ji sumažėjo. Tai, ką planuoja, klausimas ar bent gražins į 2019 metų lygį.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VT srautai bent vizualiai tikrai padidėjo, neveltui turbūt ir savivaldybė planuoja stipriai tankinti grafikus. Ne visuose miestuose didėja kamščiai, realiai tik Vilniuje ir kažkiek Kaune, visur kitur ne, ar čia Induced demand tik gyvenančius Vilniuje veikia? Vilniaus regione per paskutinius 5 metus gyventojų padaugėjo 80 tūkst., o gatvių tinklas iš esmės liko toks pats. Apie Induced demand galėtumėte kalbėti, jei gatvių tinklas būtų išaugęs kaip yra atitinkamai Panevėžio mieste.
Comment
-
Na tada jis arba trečia karta nuo žagrės arba grynakraujis miestietis, iš miesto išlendantis tik atostogoms...Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pažįstu, kas uždirba pakankamai, kad įsigytų asmeninį transportą, bet geriau dažnai važiuoja Boltu, nei patys vairuoja. Tiesiog dalis naujos kartos, galbūt LT mastu tik Vilniuje, jau tiesiog nenori vairuoti iš principo.
Comment
-
Su tokia logika ir VT negerai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAbu yra problema, tik skirtingais aspektais. Na nebent autombilio turėjimą jūs laikote tiesiog laikyma garže niekada nenaudojant, tada nelalbai didelė problema.
Automobilio išmetamasis vamzdis - taip pat.
Comment
-
VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tokia logika ir VT negerai.
- 1 patinka
Comment
-
Tokia ta gyvybė, kai dauguma mažiau populiarių krypčių autobusai važiuoja vieną ar du kartus per dieną. Žinoma, nevairuojantiems žmonėms tenka prie to derintis, bet jie važiuotų ir arklio tempiamu vežimu, nes alternatyvų neturi.Parašė alga Rodyti pranešimą
Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
- 6 patinka
Comment
-
Geležinkelio tinklas yra gerokai per retas, autobusų reisų pastaruoju metu daug kur mažėjo. Kad ir kur nuvyktum, sugrįžimas gali būti rimta problema.Parašė alga Rodyti pranešimą
Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
Šiaip jauniems žmonėms, be šeimos, neabejoju, dar visai įmanoma suktis, kaip sakai, pasitelkti traukinį+dviratį, taip pat didelę kuprinę. Buvo laikas, kai aš dar ir tranzuodavau. Bet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.
- 9 patinka
Comment
-
Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprintParašė Kecal Rodyti pranešimąBet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.Paskutinis taisė alga; 2025.05.06, 16:52.
- 2 patinka
Comment
-
Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.
Comment
-
Galvoju šiemet dažniau vasarą pavažinėt link jūros ir tam pajungt ride sharingą. Pažįstami iš Indijos pripasakojo, kaip pas juos populiaru. Bet tai daugiau veikia pažįstamiems ir pasikartojančiom bei ilgom kelionėm. Tikiuosi visokie BlaBlaCar pas mus išpopuliarės, kad galima būtų patikimiau ir nepažįstamus keleivius įsivertinti, nes Facebook groupsai pavežimui nekelia didelio pasitikėjimo. Padarysiu socialinį eksperimentą, reklamuodamas Facebook kontaktas + BlaBlaCar. Gal dar kokiu minčių kas turi ?Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
Comment
-
Su sąlyga kad klumpės pagamintos akmeniniais įrankiais.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.-
- 1 patinka
Comment
-
Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.
- 1 patinka
Comment
-
Priklauso nuo poreikių ir fizinės būklėsParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.
Prie tamstos pradinio argumento ad absurdum manau labai tinka
Comment
-
Durnus judėjimas strikes again. Trukt už vadžių, vėl nuo pradžių. Galėtų pėsčiųjų mieste išvis nebūt anot Vilniaus savilbybybės.Sostinės gyventojai neapsikenčia kamščių: piko metu miestas tiesiog sustingęs, gatvės tarsi užblokuotos. Pasak vilniečių, situacija kasmet tik blogėja. O miesto meras Valdas Benkunskas laikosi savo - kalba apie žaliojo miesto viziją, teigia teikiantis prioritetą pėstiesiems ir dviratininkams. Todėl perprogramuoja šviesoforus taip, kad pėstieji trumpiau lauktų žalios šviesos. Savivaldybės opozicijos nariai griebiasi už galvų ir aiškina, kad toks savivaldybės sprendimas yra absurdiškas - didina kamščius.
- 12 patinka
Comment
-
Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
- 12 patinka
Comment
-
Čeliabinskas koks ar UfaParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.
- 10 patinka
Comment
-
Sitie runkeliai tiesiog spangsta.
1. Miestas pleciasi tik i viena puse - Siaure
2. Visokie commie blokai statomi vielgi tik vienoje miesto puseje
3. Nekontroliuojama suburbinizacija - visi stato kaip nori kur nori. Velgi, dazniausiai Siaurineje puseje.
4. Pirma pastatyti kazkoki pastata ir veliau - bet dazniausiai niekada - "pagalvoti" apie infrastruktura (gatves, VT, mokyklas, etc)
5. Visiskai nepleciamas A juostu tinklas.
6. Ignoruojama tramvajaus nauda
Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.
- 19 patinka
Comment
-
Buvo atvejų, kai blogam projektui atsisakius išduoti leidimą VMS, vystytojas apskundė statybų inspekcijai ir inspekcija savo ruoštu iršrašė leidimą statyti. Čia toks liūdnesnis.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąDėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
O dėl trukdymo, prieš kelias dienas čia diskutavom kaip dėl dvieju skypų ribų nesugeba 30 metų pabagti nusukimo į Ukmergės gatvę tai matyt trukgdžių ne tik šnekėti bet ir daryti yra.
- 1 patinka
Comment
Comment