Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Tarptautiniu traukiniu entuziastas Jon Worth podcaste su Not Just Bikes dar karta ivardino sito traukinio nebuvima kaip didziausia absurda tarp visu Europos sienu.
- 3 patinka
-
G/B prasideda už 10 metrų nuo pervažos. Daugumoje ruožų pervažos ir iešmynai stovi ant medinių pabėgių, toje pačioje Vilniaus GS ties iešmais vien medis. Tačiau kliedėti, kad ruože mediniai pabėgiai nederėtų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na tikrai ne, pvz. tarp Bezdonių ir Pabradės stočių:Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Skirtingai nuo Marcinkonių, Turmanto ruože nėra nė vieno tarpstočio su mediniais pabėgiais, neskleiskit briedo.
https://www.google.com/maps/@54.8382...oASAFQAw%3D%3D
Taip, nėra visas tarpstotis mediniais pabėgiais, bet tikrai dar ne visur pakeisti gelžbetoniniais, ypač prie pervažų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Skirtingai nuo Marcinkonių, Turmanto ruože nėra nė vieno tarpstočio su mediniais pabėgiais, neskleiskit briedo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na, žiūrint į tai, kad Vilnius - Turmantas maršrute bėgiai vis dar laikosi ant medinių pabėgių, tai mane niekas nestebina.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na, žiūrint į tai, kad Vilnius - Turmantas maršrute bėgiai vis dar laikosi ant medinių pabėgių, tai mane niekas nestebina.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal kažkas taupo pinigus kelio būklės palaikymui? IAE uždaryta, krovinių linijoje minimumas.
Komentuoti:
-
Gal kažkas taupo pinigus kelio būklės palaikymui? IAE uždaryta, krovinių linijoje minimumas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąGal kas žino kas vyksta su Vilnius - Turmantas maršrutu?
Traukiniai važiuodami abejomis kryptimis labai dreba ir šokinėja. Ir tai liečia net ne iešmus, o tiesiog vidury niekur traukinys pradeda šokinėti.
Komentuoti:
-
Nieko stebuklingo, tiesiog RVR produkcija natūralioje aplinkoje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas žino kas vyksta su Vilnius - Turmantas maršrutu?
Traukiniai važiuodami abejomis kryptimis labai dreba ir šokinėja. Ir tai liečia net ne iešmus, o tiesiog vidury niekur traukinys pradeda šokinėti.
Komentuoti:
-
Prieš kelias dienas buvau Rygos stotyje ir iš Daugpilio atvyko dyzelinis senolis, tai Daugpilyje pasivaidentų labai panašus traukinys iš Lietuvos, tik kitos spalvos...Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąLabai užknisa kad iki šiol nėra traukinio į Daugpili. Automobilių kelias link Ignalinos ir uz jos yra kreivas šleivas. Tiesiog stebiuosi kad yra akivaizdžiai prastos vietos ir jų niekas dešimtmečiais netaiso.
Traukinys i Turmanta irgi apgailėtinas, Gal Lietuviams gėda tiesiog prieš lstvius tokį traukinį leist?
Komentuoti:
-
Labai užknisa kad iki šiol nėra traukinio į Daugpili. Automobilių kelias link Ignalinos ir uz jos yra kreivas šleivas. Tiesiog stebiuosi kad yra akivaizdžiai prastos vietos ir jų niekas dešimtmečiais netaiso.
Traukinys i Turmanta irgi apgailėtinas, Gal Lietuviams gėda tiesiog prieš lstvius tokį traukinį leist?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Apie maršrutą į Daugpilį
"Norėdami geriau suprasti šio maršruto poreikį, bendraujame su verslo atstovais, „Pasažieru vilciens“ („Vivi“) ... Tikimės, kad sprendimai bus priimti artimiausiais mėnesiais“
"Čekų bendrovė „Gepard Express“ vėl užsiminė apie siekį vežti keleivius iš Vilniaus į Kroatijos miestą Splitą ir Čekijos sostinę Prahą."
https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-662-2454712
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.03
Kelias RK4908 Labanoras - Saldutiškis priartėja prie Švenčionėlių - Utenos geležinkelio pylimo

Bendras Saldutiškio geležinkelio stoties vaizdas


Saldutiškio stotis (geltonas pastatas) žiūrint nuo pervažos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiai nuo Grīvos (Kalkūnų) link Eglainės būtų greita ir patogu, bet keleivių vien iki Obelių-Rokiškio būtų mažoka.Parašė TomasK Rodyti pranešimąKaip galvojate, ar turėtų paklausą, jei ateityte maršrutas Vilnius–Turmantas–Daugpilis būtų pratęstas iki Rokiškio?
O su užsukimu į Daugpilį kelionės trukmė ūiki Rokiškio labai pailgėtų. Tačiau atgytų buvęs tradiciinis keliavimas iš Rokiškio link Daugpilio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip galvojate, ar turėtų paklausą, jei ateityte maršrutas Vilnius–Turmantas–Daugpilis būtų pratęstas iki Rokiškio? Jei ne kasdieniai, tai bent jau savaitgaliniai reisai, orientuoti į dirbančius / besimokančius sostinėje. Juolab turint galvoje, kad nuo kitų metų, jei ne visi, tai didžioji dauguma reisų bus vykdomi su Pesa 730ML, kas lyginant su DR1 gerokai padidins ilgesnės kelionės patrauklumą. Kelionės trukmė, spėju, išeitų apie 3,5 val. – konkurencinga palyginus su autobusu.Paskutinis taisė TomasK; 2025.01.24, 00:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelė likusi RA2 ilgai netemps. Vagonai irgi, kai tik bus baigta elektrifikacija. Bet kokiu atveju į Latviją jų niekas neleis.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
RA2 automotrisė ir TVZ kupės vagonai (kurie naudojami 3 klasėje Klaipėda-Vilnius maršrute) dar egzistuoja
Komentuoti:
-
RA2 automotrisė ir TVZ kupės vagonai (kurie naudojami 3 klasėje Klaipėda-Vilnius maršrute) dar egzistuojaParašė Al1 Rodyti pranešimąNėra ir niekada nebuvo rusiškų traukinių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nėra ir niekada nebuvo rusiškų traukinių. Latviešiški ir važiuoti į Latviją su jais yra pagarbos išraiška Latvijai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kada LG atsisakys rusiškų traukinių savo parke? Ar toliau tik logo keis ir eglutėmis interjerą puoš?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Latvija dėjusi labiau su absurdišku pinigų lupimu ir nebendradarbiavimu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: