Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.Parašė eigh Rodyti pranešimąApskritai, manau mažai kas mano, kad automobiliai yra visiškas blogis. Automobilis yra patogi, nepriklausoma, ir - artimoje ateityje - tiesioginės taršos kietosiomis dalelėmis nesukurianti transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į kiną.
- 5 patinka
Comment
-
Tai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miestoParašė digital Rodyti pranešimąVėl eilinis bandymas supriešinti. Vienas duoda pavyzdį, kur nuvažiuoja į 5 vietas per dieną, ir sako, kad VT tas neįmanoma/labai ilgai - tai juk ir taip aišku. Kitas veža uošvienę iš Grigiškių į Santariškes, ir irgi bando sakyti, kad tik automobiliu. Taigi niekas dėl to ir nesiginčija - yra situacijų, kai automobilis nepakeičiamas.
Šioje temoje labiau kalba eina apie tokius, kurie kasdien vaikus vežioja į mokyklas ir būrelius, kai tie vaikai laisvai galėtų pasinaudoti VT.
Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.
- 1 patinka
Comment
-
Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miesto
Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.
Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.
- 4 patinka
Comment
-
Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?
Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.
- 5 patinka
Comment
-
Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.
- 7 patinka
Comment
-
Kaimiškoms vietovėms taip pat reikalingas VT. Tiek jas ir reikia liesti.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.
Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.
Comment
-
Nežinau, gal kažkaip nevisiškai teisingai išsireiškiau ar ne taip tiesiog priėmei, bet bent nuo savęs noriu pasakyti, kad nuolatinis važinėjimasis automobiliu po miestą pas mus yra visiškai normalus ir suprantamas dalykas ir joks ne radikalumas/automaroziškumas. Radikalumu, užsispyrėlišku automaroziškumu laikau nuomonės laikymąsi, kad toks status quo (t. y., automobilis daugeliu atveju – patogiausia, racionaliausia transporto priemonė) yra gerai, nepaisant visų įrodymų, kaip nuo to kenčia aplinkos (pirmiausia – miestų) kokybė, kaip neracionaliai ištaškomas biudžetas, ieškant vis brangesnių ir vis neefektyvesnių sprendimų trumpinti pagrinde vienos rūšies transporto kelionių laiką. Pažįstu daug žmonių, kurie iš automobilio išlenda kažkur eidami tik iki laiptinės, parduotuvės ar darbovietės durų, bet, ilgiau padiskutavus, dažnas sutinka, kad čia nėra gerai dėl daugelio priežasčių, bet pas mus tiesiog viskas sistemingai daroma, kad automobilis būtų patogiausia. Na, o kai automobilis būna patogus daugeliui situacijui daug metų daugeliui žmonių, tai ilgainiui turime įpročius, kur automobilis tampa tuo įrankiu, su kuriuo bandai padaryti absoliučiai viską (t. y., važiuoti visada ir visur automobiliu). Taip kad nenustembu pamatęs, kaip žmonės suka ratus po Akropolio parkingą, kad išliptų 50 metrų arčiau įėjimo, ar kad važiuoja 200 metrų iki parduotuvės ir pan.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
- 10 patinka
Comment
-
T.y. meluos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Užmiestyje gyvenantys sakys, kad už viską susimoka ir dar plius su akcizais biudžetą pildo
1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
1. iš kur žinot, kad sąlygos suprastės, jei pvz. 2/3 vairuotojų iš 2 juostų susikels į vieną juostą be kamščių? Tik pagalvokit - išnyks antraeilininkai, nebereiks manevruot tarp eilių, o darželinukams nereiks minti 10km dviračiu...
2. Žinau, kad problema yra, žinau, kad ją įmanoma išspręsti, bet kol man ji neaktuali, tol atsikniskit, o kai bus aktuali, tai sprendimams ieškoti reikės pernelyg daug laiko ir per 5 metus ji vėl nebebus aktuali, todėl irgi atsikniskit
2. tai Šimašius sprendė ne per 5 metus. Nuo 2011 metų stato darželį perkunkiemyje. Kolkas egzistuoja tik brėžiniuose. Bent jau konkurso nugalėtoją išrinko. Tas pats su pradine mokykla. O kokioje Švedijoje tai toks perkūnkiemis tieisog negautų leidimų statyti namus kol nebūtų pakankamai viešos infrasturktūros tinkamu atstumu.
Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.Parašė Kaid Rodyti pranešimąVisas gatves, kurias remontavo nemačiau nieko, kad padarytų kažką panašaus, jokių kliūčių nesustatė, gatvių nuo tranzito neuždarė (visą Vilniaus senamiestį kiauriai ir toliau galima pravažiuoti), net greičio ribojimų ir radarų nesustatė. Užliejo nauja lygų asfaltą ir vadina čia sąlygų bloginimą...
Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.Parašė eigh Rodyti pranešimąautomobiliai iš miestų niekur nedings, reikia gerinti sąlygas ir jiems,
tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?Parašė gerietis Rodyti pranešimąNei vienas vaikas, nėščia bobutė nei proto neįgalusis dėl to nenukentėjo.
Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.
- 1 patinka
Comment
-
"Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...
Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
"A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.
Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.
- 3 patinka
Comment
-
Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.Parašė Sula Rodyti pranešimą
"Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...
Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
"A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.
Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.
Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...
Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
EURO5 yra jau 14 metų senumo automobilis.
Comment
-
Automobiliai nedings, nes teks Vilniui svečius su automobiliais priimti arba tvorą tvertisParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
Tikimasi, kad tai leis sustabdyti nuo pandemijos tebesitęsiančia tarpmiestinių reisų ir maršrutų mažėjimo problemą. LTSA duomenimis, nuo 2022 sausio 1 d. iki šios dienos reisų skaičius susitraukė 33 proc., maršrutų sumažėjo 28 procentais. Šiemet iš keleivių vežimo rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos joje veikti 28 įmones.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ekimo-95078219
Comment
-
Tai ne visai tas pats.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.
Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
Vėliau neleisti registruoti visai VDV.
Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Comment
-
O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti? Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ne visai tas pats.
Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
Vėliau neleisti registruoti visai VDV.
Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
Comment
-
Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgalParašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Comment
-
Ne.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti?
Ne.Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?
Tiksliau - nepakankamos sąlygos. Automobilį (motociklą) galės turėti tik tie, kuriems jie būtini tarnybai arba tam tikros soc. remtinos grupės (judėjimo neįgalieji etc.)
Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
Beje, aš klausiau VSA, atsakė, kad šiemet turėtų būti II-as etapas. Kaži, ar tai tik šiaip atsifutbolinimas.
Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal
Paskutinis taisė Sula; 2023.11.16, 11:40.
Comment
-
Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)Parašė Sula Rodyti pranešimąNuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
Comment
-
O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)
- 1 patinka
Comment
-
Į tiriamų objektų sąrašą buvo įtrauktas ir T.Narbuto projektas, tik išvadų nepaskelbė, nes gal nebeliko priežasties po "vienasmenio sprendimo". Just saying...Parašė Kecal Rodyti pranešimą
O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.
Comment
Comment