Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TIME
    replied
    Tarptautiniu traukiniu entuziastas Jon Worth podcaste su Not Just Bikes dar karta ivardino sito traukinio nebuvima kaip didziausia absurda tarp visu Europos sienu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    G/B prasideda už 10 metrų nuo pervažos. Daugumoje ruožų pervažos ir iešmynai stovi ant medinių pabėgių, toje pačioje Vilniaus GS ties iešmais vien medis. Tačiau kliedėti, kad ruože mediniai pabėgiai nederėtų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Skirtingai nuo Marcinkonių, Turmanto ruože nėra nė vieno tarpstočio su mediniais pabėgiais, neskleiskit briedo.
    Na tikrai ne, pvz. tarp Bezdonių ir Pabradės stočių:
    https://www.google.com/maps/@54.8382...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250926_232514.png
Views:	1441
Size:	2,47 MB
ID:	2222210

    Taip, nėra visas tarpstotis mediniais pabėgiais, bet tikrai dar ne visur pakeisti gelžbetoniniais, ypač prie pervažų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na, žiūrint į tai, kad Vilnius - Turmantas maršrute bėgiai vis dar laikosi ant medinių pabėgių, tai mane niekas nestebina.
    Skirtingai nuo Marcinkonių, Turmanto ruože nėra nė vieno tarpstočio su mediniais pabėgiais, neskleiskit briedo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal kažkas taupo pinigus kelio būklės palaikymui? IAE uždaryta, krovinių linijoje minimumas.
    Na, žiūrint į tai, kad Vilnius - Turmantas maršrute bėgiai vis dar laikosi ant medinių pabėgių, tai mane niekas nestebina.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kas vyksta su Vilnius - Turmantas maršrutu?
    Traukiniai važiuodami abejomis kryptimis labai dreba ir šokinėja. Ir tai liečia net ne iešmus, o tiesiog vidury niekur traukinys pradeda šokinėti.
    Gal kažkas taupo pinigus kelio būklės palaikymui? IAE uždaryta, krovinių linijoje minimumas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nieko stebuklingo, tiesiog RVR produkcija natūralioje aplinkoje.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Gal kas žino kas vyksta su Vilnius - Turmantas maršrutu?
    Traukiniai važiuodami abejomis kryptimis labai dreba ir šokinėja. Ir tai liečia net ne iešmus, o tiesiog vidury niekur traukinys pradeda šokinėti.

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Labai užknisa kad iki šiol nėra traukinio į Daugpili. Automobilių kelias link Ignalinos ir uz jos yra kreivas šleivas. Tiesiog stebiuosi kad yra akivaizdžiai prastos vietos ir jų niekas dešimtmečiais netaiso.
    Traukinys i Turmanta irgi apgailėtinas, Gal Lietuviams gėda tiesiog prieš lstvius tokį traukinį leist?
    Prieš kelias dienas buvau Rygos stotyje ir iš Daugpilio atvyko dyzelinis senolis, tai Daugpilyje pasivaidentų labai panašus traukinys iš Lietuvos, tik kitos spalvos...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Labai užknisa kad iki šiol nėra traukinio į Daugpili. Automobilių kelias link Ignalinos ir uz jos yra kreivas šleivas. Tiesiog stebiuosi kad yra akivaizdžiai prastos vietos ir jų niekas dešimtmečiais netaiso.
    Traukinys i Turmanta irgi apgailėtinas, Gal Lietuviams gėda tiesiog prieš lstvius tokį traukinį leist?

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Apie maršrutą į Daugpilį

    "Norėdami geriau suprasti šio maršruto poreikį, bendraujame su verslo atstovais, „Pasažieru vilciens“ („Vivi“) ... Tikimės, kad sprendimai bus priimti artimiausiais mėnesiais“


    "Čekų bendrovė „Gepard Express“ vėl užsiminė apie siekį vežti keleivius iš Vilniaus į Kroatijos miestą Splitą ir Čekijos sostinę Prahą."




    https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-662-2454712

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Truputis istorijos:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.03
    Kelias RK4908 Labanoras - Saldutiškis priartėja prie Švenčionėlių - Utenos geležinkelio pylimo


    Bendras Saldutiškio geležinkelio stoties vaizdas




    Saldutiškio stotis (geltonas pastatas) žiūrint nuo pervažos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Kaip galvojate, ar turėtų paklausą, jei ateityte maršrutas Vilnius–Turmantas–Daugpilis būtų pratęstas iki Rokiškio?
    Tiesiai nuo Grīvos (Kalkūnų) link Eglainės būtų greita ir patogu, bet keleivių vien iki Obelių-Rokiškio būtų mažoka.
    O su užsukimu į Daugpilį kelionės trukmė ūiki Rokiškio labai pailgėtų. Tačiau atgytų buvęs tradiciinis keliavimas iš Rokiškio link Daugpilio.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Kaip galvojate, ar turėtų paklausą, jei ateityte maršrutas Vilnius–Turmantas–Daugpilis būtų pratęstas iki Rokiškio? Jei ne kasdieniai, tai bent jau savaitgaliniai reisai, orientuoti į dirbančius / besimokančius sostinėje. Juolab turint galvoje, kad nuo kitų metų, jei ne visi, tai didžioji dauguma reisų bus vykdomi su Pesa 730ML, kas lyginant su DR1 gerokai padidins ilgesnės kelionės patrauklumą. Kelionės trukmė, spėju, išeitų apie 3,5 val. – konkurencinga palyginus su autobusu.
    Paskutinis taisė TomasK; 2025.01.24, 00:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą

    RA2 automotrisė ir TVZ kupės vagonai (kurie naudojami 3 klasėje Klaipėda-Vilnius maršrute) dar egzistuoja
    Vienintelė likusi RA2 ilgai netemps. Vagonai irgi, kai tik bus baigta elektrifikacija. Bet kokiu atveju į Latviją jų niekas neleis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kodėl būtent ketvirtadieniais laisva ta PESA?

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nėra ir niekada nebuvo rusiškų traukinių.
    RA2 automotrisė ir TVZ kupės vagonai (kurie naudojami 3 klasėje Klaipėda-Vilnius maršrute) dar egzistuoja

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kada LG atsisakys rusiškų traukinių savo parke? Ar toliau tik logo keis ir eglutėmis interjerą puoš?
    Nėra ir niekada nebuvo rusiškų traukinių. Latviešiški ir važiuoti į Latviją su jais yra pagarbos išraiška Latvijai.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
    Latvija dėjusi labiau su absurdišku pinigų lupimu ir nebendradarbiavimu.

    Komentuoti:

Working...
X