Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
O ne kaimo jurgio mentalitetas rašyti "debiliškas", nepridedant argumentų?Parašė xvoss Rodyti pranešimą
atsiprašau, bet tipinio kaimo Jurgio mentalitetas - duok jam (nes kažkas privalo duot) "nemokamą ir dar saugomą (!!) parkingą" nes vistiek nori važiuot su savo kregžde.. 3 kartus per dieną iki stoties duok jam autobusą, kuriuo jis nesinaudos ir jam ok iki traukinio stoties 100km važiuot.. tai yra ne tik pinigų taškymas, bet dar ir debiliškas, o iš kur tas 10x pigesnis variantas tai turbūt viena bobutė sakė?
kai man turi duoti aikštelę ir autobusą, kuriuos galima pareguliuot pagal numatomus srautus, tai jau negerai. Kai tau turi duot vėžę, kuri skirta TIK keleiviams, viskas ok.
O kas rašė, kad 100 km iki traukinio? Nekelk audros stiklinėj.
Šiaip aš sąmatininku dirbu, tai tenka kainas matyt. O pagal ką tu nusprendei, kad aikštelė su autobusu neapsimoka? kiek kainuoja traukinys ir kiek autobusas, kiek bėgiai ir kiek aikštelė?
- 2 patinka
Comment
-
Ne, nelyginam, kažką sumaišei. Lyginam privažiavimus iki traukinio. Paskaityk daugiau, ne tik paskutinį komentarą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia rimtai lygina traukinį su autobusu lyg jų paslaugos būtų tokios pat?
Comment
-
Yra krūva šalių, kur 300km traukinys nepalyginamai greičiau ir patogiau nei auto.Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
Kad su auto patogiau kelionėse ir 300 km, manau mažai kas ginčysis, ypač šeimoms. Manai autobusų stotis, kuri tuoj bus nauja, tokia baisi dėl to, kad žmonės nieko nenori? Ne per daug emocijų?
Nauja stotis ir vis tiek ne hub'as. Panevėžy trys stotys: autobusų, senoji geležinkelio, naujoji geležinkelio (būsima). Apgailėtina.
- 4 patinka
Comment
-
Pasaulyje daug ko yra... bet klausimas ar pas mus taip bus?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Yra krūva šalių, kur 300km traukinys nepalyginamai greičiau ir patogiau nei auto.
Nauja stotis ir vis tiek ne hub'as. Panevėžy trys stotys: autobusų, senoji geležinkelio, naujoji geležinkelio (būsima). Apgailėtina.
Apgailėtina labiau bus jei sukišim kosminius pinigus, o patogesnio susisiekimo nebus. O tą mes puikiai mokame.
- 1 patinka
Comment
-
Turiu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!
Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.
Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.
Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....
- 4 patinka
Comment
-
Tiesiog labai ilgą laiką nebuvo Lietuvoje investicijų į VT, žmonės atprato juo naudotis, privataus auto išlaikymas palygint labai pigus. VT tapo visiškai ne prioritetas, o kažkur eilės gale, kaip socialinė paslauga lengvatininkams. Tas traukinys per toli nuvažiavo, patys žmonės nori ir reikalauja ne kokybiško VT, o kokybiškų plačių gatvių ir parkavimo vietų. Net Vilniuj su tuo daug problemų, tai ko iš Panevėžio norėtParašė ALV77 Rodyti pranešimąTuriu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!
Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.
Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.
Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....
- 9 patinka
Comment
-
Reiktų atkreipti dėmesį į tai, kas įvyko prieš 15 metų ir kaip tai pakeitė demografinę situaciją.Parašė ALV77 Rodyti pranešimąTuriu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!
Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.
Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.
Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....
Prieš 15 metų kaip tik ir įvyko 2008 krizė, kurios metu Lietuvą paliko šimtai tūkstančių jaunų žmonių. Lietuvoje liko žmonės, turintys stabilias darbo vietas ir pajamas, tai yra vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonės. Po 15 metų dalis tų žmonių pensijoje ir, kaip žinome, dauguma vyresnių žmonių nepasižymi noru naujovėms aka "Kam man tas geležinkelis, jei aš tuoj mirsiu, vaikeli?"
Lietuvos vidinė migracija irgi vyko iš miestų ir miestelių link Vilniaus ir Kauno, todėl dabar Vilnius ir Kaunas atrodo nepalyginamai modernesni nei prieš 20 metų, o kiti miestai ir miesteliai merdėja (Klaipėdą kažkiek gelbsti uostas ir pajūris).
Bandymai Lietuvą padaryti 5 regioninių centrų valstybe (iirc, toks buvo pasirinktas planas) yra beprasmiai, jei infrastruktūra bus vystoma taip Panevėžio atveju: nesant patogaus susisiekimo žmonės su šeimomis iš Vilniaus ir Kauno nesikels gyventi į Panevėžį, kad ir kiek pigesnis NT ten būtų.Paskutinis taisė ifl; 2023.09.20, 11:06.
