Parašė TomasK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Na, 730ML į Turmantą paskutiniais metais gan dažnas svečias. Viskas, kas pasikeitė, tai stabilus grafikas ir pirmos klasės apmokestinimas - iki šiol pirma klase galėdavai važiuoti su trečios klasės bilietu.
-
2025 m. pavasarį žada pratęsti maršrutą Vilnius–Turmantas iki Daugpilio.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...nius-daugpilis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Teisybės dėlei - buvo sugebėta.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.
Komentuoti:
-
Geras reportažas, parodantis ant kiek LG nusivažiavo per paskutinį dešimtmetį ir kiek dėjus yra ant keleivių vežimo. Traukinys važiuoja per pusę Lietuvos 150 km iki kelis šimtus gyventojų turinčio miestelio, bet pratęsti maršruto papildomus tik 20 km iki antro pagal dydį Latvijos miesto nesugebama, nors visa infrastruktūra yra.Parašė Felin Rodyti pranešimą
Pernai taip važiavau iš Vilniaus į Daugpilį. Puikiai veikė ir buvo dar keleivė, kuri ėjo iš Turmanto stoties į Zemgalės autobusų stotelę. Aišku, kad traukinys būtų geresnis, bet atostogaujamas man ne trukdė eiti per sieną (net jei turėjau didelę kuprinę).
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kada LG atsisakys rusiškų traukinių savo parke? Ar toliau tik logo keis ir eglutėmis interjerą puoš?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
spėju, kad atsilaisvinęs traukinys dėl Kaišiadorių – Klaipėdos linijos elektrifikacijos darbų?
Komentuoti:
-
spėju, kad atsilaisvinęs traukinys dėl Kaišiadorių – Klaipėdos linijos elektrifikacijos darbų?Parašė TomasK Rodyti pranešimąŠiek tiek pozityvumo Turmanto kryptimi – nuo sausio 9 d. iki vasaros kartą per savaitę kursuos Pesa 730ML. Įdomu, ar patvorinę prikėlė, ar nuo kažkurio maršruto nuėmė, ir kodėl tik iki vasaros kursuos...
Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ir-ii-klasemis
Komentuoti:
-
Šiek tiek pozityvumo Turmanto kryptimi – nuo sausio 9 d. iki vasaros kartą per savaitę kursuos Pesa 730ML. Įdomu, ar patvorinę prikėlė, ar nuo kažkurio maršruto nuėmė, ir kodėl tik iki vasaros kursuos...
Plačiau – https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ir-ii-klasemis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pernai taip važiavau iš Vilniaus į Daugpilį. Puikiai veikė ir buvo dar keleivė, kuri ėjo iš Turmanto stoties į Zemgalės autobusų stotelę. Aišku, kad traukinys būtų geresnis, bet atostogaujamas man ne trukdė eiti per sieną (net jei turėjau didelę kuprinę).Parašė DKL Rodyti pranešimąNuo Turmanto stoties eini taku palei bėgius. Iškart perėjus sieną, Latvijos pusėje, kitoje pusėje bėgių bus susenusi trobelė. Iki jos nuo Zemgalės pusės geležinkelio pylimu šalia bėgiu eina padorus keliukas. Juo už kokių 2 km. prieisi Zemgalę su stoties pastate įrengta bažnyčia. Dar už pusės kilometro tuo pačiu keliu, palei bėgius bus sankryža, šalia jos pamatysi autobuso stotelę. Grafiką gali pasižiūrėti čia:
https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23
Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.
Išvažiavau 14:35 iš Vilnaus ir atvykau 16:49 į Turmantą.
Iš stoties ėjau truputi į šiaurę.
Čia į dešinę.
Toliau į kairę.
Tiesiai šalia bėgių.
Siena
Vaizdas atgal į Lietuvos kryptį.
Čia reikia pereiti per bėgius. Jau Latvijoje.
Tiesiai.
Zemgalės bažnyčia.
Mažas aplinkėlis į vakarus, nes dar turėjau laiko. Bet iš ten grįžau į kelią prie bėgių.
Geležinkėlio pervaža.
Vaizdas į kelią atgal į Lietuvos kryptį.
Beveik čia.
Zemgalės autobusų stotelė.
Dar apie 30min. iki autobusų išvažiavimo.
Autobusas jau atvykė apie 17:50.Paskutinis taisė Felin; 2024.05.30, 12:41.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Suprantama, kad nelabai į temą, bet važiuoja tiesioginis autobusas iš Vilniaus į Daugpilį. Dar yra Visaginas-Daugpilis autobusas, bet išvažiuoja 7:45 val. ryte, tad į traukinį suspėti neįmanoma. Geresnis variantas Daugpilis-Visaginas, iš Daugpilio 13:30, Visagine 14:40, o tada apie 16:20 traukinys Vilniun.Parašė markc Rodyti pranešimąLabai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
Komentuoti:
-
Nuo Turmanto stoties eini taku palei bėgius. Iškart perėjus sieną, Latvijos pusėje, kitoje pusėje bėgių bus susenusi trobelė. Iki jos nuo Zemgalės pusės geležinkelio pylimu šalia bėgiu eina padorus keliukas. Juo už kokių 2 km. prieisi Zemgalę su stoties pastate įrengta bažnyčia. Dar už pusės kilometro tuo pačiu keliu, palei bėgius bus sankryža, šalia jos pamatysi autobuso stotelę. Grafiką gali pasižiūrėti čia:Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23
Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šengenas, beveik niekur neužtverta. Pėsčiomis galima kirsti kur nori.Parašė markc Rodyti pranešimąLabai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
Komentuoti:
-
Judėjimo ten buvo daug. Tolimojo susisiekimo traukiniai Kaliningradas-Leningradas, Kaliningradas-Daugpilis-Maskva, Vilnius-Leningradas, Leningradas-Berlynas, Leningradas-Varšuva, Gardinas-Vitebskas, jei dar kokio nepraleidau. Tada krovininių ir karinių traukinių judėjimas atkarpoje Gardinas-Daugpilis ir toliau link šiaurės. Be to iš Vitebsko ir Polocko traukiniai per tada dar veikusią atšaką Adutiškis-Pabradė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
net ir sovietmeciu matyt nedaug buvo "judejimo" tarp socialistiniu valstybiu per siena.
Komentuoti:
-
Klausimas buvo apie sovietmetį, o ne apie dabar.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es)
. Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
Komentuoti:
-
Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es)Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.
. Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
Komentuoti:
-
Aha, ypač išlaiko sustojimai visokiose Žeimenose ir Pažeimėnese, kur 70% atvejų neįlipa ir neišlipa nė vienas žmogus.Parašė eigh Rodyti pranešimą...bet realybė tokia, kad tie kaimai turbūt ir išlaiko tokius maršrutus kaip Vilnius-Turmantas.
Komentuoti:
-
Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.Parašė John Rodyti pranešimą
Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
Komentuoti:
-
Labai įdomu būtų pamatyti ir grečiausio reiso greičio grafiką.Parašė John Rodyti pranešimąTeko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Greičio grafikas

DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ok, tada paaiškina, kodėl kažkada anksčiau važiuojant fiksavau didesnį hreitį t.y. siekė 120km/h. Tas buvo kažkurią iš praėjusių vasarų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPrekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: