Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na žinoma bus tokių kurie ir dvi valandas sėdės kamštyje kad tik nereikėtų išlipti iš mašinos, galbūt jiems reiktų kokios nors programos priklausomybių centre.
    Tiesiog kažkuri dalis vairuojančių automobilį visuomet išliks, nes jie bus pasirengę paaukoti laiko bei pinigų dėl patogumo, statuso ar tiesiog būtinybės. Elementarus paklausos-pasiūlos balansas

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Na nežinau, jeigu man reiktų rinktis ar kelionę autobusu, ar papildomas 10 minučių 10-ies minučių kelionėje, tikrai nesirinkčiau autobuso, o ankščiau išvažiuočiau.
      Reiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams. Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas. Žodžiu, daugelis dalykų šiuo metu implementuota daugelyje Europos (ir ne tik) šalių, tai čia daug fantazijos nereikia, kaip gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti miesto patrauklumą.

      Comment


        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

        Reiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams. Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas. Žodžiu, daugelis dalykų šiuo metu implementuota daugelyje Europos (ir ne tik) šalių, tai čia daug fantazijos nereikia, kaip gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti miesto patrauklumą.
        Aš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Aš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.
          Linkiu kuo didžiausios sėkmės teikiant šiuos pasiūlymus savivaldybių darnaus judumo planų posėdžiuose

          Comment


            Parašė 1252 Rodyti pranešimą
            Reiškia, reiktų dar labiau bloginti sąlygas automobiliams.
            Pvz., neleisti statyti mašinų prie daugiabučio. Artimiausia vieta automobiliui: bent už kelių šimtų metrų. Miesto prekybcentriuose: parkingai po žeme arba už pastato ir pan. Aišku, dar didžiuliai parkingo mokesčiai, vietos nuoma prie darbovietės. Maksimalaus parkingo vietų skaičių įvedimas.
            Tie radikalūs pasiūlymai kažkuo primena siekį įvest "svajonių režimą", koks dabar yra Šiaurės Korėjoje.

            Comment


              Didzioji dalis zmonmiu pataria stresa vaziuodami, ieskodami kur parkuotis, pildydami visus draudimus ir pan. Jie vazineja is butinybes - vt tragiskas - kelis kartus letesnis nei kelione automobiliu, stovintis tuose paciuose kamsciuose, dazniausiai prigrustas plius ilgos keliones autobusu nepatogios. Atsiradus patogiai alternatyvai su laiku dauguma ju perses i ta alternatyva.
              Paskutinis taisė TIME; 2023.11.15, 09:11.

              Comment


                Kažkoks kognityvinis disonansas gaunasi, kai tie patys žmonės aiškina, kad pas mus nėra, kaip vakaruose, tačiau bet kokias pastangas daryt, kaip vakaruose iškart prilygina rytietiškiems režimams

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Tie radikalūs pasiūlymai kažkuo primena siekį įvest "svajonių režimą", koks dabar yra Šiaurės Korėjoje.
                  Pasiskaitykite darnaus judumo planus, kuriuos įsipareigojo įgyvendinti daug Lietuvos savivaldybių. Kaip čia dabar, lyg susitarusios, savivaldybės tą Šiaurės Korėją idealizuoja? Na, bent jau ant popieriaus...

                  Comment


                    Pirmiausiai reikėtų panaikinti lengvatas automobilių parkavimui, tarkim sovietiniuose kvartaluose parkavimas miesto zemeje isvis nemokamas, ko pasekoje visi kiemai pergrusti automobiliais. Parkavimas paciose brangiausiose centro zonose turint buta centre isvis dempinguojamas. Imamas simbolinis 35 eur per metus mokestis.

                    Comment


                      Dar pirmiau reikėtų žymiai labiau bausti "parkuojančius" ant vejos ar šaligatvių.

                      Comment


                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                        Pasiskaitykite darnaus judumo planus, kuriuos įsipareigojo įgyvendinti daug Lietuvos savivaldybių. Kaip čia dabar, lyg susitarusios, savivaldybės tą Šiaurės Korėją idealizuoja?
                        Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
                        Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Dar pirmiau reikėtų žymiai labiau bausti "parkuojančius" ant vejos ar šaligatvių.
                          Sumažėjus automobilių skaičiui šitie tiesiog statytųsi normaliai

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
                            Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.
                            Tai čia konkrečiai Klaipėdos darnaus judumo plane rašoma, kad reikia bloginti sąlygas automobiliams ir gerinti sąlygas pėstiesiems, dviračiams ir viešajam transportui. Spėju, kitų savivaldybių DJP rašoma panašiai.

                            Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje

                            Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).
                            Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 20:12.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Iškreiptos kraugiariškos mintys pas Benkūnską šiaip.
                              Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
                              Lyg ir ne pilnatis. O negalvojai apie VT sistemos gerinimą?
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                Tai čia konkrečiai Klaipėdos darnaus judumo plane rašoma, kad reikia bloginti sąlygas automobiliams ir gerinti sąlygas pėstiesiems, dviračiams ir viešajam transportui. Spėju, kitų savivaldybių DJP rašoma panašiai.

                                Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje

                                Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).
                                Plikas sakinys ir žodis - bloginti tėra tik sausa eilutė dokumente. Viską apsprendžia tolimesni veiksmai su juo. Kaip pvz. didžiųjų valstybių esminis tikslas - dominavimas pasaulyje. Tik vienos to siekia per minkštąją galią (JAV, dabar ir Kinija), o mūsų žinoma kaimynė patys suprantate kaip... Kuris variantas priimtinesnis spręskite pagal save Gal tada paprasčiau bus susiprast kaip iš vieno teiginio nueinama iki ekstremizmo ar komunizmo. Prisiklijavimas prie asfalto ar paveikslų niokojimas turbūt ne pats efektyviausias problemų sprendimo būdas?
                                Gal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas? Ko trūksta iki lygybės? Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio? Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
                                  Esminis pastebėjimas - savivaldybės organizuojamas VT retina grafiką, nes neturi vairuotojų

                                  VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus. Ir neišveža - nėra nei autobusų, nei vairuotojų.
                                  Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.

                                  Vilnius įsivarė save į kampą. VT yra neišvystytas, o mašinos nebetelpa.

                                  Comment


                                    Tai daug ko trūksta, kas po truputį jau keičiama - pvz., kad įvažose į kiemus automobiliai keistų aukštį, o ne dviračiai ir pėstieji.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus.
                                      Na veža ir mane, nors aš priklausau šitiems:
                                      Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Na veža ir mane, nors aš priklausau šitiems:

                                        Tai viskas gerai. Šaunu, kad veža, šaunu, kad renkatės VT.

                                        Tik, atsistojus ant viaduko, nesunku pamatyti, kas yra "vidutinis vairuotojas". Ir jei jie persėstų į VT - viskas, krachas. Matematika tokia.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Gal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas?
                                          Neproporcingai didelis infrastruktūros finansavimas iš biudžeto, atimantis teisę į mažiau taršius bei greitesnius būdus pasiekti kelionių tikslus.

                                          Galimybė daug teršti minimaliai už tai sumokant.

                                          Infrastruktūra dažniausiai kuriama visų pirma atsižvelgiant į vairuotojų poreikius.

                                          Neproporcingas dėmesys automobilių pralaidumui stipriai sumažina kitų judėjimo būdų pralaidumą.

                                          Nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais (parkingai prie daugiabuičų).

                                          Parkingais prie daugiabučių ir jų plėtra rūpinamasi labiau nei VT stotelėmis prie daugiabučių ir jų plėtra bei dviračių stovais/saugyklomis (pavyzdys – kelių šimtų metrų atstumu prie mano daugiabučių kvartalo nėra nė vieno dviračio stovo, bet parkingui vietų po langais – apstu).

                                          Kaip reikia skaityti forumą, kad nepamatyti n+1 priežasčių, kaip Lietuvoje automobilių vairuotojai yra privilegijuojami? Gal surengti kažkokį grandiozinį post'ą iš šios temos 300 puslapių su pavyzdžiais ir tiesiog copy-paste'int kaskart iš naujo iškilus panašiam klausimui?

                                          Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio?
                                          Kai kur – taip. Kitur praverstų tiesiog pėsčiųjų ir dviračių takas(-i), kurio trajektorija būtų tokia pati patogi kaip automobilių kelio. Tačiau mieste tokių takų reikėtų ne tik prie automobilių kelių, bet ir atskirų tam, kad būtų išvengta automobilių taršos (triukšmo, oro), kurios patys automobilių vairuotojai iš dalies išvengia sėdėdami kabinose.

                                          Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?
                                          Gyvenamosiose zonose bei dviračių gatvėse – taip.
                                          Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 22:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X