Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Visiskai be reikalo gailejotes "vargsu" dviratininku. As irgi buvau tokioje situacijoje vazinejau visa rudens ir ziemos sezona Olandijoje kiekviena diena vien tik su dviraciu. Puikiai uzsigrudinau, palaikiau gera tonusa, kraujotaka, per ta laika nei karto nesirgau. Vaziavau sypsodamasis, kaip ir dauguma kitu minanciuju. Ir dar pastebejimas, kad skirtingai nei lietuvoje tokiu oru, beveik niekas nedevi kepuriu ar pirstiniu. Musiskes bobutes turbut infarkta gautu pamaciusios.
- 2 patinka
-
Tai neinvestavimas i infrastruktura - viena is priezasciu kodel keliasi. Norint normaliai gyventi, reikia automobilio kai toks tragiskas VT, o jau i automobili isedus nera esminio skirtumo ar kelione 25min ar 40min trunka plius persikeliantys i priemiesti visada kaip didziuli privaluma nurodo, kad nebereikia nervuotis, kur ji pastatyti.
- 6 patinka
Comment
-
Tai iš senos infrastruktūros žmonės vaikus vežioja po miestą kilometrais dėl ugdymo kokybės trūkumu vietinėse mokymo įstaigose. Tai, kad sodose ar laukuose nėra infrastruktūros - kalti patys naujakuriai, o ne kas kitas. Lygiai tas pats su iniciatyvos stoka ir senose rajonuose. "Bet po mažu tvarkoma"..., ką tai reiškia pamažu? Tai, kad 30+ metų 80 procentų senų daugiabučių kiemų merdėja? Ar tai reiškia, kad pamažu tvarkoma paprastojo remonto būdu, neatnaujinant ir nepritaikant infrastruktūros pagal naujas vystymosi tendencijas? Todėl ir yra nepatrauklu pirkti pigiau kokiuose Koraluose, Viršuluose, Naujininkuose ir gyvent šabakštyne, apsuptame nesutvarkytų kiemų, laisvalaikio ir sporto aikštelių trūkumu ir t.t. Mieliau gyventi Kalnėnų kotedžiuke ir būti ramiam dėl aukščiau išvardintų trūkumų.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Kas geriau, sena (bet pamažu tvarkoma) infrastruktūra, ar jokios infrastruktūros? Man, tiesą sakant, baisu pasižiūrėjus, kaip žmonės su pora automobilių šeimai gyvena kažkur laukuose ar buvusiuose soduose, be šaligatvių, be gatvės apšvietimo, be viešojo transporto ar švietimo įstaigų netoliese.
Šiaip visi žinom tą susisiekimo su periferija problemą, bet ar kas nors turi sprendimą, kad dideli miestai nesiplėstų į šonus, o tankėtų viduje? Nesu šiame forume girdėjęs, išskyrus kelias minčių sąntraukas, kaip didinti senų rajonų patrauklumą ir t.t. Senuose rajonuose ir taip gyvena žmonės, labai nepritankinsi, nors grūda naujus daugiabučius kur papuola, negalvodami apie pasekmes. Supirkinėja vystytojai senas lūšnas, griauna, stato daugiabutį, o aplink nulis infrastruktūros. Sprendimas sugrąžinti žmones į miestus? Nesu tikras.
Kas drąsus ir pateiks bent 10 punktų action plan'ą, kaip sugrąžinti žmones į miestus, išvengti susisiekimo problemų, nepamirštant, kad ne tik privatininkai keliasi į periferijas, bet ir verslas - Teltonikos, visokios logistikos, farmacijos, baldinių plokščių gamintojai. Pažiūrėkit į ką virsta Ukmergės plentas, įmonės kuriasi už Vilono, o susisiekimas nulinis, išskyrus retą, pačio verslo organizuojamą atvežimą. Kita vertus - kas nori gamyklų statymo mieste ir ar yra tam vietos? Paprastas ir akivaizdus faktas, kad Vilnius toliau sparčiai plėsis, tik ilgainiui be tinkamų inftrastruktūrinių ir VT sprendimų. Gal kas visam šitam vystymuisi turi tinkamą receptą?
- 3 patinka
Comment
-
Visada kalti gyventojai, o savivaldybė niekuo dėta
Dar viena dedamoji būtų pastatų mastelis. Bent man aukšti daugiabučiai yra nelabai jauku ir žemaaukštė statyba (3, max 4 aukštai) yra n+k kartų malonesnė aplinka.
Įdomu kas būtų pavyzdžiui Kuro aparatūrą sukonvertavus į mažaaukštę statybą.
- 1 patinka
Comment
-
Savivaldybė daug kur kalta, bet šiuo atveju nekalta, kad žmogus sugalvojo išsikraustyti į sodus ir dar Vilniaus rajono savivaldybės valdomoje teritorijoje. Jeigu naujakurys nežinojo, kad 10 metų ten nieko nebus, tai kas kaltas?
Dėl pastatų mastelio sutinku 100%, šalia turime pavyzdį, kur savivaldybė priskyrė teritoriją baltai, naujamiesčio apsaugos, zonai, nors čia ne Naujamiestis ir vietoj nugriauto medinuko, išdavė statybos leidimą 40-iai būtų daugiabučiui ir 20-iai parkingo vietų. Spėkit kas bus, kai toks išdygs pakankamai tankioje gyvenamojoje zonoje, ar seniems gyventojams ten taps patraukliau gyvent?
- 1 patinka
Comment
-
Nereikia isradineti dviracio, tieisog kopijuoti kitus Rytu Europos miestus, isvengusius ar issprendusius sia problema. Labai paprasta - radikalus viesojo transporto pagerinimas, kad gyvenant centre ar miegamajame rajone mašinos reiktu tik i priemiesciu keliones ar vasara, prie ezeriuko. Antra, nukopjiuoti Cekijos ar Slovakijos modeli ir masiskai renovuoti daugiabucius (geriausia, kad uz visus darbus sumoka savivaldybe, patiems gyventojams niekuo rupintis ar moketi nereikia, savivaldybe susigrazina pinigus "uzfreezindama" sildymo kaina ir pasiimdama skirtuma, taip kazkada siule Zuokas, tai paplitusi praktika kituose Rytu Europos miestuose). Trecia, atsisakyti statymo tokiu getu principu kaip Statybininku gatveje, kur visas kvartalas aptveriamas tvora. Vietoje to, labiau skatinti pirmame aukste kurtis restoranams ir pramogoms. Dabar gyvenant Ksaroliniskese ar net Krasnuchoje, norint kazkur iseit pavalgyt vis tiek reikia vaziuoti i centra, tai psichologiskai panasu kaip is vaziuoti is kokiu Kalnenu, bet ten grizti i save maza karalyste, o ne kovoji su kaimynais del parkavimo vietos. Ketvirta, baigti tas visas nepasiteisunusias neoliberalizmo nesamones ir "efektyvinimus", o atvirksciai - kurti paslaugas kaip mokyklos, poliklinikos, pastas kuo arciau namu. Penkta, pakopijuoti pasiteisinusi Vakaru Europos miestu (Viena, Paryzius, Olandijos miestai) modeli - spekuliantus, perkancius "investicijai' antra ar tolimesni busta apmokestinti, taip gerinant salygas pirmo busto pirkimui. Is sukauptu pinigu, statyti ar ispirkti kokybiska municipalini busta, kuri savivaldybe nuomuotu (savotiskai "investuotu") uz prieinama kaina, taciau pakilus pajamoms, toliau butu galima likti tokiomis paciomis salygomis, taip ne tik kuriant idomesnius, ivairiu socialiniu sluoksniu rajonus, bet ir padarant varianta "imu paskola, perku klotedza, juodais moku irengejams" labai nepatraukliu daugeliui zmoniu.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tai iš senos infrastruktūros žmonės vaikus vežioja po miestą kilometrais dėl ugdymo kokybės trūkumu vietinėse mokymo įstaigose. Tai, kad sodose ar laukuose nėra infrastruktūros - kalti patys naujakuriai, o ne kas kitas. Lygiai tas pats su iniciatyvos stoka ir senose rajonuose. "Bet po mažu tvarkoma"..., ką tai reiškia pamažu? Tai, kad 30+ metų 80 procentų senų daugiabučių kiemų merdėja? Ar tai reiškia, kad pamažu tvarkoma paprastojo remonto būdu, neatnaujinant ir nepritaikant infrastruktūros pagal naujas vystymosi tendencijas? Todėl ir yra nepatrauklu pirkti pigiau kokiuose Koraluose, Viršuluose, Naujininkuose ir gyvent šabakštyne, apsuptame nesutvarkytų kiemų, laisvalaikio ir sporto aikštelių trūkumu ir t.t. Mieliau gyventi Kalnėnų kotedžiuke ir būti ramiam dėl aukščiau išvardintų trūkumų.
Šiaip visi žinom tą susisiekimo su periferija problemą, bet ar kas nors turi sprendimą, kad dideli miestai nesiplėstų į šonus, o tankėtų viduje? Nesu šiame forume girdėjęs, išskyrus kelias minčių sąntraukas, kaip didinti senų rajonų patrauklumą ir t.t. Senuose rajonuose ir taip gyvena žmonės, labai nepritankinsi, nors grūda naujus daugiabučius kur papuola, negalvodami apie pasekmes. Supirkinėja vystytojai senas lūšnas, griauna, stato daugiabutį, o aplink nulis infrastruktūros. Sprendimas sugrąžinti žmones į miestus? Nesu tikras.
Kas drąsus ir pateiks bent 10 punktų action plan'ą, kaip sugrąžinti žmones į miestus, išvengti susisiekimo problemų, nepamirštant, kad ne tik privatininkai keliasi į periferijas, bet ir verslas - Teltonikos, visokios logistikos, farmacijos, baldinių plokščių gamintojai. Pažiūrėkit į ką virsta Ukmergės plentas, įmonės kuriasi už Vilono, o susisiekimas nulinis, išskyrus retą, pačio verslo organizuojamą atvežimą. Kita vertus - kas nori gamyklų statymo mieste ir ar yra tam vietos? Paprastas ir akivaizdus faktas, kad Vilnius toliau sparčiai plėsis, tik ilgainiui be tinkamų inftrastruktūrinių ir VT sprendimų. Gal kas visam šitam vystymuisi turi tinkamą receptą?
Vilniaus problemos nera unikalios, nenoras ju spresti yra vienintelis unikalus dalykas cia.
- 13 patinka
Comment
-
Aš manau, kad nelabai gali apribūti, gali tik švelninti pasekmes. Yra preventyvios planavimo priemonės: green beltai, gyvenviečių detalieji planai, kurie numato plėtrą ne vardan plėtros, tačiau išlaikant gyvenvietės vientisumą. Neužmerkti akių prieš namų statymus ale žemės ūkio paskirties. Bet čia traukinys jau nuvažiavęs. Solidžiai didesnis infrastruktūros mokestis statant kažkur priemiesčiuose.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Šiaip visi žinom tą susisiekimo su periferija problemą, bet ar kas nors turi sprendimą, kad dideli miestai nesiplėstų į šonus, o tankėtų viduje? Nesu šiame forume girdėjęs, išskyrus kelias minčių sąntraukas, kaip didinti senų rajonų patrauklumą ir t.t. Senuose rajonuose ir taip gyvena žmonės, labai nepritankinsi, nors grūda naujus daugiabučius kur papuola, negalvodami apie pasekmes. Supirkinėja vystytojai senas lūšnas, griauna, stato daugiabutį, o aplink nulis infrastruktūros. Sprendimas sugrąžinti žmones į miestus? Nesu tikras.
Kas drąsus ir pateiks bent 10 punktų action plan'ą, kaip sugrąžinti žmones į miestus, išvengti susisiekimo problemų, nepamirštant, kad ne tik privatininkai keliasi į periferijas, bet ir verslas - Teltonikos, visokios logistikos, farmacijos, baldinių plokščių gamintojai. Pažiūrėkit į ką virsta Ukmergės plentas, įmonės kuriasi už Vilono, o susisiekimas nulinis, išskyrus retą, pačio verslo organizuojamą atvežimą. Kita vertus - kas nori gamyklų statymo mieste ir ar yra tam vietos? Paprastas ir akivaizdus faktas, kad Vilnius toliau sparčiai plėsis, tik ilgainiui be tinkamų inftrastruktūrinių ir VT sprendimų. Gal kas visam šitam vystymuisi turi tinkamą receptą?
Urbanistinės priemonės: statybų koncentravimas ties pagrindinėmis sankryžomis, kurie galėtų būti transporto hubai. Be abejo, greitas didelės talpos VT visame mieste. Stiprinti renovaciją (nors senuose namuose negali nieko griauti). Stiprinti komerciją, paslaugas pirmuose aukštuose, senus daugiabučių rajonų centrus, viešąsias erdves.
Būsto priemonės: skatinti kooperatinį būstą, geriau sureguliuoti nuomos rinką, apmokestinti papildomą NT, taip mažinant paskatas investuoti į NT. Privaloma įperkamo būsto kvota bet kurioje naujoje statyboje.
Comment
-
Būtų noro - savivaldybės galėtų neleist kaitaliot žemės paskirties, neduot statybos leidimų kol nėra infrastruktūros irba be infrastruktūros mokesčio ir t.t. Dėl sodų bendrijų konversijos irgi buvo teisinių įrankių.Parašė Robyla Rodyti pranešimąSavivaldybė daug kur kalta, bet šiuo atveju nekalta, kad žmogus sugalvojo išsikraustyti į sodus ir dar Vilniaus rajono savivaldybės valdomoje teritorijoje. Jeigu naujakurys nežinojo, kad 10 metų ten nieko nebus, tai kas kaltas?
Dėl pastatų mastelio sutinku 100%, šalia turime pavyzdį, kur savivaldybė priskyrė teritoriją baltai, naujamiesčio apsaugos, zonai, nors čia ne Naujamiestis ir vietoj nugriauto medinuko, išdavė statybos leidimą 40-iai būtų daugiabučiui ir 20-iai parkingo vietų. Spėkit kas bus, kai toks išdygs pakankamai tankioje gyvenamojoje zonoje, ar seniems gyventojams ten taps patraukliau gyvent?
- 1 patinka
Comment
-
jums nėra skirtumo, ar keltis 5 ryto ar 7?Parašė TIME Rodyti pranešimąTai neinvestavimas i infrastruktura - viena is priezasciu kodel keliasi. Norint normaliai gyventi, reikia automobilio kai toks tragiskas VT, o jau i automobili isedus nera esminio skirtumo ar kelione 25min ar 40min trunka plius persikeliantys i priemiesti visada kaip didziuli privaluma nurodo, kad nebereikia nervuotis, kur ji pastatyti.
Comment
-
ar 7.00 ar 7.15 siuo atvejuParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
jums nėra skirtumo, ar keltis 5 ryto ar 7?
Comment
-
Šitas pasiūlymas prieštarauja LR teisės aktams.Parašė TIME Rodyti pranešimąAntra, nukopjiuoti Cekijos ar Slovakijos modeli ir masiskai renovuoti daugiabucius (geriausia, kad uz visus darbus sumoka savivaldybe, patiems gyventojams niekuo rupintis ar moketi nereikia, savivaldybe susigrazina pinigus "uzfreezindama" sildymo kaina ir pasiimdama skirtuma, taip kazkada siule Zuokas, tai paplitusi praktika kituose Rytu Europos miestuose).
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Nes daugiabučiai LT bendru atveju nepriklauso savivaldybei, o bandymas investuoti į svetimą turtą grėstu tokios kirminų skardinės atidarymu, kad neišsrėbtų kelias kadencijas.
Be to - LR konstitucija:
Kitose šalyse daugiabučiai galbūt turi kitokias nuosavybės formas, todėl ten paties minėtas modelis gal ir gali veikti.23 straipsnis
Nuosavybė neliečiama.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
naujakurys viską žinojo ir jokių kaltų neieško. Čia tik forumo ufonautai nori sutankinti mietą ir priversti visus sulįsti dėžutes.Parašė Robyla Rodyti pranešimą... Jeigu naujakurys nežinojo, kad 10 metų ten nieko nebus, tai kas kaltas?
..
-
Comment
-
Teisybės dėlei dalis būna verkiančių, kad savivaldybė turi viską duoti.Bet tai labai labai maža dalis. Arklio dalis žino kur kraustosi ir tvarkosi per 50/50 programą ar grynai savom lėšom. Arba per visokius projektukus per bendruomenes.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
naujakurys viską žinojo ir jokių kaltų neieško. Čia tik forumo ufonautai nori sutankinti mietą ir priversti visus sulįsti dėžutes.
Comment
-
Pas mum sode ir elektra, ir vandentiekis, ir asfaltas ir bordiūrai iš savų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei dalis būna verkiančių, kad savivaldybė turi viską duoti.Bet tai labai labai maža dalis. Arklio dalis žino kur kraustosi ir tvarkosi per 50/50 programą ar grynai savom lėšom. Arba per visokius projektukus per bendruomenes.
Kas prie centrinės gatvės gyvena, sukabino šviestuvus ir apšviečia gatvę iš savo kišenės.-
Comment
-
Tai va būtent kad žmonės sau prisiima milžiniškus kaštus gyvendami kažkur užmiestyje, bet susimesti keliams neužtenka, tada prašo savivaldybės. Aš tai kitaip siūlyčiau - susiorganizuokite savo ir kitų sodų savivaldybe ir finansuokite, ką širdis geidžia - tik tada turėtų būti gerokai didesnis GPM, kad į kiekvieną sodybą būtų atvestas vandentiekis, elektra, kiekvienoje sodų bendrijoje po darželį ir t.t. O kasdienio kursavimo į miestą kainą atspindėtų automoblių mokestis. Tada būtų sąžininga ir aplinkos, ir priemiesčius subsidujuojančių miestiečių atžvilgiu.
- 2 patinka
Comment
-
taigi sodininkai pas save tik viską naudoja, daugiau gi jie ne prie ko, gi tik name būna, šašlykus tik kepa, va ir dabar nuvažiuoji vien kepsninės rūksta ir sodininkai su "tapkėm" ir konfliktinėmis "maikėm" po sodą vaikšto mėsą vartalioja.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai va būtent kad žmonės sau prisiima milžiniškus kaštus gyvendami kažkur užmiestyje, bet susimesti keliams neužtenka, tada prašo savivaldybės. Aš tai kitaip siūlyčiau - susiorganizuokite savo ir kitų sodų savivaldybe ir finansuokite, ką širdis geidžia - tik tada turėtų būti gerokai didesnis GPM, kad į kiekvieną sodybą būtų atvestas vandentiekis, elektra, kiekvienoje sodų bendrijoje po darželį ir t.t. O kasdienio kursavimo į miestą kainą atspindėtų automoblių mokestis. Tada būtų sąžininga ir aplinkos, ir priemiesčius subsidujuojančių miestiečių atžvilgiu.Paskutinis taisė Stadionas; 2023.11.30, 15:08.
Comment
-
prie ko cia. Gi surinkus reikiama kieki parasu renovuotu. Dabar dauguma nesirenuovuoja, nes nenori moketi, imti paskolu, dealinti su rangovais etcParašė Tomas Rodyti pranešimąNes daugiabučiai LT bendru atveju nepriklauso savivaldybei, o bandymas investuoti į svetimą turtą grėstu tokios kirminų skardinės atidarymu, kad neišsrėbtų kelias kadencijas.
Be to - LR konstitucija:
Kitose šalyse daugiabučiai galbūt turi kitokias nuosavybės formas, todėl ten paties minėtas modelis gal ir gali veikti.Paskutinis taisė TIME; 2023.11.30, 15:57.
Comment
-
Ką darysim su tikrais sodininkais kurie iš inkilų atvažiuoja vasarą savaitgaliais?Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai va būtent kad žmonės sau prisiima milžiniškus kaštus gyvendami kažkur užmiestyje, bet susimesti keliams neužtenka, tada prašo savivaldybės. Aš tai kitaip siūlyčiau - susiorganizuokite savo ir kitų sodų savivaldybe ir finansuokite, ką širdis geidžia - tik tada turėtų būti gerokai didesnis GPM, kad į kiekvieną sodybą būtų atvestas vandentiekis, elektra, kiekvienoje sodų bendrijoje po darželį ir t.t. O kasdienio kursavimo į miestą kainą atspindėtų automoblių mokestis. Tada būtų sąžininga ir aplinkos, ir priemiesčius subsidujuojančių miestiečių atžvilgiu.
O šiaip aš jau senai siūlau, kad premiesčiai turėtų sudaryti atskiras savivaldybes. Tik kažkodėl miestas kaip tik norėjo prisirinkt GPM ir plėtėsi iki negalėjimo. Imt GPM norisi, o investuot nelabai...
- 2 patinka
Comment
Comment