Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
toje teritorijoje kur važiuoja kartą per savaitę autobusas gyvena gal 5% Lietuvos gyventojų. 70% gyvena miestuose dar kažkiek priemiesčiuose. Mokesčiai leistų pagerinti tą VT, sumažint išmetamas sumas kelių į laukus tiesimui, gatvių ir parkingų įrengimui. O žmonės galėtų rinktis ar gyventi mieste ir naudotis patogiu VT ar mokėti pinigus už automobilį ir gyventi kaime. Be to galima turėti ekonomišką automobilį už kurį mokesčiai minimalūs. Pvz. Estijos variantu man kainuotų 74EUR per metus, jei gyvenčiau kaime tai tikrai nepriverstų atsisakyti automobilio, o mieste jau pagalvot galima.
- 2 patinka
-
Ar tiki tuo ką rašai? Matau, kad taip. Degalų akcizas irgi tik keliams naudojamas "tikrai nemeluoju"Parašė evil Rodyti pranešimą
toje teritorijoje kur važiuoja kartą per savaitę autobusas gyvena gal 5% Lietuvos gyventojų. 70% gyvena miestuose dar kažkiek priemiesčiuose. Mokesčiai leistų pagerinti tą VT, sumažint išmetamas sumas kelių į laukus tiesimui, gatvių ir parkingų įrengimui. O žmonės galėtų rinktis ar gyventi mieste ir naudotis patogiu VT ar mokėti pinigus už automobilį ir gyventi kaime. Be to galima turėti ekonomišką automobilį už kurį mokesčiai minimalūs. Pvz. Estijos variantu man kainuotų 74EUR per metus, jei gyvenčiau kaime tai tikrai nepriverstų atsisakyti automobilio, o mieste jau pagalvot galima.
Jau matau kaip kokių Troškūnų gyventojai užremia šluota namų duris ir pėstute iškeliauja gyventi į Kauną, Vilnių Panevėžį. Juk jie gali rinktis kur gyventi
- 3 patinka
Comment
-
O taip būtinai pėsčiom, nes važiuot galima tik X7 arba Escalade. Elementarus dyzelinis golfas su 50EUR metiniu mokesčiu (~4EUR/mėn.) tampa neįperkamas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar tiki tuo ką rašai? Matau, kad taip. Degalų akcizas irgi tik keliams naudojamas "tikrai nemeluoju"
Jau matau kaip kokių Troškūnų gyventojai užremia šluota namų duris ir pėstute iškeliauja gyventi į Kauną, Vilnių Panevėžį. Juk jie gali rinktis kur gyventi 
- 1 patinka
Comment
-
realiai taip. Varg0lis su Leaf mokės tiek pat kiek aiTYšnikas su Tesla M3.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
-
Comment
-
kam tas golfas, jei nuėjęs iki Vilniaus gausi patogų VT?Parašė evil Rodyti pranešimą
O taip būtinai pėsčiom, nes važiuot galima tik X7 arba Escalade. Elementarus dyzelinis golfas su 50EUR metiniu mokesčiu (~4EUR/mėn.) tampa neįperkamas.-
- 1 patinka
Comment
-
Teisingai suprantu, estijoje senesni automobiliai apmokestinami mažiau?
laukia kol NT mokestį įves, tada po dar 12 metų vėl išsirinksim koncervatorius kokios krizės aušroje ir galėsim įveti automobilių mokestį.Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
Svarbiausia, kad galima būtų apkaltinti konservatorius.
Krabas su EE numeriais po 6 mėn turi perregistruoti į Lietuviškus arba netenka teisės važinėti. Čia jeigu būtų kokia nors to kontrolė aišku.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
Tokiu atveju tikrai neįvesime, nes kokybiškas VT lietuvoje yra neliečiama tema ir 30+ metų senumo troleibūsų atnaujinimas yra laikomas didžiuliu šuoliu į priekį net šiame forume.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąRealiai tas mokestis ir turi būti iškomunikuotas kaip kokybiško VT finansavimas.
- 7 patinka
Comment
-
Čia šiaip esminis dalykas, kurį dažnai šiame forume pamiršta susisiekimo automobiliu mieste fanai. Jei pradedi ką nors rašyti, kad automobilio vairuotojai ir pėstieji su dviratininkais nėra ir negali būti lygiaverčiai ir lygiateisiai eismo dalyviai, kad skiriasi atsakomybės laipsniai, kad turėtų skirtis dėmesys šių skirtingu susisiekimo būdų infrastruktūros gerinimui, kad daugeliu atvejų, norint pagerinti bendrą eismo pralaidumą, gyvenamosios vietos kokybę ir pan., reikia kai kuriose vietose apriboti automobilių eismo pralaidumą, tai pradeda laikyti radikaliu fanatiku, darnistu ir pan., nepaisant to, kad tokie dalykai parašyti savivaldybių darnaus judumo planuose . Pvz., iš Klaipėdos miesto darnaus judumo plano santraukos:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Norint gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti Klaipėdos miesto patrauklumą turi būti mažinamas automobilizacijos lygis (bloginamos sąlygos automobiliams) ir gerinamos sąlygos pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui.Jei parengti darnaus judumo planai būtų įgyvendinami, tai pasekmės būtų daug radikalesnės negu, matyt, radikaliausio forumiečio „darnisto“ svajonės.Įgyvendinus Klaipėdos miesto darnaus judumo viziją, 2030 metais Klaipėdoje dažniausiai būtų
judama darniu transportu, kelionės automobiliu sudarytų tik apie ketvirtį visų kelionių. Modalinis kelionių
pasiskirstymas būtų toks:- viešuoju transportu 35 %;
- pėsčiomis 33 %;
- dviračiu 8 %;
- automobiliu 24 %.
Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 11:36.
- 10 patinka
Comment
-
Šiaip tai kelnes juk maunamės tradiciškai, ne per galvą. O mūsų judrumo planai puolami įgyvendinti kažkaip per galvą. Pirma uždraudžiam, o po to kažką darom arba imituojam, nes uždrausti yra žymiai pigiau ar paprasčiau. Matosi, kaip "daugėja" tarpmiestinių, priemiestinių autobusų. P+R aikštelės "dygsta" prie kiekvieno miesto. Tikrai radikali vizijaParašė 1252 Rodyti pranešimą
Įgyvendinus Klaipėdos miesto darnaus judumo viziją, 2030 metais Klaipėdoje dažniausiai būtų
judama darniu transportu, kelionės automobiliu sudarytų tik apie ketvirtį visų kelionių. Modalinis kelionių
pasiskirstymas būtų toks:
Jei parengti darnaus judumo planai būtų įgyvendinami, tai pasekmės būtų daug radikalesnės negu, matyt, radikaliausio forumiečio „darnisto“ svajonės.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kuriuo atveju, iš modalinio kelionių pasiskirstymo kitimo (ir šiaip iš to, kad daugelis planuose numatytų dalykų nuolat atidėliojami, atmetinėjami ar tiesiog ignoruojami) matyti, kad darnaus judumo planai neįgyvendinami: nei kelnes maunantis per kojas, nei per galvą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Šiaip tai kelnes juk maunamės tradiciškai, ne per galvą. O mūsų judrumo planai puolami įgyvendinti kažkaip per galvą. Pirma uždraudžiam, o po to kažką darom arba imituojam, nes uždrausti yra žymiai pigiau ar paprasčiau. Matosi, kaip "daugėja" tarpmiestinių, priemiestinių autobusų. P+R aikštelės "dygsta" prie kiekvieno miesto. Tikrai radikali vizija
- 2 patinka
Comment
-
Dieve atleisk jam, nes jis nežino ką daro. Ar kažkaip panašiaiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Prastinant sąlygas automobiliams gaunasi tik prastesnės sąlygos visam miestui - per kamščius, užterštą orą, sugaištą laiką ir t.t.
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Žiūrint kaip prastini tas sąlygas - vienos juostos atidavimas viešajam transportui ar dviračių takui pagerina susisiekimo sąlygas (padidėja daug didesnį keleivių tankį turinčio transporto (autobusų) arba mažiau vietos užimančio transporto (dviračių) pralaidumas), o automobilių stovėjimo apmokestinimas padidina laisvų vietų skaičių patiems automobilistams.Parašė geriantis Rodyti pranešimąDieve atleisk jam, nes jis nežino ką daro. Ar kažkaip panašiai
Prastinant sąlygas automobiliams gaunasi tik prastesnės sąlygos visam miestui - per kamščius, užterštą orą, sugaištą laiką ir t.t.
Kaip platinant gatves yra „induced demand“, taip jas ir siaurinant - jeigu susiaurini ir kažkokiam momentui kamščiai padidėja, tai po poros savaičių ar mėnesių vėl grįžtama į pusiausvyros būseną - kamščiai atslūgsta nes dalis publikos persėda į kitokio tipo transportą. Tad tokių projektų rezultatą galima vertinti tik gerokai vėliau, o ne kaip pas mus mėgstama tą pačią dieną po atidarymo.
Na žinoma bus tokių kurie ir dvi valandas sėdės kamštyje kad tik nereikėtų išlipti iš mašinos, galbūt jiems reiktų kokios nors programos priklausomybių centre.
- 10 patinka
Comment
-
Tiesiog kažkuri dalis vairuojančių automobilį visuomet išliks, nes jie bus pasirengę paaukoti laiko bei pinigų dėl patogumo, statuso ar tiesiog būtinybės. Elementarus paklausos-pasiūlos balansasParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma bus tokių kurie ir dvi valandas sėdės kamštyje kad tik nereikėtų išlipti iš mašinos, galbūt jiems reiktų kokios nors programos priklausomybių centre.
- 5 patinka
Comment
-
Reiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams. Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas. Žodžiu, daugelis dalykų šiuo metu implementuota daugelyje Europos (ir ne tik) šalių, tai čia daug fantazijos nereikia, kaip gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti miesto patrauklumą.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNa nežinau, jeigu man reiktų rinktis ar kelionę autobusu, ar papildomas 10 minučių 10-ies minučių kelionėje, tikrai nesirinkčiau autobuso, o ankščiau išvažiuočiau.
- 3 patinka
Comment
-
Aš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Reiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams. Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas. Žodžiu, daugelis dalykų šiuo metu implementuota daugelyje Europos (ir ne tik) šalių, tai čia daug fantazijos nereikia, kaip gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti miesto patrauklumą.
- 4 patinka
Comment
-
Linkiu kuo didžiausios sėkmės teikiant šiuos pasiūlymus savivaldybių darnaus judumo planų posėdžiuoseParašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.
Comment
-
Tie radikalūs pasiūlymai kažkuo primena siekį įvest "svajonių režimą", koks dabar yra Šiaurės Korėjoje.Parašė 1252 Rodyti pranešimąReiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams.
Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas.

- 1 patinka
Comment
-
Didzioji dalis zmonmiu pataria stresa vaziuodami, ieskodami kur parkuotis, pildydami visus draudimus ir pan. Jie vazineja is butinybes - vt tragiskas - kelis kartus letesnis nei kelione automobiliu, stovintis tuose paciuose kamsciuose, dazniausiai prigrustas plius ilgos keliones autobusu nepatogios. Atsiradus patogiai alternatyvai su laiku dauguma ju perses i ta alternatyva.Paskutinis taisė TIME; 2023.11.15, 10:11.
- 5 patinka
Comment
Comment