Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Ten automobilį turi parkuoti priekiu, o ne galu. Tai pagal šitą kelio ženklą turėtų bausti.

    https://maps.app.goo.gl/uVCQAZL8RUoMWTUBA
    Ačiū! Deja, ėjau iš kitos pusės ir nepastebėjau ženklo

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Ten automobilį turi parkuoti priekiu, o ne galu. Tai pagal šitą kelio ženklą turėtų bausti.

    https://maps.app.goo.gl/uVCQAZL8RUoMWTUBA

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Bandyk formuluoti kad automobilis stovi ant šaligatvio ir tiek.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Gal kas esate susidūrę su panašia situacija?

    Prie Downtown Smetonos g. kažkas nusprendė, kad jei jo Cadillac Escalade yra didesnis nei normalus automobilis, tai galima ir daugiau šaligatvio atsikasti - realiai pusę jo. Pranešiau per e.policiją (su visom detalėm, kaip pridera), bet atrašė, kad pažeidimo nenustatyta. Pranešimo tekstas toks:
    Eidamas A. Smetonos g. šaligatviu pastebėjau pusę pėsčiųjų tako (3/6 plytelių) blokuojantį automobilį. Pridedu nuotraukas, kuriose matosi, kad automobilis stipriai išeina už baltai pažymėtą parkavimo ribą ir taip trukdo pėsčiųjų eismui (numanau, kad pažeistas KET 150.10 punktas).
    Ar policija iš viso neišrašo baudų už tokius atvejus, kai automobilio dalis (bet ne patys ratai) patenka į pėsčiųjų taką? Ar kažkaip kitaip reikia pranešti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Yra negražus, bet veiksmingas būdas - po to kai tau sulaužia valytuvą (ar nuleidžia padangą, ar dar ką padaro) kartą į savaitę pereiti per stovėjimo aikštelę ir toje vietoje stovinčiam automobiliui padaryti tą patį. Negražu, bet ilgoje perspektyvoje pagydo.
    Nepagydo, nes kartais pastato kitą automobilį ne tas, kas darė piktadarystes.
    Mano kaimynui supjaustė visas padangas (kad nebūtų įmanoma suklijuoti) ir išdaužė priekinį ir galinį langą, dar ir supjaustydami gumas (tuomet tik reti langai buvo klijuojami) Man pavogė valst. numerius, išlaužė spyneles ir perbraukė vinimi bortą. Tokios štai buvo kovos prieš daugiau nei 20 metų. Dabar nors kameras galima sustatyti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Oho, kokio retumo debilai ten gyvena - savo neteisėtas lenteles net teismuose gina.
    Adekvatūs gyventojai galėtų praeiti pro tuos ženklus su bulgarke ir galvosūkis susigalvotų.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Yra negražus, bet veiksmingas būdas - po to kai tau sulaužia valytuvą (ar nuleidžia padangą, ar dar ką padaro) kartą į savaitę pereiti per stovėjimo aikštelę ir toje vietoje stovinčiam automobiliui padaryti tą patį. Negražu, bet ilgoje perspektyvoje pagydo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gyventojai skundžiasi šalia daugiabučio vykdoma savivale: sulaukiame grasinimų ir automobilio valytuvų laužymų

    Į „Delfi“ redakciją kreipėsi skaitytoja Danguolė (vardas redakcijai žinomas), kuri teigia, kad viename iš Vilniaus Žirmūnų mikrorajono daugiabučių kiemų (Žirmūnų g. 114 ir 116) jau antrus metus tęsiasi kuriozinė situacija. Keli gyventojai savavališkai įsirengė lenteles, kad stovėjimo aikštelėje vietos yra rezervuotos konkrečiai jų butams, o savivaldybė ar būsto administratorius – bejėgiai kažką padaryti. Situaciją pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tik vienas didelis skirtumas - šuns neparkuoji dvylikai ar daugiau valandų valstybinėje žemėje.
    Čia svarbu ne laikas, o pats principas, išryškinantis dvigubus standartus. Nes yra daug dalykų, kuo rūpinasi savivaldybė, kas yra neaktualu kitai daliai vilniečių, bet kažkodėl vos tik kalba užeina apie automobilius, iš karto prasideda klyksmai, pašnekovo žodžių kraipymas bei suvedimas į absurdą. Net mano žodžiuose, pavyzdžiui, pirmame savo komentare aiškiai užsiminiau apie mokamas aikšteles ir pyst, man pirmas atsakymas kad kodėl turiu mokėti už kitų turto saugojimą. Būna žmonių, kuriems automobilis yra šventa karvė, tai čia priešingas kraštutinumas - vos tik tema apie juos užeina, iš karto kyla kažkokios asmeninės nuoskaudos. Kai realybėje viską ką pasakiau yra tai, kad tai yra tiesioginė valdžios funkcija, tiek pasirūpinti, kad būtų kur vedžioti šunis, tiek, o dieve, reguliuoti parkingą. Nes valdžia tam ir reikalinga - su dideliais resursais spręsti vilniečiams aktualius klausimus. Didelis disclaimeris - nebūtinai nemokamai, aš ne vieną kartą aiškiai ir nedviprasmiškai pasisakiau, kad IMHO visas parkingas Vilniuje turėtų būti pilnai apmokestintas, bet tą organizuoti (ir iškomunikuoti vilniečiams to būtinumą) yra tiesioginė savivaldybės funkcija. Naivu tikėtis kad žmogus, praleidęs darbe 10 valandų, laisvalaikį skirs ne su ir savo vaikams, o kaip įsirengti prie namų mokamą aikštelę. Nei jis tam turi žinių, nei resursų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Bet ar standartų neatitikimas įgalina niokoti aplinką, pažeidinėti KET ir kt.? Aš manau ne.
    Priešingu atveju galime prieiti situaciją, kai šunų šeimininkai ims neberinkti išmatų, reikalo prispirti piliečiai šlapinsis ant namo kampo ir pan. Tokie veiksmai, tarsi ir netoleruotini.

