Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Pritempinėji ir tiek žinių.
    Koks pritempinėjimas. Vizualizacijose 6 juostų gatvė be perėjų, tik pagražinta medeliais.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Pritempinėji ir tiek žinių.
      Tai kad net tavo paties čia postinami vizualai rodo, kad būtent taip ir planuojama t.y. 6 juostų "autostrada". Jeigu vienintelis argumentas, kurį sugebi pateikti tai kabinėjimasis prie žodžių, aiškinant, kad čia ne autostrada (duh), tai matyt rodo, kad daugiau paaiškinimų ir neturi.


      Ai, beje, kalbant apie "pritempinėjimą". Čia toks juokingesnis iš tavęs pačio

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      [...]


      Taip atrodyti turėtų ne tik Šiaurinė gatvė, bet ir Konstitucijos pr.:

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Panašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.

      Comment


        Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
          Jep, panašumai net pro kraštus veržiasi:






          Aš suprantu, kad turi apriori nuostatą ginti šitą projektą bet kokia kaina ir ignoruoamas absoliučiai bet kokius argumentus, nu bet come on? Negi tau pačiam neatrodo juokinga daryti tokius absurdiškus palyginimus?

          Comment


            Ir va kaip reiktų perdaryti, kad nors kiek panaši būtų. Na ir juostas dar kokiu pusmetriu susiaurinus.

            Paskutinis taisė index; 2020.12.21, 15:13.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              O, žiūrėkit, po 5 puslapių blevyzgų ir kaltinimų pagaliau sugalvojot išsiaiškint koks gi bus tas juostų plotis. Jau neblogai, progresas kažkoks

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                O, žiūrėkit, po 5 puslapių blevyzgų ir kaltinimų pagaliau sugalvojot išsiaiškint koks gi bus tas juostų plotis. Jau neblogai, progresas kažkoks
                Tai kad pats čia blevyzgoji su savo tuščiomis replikomis ir asmeniškumais vietoj to, kad pridėtum konstruktyvumo.

                Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
                Pritempinėji ir tiek žinių.
                Ir iš ko kyla toks supratimas?
                Tai čia užsiimat pritempinėjimais ir tiek. Ir dar diskutuodami apie tai, ko nėra.

                Comment


                  Oi, tai tikrai ne mano problema, kad jūs selektyviai skaitot visus pranešimus ir jums nepatinkančią informaciją praignoruojat.


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Papildau dėl pločių.

                  Minėtoje foto yra, kaip suprantu, Barcode teritorijos Osle pagrindinė gatvė. Tarp pastatų plotis joje yra ~44 metrai (jeigu tikėti https://map.meurisse.org/ tinklalapiu).

                  Šiaurinėje gatvėje atstumai tarp raudonųjų linijų bus 34-60 metrų (info iš PP).

                  Ir dar kartą. De facto ta gatvė Osle yra 6 eismo juostų (2 "juostos" yra tramvajui, 4 - automobiliams). Bet aš suprantu, kad tramvajaus bėgiai žolėje yra ne tas pats, kas asfaltuota A juosta pas mus.

                  Comment


                    Na tai ir yra esminiai skirtumai. Ten tramvajaus bėgiai fiziškai atskirti nuo gatvės, pas mus Šiaurinėje gatvėje autobusų juostos ne. Ten vieno lygio pėsčiųjų perėjos, Šiaurinėje gatvėje jos išvis neparodytos. O ir juostos ten gerokai siauresnės. Ir visi šitie skirtumai šitas gatves paverčia ne "panašias su nežymiais skirtumais", o iš esmės skirtingomis.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Na tai ir yra esminiai skirtumai. Ten tramvajaus bėgiai fiziškai atskirti nuo gatvės, pas mus Šiaurinėje gatvėje autobusų juostos ne. Ten vieno lygio pėsčiųjų perėjos, Šiaurinėje gatvėje jos išvis neparodytos. O ir juostos ten gerokai siauresnės. Ir visi šitie skirtumai šitas gatves paverčia ne "panašias su nežymiais skirtumais", o iš esmės skirtingomis.
                      Jei skaičiuoti pagal juostų paskirtį, tai Oslo projekte 4 juostos skirtos VT, dvi kitam, Vilniuje 2 VT ir 4 kitam, ir viskas tai po lozungais skatinisime naudotis VT. O taip, automaniakai ploja, o VT - taps dar mažiau reikalingas. 2:1 benzingalvių naudai. Kol viską skersai išilgai neperasfaltuos matyt neatsikvošės.
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Gyvenu gana netoli vietos, kur planuojama Šiaurinė, nematau šiuo metu jokios problemos ar didėlio lanksto, jei kur nors vykstama. Labai įdomiai atrodytų miestas, jei jame būtų visomis kryptimis minimizuotas kelias vykstant automobiliu, kas iš jo beliktų?
                        Kelio statybos, žemės, kur bus tiesiamas kelias, būsimos priežiūros ir remonto kaina - neracionaliai aukšta, jei kalbama apie kažkokius kelio patrumpinimus.
                        Tai yra miestai, kur gatviu tinklas kas du-trys-keturi pastatai. Tuo tarpu Vilniuje pvz. Lazdynai su 40 000 gyventojų ir trimis gatvėmis.

                        Comment


                          O va toks gatvių tinklas ir yra geriausias, nes jis yra tiek tankus, dėl to eismas lengvai gatvių neužkemša, tiek draugiškas pėstiesiems ir dviratininkams, nes gatvės neplačios, greičiai nedideli. Pas mus panašiai yra kairiajame Neries krante, kur nepaisant siaurų gatvių kamščių nelabai būna.

                          Bėda, kad tiesiant šiaurinę gatvę ne būtų taisomas "Lazdynų" modelis (ką būtų galima padaryti vietines Justiniškių, Pašilaičių, Karoliniškių gatves įjungiant į aplinkelį, o nutiesiamas dar vienas platus vienišas greitkelis.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tai yra miestai, kur gatviu tinklas kas du-trys-keturi pastatai. Tuo tarpu Vilniuje pvz. Lazdynai su 40 000 gyventojų ir trimis gatvėmis.

                            ...
                            Įdomu kiek čia gyventojų telpa toj tavo foto? Gatvių tai matosi 20-25 plius gal dar kokių 15 smulkesnių iš kraštų, taigi viena kryptim jei reikia transportuotis yra galimybė rinktis vieną iš kokių minimum dešimt. Išvada klausimu kodėl pas mus taip mėgstami greitkeliai yra ta kad nė velnio nėr net kažko į gatvių tinklą panašaus. Pažiūrėjus žemėlapin atsiprašant kaip su gaidžio koja kur ne kur viena kita gatvė belenkaip pabraukyta.

                            Comment


                              Papildant Riedis. Šiaurinė g., būdama arterinė, nukraus didelius srautus nuo visokių D kategorijos gatvelių, kurios kerta gyvenamuosius rajonus ir kuriose iš principo turėtų būti gyvenamoji zona. Tai reikš, kad pagaliau bus galima jas pertvarkyti pagal naujausius standartus ir ramaus eismo zonas ten, kur realiai žmonės gyvena.

                              Ir, priešingai nei sako index, ji kaip tik tankins gatvių tinklą sudarydama papildomas jungtis. Pavyzdžiui, iš Žemynos g. bus galima patekti tiesiai į Šiaurinę g. - tai reiškia ir judėjimą pėstiesiems bei dviratininkams.

                              Net ir Barselona turi miestą kertančias arterines gatves su 6 eismo juostomis ir dar fakin dubliuojančiomis gatvėmis. Raudonai pažymėjau gatvėje esančias juostas. Viso - 8 juostos. Atstumai tarp pastatų ~50 metrų (Šiaurinėje, kaip sakiau anksčiau, svyruos nuo 34 iki 60m).

                              P.S. Tas "tankus ir draugiškas Barselonos gatvių tinklas" yra 3-4 eismo juostų gatvės.

                              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-12-23 220807.jpg Views:	0 Size:	1,90 MB ID:	1849090

                              https://www.google.com/maps/@41.3985...7i16384!8i8192
                              Attached Files

                              Comment


                                Tokiems kaip Index geriau būtų viena 1x1 gatvė vien su A juostomis ir šalia po 6 m pločio dviračių takais. O automobiliai tegul teleportuojasi. Beviltiška jam ką nors įrodinėti, jis savo mantras kartoja nenorėdamas pažvelgti į žemėlapius ir išgirsti Riedis, Creatium bei kitų argumentus. Kliedi apie M.Lietuvio kaip apie alternatyvą, bet tai visai kas kita.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Kame iš esmės ir yra mūsų dešiniojo kranto planavimo problema, kad yra arterinės gatvės, kurių neįmanoma normaliai kirsti pėsčiomis ar dviračiu, bet kitos gatvės tuo tarpu eina visokiomis keistomis kilpomis ir akligatviais, dėl ko jomis niekur nenuvažiuosi. Jei visos gatvės būtų sujungtos normaliai, be kilpų ir akligatvių eismas pasiskirstytų ir tų arterinių gatvių Vilniaus dydžio miestui gal ir visai nereiktų (Barselona yra kelis kartus didesnė). Ir galėtume visur turėti normalias 3-4 juostų gatves, kas yra ok ir daug geriau nei 6-8 juostų gatvės.

                                  Creatium: neįpratau prie redagavimo funkcijų dar, kartais pradedu redaguot kitų postus bandydamas juos pacituot. Sorry.
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2020.12.23, 22:26.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    "Normalios" 3-4 eismo juostų gatvės visai nėra panašu į ramaus eismo ir gyvenamąsias gatves. Ta prasme aš sutinku, kad norėtųsi miestą turėti tankų kaip New York ar Barseloną ir su dideliu gatvių tinklu. Nu bet neturim. Žirmūnų trikampis, pvz., niekada nebus toks. Šnipiškės gali, nes naujai kuriamas rajonas. Lazdynai nebe. Pilaitė yra kažkas arti to, ypač naujoji jos dalis. Bet ji toli nuo tikrojo miesto.

                                    Tame ir esmė, kad Vilniaus situacija - labai ypatinga. Nori tankaus gatvių tinklo Vilniuje? Reikia didinti užstatymą - pirmiausia - kad būtų iš kur ir kur eit pėsčiomis, o tai reikš tų pačių žalių zonų perkirtimus ir pan.

                                    Žodžiu reik dirbt su tuo, ką turim, o ne aklai permetinėt sprendimus iš random miestų.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      "Normalios" 3-4 eismo juostų gatvės visai nėra panašu į ramaus eismo ir gyvenamąsias gatves. Ta prasme aš sutinku, kad norėtųsi miestą turėti tankų kaip New York ar Barseloną ir su dideliu gatvių tinklu. Nu bet neturim. Žirmūnų trikampis, pvz., niekada nebus toks. Šnipiškės gali, nes naujai kuriamas rajonas. Lazdynai nebe. Pilaitė yra kažkas arti to, ypač naujoji jos dalis. Bet ji toli nuo tikrojo miesto.

                                      Tame ir esmė, kad Vilniaus situacija - labai ypatinga. Nori tankaus gatvių tinklo Vilniuje? Reikia didinti užstatymą - pirmiausia - kad būtų iš kur ir kur eit pėsčiomis, o tai reikš tų pačių žalių zonų perkirtimus ir pan.

                                      Žodžiu reik dirbt su tuo, ką turim, o ne aklai permetinėt sprendimus iš random miestų.
                                      Taip, pilnai tą padaryti bus sunku. Ir dabartinių transizitinių gatvių naikinti tikrai nereiktų. Ir aš neagituoju už ramaus eismo gatves visur. Bet tokio intensyvumo ir greičių gatvės kaip kairiajame krante jau būtų labai gerai.

                                      Ir tą būtų galima taisyti ne tiesiant naujus greitkelius t.y. tęsiant ydingą sovietmečio praktiką (ir pagal to sovietmečio planus, beje), o pirma sujungti esamą tinklą, kad tranzitas vyktų ne viena didele gatve, o daug mažų (t.y. ir per tuos pačius gyvenamuosius rajonus). Vien greit užmetus akį į žemėlapį didelė dalis miegamųjų rajonų gatvių yra akligatviai. Gatvės neįsijungia į Vakarinį aplinkelį, Ukmergės gatvę, o baigiasi akligatviais pievose, atsiremia į kokius metalinius garažus etc.

                                      O toks pertvarkymas ir kainuotų daug mažiau, ir tinkamai visas gatves sujungus, eismą palei namus padidintų visur, bet nežymiai, nes jis pasiskirstytų per daugybę mažų gatvių. Tuo pačiu eismas būtų draugiškesnis pėstiesiems, nes greičiai būtų daug mažesni.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Geriausias WTF (dabar specialiai žiūrinėju žemėlapį atidžiai) yra Girulių gatvė Perkūnkiemyje. Gatvė atsiremia į pramintą takelį pievoje, jis veda iki automobilių viaduką per aplinkelį (be jokių įsijungimų į patį aplinkelį), kuris veda į pievą kitoje pusėje. Ir tokių nesąmonių pilnas miestas, bet vietoje jų sutvarkymo labiau aišku reikia naujo didžiulio greitkelio vidury mesto.

                                        Ir Šiaurinė irgi būtų ok, jei ji būtų viena iš daugelio tokių "normalių gatvių", o ne arterinis greitkelis, ypač jei po Ozu dar sukištum į uždengtą griovį.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad jei oficialiai ji turėtų būti C kategorijos (t.y. ne viena pagrindinių, neskirta tranzitiniam eismui) tai planuojamas vis tiek miesto greitkelis, platesnis už Laisvės prospektą ir nuo Ukmergės gatvės besiskiriantis tuo, kad gal šalia bus šaligatviai. Kažkas nesueina.

                                          O šiaip, jei gatvių planavimo principai draudžia jungti gatves į vientisą tinklą tai gal juose apskritai problema. Nenustebčiau jei esminiai dalykai ten bus išlikę iš sovietmečio kai žmonės plačia gatve turėjo būti atvežami į savo miegamąjį rajoną, o ten jau niekieno netrukdomi ramiai miegoti.
                                          Laisvės pr. irgi C kategorijos. Šaligatviai bus ne gal, o tikrai ir dar dviračių takai. Beje, 3,5 metrų pločio. Skiriamoji juosta 2,5 metrų pločio centre. Želdynai tarp gatvės ir šaligatvių bei tarp šaligatvių ir dviračių takų. Jau čia faktas, tech. projekte taip yra. Na tai gal venkime tų "gal bus šaligatviai".

                                          Dėl planavimo jau nežinau. Man atrodo logiška, kad gatvių tinklas yra suskaidytas į kategorijas. Tokį gatvių tinklą turi ir tarkim Olandija ar krūva kitų Europos šalių. Yra arterinės gatvės, tada jungiamosios, tada privežamosios ir tada visai kiemai. Barselona tikrai neatrodo kaip geras pavyzdys. Ji atrodo gerai, bet tai tėra tik dėl tankaus išplanavimo. Net ir pas juos ieškoma sprendimų ir imamasi priemonių, kad gatves labiau išskirt pagal kategorijas į skirtas tranzitui, surinkimui ir vietiniams:

                                          https://bicycledutch.wordpress.com/2...k-of-poblenou/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X