Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.
    Tai ne visai tas pats.
    Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
    O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
    Vėliau neleisti registruoti visai VDV.

    Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.


    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tai ne visai tas pats.
      Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
      O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
      Vėliau neleisti registruoti visai VDV.



      Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
      Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.

      O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti? Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?

      Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
        Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
        Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti?
          Ne.

          Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?
          Ne.

          Tiksliau - nepakankamos sąlygos. Automobilį (motociklą) galės turėti tik tie, kuriems jie būtini tarnybai arba tam tikros soc. remtinos grupės (judėjimo neįgalieji etc.)

          Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
          Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
          O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
          Beje, aš klausiau VSA, atsakė, kad šiemet turėtų būti II-as etapas. Kaži, ar tai tik šiaip atsifutbolinimas.

          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal
          Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
          Paskutinis taisė Sula; 2023.11.16, 10:40.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
            Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)
              O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.

              Comment


                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.
                Į tiriamų objektų sąrašą buvo įtrauktas ir T.Narbuto projektas, tik išvadų nepaskelbė, nes gal nebeliko priežasties po "vienasmenio sprendimo". Just saying...

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
                  Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.

                  -

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
                    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
                    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
                      Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
                      Kuro akcizas apmokestina visus, tik jį ne VMS surenka. Vilniaus "peckeliai" (kaip mano kaime sako, dažniausiai atitrūkę nuo relybės pusdiedžiai) trubūt daugiausiai sąžiningai to kuro ir sudegina - sumoka mokesčio. Tai manau būtų gera proga susigrąžinti deltą, prie miesto pastačius blokpostus, ir iš runkelių atsiimt pinigus kurius sutaupė žalią dyzelį pildami.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
                        O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
                        Nerimtai diskutuojate.
                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.
                        Iš dalies tiesa, vairuotojai dažnai kenčia nuo anglies monoksido intoksikacijos iš prieš juos važiuojančio automobilio išmetimų.
                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
                        Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
                        Kam didesnė žala padaroma, prie šviesaforo 10 pėsčiųjų uostančių tavo taršą ar rapsų lauko gėlytėm?

                        Comment


                          Miestas yra darbo vietos ekonomiką generuojančiuose centruose. Kaimuose irgi generuojama ekonomika, bet gyventojų kiekis ir tankis yra kitas. Tai va, tiems miesto žmonėms, reikia atvykti iki darbo vietos - IT paslaugų įmonės, ligoninės, teisinės įmonės, gamybos įmonės, logistikos įmonės, mokyklos ir pan.

                          Miestas negeba užtikrinti VT, yra balansuojama ant ribos - streiko - kracho. Jei rytoj 10 proc. asmeninių automobilių vairuotojų ir keleivių persėstų į VT - žlugtų VVT. Leistų įlipti autobusas pirmoje stotelėje, antroje, o toliau nestotų iki kokios penktos nes neatsidarytų durys.

                          Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti. Sostinės administracija nėra kvailiai, neribos privačių automobilių - nes neliks kaip pasiekti darbo vietų. Esamas VT vos geba vežti studentus, pensininkus, soc. remtinus ir dalį dirbančiųjų (kas uždirba iki vidurkio arba kam labai patogu - 4 stotelės ir dažnai važiuoja). Todėl uždraudus mašinas, ribojant jas pagal taršą ar kubatūrą ar dar kaip trauksis darbo vietos, pvz. logistika gali būti Vilniuje, gali - Kaune, nebesusirinks mokesčių - GPM, NT ir pan.

                          Reik kast metro (tolimas projektas), reik daugiau autobusų (artimas) ir tada 2030 m. bus galima uždraust EURO 5 variklius, antrą automobilį bute ir pan. Nes kolkas - arti kracho. Ilgų 4G autobusų neišsinuomosi laikinai rinkoje. Nėra tokios pasiūlos.

                          Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį
                          sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų, rašo „15min“.

                          Portalas nurodo, kad sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Tuo metu bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.

                          „Svarbi informacija keliaujantiems viešuoju transportu – vienas viešojo transporto vežėjų – UAB „Transrevis“ susiduria su vairuotojų trūkumu. Šįryt, popietiniu ir vakariniu laiku, nebus vykdomi suplanuoti reisai 4G, 7, 14, 26, 43, 55 autobusų maršrutuose“, – pirmadienį skelbė „Susisiekimo paslaugos“.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Spūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
                            1. Sekcijos visoms kryptims.
                            2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
                            Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti.
                              Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
                                Tiesa, bet šviesoforų reguliavimą tikrai galima tobulinti – ne viena vieta mieste yra, kur dėl keistai parinktos fazės trukmės tuščioj vietoj formuojasi kamščiai, arba pridaryta fazių, kuriomis niekas nesinaudoja. Kiek, pavyzdžiui, žmonių ne piko metu suka į kairę į Konstitucijos pr. 18 požeminį garažą? Ir apskritai, ciklai turi būti konfiguruojami kur kas lanksčiau, nei tiesiog bukai 4 skirtingi ciklus pagal paros metą.

                                Taip, problema maža, bet kai dešimtmečius jos sprendimui neskiriama dėmesio, tai tokios problemos kaupiasi ir gadina gyvenimą
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.
                                    Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!

                                    Comment


                                      Jei jau taip rimčiau tai yra labai simple ryšys tarp kamščių ir pėsčiųjų fazių. Kai po mygtuko paspaudimo sistema nesuveikė ir teko su šeima kažkaip eiti per raudoną, pasižadėjau sau kitą kartą važiuoti automobiliu. Simple?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
                                        Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
                                        Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

                                        Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
                                        Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?

                                        Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose
                                          Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
                                          Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.

                                          Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.

                                          Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X