    Suprantu, jog visoje šioje diskusijoje mes visi einame uždaru ciklu. Reiktų surasti ties kuria vieta kerpame tą Mėbijaus lapą (juostą).
    Tai čia analogiškai būtų: arba nešikdini arba atsisakai šuns.
    Tokį variantą irgi aptarinėjome - leidimai parkuoti tik, sakykim, neįgaliesiems ir tautai nusipelnusiems asmenims.
    Tiesa, einame jau kažkelintą kartą ratu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tik vienas didelis skirtumas - šuns neparkuoji dvylikai ar daugiau valandų valstybinėje žemėje.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Priešingu atveju galime prieiti situaciją, kai šunų šeimininkai ims neberinkti išmatų,
    Šunų vedžiojimas yra, beje, geras pavyzdys. Kodėl iš visų mokesčių mokėtojų pinigų kuriamos aikštelės vedžioti tuos keturkojus smirdžius, kurie daro visuomeninę žalą (myža ant pakampių, triukšmauja ir kartais puldinėja aplinkinius)? Kodėl jiems vedžioti yra atiduodamos žaliosios zonos, kur jie su savo šeimininkais mindžioja žolę? Turi šunį - turi pasirūpinti savo privačiu žemės lopiniu, kur jį vedžiosi. Suprantama, už atitinkamą kainą, nes kodėl aš, neturintis šuns, turiu apmokėti tavo užgaidas.
    Čia buvo sarkazmas, jei kas nesupratot.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kiek butų namas? 100? O kiek parkavimo vietų įrengta? 2-3?
    Ar tai atitinka bent sovietinius standartus, kuomet šis buvo statytas (80-ųjų pabaigoje, matyt).
    Bet ar standartų neatitikimas įgalina niokoti aplinką, pažeidinėti KET ir kt.? Aš manau ne.
    Priešingu atveju galime prieiti situaciją, kai šunų šeimininkai ims neberinkti išmatų, reikalo prispirti piliečiai šlapinsis ant namo kampo ir pan. Tokie veiksmai, tarsi ir netoleruotini.

    Suprantu, jog visoje šioje diskusijoje mes visi einame uždaru ciklu. Reiktų surasti ties kuria vieta kerpame tą Mėbijaus lapą (juostą).

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Puiki iliustracija nesuvokimo kas yra turtas. Jokio kiemo gyvenojas neturi išskirtinės teisės priiminėti sprendimus apie viešą turtą, nesvarbu ar jis netoli jo daugiabučio. Nori turėti tokią teisę - daryti mokamas, nemokamas aikšteles, dėl manęs nors ir bulves sodinti, formuojiesi sklypą. Ne veltui pilna straipsnių, kur pasipiktinę gyventojai kapojasi, nes viešose parkavimo vietose pagal juos negali perekupas laikyti mašinų ar negali kito daugiabučio gyventojas statyti prie jų namo. Kol veiks suvokimas apie turtą pagal kažkokias bukas "paniatkes" tvarkos nebus.
    Nėra reguliuojamas automobilių eksplotavimas? Tai visgi gal reali problema, kad tešlynų gerbėjai negirdėjo apie KET ar ANK? Apskritai ką nori pasakyti tuo? Tai, kad savivaldybė nebėga iš paskos ir nebaudžia (galėtų, iškart atsirastų motyvacija formuotis sklypus)? Tik tada atsiranda atsakomybė už privatų turtą?
    Nereikėtų taip kategoriškai apeliuoti į sklypo formavimąsi. Ar teko pačiam tuo domėtis? Sklypas po daugiabučiu nėra kažkokia panacėja, todėl kad jo dydis yra labai ribotas, po namu ir keli metrai aplink. Aišku, jį galima stumdyti, bet dažnu atveju jo neužtenka net šalia namo esančiai eikštelei apimti. Yra alternatyvių, valstybinės žemės ilgalaikės nuomos, variantų, bet ir čia nemažai niuansų, tai STR kliūtys, tai kelias kreivas, tai dar kas nors.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Principas koks:

    Valstybinė žemė - ją tvarko valstybinis sektorius.
    Privati žemė arba sklypas po daugiabučiu - tvarko tame sklype nt turintys gyventojai.

    Valstybinis sektorius gali bauduoti už infros niokojimą valstybinėje žemėje.
    Valstybinis sektorius kaip minimum turi netrukdyti nt savininkams įgyvendinti infros tvarkymą bei sklypo formavimą aplink savo turtą.
    Valstybinis sektorius galėtų bent jau masiškai biudžeto lėšomis suformuoti sklypus mieste. Tokiu būdu po nt savininkų turtu automatiškai, be jokio gyventojų įsikyšimo, atsiranda sklypai ir jiems atsiranda pareiga rūpintis savo turtu.

    Šiuo metu valstybinis sektorius jau 30+ metų galima sakyti niekaip nepadeda, nesiūlo sprendimų (kaimynijų programa veiks tik ten kur ir taip gyventojai atsakingai žiūri į infrą), ir arba kala gyventojus kad kokie jie barbarai niokoja aplinką (taip jie barbariškai elgiasi - o ką jiems daryti?), arba trukdo tvarkyti infrą, arba nieko nedaro. O prie to pačio valstybis sektorius beveik ir nesirūpina VT, šaligatviais ir kitais sprendimais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Kaip priėjote prie išvados, kad žmonės, kurie palieka savo auto tešlyne, nė už ką nemokėtų už stovėjimo vietą? Kažkaip naujuose projektuose žmonės labai noriai išperka parkavimo vietas. Ar ten žmonės kitokios rūšies?
    Tie tešlynų kūrėjai nesugeba paeiti kelių šimtų metrų iki nemokamo parkingo, pvz:
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar šiek tiek apie Žirmūnų kiemus, tik šį kart arčiau žiedo, Žirmūnų 22
    Ir vis tik naujų projektų gyventojai ir chruščiovkių automobilistai yra gan skirtingi žmonės. Pastarieji mieliau rėks apie konstitucines teises statyt prie pat laiptinės nei mokės už normalią aikštelę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    O ar gyventojo funkcija, kaip Skeptikas rašė, yra statyti automobilį bet kur, kur patogu? Kad jau buvo Kaunas ištrauktas, tai dar viena iliustracija.
    Kiek butų namas? 100? O kiek parkavimo vietų įrengta? 2-3?
    Ar tai atitinka bent sovietinius standartus, kuomet šis buvo statytas (80-ųjų pabaigoje, matyt).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Labai mažai žmonių rinksis pirkti vietą mokamoje aikštelėje, jeigu greta jos bus nemokama alternatyva, nors ir perpildyta. Stovėjimas turi būti arba mokamas, arba ne. Netinka tokia padėtis, kai gudresni ir greitesni parkuoja nemokamai, o kiti turi susimokėti. Na ir žinoma tokioje vietoje turi būti normaliai kontroliuojami parkavimo pažeidimai.
    Stovėjimas ant žaliosios vejos ar ant šaligatvio nėra "nemokama alternatyva", nes tokia alternatyva tuomet bus visada, net ir pridarius gausybę naujų, mokamų aikštelių.
    Aš oponavau pasakymui, kad dėl visko kalta savivaldybė, nes nedirba savo darbo, neįrenginėja papildomų mokamų stovėjimo aikštelių. Bet realybė tokia, kad problema yra ne vietų trūkumas, o nemokamų vietų trūkumas. Aišku visos viešos vietos turėtų būti apmokestintos, bet nežinau kurie čia bus "ne per skysti" ir sugebės tą įgyvendinti. Tada paaiškėtų, kad visai gal ir netrūksta tų vietų, o trūko tik kontrolės.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Priėjau labai paprastai. Kiekvieną kartą važiuodamas per miestą vėlai vakare matau kaip mokamos aikštelės būna tuščios ar pustuštės, o senų rajonų kiemuose visi kampai, šaligatviai, ex "pievutės" matosi užstatytos.

    Galiu net per GSW parodyti:
    28 Laisvės pr. - Google Maps
    Atsidarius kadrą, galite pasižiūrėti kairėje vaizdo pusėje ir ten nesunkiai pamatysite du automobilius stovinčius ant buvusios "žaliosios vejos" prie medžio ir tris užvažiavusius ant šaligatvio. O pasižiūrėje "kadre" dešiniau pamatysite beveik tuščią stovėjimo aikštelę, esančią už 70 metrų. Tik vat problema, kad stovėjimo aikštelė mėnesiui kainuoja baisingus 37 eur. O purvynas po medžiu - nemokamas
    Labai mažai žmonių rinksis pirkti vietą mokamoje aikštelėje, jeigu greta jos bus nemokama alternatyva, nors ir perpildyta. Stovėjimas turi būti arba mokamas, arba ne. Netinka tokia padėtis, kai gudresni ir greitesni parkuoja nemokamai, o kiti turi susimokėti. Na ir žinoma tokioje vietoje turi būti normaliai kontroliuojami parkavimo pažeidimai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimai neužstatyti. Į kailį reikia duoti tiems kas mano kad parkingams tinka žolės danga, ir nepakeičia į tinkamą.

    Komentuoti:

Working...
X