Parašė thisisgoodnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO nepastebėjote, kad taip jau daroma kokius 6 metus?
kita mintis - suprantu, kad didžiąja dalimi šie darbai vyksta ruošiantis NATO summitui, ypač tokios vietos, kaip Goštauto g. prie Seimo, na gal ir tas pats P žiedas, tačiau galimai dalis įtakos yra ir dėl pasikeitusio mero. Įdomu bus pastebėti, kaip gatvių atnaujinimas vyks (arba ne) summitui pasibaigus.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.
Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.
Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
Antra, niekur nesu rašęs, kad granitiniai bortai turi būti visur, ypač priemiesčiuose. Asmeniškai man yra visiškai dzin kokie bortai yra kur nors Kalnėnuose, Guriuose ar kitoje Vilniaus suburbijoje, nes ten nėra jokio eismo apart vietinių ir juolab šaligatviais (tad ir betoniniai bortai laikys ilgiau), nes tokie rajonai faktiškai net nėra miesto dalis ir rūpi tik vietiniams, ir galiausiai, nes ta infrastruktūra dažniausiai būna statoma vystytojų, kurie užstato patį rajoną, tad jeigu jiems nerūpi, tai man tuo labiau...
Trečia, tos papildomos investicijos yra lašas į jūrą, jeigu lyginti ne su betoninio borto kaina "čia ir dabar", o su tuo, kad betoninius bortus teks pilnai keisti kas 15-20 metų, o tuos "Šimašiaus sausaininius" tai išvis jau dabar daug kur reika keisti, nors praėjo 3-4 metai nuo darbų pabaigos.
Tai nėra kažkoks rocket science, jeigu turite problemų su dantim ir esat kvailas - eisite pas pigiausiai įmanomą gydytoją ir rinksitės pigiausias medžiagas plomboms, o po 2 metų vėl eisite ten pat ir mokėsite jau daugiau, o dar po 3 mokėsite dar daugiau, nes paslaugos kasmet brangsta. Jeigu nesat kvailas - padarote vieną kartą kokybiškai, susimokat daugiau ir pamirštate apie problemą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠvedijoje labai dažnai naudojami mažiau apdirbti ir daugiau tekstūros turintys bordiūrai, kas sumažina kainą (...)
O "mažiau viešuose" gatvėse... naudojami išvis štai tokie luitai, kas yra dar pigiau ir padaręs vieną kartą gali pamiršti apie juos šimtmečiams:
Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.
Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Tai yra standartinė VMS darbų eiga:
1. Aptveria ir nugriauna visą esamą infrastruktūrą gerais tempais, taip, kad atrodo "na va, pagaliau gal pradėjo normaliai dirbt..."
2. Išvaro kažkur kitur ir padaro tą patį.
3. Kartoja tai daug kartų, kol kitur absoliučiai nevyksta jokie darbai ir žmonėms sukeliama daug nepatogumų dėl gatvių uždarymų, šaligatvių nepraeinamumo, purvo ir t.t.
4. Atveža 2-3 statybininkus, kurie kažką ten krapšto ir imituoja darbą.
5. Svylančiom subinėm pradeda dirbti pilnais tempais ir greitai pabaigia darbus su bent 2-3 mėnesių vėlavimu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Labai prastas darbų organizavimas. Tas pats buvo su Pylimo g., nufrezavo ir beveik mėnesį viskas skendo dulkėse ir teko važinėti duobėtu žvyrkeliu
Komentuoti:
-
Ar pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2023.06.14, 12:48.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
manyčiau priežastis banali ir primityvi - žemesnis bortas leidžia ant jo lengviau užvažiuoti automobiliams. Visų tų bolt'ų, wolt'ų ir kitų iš serijos "aš čia penkioms minutėms".
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Kiek teko matyti užsienyje bortai arba mažesni, arba 2/3 po žeme. O Lietuvoje 1/2.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jūsų kaip pavyzdys pateikta Šveicarija kaip tik patvirtina mano teiginius
Štai kelios random vietos Berne (sąžiningai neieškojau specialiai, "nusileidau" į 5 skirtingas vietas ir štai 3 iš jų):
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąManes tai labiau (ne)stebina, kad granitinius bortus jie deda prie automobiliniu gatviu kur juos matysi tik is automobilio lango, o paciam Senamiestyje beveik visur betoniniai.
Nezinau ar tikrai daug prasmes deti automobiliams granitinius bortus, nes bent ziurint i Virsuliskiu g problema buvo ne tiek kad jie trupa, o kad apskritai gatves sonai issibanguoja. Uzvaziuojant ant borto jis visas pasikreipia ir prasmenga apacion su metais, tas pats juk atsitiks ir su granitiniais.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Savivaldybė be galimybės daryti PR nedaro nieko.
Tvarkingiausia gyvenančias šalis tai čia tokias kaip Singapūras ar Šveicarija? Na gerai kad bent kokios Pramcūzsijos nepanaudojai kaip pavyzdžio.
Taip, tikrai yra mentaliteto dalykas norėti kad būtų padaryta tvarkingai ir gražiai, o ne "kai jau gausis, svarbu kad daugiau".
Štai kelios random vietos Berne (sąžiningai neieškojau specialiai, "nusileidau" į 5 skirtingas vietas ir štai 3 iš jų):
Tą patį padariau ir Singapūre, tiesą sakant nežinojau kokia ten situacija ir nesitikėjau tokios sovietijos, na bet jeigu jums patinka - skonio reikalas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kokio PR?
Niekas nekalba apie norą tvarkingai gyventi, kalbama apie užsiciklinimą dėl kažkokių dalykų. Pažiūrim į tvarkingiausiai gyvenančias šalis iš kurių mum reikia imti pavyzdį - infrastruktūra ir viešosios erdvės daromos iš kokybiškų, naturaliai atrodančių medžiagų be kažkokio užsiciklinimo dėl "kad tik kuo lygiau ir kuo labiau blizgėtų". Pažiūrim į visokias Baltarusija/Ukrainas/Rusijas/Kazachstanus, kur absoliuti dauguma žmonių gyvena purve - sostinėse ir didesniuose miestuose, bandant overkompesuoti, daroma lyg ne žmonėms, o atvirukams, pagal geriausias sovietines tradicijas, o švaistoma tiek, už kiek olandai, vokiečiai, danai, švedai, norvegai ar suomiai ten pat būtų pastatę 2-3 gatves/parkus/skverus/etc tik dar labiau humanizuotas, jaukias ir atrodančias naturaliai.
Tai yra tiesiog mentaliteto dalykas. Žmogus augęs nepasiturinčioje aplinkoje sovietmečiu/devyniasdešimtaisiais, staiga praturtėjęs ir nusipirkęs butą Senamiestyje irgi šaus gipskartonį per visas sienas ir viską gražiai užtinkuos, nes "taip tvarkingiau", o tai žinai tos XVIII amžiaus plytų sienos nėra lygios, tai žinai kokia čia tvarka...
Tvarkingiausia gyvenančias šalis tai čia tokias kaip Singapūras ar Šveicarija? Na gerai kad bent kokios Pramcūzsijos nepanaudojai kaip pavyzdžio.
Taip, tikrai yra mentaliteto dalykas norėti kad būtų padaryta tvarkingai ir gražiai, o ne "kai jau gausis, svarbu kad daugiau".
Komentuoti:
-
Manes tai labiau (ne)stebina, kad granitinius bortus jie deda prie automobiliniu gatviu kur juos matysi tik is automobilio lango, o paciam Senamiestyje beveik visur betoniniai.
Nezinau ar tikrai daug prasmes deti automobiliams granitinius bortus, nes bent ziurint i Virsuliskiu g problema buvo ne tiek kad jie trupa, o kad apskritai gatves sonai issibanguoja. Uzvaziuojant ant borto jis visas pasikreipia ir prasmenga apacion su metais, tas pats juk atsitiks ir su granitiniais.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Keisti, nes atrodo prastai, lyg jau būtų aplaužyti. Aš suprantu kad taip nėra, bet PR su tokiais bortais tikrai nepasidarys.
Noras gyventi tvarkingai yra nesveikas fetišas. reikia gyventi apsileidus.
Tai yra tiesiog mentaliteto dalykas. Žmogus augęs nepasiturinčioje aplinkoje sovietmečiu/devyniasdešimtaisiais, staiga praturtėjęs ir nusipirkęs butą Senamiestyje irgi šaus gipskartonį per visas sienas ir viską gražiai užtinkuos, nes "taip tvarkingiau", o tai žinai tos XVIII amžiaus plytų sienos nėra lygios, tai žinai kokia čia tvarka...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Noras gyventi tvarkingai yra nesveikas fetišas. reikia gyventi apsileidus.
Kaip tik šiandien apie šį (ttttttt) komentarą svarsčiau ir nusprendžiau:
* Man gan keistas požiūris žeminti norą būti tvarkingu;
* Dar keistesnis noras aukštinti tyčinę netvarką. Primena suplyšusių drabužių madą - gal tam tikrose situacijose ir įdomiai atrodo, bet tikrai ne universaliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Keisti kam? Tai naturalus akmuo, kuris taip ir atrodė nuo pat pradžių.
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai čia labiau tokia psichologinė problema kaip overcompensating, nes visur aplink viskas atrodo kaip po karo, tad jeigu jau darom kažką naujo, tai turi būti milimetras prie milimetro...
Komentuoti:
Komentuoti: