Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išnaikinti automobilius mieste yra beveik neįmanoma, nes net esant geros kokybės VT, niekas neleis autobusų kas 5 minutes į tolimuosius rajonus (deja, dar neužaugome iki to ir vargu ar užaugsime). Jeigu net ir visiškai naujas autobusas su visais "pribambasais" važiuos, pvz., į Mickūnus ar Antavilius dukart per valandą, automobilių niekas neatsisakys.

    Comment


      Jeigu egzistuoja tokia koncepcija, tai turi būti ir numatyta metodika jai įgyvendinti.
      Automobilis visada bus geriau, nes tai yra individuali transporto priemonė. Net jei kelionė su VT bus du kart greitesnė, vistiek bus pasirinktas automobilis.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        Jeigu egzistuoja tokia koncepcija, tai turi būti ir numatyta metodika jai įgyvendinti.
        Automobilis visada bus geriau, nes tai yra individuali transporto priemonė. Net jei kelionė su VT bus du kart greitesnė, vistiek bus pasirinktas automobilis.
        Netiesa. Nebent kalbi tik apie save. Tačiau primesti savo nuomonę ir galbėti visuotinai nereikėtų. Ypač šiuo klausimu. Ir tai ne vien VT entuziastams būdinga. Taupyti laiką būdinga dirbantiems, studentams - taupantiems laiką.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Lenkijos nėra ko lyginti su Lietuva. Ji ekonomiškai auga, o Lietuva vegetuoja.
          Gal galima akivaizdų bullshitą palikti už forumo ribų?

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Netiesa. Nebent kalbi tik apie save. Tačiau primesti savo nuomonę ir galbėti visuotinai nereikėtų. Ypač šiuo klausimu. Ir tai ne vien VT entuziastams būdinga. Taupyti laiką būdinga dirbantiems, studentams - taupantiems laiką.
            Na čia kiekvieno individuali nuomonė, bet manau kad tam patvirtinti reiktų suorganizuoti kokią nors apklausą "kas būtų jeigų būtų" arba "persėstumėte jūs į VT jei". O dabar su visuomenės vertybėm, verslininkų ir valdininkų požiūrį į klientus, pritarčiau andyour. Kad ir kuro kainos pakiltų, tarkim, iki 2 eurų/litrą, joks anei provincialas anei save gerbiantis miesčionis neatsisakys savo auto (bent jau aš taip manau)

            Comment


              Jau eina offtopic, bet norint atsisakyti automobilių, VT privalo būti ten, kur jo iki šiol nebuvo dėl blogų gatvių, dėl mažo gyventojų skaičiaus ir t.t. Tam užtikrinti reikėtų velniškai didelių investicijų, todėl manau, kad tokių rezultatų mes niekada nepasieksime. Nebent Zuokas visą laiką bus meras ir savo būdais bei nebijojimu naikins automobilius (kas, iš dalies, sveikintina).

              Comment


                Nereikia autobusų ten, kur nėra žmonių. Žmonės iki miesto privažiuot gali ir su savo automobiliu, jeigu po to turės kur jį pastatyti (miesto kraštuose) ir persėsti į normalų VT. Ir ši paprasta sistema bus diegiama Vilniuje. Tuomet beliks ateityje uždėti mokesčius už važiavimą mieste ir viskas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nereikia autobusų ten, kur nėra žmonių. Žmonės iki miesto privažiuot gali ir su savo automobiliu, jeigu po to turės kur jį pastatyti (miesto kraštuose) ir persėsti į normalų VT. Ir ši paprasta sistema bus diegiama Vilniuje. Tuomet beliks ateityje uždėti mokesčius už važiavimą mieste ir viskas.
                  Mokesčius? Už tai kad vieni gali naudotis tik VT, o kiti dar turi pirkti mašiną, kad su ja privažiuoti iki VT? Net jei atstumas nuo namo iki artimiausios stotelės 1 km? Tikras bullshit.
                  Taip pat parodykite man Vilniaus vietas, kur nėra žmonių. Jau dabar 3, 11, 14, 15, 17, 18, 21, 25, 27, 29, 31, 32, 38, 39, 50, 51, 52, 57, 58, 65, 67, 115, 116 maršrutai galėtų kursuoti dažniau. Jeigu autobusas neprisipildo, nereiškia, kad nėra žmonių. Leiskite midibusus, tačiau užtikrinkite dažną susisiekimą.
                  Taip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Kad tai pasiekti, turi būti smarkiai pakelta VT kokybė. Pvz. švarūs, nauji, greiti, kiek įmanoma gera klimato kontrolė, dėl saugumo kameros tiek VT tiek stotelėse, nepergrūsti keleiviais. Žinoma, visada galima uždėti automobilius mokesčiais, bet klausimas kaip tai bus įgyvendinta.
                    Vakarų Europoje iš dalies VT toks ir yra. Mokesčiai automobiliams taip pat yra.

                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Išnaikinti automobilius mieste yra beveik neįmanoma, nes net esant geros kokybės VT, niekas neleis autobusų kas 5 minutes į tolimuosius rajonus (deja, dar neužaugome iki to ir vargu ar užaugsime). Jeigu net ir visiškai naujas autobusas su visais "pribambasais" važiuos, pvz., į Mickūnus ar Antavilius dukart per valandą, automobilių niekas neatsisakys.
                    Na, nemanau, kad automobilių bus visiškai atsisakyta. Iš esmės tikriausiai kalbama apie visišką automobilių atsisakymą miestų (didelių) branduoliuose. Be to elektromobiliai vystosi. Jie ekologiją mieste pagerins, nors kamščių nesumažins. Todėl bet kokiu atveju linkstama atsisakyti automobilių mieste.

                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Jau eina offtopic, bet norint atsisakyti automobilių, VT privalo būti ten, kur jo iki šiol nebuvo dėl blogų gatvių, dėl mažo gyventojų skaičiaus ir t.t. Tam užtikrinti reikėtų velniškai didelių investicijų, todėl manau, kad tokių rezultatų mes niekada nepasieksime. Nebent Zuokas visą laiką bus meras ir savo būdais bei nebijojimu naikins automobilius (kas, iš dalies, sveikintina).
                    Reikia politinės valios (ne miesto, o valstybės lygyje) ir galima pasiekti tai. Ne per metus, ne per du ir net ne per dešimtmetį, bet ta kryptimi, užsibrėžus, galima eiti. Kol kas gi 24 metus vyksta tik susitraukimas, o pastaruosius kelis metus palaikymas to, kas yra. Jokio ambicijų, jokių tikslų pasiekti kažko daugiau nėra.
                    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.22, 13:33.

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Mokesčius? Už tai kad vieni gali naudotis tik VT, o kiti dar turi pirkti mašiną, kad su ja privažiuoti iki VT? Net jei atstumas nuo namo iki artimiausios stotelės 1 km? Tikras bullshit.
                      Taip pat parodykite man Vilniaus vietas, kur nėra žmonių. Jau dabar 3, 11, 14, 15, 17, 18, 21, 25, 27, 29, 31, 32, 38, 39, 50, 51, 52, 57, 58, 65, 67, 115, 116 maršrutai galėtų kursuoti dažniau. Jeigu autobusas neprisipildo, nereiškia, kad nėra žmonių. Leiskite midibusus, tačiau užtikrinkite dažną susisiekimą.
                      Taip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.
                      65 maršruto autobusai per par parą pervežą 402 keleivius. Net kai kuriais reisais jau nesutalpina visų norinčių važiuoti. Norintys pamatyti prezentaciją parašykite į AŽ. Jį viešai neplatinama.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                        65 maršruto autobusai per par parą pervežą 402 keleivius. Net kai kuriais reisais jau nesutalpina visų norinčių važiuoti. Norintys pamatyti prezentaciją parašykite į AŽ. Jį viešai neplatinama.
                        Šiuo metu Vilniuje tik 14 ir 65 maršrutai aptarnauja grynai vieną gyvenvietę. Tai yra labai gerai, tačiau tokių maršrutų turėtų būti žymiai daugiau.

                        Žinant, kad 65 maršrutas aptarnauja Balsių mokyklą, tie 402 keleiviai atrodo visai padoriai (deja, nežinau kiek iš viso žmonių dirba/mokosi šioje mokykloje). Taip pat galimas atvejis, kad didesnis srautas keleivių yra būtent popiet, kai vaikai grįžta namo, nes ryte daugelis tėvų juos veža nuosavu automobiliu.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Šiuo metu Vilniuje tik 14 ir 65 maršrutai aptarnauja grynai vieną gyvenvietę. Tai yra labai gerai, tačiau tokių maršrutų turėtų būti žymiai daugiau.

                          Žinant, kad 65 maršrutas aptarnauja Balsių mokyklą, tie 402 keleiviai atrodo visai padoriai (deja, nežinau kiek iš viso žmonių dirba/mokosi šioje mokykloje). Taip pat galimas atvejis, kad didesnis srautas keleivių yra būtent popiet, kai vaikai grįžta namo, nes ryte daugelis tėvų juos veža nuosavu automobiliu.
                          Atsiprašau už offtopic
                          Mokykloje iki 2014 m. balandžio mėn. 14 d. mokėsi 830 mokinių.
                          Nuo 2014 m. balandžio mėn. 22 d. mokosi 829 mokiniai (vienas žuvo, kai nukrito Vilniaus baldų vadovo dvivietis lėktuvas). Dirba 80 mokytojų. 7 Valgyklos darbuotojos, ir 9 mokyklos ūkio priežiūros darbuotojai.
                          Pilniausi 65 reisai iš St. Balsių mokykla 6:59 val., 7:45 val., 12:11 val., 1213:05 val., 13:10 val., 13:54 val., 13:56 val.

                          Į mokyklą pilniausi 7:31 val. (nuo st. Ožkinių žiedas) ir 7:25 val. (nuo st. Birelių žiedas). Kitu metu važiuoja apie 10-15 keleivių.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Taip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.
                            ES nori atsisakyti dyzelinu ir benzinu varomu automobiliu miestuose. Nera kalbama apie ekologiska transporta. Visai realu, jog elektromobiliais ar spausto oro nuosavu transportu nebus uzdrausta naudotis...

                            Comment


                              Į didmiesčius iš rajonų dažnai važiuojama į: prekybos centrus, turgų, mugę, vienu žodžiu apsipirkti. Dar vienas iš dažnų važiavimo priežasčių tai pas gydytojus, po kurių irgi dažnai planuose užsukti į didesnius prekybos centrus. Šiuo atveju automobilis prieš VT turi labai didelį pranašumą pavadinimu - bagažinė. Kurioje ne tik gali parsivežti tokį kiekį kokio vienu kartu gal net nepaneštum, bet taip pat ji tarnauja kaip saugojimo kamera keičiant prekybos vietas. Apsipirkus pavyzdžiui turguje vėliau nereikia su 3-4 krepšiais grūstis į autobusą ir vaiksčioti su jais po kokį prekybos centrą. Be to kaina važiuoti automobiliu, ypač jeigu važiuoji ne vienas, o apsipirkti dažniausiai važiuojama šeimomis tampa jau kartais pigesnė, nes vien miesto transporto bilietai dažnai kainuoja tiek kiek visa kelionė automobiliu į ten ir atgal, o kur dar bilieto kainą iki miesto?

                              Comment


                                Taigi nekalbama apie visišką automobilių likvidavimą. Kaimiečiai ir toliau galės atvažiuoti į miestą, palikti jo pakraštyje automobilį ir toliau keliauti VT. Lietuvoje tai atrodo kaip utopija, Vakaruose tai realybė. Nors visų kol kas neverčia, ateityje matyt privers. Kaina - politikos reikalas. Jei paskaičiavus, kiek reikia miestui kišti pinigų į gatvių, kurios atlaikytų milžiniškus srautus, tiesimą, priežiūrą, parkingų mieste užimamą brangų plotą, užteršto oro įtaką sveikatai, ar tik ne pigiau gausis dotuoti VT ir padaryti jį pigiu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi nekalbama apie visišką automobilių likvidavimą. Kaimiečiai ir toliau galės atvažiuoti į miestą, palikti jo pakraštyje automobilį ir toliau keliauti VT. Lietuvoje tai atrodo kaip utopija, Vakaruose tai realybė. Nors visų kol kas neverčia, ateityje matyt privers. Kaina - politikos reikalas. Jei paskaičiavus, kiek reikia miestui kišti pinigų į gatvių, kurios atlaikytų milžiniškus srautus, tiesimą, priežiūrą, parkingų mieste užimamą brangų plotą, užteršto oro įtaką sveikatai, ar tik ne pigiau gausis dotuoti VT ir padaryti jį pigiu.
                                  Ne tik dėl kainos žmonės nesinaudoja viešuoju transportu. Ir taip Vilniuje, lyginant su Vakarais, VT yra pakankamai pigus. Bet, jeigu VT ir toliau nebus vystomas (naujos transporto rūšys, atskirtis nuo bendro automobilių srauto, saugumo stiprinimas, naujesnės transporto priemonės), tai žmonės nepersės į VT, kad jis būtų ir nemokamas. Talino pavyzdys - padarius viešąjį transportą nemokamą keleivių, berods, padaugėjo tik 5 proc.
                                  Tad ne kaina čia pagrindinis klausimas (nors kažkiek įtakos irgi turi), o pati paslaugos kokybė. Kad žmonės naudotųsi viešuoju transportu, jis turi būti greitas (greitesnis už automobilį), saugus, komfortiškas, ir, žinoma, nebrangus. Akivaizdu, kad kol kas Lietuvos miestuose VT tiek neišvystytas ir dar negreit bus. Žinoma, pamažu situacija gerėja- perkami nauji autobusai, reformuojamas VT tinklas. Bet kol kas VT dar ne tiek patrauklus, kad būtų galima kalbėti apie visišką automobilių atsisakymą.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Aš asmeniškai vairuoju ir vairuosiu automobilį, vien dėl malonumo vairuoti pačiam. Bagažinė visada tuščia, važiuoju visada vienas, kaip buvęs moksleivis / dabar studentas už benziną susimoku didžiąją dalį pajamų, nekalbant jau apie remontus...

