Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Apie kamščius lyg nieko ir neminėjau - taip, jų galima išvengti pasirenkant laiką. Tačiau važinėjimas į tokį rajoną su automobiliu visada bus tik išrinktųjų dalykas arba įmanomas tik tada, kai tas rajonas nefunkcionuoja pagal savo paskirtį ir didelė dalis ofisų yra pustuščiai, nes žmonės pasilieka namie (kaip yra dabar). Užpildžius tuos ofisus kas dieną, parkinguose tilptų tik labai maža dalis ten dirbančių žmonių, o gatvės užsikištų kur kas labiau.
    Ir uzkis, nes dabar IT gigantu valdzia stengiasi sugrazinti darbuotojus is namu atgal i ofisus. Mes irgi jau gaunam uzuominas kad ar nereiketu mums didziaja dali savaites vazinetis i ofisa.

    Comment


      Pas mus jau buvo ne uzuominos, o arba griztat i ofisa arba ieskot kito darbo

      Comment


        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

        Labai geras komentaras.

        Kaip konkrečiai tą spręsti galima?
        Jiegu tramvajum, tai kokiom gatvėm jis eitų?
        Jeigu kitu VT, tai kas ir kaip?

        Mano nuomone reiktų darytų taip:
        - Nuspręsti, kokio VT standarto norime mieste. Tam reikia rimtų konsultantų, o ne tų klounų, kurie darė paskutinę Vilniaus VT studiją. Standarte turi būti numatytos gairės viskam, tiek pirmumo teisei, tiek stotelių dizainui, tiek, aišku, transporto tipui. Praktiškai visi ES miestai jau turi kažkokią kamieninio transporto bazę (traukiniai ir tramvajai) ir ją tiesiog ją plečia lėtai keldami standartus. Vilniuje to nėra, tad reikia būti kūrybingiems.
        - Nuspręsti kur bus centrinis transporto mazgas ir jam skirti atitinkamą plotą mieste. Geros VT sistemos centruojasi mazguose, Vilniaus makeshift centrinis transporto mazgas yra prie Žaliojo tilto - reikia numatyti vietos tikrajam, nes šis yra pasityčiojimas.
        - Siekti nacionalinio susitarimo su nacionaline valdžia, nes ji turėtų tokio projekto dalį finansuoti, taip pat ir padėti rasti/skirti ES lėšų.

        Greičiausiai toks Vilniaus standartas būtų tiesiog eilinė Light Rail sistema su vietiniu prieskoniu. Dėl centrinio transporto mazgo - kadangi Vilniaus geležinkelio ir autobusų stotys yra pietiniame miesto krašte, formuoti centrinio mazgo ten nereiktų, jis turi būti arčiau populiacijos centro, ne per toliausiai nuo dabartinio, greičiausiai ten perkeliant ir autobusų stotį (kaip buvo padaryta Bratislavoje). Laisvos vietos, aišku, ten daug nėra dėl VMS visišku kaušų ir asilų trumparegiškumo ir analfabetizmo, tad vėl reiktų būti kūrybingiems. Reiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).

        Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.


        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą


          Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.


          Geras komentaras, aš dar nepamirščiau paminėti, kad "mums reikia bent milijono gyventojų mieste", "tai niekada neatsipirks" ir, kad "travmajus tai juk tas pats trūlikas tik ant bėgių" valdžios argumentus..

          Manau, kad Vilniuj (o ir Lietuvai bendrai paėmus) pastaruoju metu labai trūksta gero lyderio su šiuolaikiška miesto vizija ne vienai kadencijai kaip čia atsikankint, bet kelioms ateities kartoms. Latviai ir Estai gali, kodėl mes negalim?

          Comment







            Pavyzdys iš Lund, Švedijos.
            5,5 km linija, su žemės išsipirkimais, įrangos įsigyjimu, kelio dangos keitimu ir reliefo performavimu, linijos elektrifikacija ir statybom, tramvajais, tramvajų garažais ir t.t. kainavo apie 80-90 milijonų eurų.

            5,5 km yra maždaug nuo geležinkelio stoties iki Swedbank Konstitucijos prospekte iki Akropolio (pėsčiomis).
            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.13, 17:58.

            Comment


              Šita nuotrauka gera.
              Prieš ir po tramvajaus.

