Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lohume Rodyti pranešimą

    Kiek teko susidurti jaunoji karta nelinkusi vairuoti tik tol, kol nepabaigia studijų ir gali važinėtis VT itin pigiai. Įsidarbinus ir turint daugiau reikalų tragiškai lėtas VT skatina mokytis vairuoti ir įsigyti automobilį. Dažnai tėvai prie to irgi prisideda, padeda nusipirkti automobilį arba atiduoda savo seną.
    Pažįstu, kas uždirba pakankamai, kad įsigytų asmeninį transportą, bet geriau dažnai važiuoja Boltu, nei patys vairuoja. Tiesiog dalis naujos kartos, galbūt LT mastu tik Vilniuje, jau tiesiog nenori vairuoti iš principo.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kas yra problema - važiavimas automobiliu piko metu ar apskritai autombilio turėjimas? Net ir užsieniuose su geru VT pilna pavyzdžių kai žmonės į darbą ir t.t. važiuoja ne automobiliu, bet savaitgaliams ir t.t. vistiek turi. Ar tai blogai? Nemanau. Ypač jei yra civilizuotas jų laikymas.
      Abu yra problema, tik skirtingais aspektais. Na nebent autombilio turėjimą jūs laikote tiesiog laikyma garže niekada nenaudojant, tada nelalbai didelė problema.

      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Rūkymas kenkia ir nuo vieno karto.
      Automobilio išmetamasis vamzdis - taip pat.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      VT srautai bent vizualiai tikrai padidėjo, neveltui turbūt ir savivaldybė planuoja stipriai tankinti grafikus. Ne visuose miestuose didėja kamščiai, realiai tik Vilniuje ir kažkiek Kaune, visur kitur ne, ar čia Induced demand tik gyvenančius Vilniuje veikia? Vilniaus regione per paskutinius 5 metus gyventojų padaugėjo 80 tūkst., o gatvių tinklas iš esmės liko toks pats. Apie Induced demand galėtumėte kalbėti, jei gatvių tinklas būtų išaugęs kaip yra atitinkamai Panevėžio mieste.
      Grafikai ir VT talpa šiuo metu yra mažesnė nei 2019. T.y. ji sumažėjo. Tai, ką planuoja, klausimas ar bent gražins į 2019 metų lygį.

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Pažįstu, kas uždirba pakankamai, kad įsigytų asmeninį transportą, bet geriau dažnai važiuoja Boltu, nei patys vairuoja. Tiesiog dalis naujos kartos, galbūt LT mastu tik Vilniuje, jau tiesiog nenori vairuoti iš principo.
        Na tada jis arba trečia karta nuo žagrės arba grynakraujis miestietis, iš miesto išlendantis tik atostogoms...

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Abu yra problema, tik skirtingais aspektais. Na nebent autombilio turėjimą jūs laikote tiesiog laikyma garže niekada nenaudojant, tada nelalbai didelė problema.

          Automobilio išmetamasis vamzdis - taip pat.
          Su tokia logika ir VT negerai.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Su tokia logika ir VT negerai.
            VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
              Tokia ta gyvybė, kai dauguma mažiau populiarių krypčių autobusai važiuoja vieną ar du kartus per dieną. Žinoma, nevairuojantiems žmonėms tenka prie to derintis, bet jie važiuotų ir arklio tempiamu vežimu, nes alternatyvų neturi.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
                Geležinkelio tinklas yra gerokai per retas, autobusų reisų pastaruoju metu daug kur mažėjo. Kad ir kur nuvyktum, sugrįžimas gali būti rimta problema.

                Šiaip jauniems žmonėms, be šeimos, neabejoju, dar visai įmanoma suktis, kaip sakai, pasitelkti traukinį+dviratį, taip pat didelę kuprinę. Buvo laikas, kai aš dar ir tranzuodavau. Bet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                  Bet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.
                  Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
                  Paskutinis taisė alga; 2025.05.06, 16:52.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.
                    Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
                      Galvoju šiemet dažniau vasarą pavažinėt link jūros ir tam pajungt ride sharingą. Pažįstami iš Indijos pripasakojo, kaip pas juos populiaru. Bet tai daugiau veikia pažįstamiems ir pasikartojančiom bei ilgom kelionėm. Tikiuosi visokie BlaBlaCar pas mus išpopuliarės, kad galima būtų patikimiau ir nepažįstamus keleivius įsivertinti, nes Facebook groupsai pavežimui nekelia didelio pasitikėjimo. Padarysiu socialinį eksperimentą, reklamuodamas Facebook kontaktas + BlaBlaCar. Gal dar kokiu minčių kas turi ?

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.
                        Su sąlyga kad klumpės pagamintos akmeniniais įrankiais.
                        -

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.
                          Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.
                            Priklauso nuo poreikių ir fizinės būklės

                            Prie tamstos pradinio argumento ad absurdum manau labai tinka

                            Comment




                              Sostinės gyventojai neapsikenčia kamščių: piko metu miestas tiesiog sustingęs, gatvės tarsi užblokuotos. Pasak vilniečių, situacija kasmet tik blogėja. O miesto meras Valdas Benkunskas laikosi savo - kalba apie žaliojo miesto viziją, teigia teikiantis prioritetą pėstiesiems ir dviratininkams. Todėl perprogramuoja šviesoforus taip, kad pėstieji trumpiau lauktų žalios šviesos. Savivaldybės opozicijos nariai griebiasi už galvų ir aiškina, kad toks savivaldybės sprendimas yra absurdiškas - didina kamščius.
                              Durnus judėjimas strikes again. Trukt už vadžių, vėl nuo pradžių. Galėtų pėsčiųjų mieste išvis nebūt anot Vilniaus savilbybybės.

                              Comment


                                Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
                                  Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
                                  Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
                                    Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
                                    Čeliabinskas koks ar Ufa

                                    Comment


                                      Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?

                                      Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.

                                      Comment


                                        Sitie runkeliai tiesiog spangsta.

                                        1. Miestas pleciasi tik i viena puse - Siaure
                                        2. Visokie commie blokai statomi vielgi tik vienoje miesto puseje
                                        3. Nekontroliuojama suburbinizacija - visi stato kaip nori kur nori. Velgi, dazniausiai Siaurineje puseje.
                                        4. Pirma pastatyti kazkoki pastata ir veliau - bet dazniausiai niekada - "pagalvoti" apie infrastruktura (gatves, VT, mokyklas, etc)
                                        5. Visiskai nepleciamas A juostu tinklas.
                                        6. Ignoruojama tramvajaus nauda

                                        Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.

                                        Comment


                                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                          Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
                                          Buvo atvejų, kai blogam projektui atsisakius išduoti leidimą VMS, vystytojas apskundė statybų inspekcijai ir inspekcija savo ruoštu iršrašė leidimą statyti. Čia toks liūdnesnis.

                                          O dėl trukdymo, prieš kelias dienas čia diskutavom kaip dėl dvieju skypų ribų nesugeba 30 metų pabagti nusukimo į Ukmergės gatvę tai matyt trukgdžių ne tik šnekėti bet ir daryti yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X