Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai priklauso kokiam burbule gyveni - tiek Vokietijoje, tiek Lietuvoje pakankamai daug "norinčių pasirodyti su gera tačke", kaip ir eko-hipsterių.

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

    Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

      Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

      Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna
      Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.
      Paskutinis taisė Lettered; 2023.09.20, 10:49.
      Flickr

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

        Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

        Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna

        Visose slavų kultūrose tas pats, pats blogiausias pavyzdys yra Maskva, nors metro bene gražiausias pasaulyje, kuriame teko pabuvoti. Nesakau, kad liaudis nesinaudoja, bet požiūris iš važiuojančių auto, kad čia tie - "žemesnės klasės".
        Paskutinis taisė ifl; 2023.09.20, 12:44.

        Comment


          Prieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.

          Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.
            Yra nevykėliai nerdai, kurie gilinasi į dalykus, siūlo visokius sudėtingus (bent pertvarkų prasme), bet veikiančius sprendimus, kur net gyvenimo būdą ar požiūrį į keliavimą reikia kažkiek keisti, bet į juos niekas nekreipia dėmesio. Jie skaito visokias statistines analizes, mokslinius straipsnius ir knygas, žiūri nišinius Youtube kanalus apie dviračius, tramvajus, traukinius. Važinėja dviračiu, naudojasi VT kartu su bomžais ir pensininkais. Pinigų neturi, nes yra komunistai be verslumo gyslelės; per daug laiko švaisto visokiems dalykams, kurie jiems neatneša tiesioginės naudos (pelno, geresnės algos). Visiškai ne seksi. Į tokius net rimti dėdės ir tetos nekreipia dėmesio.

            Ir yra sėkmingi, progresyvūs čadai, kurie aiškiai kalba ir siūlo daugeliui suprantamus dalykus, kurie neveikia (kamščiai? Reikia platinti gatvę. Pėstieji stabdo eismą? Reik mygtuko. Gatvė su daug sankryžų viduryje miesto neveikia kaip aplinkkelis? Reik „žaliosios bangos“). Jei jie ką skaito, tai, geriausiu atveju, visokius straipsnius ir analizes apie automobilių eismo pralaidumo gerinimą, elektrobusų ekologinį/ekonominį pranašumą prieš iškastiniu kuru varomus autobusus. Youtubėj žiūri vidosus apie Haiperlūpą, elektromobilius ir autonominį vairavimą, kas yra fjūčia. Pinigų turi, nes nešvaisto laiko visokioms komuniaginėms idėjoms apie bendrą gerovę ar sveiką aplinką; žino, kaip kalti pinigą ir nekvaršina galvos, ar jų darbas/verslas kuria rojų žemėje; yra ekanomikos generatoriai, BVP auginimo pirmūnai. Tokie yra seksi ir jų nuomonė svari visomis prasmėmis.

            Comment


              Parašė liootas Rodyti pranešimą
              Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
              Kažkaip nepastebėjau, kad Vokietijoje pavyzdžiui reklamose naudotų „ekoseksualumą“. Skutimosi reklamose tie patys mačo kentai eina.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą.
                Kiek žinau jaunystėje turėjo 3 mašinas ir buvo ar tik ne Civic klubo prezidentas? Vargu ar gyvena pas mamą augindamas sūnų. Siūlėsi dirbti VMS už mažesnę algą, tai vargu ir ar karjera labai prasta (IT srity?).
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                  O ne kaimo jurgio mentalitetas rašyti "debiliškas", nepridedant argumentų?
                  kai man turi duoti aikštelę ir autobusą, kuriuos galima pareguliuot pagal numatomus srautus, tai jau negerai. Kai tau turi duot vėžę, kuri skirta TIK keleiviams, viskas ok.
                  O kas rašė, kad 100 km iki traukinio? Nekelk audros stiklinėj.
                  Šiaip aš sąmatininku dirbu, tai tenka kainas matyt. O pagal ką tu nusprendei, kad aikštelė su autobusu neapsimoka? kiek kainuoja traukinys ir kiek autobusas, kiek bėgiai ir kiek aikštelė?
                  autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).

                  Comment


                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                    autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).
                    Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.

                    Comment


                      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                      Ne, nelyginam, kažką sumaišei. Lyginam privažiavimus iki traukinio. Paskaityk daugiau, ne tik paskutinį komentarą.
                      lyginate privažiavima iki stoties autobusu ir traukiniu (jei būtų pastatyta atšaka).
                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.
                      Autobuso variklis visisškai susidrožia per 10 metus. Po 5 metų jau reikia planuoti keitimą nes kol nupirkti atvažiuos senasis jau nebevažiuos. Arba kapitalini remontą. Todėl vakarai dažniausiai ir parduoda autobusus po 8-10 metų. Čia tik pas mus sugeba 20 metų važinėti su dūmų uždanga.

                      Comment


                        Vakaruose važinėja apie 13 metų, Skandinavijoj 10metų kažkur. Dujinių resursas mažesnis. Dar dažnu atveju ten autobusai važinėja nepergrūsti, atlieka labiau privežamą funkciją, kai pas mus atlieka pagrindinę- kiek telpa, tiek veža.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Prieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.

                          Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.
                          Šitie priekaištai – ne „valdymo sistemai“. Jie skirti mums, piliečiams. Jei toleruojam betvarkę, betvarkę ir turim.

                          Comment


                            https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl

                            Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                              https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl

                              Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.
                              Pradžiai reiktų kaip Kaune, perdažyt VT priemones žaliai, nes pakolkas, pas mus žalumas suprantamas literaliai - medžiai ir žolė.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                3 bačkos normaliam restoranui yra alus porai valandų penktadienio vakarą. Kaip pats kažkada dirbęs bare sakau

                                Šiaip leisiu sau pastebėti - jūs labai dažnai nueinate į kraštutinimus. Ir be jokių įrodymų, nors įsitikinti kad jūsų samprotavimai yra klaidingi labai nesudėtinga - užtenka poros minučių google.
                                Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandų

                                Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandų

                                  Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.
                                  Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?
                                    Būtent. Dabar gi siūloma bet kokia alternatyva - mažiau vartoti (mažiau lakti), kelti prekių savikainą (prekių savikaina restoranui priklauso ir nuo jų atvežimo būdo, daugiau kurjerių - brangesnė kaina), kad tik nesinaudoti civilizacijos laimėjimais. Kažkoks ludizmas, žodžiu, betrūko dar pasiūlymo išvežioti arkliais. Tada būtų visai be taršos ir ekologiška.


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti.
                                    Bet jau ne kartą jums įrodžiau, kad jūsų nuomonė neatlaiko kritikos. Pradžiai tai buvo dėl viešojo transporto, kuris "normaliuose miestuose" atveža greičiau nei mašina (ką įrodžiau netgi to miesto, kuriame jūs gyvenote, pavyzdžiu), dabar gi ta pati diskusija vyksta dėl kito kraštutinumo. Nenoriu nueiti į asmeniškumus, bet gal jums vertėtų pasidaryti išvadas ir keisti savo poziciją link mažiau radikalios? Nes ji akivaizdžiai neatitinka realaus pasaulio, kuriame gyvename.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.

                                      Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
                                      Ir dar žiemą

                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Ir dar žiemą
                                        Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                          Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.
                                          Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X