Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Šiandien gana maloniai nustebino maršrutas Vilnius-Daugpilis (05:42-08:29). Daugpilyje išlipo 47 keleiviai.
    Gaila, bet Latvijoje šis maršrutas nepopuliarus. Į Vilnių traukinys išvažiavo su keliais keleiviais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Per Latviją? Kažkas naujo...
    Taip, jau visą vasarą taip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per Latviją? Kažkas naujo...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.
    Ignalina čia ne prie ko. Tiesiog Radviliškis-Kaišiadorys nespėja praleisti visų traukinių, todėl dalis važiuoja ratu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
    Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.
    Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Visagine nėra nei kelyno, nei stoties šviesoforų, todėl negali ten likti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, taip. Kai reikės milijonus mokėti, kurių nenori mokėti už nuostolius, nebus ten jokių diskusijų. Va, gi nenutraukiam susisiekimo. Traukinį sutrumpinam iki Varėnos, o toliau bus jums mikroautobusas.

    Tas pats ir su Turmantu. Ten iš viso nebus ką vežti, jei traukiniai nevažiuos daugiau nei mikroautobusu, nes Visaginas ir Dūkštas atkris savaime - patogiau ir greičiau bus važiuoti autobusu Visaginas - Vilnius.

    Kybartų atveju iš viso kokia "Kautra" paleis autobusus Kaunas - Kybartai per Pilviškius - Vilkaviškį ir nereikės ten jokių autobusų... Visokie Bagotosios ir Alksnėnai gaus LG mikrobus... Va taip ir sunaikins keleivių vežimą geležinkeliais... (...)
    Iš kitos pusės, visgi traukinių Vilnius - Turmantas yra per daug. 6, kai, pavyzdžiui 1988/89 metais buvo 7, tiesa, visi iki Didžiasalio. Bet buvo kiti laikai, kitos realijos. Tokiam Turmantui pakaktų ir maks. 4 porų. Kitus reikėtų trumpinti iki Visagino. Kas to neleidžia? (...)

    Blogiausia, kad einama bukiausiau keliu - naikinti, keisti. Kai tuo tarpu reikia pačioje LG keleivių pervežime kažkokį rimtą reviziją atlikti ir tikrai daug ką būtų galima optimizuoti nenaikinant maršrutų, priešingai, gal net atidarant vieną kitą papildomą.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.09.16, 15:00. Priežastis: Kopija iš temos "Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais"

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vyriausybė: dalis geležinkelių keleivių galės būti vežami autobusais

    Dalis nepopuliarių geležinkelių maršrutų keleivių galės būt vežami ir traukiniais, ir autobusu. Susisiekimo ministras tikina, kad nei vienas dabar esantis maršrutas nebus naikinamas, o dėl konkrečių maršrutų, kur būtų taikoma naujovė, ketinama apsispręsti vėliau.

    Vyriausybė trečiadienį posėdyje pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui reglamentuoti kombinuotą keleivių vežimą.

    „Lietuvos geležinkeliams“ yra kompensuojami keleivių vežimo nuostoliai, ši veikla yra nuostolinga, todėl ieškoma būdų, kaip tą nuostolių sumą sumažinti. Dėl to reikia įvesti pakeitimus, kurie leistų geležinkeliams tam tikrus ruožus keleivius vežti autobusais, o ne geležinkeliais. Jeigu iki paskutinės stotelės važiuoja vienas, du ar dešimt žmonių, tai tikrai neapsimoka traukiniu važiuoti, tokiu būdu verta persėsti į autobusą“, – trečiadienį Vyriausybės posėdyje kalbėjo susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

    Anot jo, nauja praktika būtų taikoma tik po išsamių diskusijų su vietos bendruomenėmis ir radus visas šalis tenkinantį kompromisą.

    „Šituo mes nenorime sakyti, kad tam tikri maršrutai jau dabar yra nutraukiami, nei vienas maršrutas nėra nutraukiamas. Kalba eina apie 2019-2020 metus ir tik apie selektyvius atvejus po diskusijų su vietos bendruomenėmis
    “, – tikino R.Masiulis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bezdonys. Dieninis traukinys į Vilnių
    Foto 2018.03


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Panašu, kad maršruto į Daugpilį ne tik kad neužraukė, bet net ir stiprina. Po mano pastebėjimo jiems į FB pridėjo nuorodą ties Tarptautiniai maršrutai:


    Taip pat reisai pagaliau suvesti ne mėnesiui į priekį, o nuolatiniai:


    Aišku, tas suvedimas mažina viltis gaut geresnius laikus arba daugiau reisų...


    Off-topic: LG Traukinio bilieto svetainėje atnaujino Loading GIF'ą, tai dabar nebesimato progreso, kiek kraunasi tas jų beprotiškai lėtas puslapis (atrodo kad dar ilgiau nei ankščiau)

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Bet prasideda daina - vienkelis, nėr brigadų, nėr sąstatatų ir pan.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Reisų abejoju, ar pridės. Nes net laikų normalių traukiniams nepadaro, arba 5.40 turi Vilniaus stoty būt, arba važiuot dviems dienoms. Išvis reikėjo palikt dabartinius Vilnius-Turmantas ir tiesiog naujas traukinių poras skirt į Daugpilį, kurios nestoja kiekvienam kaime. Taip ir kelionės trukmė sutrumpėtų, tad gautų daugiau pranašumo prieš automobilį. Paliktų sustojimus Bezdonyse, Pabradėje, Švenčionėliuose, Ignalinoje, Dūkšte ir Visagine, sutrumpėtų kelionė 20-30min.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kažin kada bus nuolatinis maršrutas, o ne "Atskiru nurodymu"?
    O dabar rimtuoju pamėginkime paspėlioti.
    Gal LV leidimai laikini ir pratęsiami keliems mėnesiams?

    PS
    Mano nuomone svarbiausia išlaikyti reisą iki 0501, o tada galima pridėti pirmadienius, ketvirtadienius ir penktadienius. Moksleivių ekskursijos ir šiaip kai šilta žmonės daugiau keliauja nei su -20.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Viskas tvarkoje: dabar rodomi traukiniai Vilnius - Daugpilis - Vilnius savaitgaliais iki gegužės 27.
    Kažin kada bus nuolatinis maršrutas, o ne "Atskiru nurodymu"?

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Viskas tvarkoje: dabar rodomi traukiniai Vilnius - Daugpilis - Vilnius savaitgaliais iki gegužės 27.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ir sausio gale vasariui kelionių nerodė. šį maršrutą LG suveda visam mėnesiui likus kelioms dienoms iki pirmos mėnesio kelionės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei nerodo, tai gal ir panaikino. Palaukti reikia iki savaitės antros pusės, nes LG apie pakeitimus mėgsta pranešti prieš 2-3 dienas. Jei nerodys ketvirtadienį ar penktadienį, tai tikrai numarino.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Jei numarins, tai čia bus, ko gero, vienas kvailiausių LG valdžios žingsnių - tiek laiko ir pinigų buvo skirta deryboms su latviais, leidimų išsiėmimui, maršruto piarinimui per žiniasklaidą ir tt. Ir viskas tik dėl dviejų mėnesių. Taip greitai keleivių srautai neatsiranda. Jei LG nori tikrai patikrinti maršruto potencialą - kursuoti reikia mažiausiai iki vasaros pabaigos.
    Tikrai ne kvailiausias. Keleivių vežime ten visi sprendimai tokie (kas nors nurodykite bent vieną super gerą sprendimą per paskutinius metus)

    Tikrai Daugpilį panaikino? Ar man paieška blogai meta?

    Komentuoti:

Working...
X