              ​​

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Mano nuomone reiktų darytų taip:
                - Nuspręsti, kokio VT standarto norime mieste. Tam reikia rimtų konsultantų, o ne tų klounų, kurie darė paskutinę Vilniaus VT studiją. Standarte turi būti numatytos gairės viskam, tiek pirmumo teisei, tiek stotelių dizainui, tiek, aišku, transporto tipui. Praktiškai visi ES miestai jau turi kažkokią kamieninio transporto bazę (traukiniai ir tramvajai) ir ją tiesiog ją plečia lėtai keldami standartus. Vilniuje to nėra, tad reikia būti kūrybingiems.
                - Nuspręsti kur bus centrinis transporto mazgas ir jam skirti atitinkamą plotą mieste. Geros VT sistemos centruojasi mazguose, Vilniaus makeshift centrinis transporto mazgas yra prie Žaliojo tilto - reikia numatyti vietos tikrajam, nes šis yra pasityčiojimas.
                - Siekti nacionalinio susitarimo su nacionaline valdžia, nes ji turėtų tokio projekto dalį finansuoti, taip pat ir padėti rasti/skirti ES lėšų.

                Greičiausiai toks Vilniaus standartas būtų tiesiog eilinė Light Rail sistema su vietiniu prieskoniu. Dėl centrinio transporto mazgo - kadangi Vilniaus geležinkelio ir autobusų stotys yra pietiniame miesto krašte, formuoti centrinio mazgo ten nereiktų, jis turi būti arčiau populiacijos centro, ne per toliausiai nuo dabartinio, greičiausiai ten perkeliant ir autobusų stotį (kaip buvo padaryta Bratislavoje). Laisvos vietos, aišku, ten daug nėra dėl VMS visišku kaušų ir asilų trumparegiškumo ir analfabetizmo, tad vėl reiktų būti kūrybingiems. Reiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).

                Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.
                Dar kartą žiauriai geras komentaras!
                Tu dirbi ar esi dirbęs su kokio nors miesto VT ar miesto planavimu ar iš kur taip sklandžiai išdėstyti gali?

                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Reiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).
                Belgradas metro daro?

                Edit:
                Nu neblogai.
                https://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro

                Comment


                  Patinka man kaip šiame forume šalyje yra tik vienintelis miestas visoje šalyje - Vilnius. Ir jam vieninteliam kažko reikia ir tik jam tai tegalima.

                  Comment


                    Trūksta riedmenų. Nėra srautų. 4 metų kadencija neleidžia įgyvendinti.

                    Rinse, repeat.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                      Dar kartą žiauriai geras komentaras!
                      Tu dirbi ar esi dirbęs su kokio nors miesto VT ar miesto planavimu ar iš kur taip sklandžiai išdėstyti gali?



                      Belgradas metro daro?

                      Edit:
                      Nu neblogai.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro
                      Ačiū!
                      Ne, transporto ar miestų planavimo srityse nedirbu, tik nuo ankstyvos paauglystės domiuosi urbanistika ir turiu apie ją daug nuomonių. Smagu, kad atsiranda bendraminčių!

                      Comment


                        Atrodo gražiai, bet Vilniuje to niekada nebus. Ne VMS kompetencijai kažką tokio įgyvendinti, jiem nei merui nei savivaldybei tokių projektų nereikia, nes tuomet reikėtų pradėti dirbti ir daryti. Paprasčiau juk tik liežuviais malti ir skelbti fake apklausų rezultatus kad Vilnius geriausias miestas europoje. Jei reiktų kažką rimto įgyvendinti pasimatytų visa jų impotencija rimtų projektų įgyvendinimui. Jei dabar užtrunka 5 metus nuo projektų vizualicijų paskelbimo iki statybų pradžios, tai kas būtų su tokiu projektu. Šimtmečiui į priekį būtų projektas.

                        Comment


                          Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                          Atrodo gražiai, bet Vilniuje to niekada nebus. Ne VMS kompetencijai kažką tokio įgyvendinti, jiem nei merui nei savivaldybei tokių projektų nereikia, nes tuomet reikėtų pradėti dirbti ir daryti. Paprasčiau juk tik liežuviais malti ir skelbti fake apklausų rezultatus kad Vilnius geriausias miestas Europoje. Jei reiktų kažką rimto įgyvendinti pasimatytų visa jų impotencija rimtų projektų įgyvendinimui. Jei dabar užtrunka 5 metus nuo projektų vizualicijų paskelbimo iki statybų pradžios, tai kas būtų su tokiu projektu. Šimtmečiui į priekį būtų projektas.
                          Paryškinta dalis labai juokinga, nes Vilniaus atitikmuo Švedijoje (Göteborg) daro tą patį.

                          O Lund'e net 100k gyventojų nėra ir kažkaip užteko kompetencijos.
                          • 2015 gruodį priėmė sprendimą
                          • 2016 gegužę pasirašė esminius kontraktus.
                          • 2017 vasarį pradėjo.
                          • 2020 gruodį pabaigė.
                          Before & after (1 year apart)

                          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.09, 14:42.

                          Comment


                            Parašė T-K-K
                            Paryškinta dalis labai juokinga, nes Vilniaus atitikmuo Švedijoje (Göteborg) daro tą patį.

