Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:
    Kompaktiška, gali balkone automobilį laikyti

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.
      del sliuzu, uztvanku ir uosto dabar labai realus planai kyla.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).
        Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

        VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

        Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.






        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

          VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

          Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
          Dėl Vakarinio ir Pietinio aplinkelių, taip, jie reikalingi krovininiam transportui ir jie iš esmės apveda tarpmiestinius srautus aplink miestą dėl ko jie mieste transporto srautus sumažina. Bet Šiaurinės gatvės (ypatingai antro ir trečio etapų, pirmu jis gal dar kažkiek naudosis) statymui krovininio transporto srautai nėra labai stiprus argumentas, nes nėra ten jų, nėra Žirmūnuose didelių pramonės įmonių iš kurių būtų dideli sunkvežimių srautai.

          Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.

          Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
            Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

            Arunasx
            Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
            Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

            MedinisStrazdas
            Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
            Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Maža ko automobilių vairuotojams reikia.
              Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
              Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
                Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
                O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
                  O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
                  O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
                  https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 11:43.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
                    O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
                    Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
                    Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.

                    Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.


                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
                      O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
                      https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
                      Labai teisingai, mano nuomone reikėjo pradėti nuo Ozo gatvės prijungimo prie Vakarinio aplinkkelio ir po to tik spręsti kaip turi atrodyti Šiaurinė gatvė

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
                        Netiesa.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Netiesa.
                          Jei taip, tai tuo mums visiems geriau.
                          Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
                            Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
                            Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
                              Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
                                O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                  O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                                  Tai greičiausiai, kad taip. Akivaizdu, kad kažkam leistų nukirsti kampą, bet tiesiog kažkieno didesnis patogumas nėra ypač stiprus argumentas.

                                  Bet didžiausi greitkelių entuziastai išvis piešė apokaliptinius scenarijus jei ten greitkelio nebus ir išvis KAIPJUMSSAVAIMENEAIŠKU, kad jis ten būtinas.

                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

                                    Arunasx

                                    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

                                    MedinisStrazdas

                                    Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
                                    Būtent, esamų srautų perkėlimas į VT ir tas, sakykime, tam tikras komforto sumažėjimas žmonėms keliaujant į darbą, leidžia miestams , jų gyventojams taupyti didžiulias lėšas žymiai svarbesnėms reikmėms (nevardinsiu kam, nes tikiuosiu čia ne vaikai skaito) , nei palaikant amžiną daugiau mašinų-daugiau kelių-daugiau mašinų karuselę. Ir šis taupymas ir racionalumas, nebandant įtikti 40% vilniečių , nekalbant apie ekologiją, žemės sklypų mieste panaudojimą - nesąmonė ir kliedesiai?
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
                                      Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
                                      Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?

                                      O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
                                      Tai pagal jus turi būti arba 4 juostų sovietinis greitkelis, arba visai nieko?

                                      Sula
                                      O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
                                      Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
                                      Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
                                      Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

                                      abruo
                                      Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
                                      Nuo kada prieštaravimas vizualizacijose pavaizduotam sovietiniam greitkeliui (su pridėtom pakazūchinėm A juostom ir medeliais) yra automatiškai prieštaravimas Vakariniam aplinkkeliui? Ir kaip visiems užtenka kantrybės rašinėti kliedesius, kad būtina statyt būtent tokią Šiaurinę gatvę, o visi kitaip manantys yra durniai ir su folijos kepurėmis?

                                      VNS
                                      O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                                      Tai kiekviename laisvame plotelyje galima pritiest greitkelių ir platinti gatves, kad Caddy, Sprinter, Partner, Doblo ir Transporter 2-5 minutėm greičiau atvažiuotų į tikslą. Tik ar verta?
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą


                                        Sula

                                        Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

                                        Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
                                        Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?
                                          Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:
                                          Šiltasis metų laikas (vasara) – nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. 130 km/h
                                          Šaltasis metų laikas (žiema) – nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. 110 km/h
                                          https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
                                          Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X