Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
- 2 patinka
-
Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai
Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
- 2 patinka
Comment
-
Tai taip, čia būtų idealus variantas. Kalbėjau apie kitas galimas alternatyvas. Nes dabartinė situacija nekažką.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai
Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
Comment
-
Nereikia filmuoti, pats ten vaikštau ir matau.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
Jūsų pačio video gale kai pasukate kamerą kitu kampu matosi, kaip žiede automobiliai (ir autobusas) stovi.
Nelabai. Net jeigu eiti reikia 30 min nuo parkavimo vietos, su automobiliu vis tiek būtų greičiau, nes tiesiog daug greičiau atvažiuoji iki centro.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąGal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.
Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.
Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
- 8 patinka
Comment
-
Todėl visas Perkunkiemis orientuojasi į mašinas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
- 3 patinka
Comment
-
Tai savivaldybė gi užsidėjo varnelę kadd įvedė VT pekrūnkiemyje. T.y. paleido 5 autobusą kas 20-30 minučių važiuoti. Realiai visi eina iki skalvių žiedo arba ukmergės gatvės.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
Perkūnkiemiui 20, bet kai kurios dalys vėliau statytos.
- 2 patinka
Comment
-
Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKeista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
Panaši situacija su Šiaurinėmis Fabijoniškėmis, kai VT tenka rangytis siaura ir nuolat besikemšančia Vėtrungių g., užuot nutiesus Baliukevičiaus-Dzūko g. iki pat Mokslininkų g.Paskutinis taisė abruo; 2025.03.12, 13:10.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Manau iš perkūnkiemio greičiau Ukmergės g. važiuoti, kur ir autobusams A juostos visur yra nei ratais kvadratais po justiniškes ir viršuliškes. Pvz. 3G nuo pašilaičių iki centro atvažiuoja per 15 min., kai 7 troleibusas nuo žiedo per 30 min.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKeista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
Comment
-
Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
Comment
-
Katedros ir Rotušės aikštės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
Comment
-
Čia jau senamiestis, o ne centras. Turiu įtarimą, kad eilinę darbo dieną daug daugiau žmonių turi reikalų šalia 3g maršruto esančiuose centro objektuose nei Katedros ar Rotušės aikštėse.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Katedros ir Rotušės aikštės.
- 5 patinka
Comment
-
Aha, perkelti darželį kai gautas SLD.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
Comment
-
Yra labai lengva pratęsti. Pratesi 50 metrų per pievą tiesiai justiniškių gatvę, tada suki perkunkiemio gatvėn ir važiuoji iki DEPO, už depo jau yra autobusų žiedas, jį galima panaudoti troleibusams. Perkūnkiemio gatvės platinti nereikia, ten ir taip yra vietos bent 2+1 juostoms. Dar jeigu labai yra noro, galima sukti link tarandės, bet ten jau reikės tiesti gatves nes dabar jos egzistuoja tik plane.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
Comment
-
Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.Lietuva visiems.
Comment
-
Sklypas komercinei veiklai be pastatų yra daug lengviau paimti nei kaip jūs sakėte daugiabutį.Parašė abruo Rodyti pranešimąToje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.
Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.
Comment
Comment