Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
    Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
    Vilnius-Kaunas važinėja, važinėtų ir Visaginas - Daugpilis ar Visaginas - Pabradė/Švenčionėliai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
    Tik susisiekimas su Visaginu nėra toks paprastas. Visaginas lengviau pasiekiamas tik Ignalinos ir Zarasų rajonų gyventojams ar tiems, kurie gyvena greta kelio nr. 102 ir geležinkelio linijos Vilnius-Daugpilis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
    Ne, Ryga. Nes tai tos pačios valstybės sostinė, o ne svetimos. Būtų bent per pus arčiau - taip, tada Vilniaus trauką būtų. Dabar jos nėra jokios.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.
    Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės. Net tarybiniais laikais nebuvo jokios darbo traukos į Vilnių. Maks. - Švenčionėliai, iš dalies Ignalina. Tai Daugpilis irgi nelabai traukė dirbančiuosius iš tarybinės Lietuvos. Tą rodo 4-5 traukiniai į Daugpilį, kurie turėjo ne priemiestinio, o vietinio statusą. T.y. didesnė kelionės kaina, sustojimai tik stambesnėse stotyse. Latvijoje be Daugpilio buvo tik viena stotelė Kurcume ir tai ne visiems reisams. Gryvoje nebuvo stojama, nors ten pramoninis rajonas...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 16:28.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:

    Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius

    Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Į
    Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
    Na, Daugpilis man irgi įdomus miestas, bet dėl kelių freakų laikyt traukinį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Deutche Welle apie Vilnius - Turmantas maršruto nepratęsimo iki Daugpilio absurdą:
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    To absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
    Kopija iš Keleivių vežimo temos - atminčiai, kaip šis geležinkelio ruožas išgarsėjo Europoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    Tai kad elektrifikacija kol kas nejuda iš vietos, nors šiemet jau turėjo prasidėti. Dar praeis keli metai. DR1A bus nurašyti, RA2 tikriausiai dar greičiau. Ir vėl neliks riedmenų, nes Pesų bus per mažai... O jei rimtai, tai artėja sunkūs laikai ir pervežimai kris, energoresursų ir kitos kainos augs. Kas dotuos keleivių pervežimus? Valstybė turėtų, bet jai tai nerūpi. Štai, tarp Rokiškio ir Panevėžio net autobusų beveik nebeliko. Tiksliau vienas reisas per dieną. Ir dar vienas savaitgaliais... Apie kokius geležinkelius galima kalbėti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
    Kad taip būtų, reikia, kad traukiniai kursuotų bent kelis kartus per dieną. Vienas reisas neaiškiu laiku nieko nekeičia. Tarybiniais laikais buvo 3-4 dyzelinių traukinių reisai Vilnius - Daugpilis ir keletas tolimojo susisiekimo traukinių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?
    Lokomotyvai bus dabar turimi, tik perstatyti į 1435, o keleiviniai traukiniai - tegul operatorius galvoja, o ne LTG.

    Komentuoti:

Working...
X