Jau naudojamas karinės technikos gabenimui ar dar tik kokie bandymai?
Tai iešmas iš magistralinio kelio ne iš Pabradės pusės, jei teisingai supratau? Kodėl, juk traukiniui reikia papildomai važiuoti į Švenčionėlius ir grįžti arba sustoti tarpstotyje ir važiuoti atgal?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Kariuomenės issikrovimo vieta Pažeimenėje. Foto 2020-05-28
Informacinis stendas:
Atnaujinta pervaža:
Nuo Vilniaus pusės. Laikinas greičio apribojimas:
Greičio ribojimas nuo Turmanto:
Iešmas tarpstotyje. Blokpostas neįrengtas, iešmas valdomas is salia esančios būdelės su Švenčionėlių stoties budėtojos leidimu.
Iesmas nuo Turmanto pusės:
Minėta budelė:
Iesmai naujai irengtame kelyne:
Pirmas iesmas elektrinis:
Antras jau rankinis:
TEM-TMH 015 su platformomis:
Is arciau:
Bendras vaizdas į Vilniaus pusę:
Kitoje kelyno pusėje yra rampa nuvažiavimui nuo platformų, tačiau dėl karo policijos patruliavimo tos pusės fotografuoti negalėjau.
Bonus - naujas piketinis stulpelis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.
Komentuoti:
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąPasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
Komentuoti:
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąCaro laikais, kai geležinkelis buvo dvikelis feisbūko turbūt dar nebuvo.
Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.
Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).
Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
Visas yra dvieklis
1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių
Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf
II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.
Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio
Sovietmečiu ir lenkų laikais antrų bėgių ten nebuvo.
Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį
Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
Lapas N-35-1 Vilnius
Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto
https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visaginas buvo stotimi iki 2003 m.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.402B94D82ADD
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Visaginas (tarybiniais metais Pasmalvės) buvo pralanka, gal kuriuo metu ir stotis, ypač kai pastatė AE ir keleivių atsirado. Todėl ten kelynas buvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet jei ruožas buvo vienkelis, kokiu tikslu į šoninį kelią varydavo traukinius į Vilnių, jei nebūdavo prasilenkimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia du ar daugiau kelių buvo tik stotyse
Komentuoti:
-
Dabartinė Vilniaus-Daugpilio linija yra viena iš paskutinių sovietiniais metais kapitališkai atnaujintų linijų. Naujas kelias buvo paklotas šalia buvusio kelio su mediniais pabėgiais. Gal būt kam ir įsiminė situacija, kai naujas kelias jau buvo paklotas, o senas dar nenurinktas. Bet kad tai būtų buvę po 2000 - nerealu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąBuvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti.
Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
Nuo Dūkšto link Daugpilio nebuvo dvikelio. Nebuvo poreikio jį tiesti ir 1980 metais.
Net marazmais pasižyminti Sovietija paprastai nešvaistydavo pinigų tokiems beprasmiškiems reikalams. Čia, tiesa, priklausė nuo masto. Kai projektas mažas, tai suveikdavo sveikas protas.
Komentuoti:
-
Ačiū už išsamią informaciją.
Kalbėdamas apie FB informaciją, turėjau omenyje entuziastų grupę, kur buvo pasidalinta info apie dvikelį iki Daugpilio, kuris nurinktas 1995-2000 metų laikotarpyje.
Nuo Dūkšto link Turmanto pagrindinis kelias iš nelyginės pusės iškart už iešmyno pereina į lyginę, todėl kilo įtarimas, kad link Turmanto irgi buvo dvikelis.
Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąIš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.
Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).
Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
Visas yra dvieklis
1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių
Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf
II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.
Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKeista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.
Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį
Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
Lapas N-35-1 Vilnius
Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto
https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotisStotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.
Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąNu nu nėra stotieso kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG
Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.
Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
Komentuoti:
-
Nu nu nėra stotieso kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG
Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti. Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: