Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Šiek tiek pozityvumo Turmanto kryptimi – nuo sausio 9 d. iki vasaros kartą per savaitę kursuos Pesa 730ML. Įdomu, ar patvorinę prikėlė, ar nuo kažkurio maršruto nuėmė, ir kodėl tik iki vasaros kursuos...

    Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ir-ii-klasemis
    Na, 730ML į Turmantą paskutiniais metais gan dažnas svečias. Viskas, kas pasikeitė, tai stabilus grafikas ir pirmos klasės apmokestinimas - iki šiol pirma klase galėdavai važiuoti su trečios klasės bilietu.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
    2025 m. pavasarį žada pratęsti maršrutą Vilnius–Turmantas iki Daugpilio.

    Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...nius-daugpilis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
    Teisybės dėlei - buvo sugebėta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą

    Pernai taip važiavau iš Vilniaus į Daugpilį. Puikiai veikė ir buvo dar keleivė, kuri ėjo iš Turmanto stoties į Zemgalės autobusų stotelę. Aišku, kad traukinys būtų geresnis, bet atostogaujamas man ne trukdė eiti per sieną (net jei turėjau didelę kuprinę).
    Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    spėju, kad atsilaisvinęs traukinys dėl Kaišiadorių – Klaipėdos linijos elektrifikacijos darbų?
    Įdomu, kada LG atsisakys rusiškų traukinių savo parke? Ar toliau tik logo keis ir eglutėmis interjerą puoš?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Šiek tiek pozityvumo Turmanto kryptimi – nuo sausio 9 d. iki vasaros kartą per savaitę kursuos Pesa 730ML. Įdomu, ar patvorinę prikėlė, ar nuo kažkurio maršruto nuėmė, ir kodėl tik iki vasaros kursuos...

    Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ir-ii-klasemis
    spėju, kad atsilaisvinęs traukinys dėl Kaišiadorių – Klaipėdos linijos elektrifikacijos darbų?

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Šiek tiek pozityvumo Turmanto kryptimi – nuo sausio 9 d. iki vasaros kartą per savaitę kursuos Pesa 730ML. Įdomu, ar patvorinę prikėlė, ar nuo kažkurio maršruto nuėmė, ir kodėl tik iki vasaros kursuos...

    Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ir-ii-klasemis

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Nuo Turmanto stoties eini taku palei bėgius. Iškart perėjus sieną, Latvijos pusėje, kitoje pusėje bėgių bus susenusi trobelė. Iki jos nuo Zemgalės pusės geležinkelio pylimu šalia bėgiu eina padorus keliukas. Juo už kokių 2 km. prieisi Zemgalę su stoties pastate įrengta bažnyčia. Dar už pusės kilometro tuo pačiu keliu, palei bėgius bus sankryža, šalia jos pamatysi autobuso stotelę. Grafiką gali pasižiūrėti čia:
    https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23

    Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.
    Pernai taip važiavau iš Vilniaus į Daugpilį. Puikiai veikė ir buvo dar keleivė, kuri ėjo iš Turmanto stoties į Zemgalės autobusų stotelę. Aišku, kad traukinys būtų geresnis, bet atostogaujamas man ne trukdė eiti per sieną (net jei turėjau didelę kuprinę).

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_165314.jpg
Views:	1376
Size:	1,75 MB
ID:	2133545

    Išvažiavau 14:35 iš Vilnaus ir atvykau 16:49 į Turmantą.

    Iš stoties ėjau truputi į šiaurę.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_165748.jpg
Views:	1370
Size:	3,13 MB
ID:	2133552
    Čia į dešinę.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_165832.jpg
Views:	1366
Size:	2,64 MB
ID:	2133548
    Toliau į kairę.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_170204.jpg
Views:	1367
Size:	2,77 MB
ID:	2133551
    Tiesiai šalia bėgių.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_170402.jpg
Views:	1378
Size:	2,89 MB
ID:	2133555
    Siena

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_170453.jpg
Views:	1374
Size:	2,57 MB
ID:	2133550
    Vaizdas atgal į Lietuvos kryptį.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_170501.jpg
Views:	1372
Size:	3,00 MB
ID:	2133554
    Čia reikia pereiti per bėgius. Jau Latvijoje.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_170618.jpg
Views:	1380
Size:	2,58 MB
ID:	2133553
    Tiesiai.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_171856.jpg
Views:	1361
Size:	2,36 MB
ID:	2133546

    Zemgalės bažnyčia.


