Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Normalių ir tvarkingų parkingo vietų skaičių tikrai reikia didinti. Kas labiau gadina vaizdą ir ką reikia naikinti, tai savadarbes parkingo vietas ant žolės, šaligatvio ar pravažiavimų.
    Reikia didinti - daugiaukščiuose parkinguose. Kiemuose parkavimo vietų (ilgalaikių) iš vis neturi būti.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      jų skaičiaus mikrorajonuose mažinimą iki projektinių skaičių,
      Mano gimtajame 60-butyje norma buvo ir yra 1 vieta 10-iai butų. Iki kiek mažinam?
      Pusbrolis gyveno "Partizankėje", pas juos parkavimo vietų prie chruščiovkės iš viso nebuvo nenumatyta nuo pat pastatymo laikų. Jau vėlyvuoju sovietmečiu sulipdė kažkiek tarp namų.

      Comment


        Jo, jūs čia norit įvesti kastų sistemą. Maždaug, varguoliai senuose daugiabučiuose tegu važinėja lochovozais ir dalijasi 1 parkofke ant 5 butų, o čiut geriau prasigyvenę užmiesčio kotedžų ar naujų daugiabučių gyventojai tegu nors ir po tris turi. Tikrai puikus paskatinimas žmonėms gyventi ne suburbijose, o mieste!

        Yra tos vietos prie daugiabučių, kur galima įkišti naujas stovėjimo aikšteles nedarant kompromisų su vertingais
        žaliaisiais plotais.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Jo, jūs čia norit įvesti kastų sistemą. Maždaug, varguoliai senuose daugiabučiuose tegu važinėja lochovozais ir dalijasi 1 parkofke ant 5 butų, o čiut geriau prasigyvenę užmiesčio kotedžų ar naujų daugiabučių gyventojai tegu nors ir po tris turi. Tikrai puikus paskatinimas žmonėms gyventi ne suburbijose, o mieste!

          Yra tos vietos prie daugiabučių, kur galima įkišti naujas stovėjimo aikšteles nedarant kompromisų su vertingais
          žaliaisiais plotais.
          Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.
            O tai jūsų gyvenimas apsiriboja tik darbas-namai? Yra savaitgaliai, atostogos, savaitinės kelionės į parduotuvę ir dar šimtai atvejų, kai reikia automobilio. Turi
            būti ribojamos kasdienės kelionės automobiliu, o ne verčiama jo neturėti apskritai.

            Jau dabar argumentas “prie daugiabučių reikia ieškoti parkingo” tampa reikšmingu argumentu kraustantis į “šiknaskyles”. Kaip manote, ar sugražinus sovietinius parkingo standartus, žmonės staiga praregės, atsisakys visų savo poreikių ir kelsis gyventi į Fabijoniškes ir Žirmūnus? Ar atvirkščiai - tuose rajonuose liks tik pensininkai? Gal dar subinę vėl valykim sovietiniais laikraščiais (“pagal projektą”)?

            Parkingo problemą prie daugiabučių reikia spręsti nesukuriant dirbtinių kastų ir, tiesą sakant, nesuprantu, kodėl joks meras dar nenugriebė tokio žemai kabančio vaisiaus.

            Comment


              Idealus variantas tai daugiabučiuose nėra antžeminio parkingo, tik viešos erdvės, o auto parkavimas kur nors tik daugiaaukštėse aikštelėse, o dar geriau daugiaaukštis parkingos po daugiabučiais kad ir 5+ aukštų po žeme. Suformuotas tunelinis gatvių tinklas kurio pabaiga būtų išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Čia tokia utopija aišku. Beveik kaip į burną skraidantys balandėliai

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.
                Kodėl naujiems daugiabučiams miesto centre leidžiama statyti tikrai ne 1 vietos parkingus 10 -iai butų ? Ar netgi komiblokų sutankintuose rajonuose (beje žalumos ten dažnai kelis kartus daugiau negu naujuose). Juk yra VT?
                https://maps.app.goo.gl/sLBfXweX8nXoZX1R6
                https://maps.app.goo.gl/hji1qJNA4ta3BWvP9
                Bomžams skirti garažų masyvai ir parkavimo aikštelės daugumoje nugriauti. Kas labai "padėjo" spręsti problemas.
                Paskutinis taisė Sula; 2025.08.11, 19:45.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  O tai jūsų gyvenimas apsiriboja tik darbas-namai? Yra savaitgaliai, atostogos, savaitinės kelionės į parduotuvę ir dar šimtai atvejų, kai reikia automobilio. Turi
                  būti ribojamos kasdienės kelionės automobiliu, o ne verčiama jo neturėti apskritai.

                  Jau dabar argumentas “prie daugiabučių reikia ieškoti parkingo” tampa reikšmingu argumentu kraustantis į “šiknaskyles”. Kaip manote, ar sugražinus sovietinius parkingo standartus, žmonės staiga praregės, atsisakys visų savo poreikių ir kelsis gyventi į Fabijoniškes ir Žirmūnus? Ar atvirkščiai - tuose rajonuose liks tik pensininkai? Gal dar subinę vėl valykim sovietiniais laikraščiais (“pagal projektą”)?

                  Parkingo problemą prie daugiabučių reikia spręsti nesukuriant dirbtinių kastų ir, tiesą sakant, nesuprantu, kodėl joks meras dar nenugriebė tokio žemai kabančio vaisiaus.
                  Kaip tik dabar yra sukuriama kastų sistema, kur privilegijuotai automobilistų kastai yra išdalijamas vos ne visas bendras daugiabučio plotas, o žmonėms, kurie naudojasi VT ar dviračiais yra nepaliekama nieko. Ir tai - jokia demokratija, tai yra apiplėšimas. Jei teko kada dalintis sandėliukus daugiabutyje, tai gaunama erdvė priklauso nuo nuosavybės kvadratų daugiabutyje skaičiaus, t.y. bendra erdvė yra padalinama proporcingai jam. Kiemo erdvė, tuo tarpu, yra padalijama taip: automobilistų kastai - praktiškai viskas, visiems kitiems - praktiškai nieko.

                  Comment


                    Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

                    https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

                    Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Idealus variantas tai daugiabučiuose nėra antžeminio parkingo, tik viešos erdvės, o auto parkavimas kur nors tik daugiaaukštėse aikštelėse, o dar geriau daugiaaukštis parkingos po daugiabučiais kad ir 5+ aukštų po žeme. Suformuotas tunelinis gatvių tinklas kurio pabaiga būtų išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Čia tokia utopija aišku. Beveik kaip į burną skraidantys balandėliai
                      Kaip suprantu, vienintelis realus pasiūlymas ( be skraidančių balandėlių) - po esamais stambiaplokščiais namais įgilinti 5 požeminių aukštų garažus?

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

                        https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

                        Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?
                        Jau geriau bitės tegul burzgia po langais negu dešimtys senų dyzelininių trantalų.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Kaip tik dabar yra sukuriama kastų sistema, kur privilegijuotai automobilistų kastai yra išdalijamas vos ne visas bendras daugiabučio plotas, o žmonėms, kurie naudojasi VT ar dviračiais yra nepaliekama nieko. Ir tai - jokia demokratija, tai yra apiplėšimas. Jei teko kada dalintis sandėliukus daugiabutyje, tai gaunama erdvė priklauso nuo nuosavybės kvadratų daugiabutyje skaičiaus, t.y. bendra erdvė yra padalinama proporcingai jam. Kiemo erdvė, tuo tarpu, yra padalijama taip: automobilistų kastai - praktiškai viskas, visiems kitiems - praktiškai nieko.
                          Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.

                          Make daugiabučiai great again / Sustabdykime suburbizaciją, kai jaunesni nei 65 metų žmonės nori gyventi bet kur (net literaliai bulvių lauke), tik ne sovietiniuose daugiabučių rajonuose.

                          Comment


                            Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką? Aš tai sakyčiau kad priešingai, jie labiau kenkia nei miestiečių automobiliai, nes juda pagrinde keliomis siauromis arterijomis, jas kaskart užkišdami, kai miestiečių automobiliai tolygiau pasiskirsto (o ir važiuoja mažesnį atstumą).

                            Ir tai kad jie neturi transporto alternatyvų niekaip jų nepateisina - gal aš neturiu iš ko mokėti paskolos, ar tai reiškia kad turiu teisę apvogti kaimyną? Žala miestui vis tiek yra padaroma, nepriklausomai nuo to, ar iš būtinybės, ar ne. O ir nereikia sakyti kad visai nėra tų alternatyvų, yra P&R, o kur jų nėra galima pavažiuoti iki artimiausios VT stotelės. Važiuojama mašina ne dėl alternatyvų trūkumo, o dėl to kad taip yra banaliai patogiau, tas pats kas ir su daugiabučių gyventojais. Tik tiek kad daugiabučių gyventojams ribojimai pateisinami, tuo tarpu atvykėlių tema iš karto tabu.

                            Comment


                              Jūs ponai suplakate krūvon 2 visiškai atskirus klausimus. Miesto transporto problemos neturi versti gyventojų bjauroti savo gyvenamą aplinką. Savivaldybė deja užsiiminėja tik to bjaurojimo įrišimu kaspinėliu (koriais). Mieste parkavimo vietos turi būti suskaičiuotos: arba aiškiai paženklintos privačios arba savivaldybės žemėje apmokestintos. Tik taip galima pasiekti pasiūlos-paklausos balansą ir per jį išspręsti problemą. Visa kita tebus tik problemos pakišinėjimas po kilimu, kai kilimas jau visas banguotas ir skylėtas

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką?
                                kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.
                                  Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                                  Kai kur jau apmokestinta.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.
                                    Galima, bet tai nevyksta. Nes dažnu atveju yra ne stovėjimo vietų trūkumas rajone ar kvartale, o stovėjimo vietų trūkumas po langais. Dėl to visi ir šauna šampaną, kai stovėjimo vietos įrengiamos jau užstatytose teritorijose prie namų, tarp namų ir pan. Paėmus žemėlapi galima laisvai durti pirštu į plotus Pašilaičiuose ar Fabijoniškėse, kur būtų galima įrengti didesnes (nebūtinai daugiaaukštes) stovėjimo aikšteles ar išplėsti esamas, bet tam poreikio nėra, nes aplink tas vietas ir taip būna erdvės pasistatyti automobilį jau esamoje infrastruktūroje.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                                      Kai kur jau apmokestinta.
                                      metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
                                        Kai kur jau apmokestinta.
                                        Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito
                                          Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X