Comment
-
Būtent. Ir kaip jau daug kartų pastebėta šitam forume, toks projektas kaip Rail Baltica ir greitieji geležinkeliai puikiai veikia Europoj todėl, kad visa VT sistema yra puiki. Tau patogiausias variantas tampa geležinkelis, o ne mašina, nes yra daug priežasčių:Parašė ifl Rodyti pranešimąBandymai Lietuvą padaryti 5 regioninių centrų valstybe (iirc, toks buvo pasirinktas planas) yra beprasmiai, jei infrastruktūra bus vystoma taip Panevėžio atveju: nesant patogaus susisiekimo žmonės su šeimomis iš Vilniaus ir Kauno nesikels gyventi į Panevėžy, kad ir kiek pigesnis NT ten būtų.- Kad nuvažiuotum į stotį, sėdi į metro/tramvajų ir greitai pasieki geležinkelio stotį, nes į ją eina beveik visi maršrutai
- Su mašina iki stoties net nesvarstai važiuoti, nes į miesto centrą įvažiuoti kainuoja, parkingas labai brangus, o ir pačių parkingo vietų labai nedaug
- Greituoju traukiniu nuleki į kitą miestą
- Jame vėlgi tave pasitinka metro/tramvajus/you name it šalia geležinkelio stoties, kur tu jau važiuoji ten, kur tiksliai nori
Tai jau matau, kaip galų gale atidarys tą Rail Balticą. Keleivių bus mažai. Bilietų kainos dėl to brangs. Keleivių dar mažės. Tada mažins traukinių per dieną skaičių, ir t.t.t.t.t.. Ir tuo ir baigsis milijardinės investicijos.
- 14 patinka
Comment
-
Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.
Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna
- 5 patinka
Comment
-
Tai va. Dėl visko kaltos moterys. Cherchez la femme.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
-
- 2 patinka
Comment
-
Bent jau savo aplinkoj ir pažįstamų tarpe to nepastebiu.Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa.
Comment
-
Labai priklauso kokiam burbule gyveni - tiek Vokietijoje, tiek Lietuvoje pakankamai daug "norinčių pasirodyti su gera tačke", kaip ir eko-hipsterių.
Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.
Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
- 3 patinka
Comment
-
Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.
Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna
Paskutinis taisė Lettered; 2023.09.20, 11:49.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.
Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna
Visose slavų kultūrose tas pats, pats blogiausias pavyzdys yra Maskva, nors metro bene gražiausias pasaulyje, kuriame teko pabuvoti. Nesakau, kad liaudis nesinaudoja, bet požiūris iš važiuojančių auto, kad čia tie - "žemesnės klasės".Paskutinis taisė ifl; 2023.09.20, 13:44.
Comment
-
Prieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.
Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.
- 6 patinka
Comment
-
Yra nevykėliai nerdai, kurie gilinasi į dalykus, siūlo visokius sudėtingus (bent pertvarkų prasme), bet veikiančius sprendimus, kur net gyvenimo būdą ar požiūrį į keliavimą reikia kažkiek keisti, bet į juos niekas nekreipia dėmesio. Jie skaito visokias statistines analizes, mokslinius straipsnius ir knygas, žiūri nišinius Youtube kanalus apie dviračius, tramvajus, traukinius. Važinėja dviračiu, naudojasi VT kartu su bomžais ir pensininkais. Pinigų neturi, nes yra komunistai be verslumo gyslelės; per daug laiko švaisto visokiems dalykams, kurie jiems neatneša tiesioginės naudos (pelno, geresnės algos). Visiškai ne seksi. Į tokius net rimti dėdės ir tetos nekreipia dėmesio.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.
Ir yra sėkmingi, progresyvūs čadai, kurie aiškiai kalba ir siūlo daugeliui suprantamus dalykus, kurie neveikia (kamščiai? Reikia platinti gatvę. Pėstieji stabdo eismą? Reik mygtuko. Gatvė su daug sankryžų viduryje miesto neveikia kaip aplinkkelis? Reik „žaliosios bangos“). Jei jie ką skaito, tai, geriausiu atveju, visokius straipsnius ir analizes apie automobilių eismo pralaidumo gerinimą, elektrobusų ekologinį/ekonominį pranašumą prieš iškastiniu kuru varomus autobusus. Youtubėj žiūri vidosus apie Haiperlūpą, elektromobilius ir autonominį vairavimą, kas yra fjūčia. Pinigų turi, nes nešvaisto laiko visokioms komuniaginėms idėjoms apie bendrą gerovę ar sveiką aplinką; žino, kaip kalti pinigą ir nekvaršina galvos, ar jų darbas/verslas kuria rojų žemėje; yra ekanomikos generatoriai, BVP auginimo pirmūnai. Tokie yra seksi ir jų nuomonė svari visomis prasmėmis.
- 8 patinka
Comment
-
Kažkaip nepastebėjau, kad Vokietijoje pavyzdžiui reklamose naudotų „ekoseksualumą“. Skutimosi reklamose tie patys mačo kentai eina.Parašė liootas Rodyti pranešimąKaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
Comment
-
Kiek žinau jaunystėje turėjo 3 mašinas ir buvo ar tik ne Civic klubo prezidentas? Vargu ar gyvena pas mamą augindamas sūnų. Siūlėsi dirbti VMS už mažesnę algą, tai vargu ir ar karjera labai prasta (IT srity?).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
Comment