    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_172148.jpg
Views:	1367
Size:	2,91 MB
ID:	2133549
    Mažas aplinkėlis į vakarus, nes dar turėjau laiko. Bet iš ten grįžau į kelią prie bėgių.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_172705.jpg
Views:	1366
Size:	2,34 MB
ID:	2133547

    Geležinkėlio pervaža.

    Click image for larger version  Name:	image_143814.jpg Views:	3 Size:	2,14 MB ID:	2133448
    Vaizdas į kelią atgal į Lietuvos kryptį.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230720_173037.jpg Views:	99 Size:	2,47 MB ID:	2133450
    Beveik čia.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230720_175314.jpg Views:	99 Size:	2,32 MB ID:	2133451
    Zemgalės autobusų stotelė.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230720_172755.jpg Views:	103 Size:	1,75 MB ID:	2133452
    Dar apie 30min. iki autobusų išvažiavimo.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230720_175037.jpg Views:	99 Size:	1,81 MB ID:	2133453
    Autobusas jau atvykė apie 17:50.
    Paskutinis taisė Felin; 2024.05.30, 12:41.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė markc Rodyti pranešimą
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
    Suprantama, kad nelabai į temą, bet važiuoja tiesioginis autobusas iš Vilniaus į Daugpilį. Dar yra Visaginas-Daugpilis autobusas, bet išvažiuoja 7:45 val. ryte, tad į traukinį suspėti neįmanoma. Geresnis variantas Daugpilis-Visaginas, iš Daugpilio 13:30, Visagine 14:40, o tada apie 16:20 traukinys Vilniun.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
    Nuo Turmanto stoties eini taku palei bėgius. Iškart perėjus sieną, Latvijos pusėje, kitoje pusėje bėgių bus susenusi trobelė. Iki jos nuo Zemgalės pusės geležinkelio pylimu šalia bėgiu eina padorus keliukas. Juo už kokių 2 km. prieisi Zemgalę su stoties pastate įrengta bažnyčia. Dar už pusės kilometro tuo pačiu keliu, palei bėgius bus sankryža, šalia jos pamatysi autobuso stotelę. Grafiką gali pasižiūrėti čia:
    https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23

    Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė markc Rodyti pranešimą
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?)
    Šengenas, beveik niekur neužtverta. Pėsčiomis galima kirsti kur nori.

    Komentuoti:


  • markc
    replied
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Judėjimo ten buvo daug. Tolimojo susisiekimo traukiniai Kaliningradas-Leningradas, Kaliningradas-Daugpilis-Maskva, Vilnius-Leningradas, Leningradas-Berlynas, Leningradas-Varšuva, Gardinas-Vitebskas, jei dar kokio nepraleidau. Tada krovininių ir karinių traukinių judėjimas atkarpoje Gardinas-Daugpilis ir toliau link šiaurės. Be to iš Vitebsko ir Polocko traukiniai per tada dar veikusią atšaką Adutiškis-Pabradė.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    net ir sovietmeciu matyt nedaug buvo "judejimo" tarp socialistiniu valstybiu per siena.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
    Klausimas buvo apie sovietmetį, o ne apie dabar.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.
    Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    ...bet realybė tokia, kad tie kaimai turbūt ir išlaiko tokius maršrutus kaip Vilnius-Turmantas.
    Aha, ypač išlaiko sustojimai visokiose Žeimenose ir Pažeimėnese, kur 70% atvejų neįlipa ir neišlipa nė vienas žmogus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
    Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

    Greičio grafikas


    DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
    Labai įdomu būtų pamatyti ir grečiausio reiso greičio grafiką.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
    Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
    Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
    Ok, tada paaiškina, kodėl kažkada anksčiau važiuojant fiksavau didesnį hreitį t.y. siekė 120km/h. Tas buvo kažkurią iš praėjusių vasarų.

    Komentuoti:

Working...
X