Minant po Pilaitę teko pastebėti dar niekur neregėtų parkavimo konvencijų. Šitas turbūt unikaliausias. Paralelinis parkavimas ties kas antru tarpu tarp paraleliai suparkuotų automobilių:
Galėtų susiaurinti juostas nuo autostradinių iki miesto, tada gal daugiau tilptų normalių parkavimo vietų.
Minant po Pilaitę teko pastebėti dar niekur neregėtų parkavimo konvencijų. Šitas turbūt unikaliausias. Paralelinis parkavimas ties kas antru tarpu tarp paraleliai suparkuotų automobilių:
As kažkada norėjau pareportuot tą elektrinį mopedą kur čia prieš kelis metus siautė, tai atmazinumiestą metė klaidą, kad neteisingas numerio formatas. Jei gerai pamenu su latviškais numeriais ir buvo jie.
O dabar pasistojo klausimas kaip su vardiniais numeriais? Kam nors tekę pranešt?
Dabar ledžia tik trys raidės trys skačia, arba dvi raidės 4 skaičiai. visi kiti variantai meta klaidą kad neteisingas numeris. Bandžiau rašyti į supportą, ignoravo.
Pamenu, kažkada pusiau juokais svarsčiau padaryti eksperimentą: prisiparkuoti Lukiškių aikštėje, pranešti Viešąjai tvarkai/policijai ir žiūrėti, ką darys, turint omeny, kad kitose miesto vietose dažniausiai nedaro visiškai nieko, nebent atsiranda koks vietinis "psichas", kuris nenuilstamai ir nuosekliai fotografuoja, skambinėja policijai ar kitaip priverčia tas organizacijas dirbti savo darbą. Anyway, šiandien (ir vakar) kaip ir gavau atsakymą: nedaro visiškai nieko. Lukiškių aikštėje galima parkuotis, kai "nėra kur parkuoti", nes nu gi Kaziukas, tai ką dabar.
Tiesiog bauda už stovėjimą tokioje vietoje didinama iki 1000 Eur ir bus tvarka. Žinoma, užteks nuotraukos per epoliciją.
To gal neužteks. Manau visai geras variantas visiems atvejams būtų leisti važiuoti per beleką be jokios gaisrininkų atsakomybės.
Tavo mašina stovi kieme netinkamai ir neduoda pravažiuoti gaisrininkams? Būk geras susimokėti už savos mašinos ir gaisrininkų transporto remontą.
Prie naujesnių daugiabučių kai kur būna įrengtas privažiavimas gaisrinėms. Spėkit, kam tie privažiavimai dažniausiai naudojami, bent jau kai kuriose vietose (šiuo atveju ties Žvėryno namais). Ant kiek reikia būti visiškam degeneratui taip daryti?
Tokiose vietose stato dažniausiai ne gyventojai, o boltai visokie.
Prie naujesnių daugiabučių kai kur būna įrengtas privažiavimas gaisrinėms. Spėkit, kam tie privažiavimai dažniausiai naudojami, bent jau kai kuriose vietose (šiuo atveju ties Žvėryno namais). Ant kiek reikia būti visiškam degeneratui taip daryti?
Privažiavimo nebuvo, nes buvo užstatyta gyventojų automobiliais. Į įvykio vietą atvykę pirmieji ugniagesiai pamatė, kad užtruks magistralinės linijos nutiesimas. Todėl nuspręsta vykdyti balkone esančių žmonių evakuaciją ir gesintuvais gesinti gaisrą. 6 kilogramų gesintuvus vežiojamės savo gaisriniuose automobiliuose, dažnai juos naudojame elektros skydinėms laiptinėse gesinti. Su policijos pagalba buvo patrauktas vienas gyventojo automobilis....
..."Ta problema yra seniai – privažiavimas prie daugiabučių namų ypač nakties metu iš tikrųjų yra apsunkintas, tai apsunkina mūsų darbus, ypač, kai reikia panaudoti autokeltuvą žmonių evakavimui. Ne visada lengva rasti savininkus“, – sako ugniagesių atstovas.
Tiesiog su gaisrine ivaziuoji i tuos runkelius, istumi su sunkvezimiais ir po gaisro dar nusiunti saskaita uz tarnybinio automobilio taisyma. Kas cia darosi kad visi tie automobiliu savininkai tokie nelieciami, visi bijo kazka rimto del ju daryti, visi ant kiausinio lukstu turi vaikscioti ir jokiu budu nenuskriausti tokiu debilu parkuotuoju.
Manau, kad „Barboros“ atveju vis tik išrašo, nes įprasta procedūra yra kreiptis į juridinį asmenį su reikalavimu nurodyti pažeidimą padariusį vairuotoją. O kad automobilis priklauso „Barborai“ parašyta ant paties automobilio.
Nu kaip. Atmazinumiestą nepriima nelietuviškų numerių. Tai po kelių bandymų nusispjauni ir nebefotkini. Aišku jei policija norėtų - nubaustų. Bet šiuo metu turbūt arklio dalis tokių stovėjimo pažeidimų pranešima suinteresuotų piliečių.
Komentuoti: