Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
-
Butent - PR ir apsimetimas darbu. Viesoji tvarka ir dabar turi pilna teise baudas israsinet uz parkavima ant saligatviu, zoles ir tt. Bet to nedaro.
Parašė digital Rodyti pranešimąTai nieko ir nedarom, ar laukiam kokio putino, ar ką siūlot? Ar netgi blogai, kad tokį sprendimą priėmė?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs nemanau kad cia kazka pakeis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaune pries 15metu visai efektyviai vykdavo tie nutempinejimai, tik kiek pamenu daugiausiai nutempdavo prie kliniku ir auto turgaus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
As nemanau kad cia kazka pakeis. Kiek jau dabar yra istatymu ir visokiu KET taisykliu kurios yra MASISKAI ignoruojamos. As garantuoju didzioji dalis jusu turbut pro langa nosi iskistumet ir pamatytumet ne viena ir ne du parkingo pazeidimus. Gali n+1 ivairiu istatymu papildomu kurti ir suteikti papildomas galimybes tempti ir dar ka daryti bet jeigu visos institucijos ignoruoja KET pazeidimus tai is to nieko naujo nebus.
As garantuoju kad net ir be jokiu papildomu KET istatymu ir be jokiu nutempimu (nors as asmeniskai tai palaikau) jeigu atsakingos institucijos nors ir i dabar egzistuojancius KET pazeidimus pradetu kreipti demesi ir pradetu atidziau bauduoti, po savaites visu poziuris i nelegalu parkinga tikrai pasikeistu ir visi pradetu galvoti kaip, ir kur padoriai ir tvarkingai laikyti savo geldas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...iktai-30554081
Kauno miesto savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus darbuotojai turės sprendimo teisę dėl transporto priemonių priverstinio nutempimo. Tokia tvarka įsigalios nuo 2024 m. kovo 1 d.
Pagal naują patvirtintą tvarką automobiliai galės būti nutempiami priverstinai šiais atvejais:- kai sustos arba stovės vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles (KET) tai daryti draudžiama;
- kai bus neleistinai paliktos vietose, pažymėtose ženklu „Neįgalusis“ ir neturės leidimo ten stovėti;
- kai transporto priemonė trukdys kitų eismo dalyvių judėjimui, saugumui, kai kels pavojų kitų žmonių sveikatai ar gyvybei, bei kai kitaip pažeis asmens teises.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kelių eismo taisyklėse nėra išskirta išimties klausyti ženklo tik jeigu jis yra „įteisintas“.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Esate teisininkas?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Laikinieji ar nelaikinieji - visi galioja. Ženklinimas įsigalioja tada, kai ženklinimas yra įrengiamas. Kada, kokie ir kam darbai bus priduoti visiškai nesvarbu. Skirtumas tik tas, kad darbų metu darbo mašinos gali jų nelsilaikyti. Darbo mašinos tai čia kranai ir t.t., ne WV kuriuo darbuotojas atvažiuoja.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
taip bet tada statomi laikinieji zenklai, siuo atveju kai ivedamas naujas pastovusis zenklinimas visoje teritorijoje, jis isigalioja kai priduodami darbai.
Nebent teisininkai pakomentuotu.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žinoma, kad galioja. Visiems matomas pavyzdys yra kelio remonto darbai, kur aktyvioje statybvietėje yra ribojamas greitis.
Nebent teisininkai pakomentuotu.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
aktyvioje statybvietėje leidžiama belekam važinėti?
Jei servitutas yra privaziavimui prie privaciu sklypu - tada taip, kas sioje statybvieteje ir buvo, visi vazinejo kaip norejo, Apart kai buvo uztveriama visiskai
Reiketu pasiklaust teisininku koks zenklinimo reglamentavimas yra siuo atveju , bet itariu bus pilka zona . Ale laikomes tvarkos, statybos teritorijoje atsakingas statybininkas ir tt tt .Paskutinis taisė DeSadas; 2024.02.19, 08:56.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visas ženklinimas, kuris stovi, yra galiojantis. Net jeigu ženklinimas yra nelegalus, privalai jo laikytis iki kol policija jį panaikins (ir skirs baudą nelegaliam ženklintojui). Vairuotojas negali ir neturi nustatynėti ženklo legalumo. Jis turi jo laikytis.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Komentuoti:
-
Jūs iš esmės viską teisingai parašėte - apie okupantus, jų sunaikintą pilietiškumą ir tt. Tik tokia ironija: naudojate okupantų kalbos struktūrą - bendratį po 'kad'- paskutiniam sakiny. Lietuviškai - neokupantiškai - turi būti 'pakeistume'. Tada dar: taisyklingai: žąla. Ir kitos gramatinės klaidos...
O dėl automobilių ir šaligatvių - ar jūs buvęs JAV? Turbūt ne, nes ten daug kur išvis šalitgatvių nėr, bo miestai buvo statyti tarnaujant automobiliams - Fordo pinigams. Bet kokiu atveju, pas mus Europoj, dar ačiū dievui, pėsčiųjų poreikiai yra paimami domėn, kad ir ne tokie platūs, kaip jūs norėtumėt.
Komentuoti:
-
Sovietmetis ir prieš tai buvusi carinė okupacija demoralizavo, stipriai apnaikino pilietiškumą, daug sunaikino drąsių turinčių stuburą ir iniciatyvą žmonių. Išliko konformistai, prisitaikėliai ir tt.. Viešoios erdvės buvo brutaliai valdomos - šluojamos bažnyčios, kapinės, senovė, kuri nors ką turėjo bendrą su prabanga, su meile šaliai, viešosios erdvės įrenginėjamos ne su meile žmogui, o ant ,,atjebys'' ir komunistinio žmogaus formavimui.
Vienintelė vieta kur žmogus galėjo jaustis turintis nors kokią užuovėją nuo okupantų buvo namai, o visa kas už namų slenksčio - pavojus. Pavojaus reikia išvengti, reikia išgyventi, o kalbėti apie kažkokius viešosios erdvės puoselėjimus - geriau pamiršti. Be to - kokios galimybės tai daryti net jei norėtum? Aišku, į SSSR pabaigą buvo geriau, bet žala jau buvo padaryta.
Be to - bene viską už tave padaro partija - pastato namus, skiria butus, skiria jau pagal okupanto supratimą ,,sutvarkytą'' viešąją erdvę ir tt. - tai irgi skatina formuotis požiūrį, kad už mane viską kažkas turi padaryti.
Bent jau Vilniuje, o matyt ir kituose miestuose, gatvės buvo įrengiamos principu automobilis uber alles - pažiūrėkit iki šiol kiek daug išlikusios nežmoniškos situacijos kuomet važiuojamosios dalies ir šaligatvių pločio santykis, kur auto skirta apie 2,5 juostų, o pėstieji, dar gerai jei išvis yra, turi kokį 1 m pločio sugriuvusį šaligatvį... Vien tai kokį supratimą apie infrą formuoja žmogui augusiam tokioje aplonkoje nuo mažų dienų?
Yra ir kitų aplinkybių, bet paliksiu jas kol kas nepaliestas.
Kažką kaltinti yra beprasmiška. Reikia ieškoti priežasčių kodėl taip yra ir tada imtis veiksmų, kad tai pakeisti.Paskutinis taisė spekas; 2024.02.18, 11:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąTvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 14 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: