Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • artexs
    replied
    Kaip tik iki tilto yra 500 m. Ten išsikraus ir technika pati važiuos per tiltą į poligoną, matyt. Tik įdomu koks ten tiltas, ar atlaikys 60t Abrams'ą?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    tiesiama bus nuo Pažeimenės st.(51km), jos pervažą teks rekonstruoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tai kam atšaka, jei nebus tilto? Poligonas gi kitame Žeimenos krante. Tankai upę forsuos? Ten ir taip miškas ir pati Žeimena yra draustinis. Dabar kalba apie limoną, bet suras ir 3.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Straipsnyje paisto apie kažkokią tai pervažą, kai vienas iš pagrindinių objektų turės būti tiltas per Žeimeną.
    ar su tiltu tilps į limoną?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Straipsnyje paisto apie kažkokią tai pervažą, kai vienas iš pagrindinių objektų turės būti tiltas per Žeimeną.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Į PABRADĖS POLIGONĄ BUS TIESIAMAS GELEŽINKELIS


    ​Vyriausybė trečiadienį patvirtino planus tiesti naują pusės kilometro ilgio geležinkelį į Švenčionių rajone įsikūrusį Pabradės karinį poligoną.​​​​​​
    http://m.klaipeda.diena.lt/naujienos...inkelis-898207

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na ryte, 5.42 iš Vilniaus manau ir lietuviams tik entuziastams patogus.. Šiap nors važiavau ankstyvą pavasarį, dauguma keleivių į Daugpilį ir atgal važiavo iš Visagino, turbūt nieko keisto..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad grįžti į Daugpilį tą pačią dieną nėra kaip. Todėl ir nepopuliarus. Rytinis traukinys iš Daugpilio atvyksta į Vilnių likus kelioms minutėms iki antrojo traukinio išvykimo į Daugpilį. LG maršrutą padarė patenkinamą tik Lietuvos keleiviams, o ne Latvijos. Kitaip ir nelabai be traukinio nakvynės įmanoma, normaliai gautųsi tik tada, jei vienas traukinys būtų latvių, o kitas - mūsų.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.06, 22:15.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Šiandien gana maloniai nustebino maršrutas Vilnius-Daugpilis (05:42-08:29). Daugpilyje išlipo 47 keleiviai.
    Gaila, bet Latvijoje šis maršrutas nepopuliarus. Į Vilnių traukinys išvažiavo su keliais keleiviais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Per Latviją? Kažkas naujo...
    Taip, jau visą vasarą taip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per Latviją? Kažkas naujo...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.
    Ignalina čia ne prie ko. Tiesiog Radviliškis-Kaišiadorys nespėja praleisti visų traukinių, todėl dalis važiuoja ratu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
    Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.
    Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Visagine nėra nei kelyno, nei stoties šviesoforų, todėl negali ten likti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, taip. Kai reikės milijonus mokėti, kurių nenori mokėti už nuostolius, nebus ten jokių diskusijų. Va, gi nenutraukiam susisiekimo. Traukinį sutrumpinam iki Varėnos, o toliau bus jums mikroautobusas.

    Tas pats ir su Turmantu. Ten iš viso nebus ką vežti, jei traukiniai nevažiuos daugiau nei mikroautobusu, nes Visaginas ir Dūkštas atkris savaime - patogiau ir greičiau bus važiuoti autobusu Visaginas - Vilnius.

    Kybartų atveju iš viso kokia "Kautra" paleis autobusus Kaunas - Kybartai per Pilviškius - Vilkaviškį ir nereikės ten jokių autobusų... Visokie Bagotosios ir Alksnėnai gaus LG mikrobus... Va taip ir sunaikins keleivių vežimą geležinkeliais... (...)
    Iš kitos pusės, visgi traukinių Vilnius - Turmantas yra per daug. 6, kai, pavyzdžiui 1988/89 metais buvo 7, tiesa, visi iki Didžiasalio. Bet buvo kiti laikai, kitos realijos. Tokiam Turmantui pakaktų ir maks. 4 porų. Kitus reikėtų trumpinti iki Visagino. Kas to neleidžia? (...)

    Blogiausia, kad einama bukiausiau keliu - naikinti, keisti. Kai tuo tarpu reikia pačioje LG keleivių pervežime kažkokį rimtą reviziją atlikti ir tikrai daug ką būtų galima optimizuoti nenaikinant maršrutų, priešingai, gal net atidarant vieną kitą papildomą.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.09.16, 16:00. Priežastis: Kopija iš temos "Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais"

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vyriausybė: dalis geležinkelių keleivių galės būti vežami autobusais

    Dalis nepopuliarių geležinkelių maršrutų keleivių galės būt vežami ir traukiniais, ir autobusu. Susisiekimo ministras tikina, kad nei vienas dabar esantis maršrutas nebus naikinamas, o dėl konkrečių maršrutų, kur būtų taikoma naujovė, ketinama apsispręsti vėliau.

    Vyriausybė trečiadienį posėdyje pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui reglamentuoti kombinuotą keleivių vežimą.

    „Lietuvos geležinkeliams“ yra kompensuojami keleivių vežimo nuostoliai, ši veikla yra nuostolinga, todėl ieškoma būdų, kaip tą nuostolių sumą sumažinti. Dėl to reikia įvesti pakeitimus, kurie leistų geležinkeliams tam tikrus ruožus keleivius vežti autobusais, o ne geležinkeliais. Jeigu iki paskutinės stotelės važiuoja vienas, du ar dešimt žmonių, tai tikrai neapsimoka traukiniu važiuoti, tokiu būdu verta persėsti į autobusą“, – trečiadienį Vyriausybės posėdyje kalbėjo susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

    Anot jo, nauja praktika būtų taikoma tik po išsamių diskusijų su vietos bendruomenėmis ir radus visas šalis tenkinantį kompromisą.

    „Šituo mes nenorime sakyti, kad tam tikri maršrutai jau dabar yra nutraukiami, nei vienas maršrutas nėra nutraukiamas. Kalba eina apie 2019-2020 metus ir tik apie selektyvius atvejus po diskusijų su vietos bendruomenėmis
    “, – tikino R.Masiulis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bezdonys. Dieninis traukinys į Vilnių
    Foto 2018.03


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Panašu, kad maršruto į Daugpilį ne tik kad neužraukė, bet net ir stiprina. Po mano pastebėjimo jiems į FB pridėjo nuorodą ties Tarptautiniai maršrutai:


    Taip pat reisai pagaliau suvesti ne mėnesiui į priekį, o nuolatiniai:


    Aišku, tas suvedimas mažina viltis gaut geresnius laikus arba daugiau reisų...


    Off-topic: LG Traukinio bilieto svetainėje atnaujino Loading GIF'ą, tai dabar nebesimato progreso, kiek kraunasi tas jų beprotiškai lėtas puslapis (atrodo kad dar ilgiau nei ankščiau)

    Komentuoti:

Working...
X