                                    Teko pabūt Londone. Dabar suvokiu, kad tik tokio dydžio mieste sutikčiau persėsti į viešąjį (metro) transportą, kai su automobiliu bus fiziškai neįmanoma kasdien važinėt iš taško A į tašką B.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      VT lyginant su pajamomis Lietuvoje yra brangus. Automobilio eksploatacija yra kur kas pigesnė nei Vakaruose, nes remontas, draudimas kartais pigesni, TA liberali, kontrabandinio kuro irgi yra, mokesčių už automobilius nėra visiškai, keliai nemokami. Dar kartą kartoju, kad niekas ir Vakaruose iš automobilių nepersėstų į VT, jei nebūtų tenai ekonominių priemonių - didelių mokesčių, draudimų įvažiuoti į miesto centrus, labai brangių parkingų centrinėje miesto dalyje arba jų nebuvimo ir t.t.

                                      Comment


                                        Vilniaus centro ribos yra Kauno g., Smolensko g., J. Basanavičiaus g., dalis Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Jasinskio g., stotelė "LEU", Konstitucijos pr., Šeimyniškių g., T. Kosciuškos g., Maironio g., Rasų g., Geležinkelio g.
                                        Taigi šioje teritorijoje reikėtų atsisakyti automobilių arba daryti mokamą įvažiavimą. Tačiau norint, kad būtų uždarytas automobilių eismas Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekte, reikia Šiaurinės gatvės, nes kitaip užsikimš ir taip užkimšta Ozo gatvė.
                                        Geležinio Vilko gatvė (nors jos dalis yra centro teritorijoje) privaloma palikti, nes tai greito eismo gatvė.
                                        Norint uždrausti eismą Pylimo gatvėje, reikia žiauriai platinti Olandų gatvę. O ką daryti su Švitrigailos gatve? Nebent priversti gyventojus važiuoti Tūkstantmečio gatve ir sukti į Geležinio Vilko gatvę.
                                        Tačiau dar didesnė problema - VT kiekis. Norint aptarnauti vien tik Centro maršrutus, teks pasiimti 2/3 visų turimų autobusų ir 1/3 visų troleibusų, nes gyventojų tankis Centre yra milžiniškas, o gyventojai privalo visada turėti galimybę važiuoti viešuoju transportu (ir ne Saffle autobusais, o naujais). O kas aptarnaus kitus miesto maršrutus? 1/3 autobusų? Kentės atitolę rajonai kaip Naujoji Vilnia, Grigiškės, Salininkai, Skaidiškės, Balsiai, Tarandė ir t.t.

                                        Comment


                                          Kodėl tik centras? Aš rašiau apie branduolį, o tai ne tik senamiestis ir centras. Viską galima padaryti, tik nereikia norėti per metus ar du. Svarbiausia užsibrėžti tikslą ir jo link eiti negrįžtant atgal ir per daug nesidairant į šalis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X