                            O Lund'e net 100k gyventojų nėra ir kažkaip užteko kompetencijos.
                            Lundas ne pirmasis pasistatęs tramvajų Švedijoje, o Lietuvoje kažkuris miestas būtų pirmasis. Kadangi nėra pavyzdžio Lietuvoje, tai nėra ir noro kažką daryti, į kažką lygiuotis. Jau forume buvo juokauta, kad reikia Matijošaičiui nutiesti tramvajų, tai gal ir Vilnius užsimanytų. Kol kas patirties perėmimas iš užsienio absoliučiai nevyksta, jokiais atžvilgiais, arba aš nieko negirdėjau.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment




                              Lunds spårväg, också marknadsförd som Lundaexpressen, är en 5,5 kilometer lång spårväg i Lund, vilken invigdes den 12 december 2020.[1] Lunds spårväg blev därmed det fjärde nutida spårvägsnätet i Sverige efter Stockholm med grannkommuner, Göteborg och Norrköping, och det första nyanlagda svenska spårvägssystemet sedan 1911.[2]
                              Wikipedia
                              The Lund tramway, also marketed as Lundaexpressen, is a 5.5-kilometre-long tramway in Lund, which was inaugurated on 12 December 2020.[1] The Lund tramway thus became the fourth modern tramway network in Sweden after Stockholm, Gothenburg and Norrköping, and the first newly constructed Swedish tramway system since 1911.[2].
                              DeepL
                              Lundo tramvajus, dar vadinamas "Lundaexpressen", yra 5,5 km ilgio tramvajus Lunde, atidarytas 2020 m. gruodžio 12 d.[1] Lundo tramvajus tapo ketvirtuoju moderniu tramvajų tinklu Švedijoje po Stokholmo, Geteborgo ir Norköpingo ir pirmuoju nuo 1911 m. naujai nutiestu Švedijos tramvajų tinklu[2].
                              DeepL

                              Comment


                                Na, Lietuvoj su VT plėtra sunkiai, netgi kažkoks regresas vyksta, tarkim per 3 metus smarkiai sumažėjo tarpmiestinių autobusų, ir dar ko gero tai ne pabaiga. Nežinau, reikia kokio iš susisiekimo ministerijos normalaus įsikišimo. Neseniai buvo spaudoj skundžiamąsi neva nėra kur panaudot surenkamo taršos/registracijos mokesčio ir jis keliauja į bendrą biudžetą, tai va jum prašau- būtų graži pradžia ir visuomenę visai gerai motyvuotų.

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  Kol kas patirties perėmimas iš užsienio absoliučiai nevyksta, jokiais atžvilgiais, arba aš nieko negirdėjau.
                                  Kaip tai nevyksta? Remiantis būtent usenio patirtimi nustatyta, kad Vilniuje nėra pakankamų srautų.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Na, Lietuvoj su VT plėtra sunkiai, netgi kažkoks regresas vyksta, tarkim per 3 metus smarkiai sumažėjo tarpmiestinių autobusų, ir dar ko gero tai ne pabaiga. Nežinau, reikia kokio iš susisiekimo ministerijos normalaus įsikišimo.
                                    Būtent susministerija savo sprendimais baigia nukilinti tarpmiestinį susisiekimą.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Patinka man kaip šiame forume šalyje yra tik vienintelis miestas visoje šalyje - Vilnius. Ir jam vieninteliam kažko reikia ir tik jam tai tegalima.
                                      aš tik džiaugčiausi jeigu koks Kaunas ar Klaipėda pirmieji parodytų gerą pavyzdį ir nutrintų nosį Vilniui parodydami darnų VT gal tai paskatintų ir sostinę keistis, pirmyn!

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Būtent susministerija savo sprendimais baigia nukilinti tarpmiestinį susisiekimą.
                                        Tikrai taip, neseniai pazaidziau, isivaizduodamas, kad esu po Lietuva keliaujantis backpackeris. Tai pirma negalejau patiketi, kad neimanoma is Traku i Kernave nuvaziuoti. Bet po to likau dar labiau sokiruotas - nera tiesioginiu autobusu is Druskininku i Birstona ir netgi bent rugseji - is Nidos i Palanga (!!!!)

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Jau forume buvo juokauta, kad reikia Matijošaičiui nutiesti tramvajų, tai gal ir Vilnius užsimanytų. Kol kas patirties perėmimas iš užsienio absoliučiai nevyksta, jokiais atžvilgiais, arba aš nieko negirdėjau.
                                          Jei Kaunas pradėtų, tai Vilnius užsakytų straipsnį, kad jie pirmi pradėjo, tik kad gyventojams dar neparodė
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.09, 21:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X