Parašė markc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
-
Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23
Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė markc Rodyti pranešimąLabai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
Komentuoti:
-
Judėjimo ten buvo daug. Tolimojo susisiekimo traukiniai Kaliningradas-Leningradas, Kaliningradas-Daugpilis-Maskva, Vilnius-Leningradas, Leningradas-Berlynas, Leningradas-Varšuva, Gardinas-Vitebskas, jei dar kokio nepraleidau. Tada krovininių ir karinių traukinių judėjimas atkarpoje Gardinas-Daugpilis ir toliau link šiaurės. Be to iš Vitebsko ir Polocko traukiniai per tada dar veikusią atšaką Adutiškis-Pabradė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
net ir sovietmeciu matyt nedaug buvo "judejimo" tarp socialistiniu valstybiu per siena.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es). Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.. Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą...bet realybė tokia, kad tie kaimai turbūt ir išlaiko tokius maršrutus kaip Vilnius-Turmantas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Greičio grafikas
DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPrekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąDvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
Jei neklystu, dvikelis liko tik iki Bezdonių stoties.
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąPats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias
Greičio grafikas
DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h
Nenorėjau fotkinti žmonių, bet ir šitoje foto matosi, kad iš Visagino važiavo nemažai žmonių. Iš akies ~100 keleivių buvo. Dar Ignalinoje nemažai įlipo. Traukinio užpildymas visai nemažas gavosi.
Tokio DR1 interjero dar nebuvo tekę matyti. Kaip suprantu, čia originalus ~1992-1993 DR1 interjeras, kuris realiai turbūt mažai kuo skiriasi nuo sovietmečio interjerų. Įdomu pasivažinėti senu traukiniu, bet šiaip tiek dėl prasto komforto, tiek dėl paties traukinio keliamo triukšmo salone, važiaviams tokiu traukiniu yra biškiuką gaidiškas, nors ir belenkaip geresnis, nei važiavimas autobusu ar mašina šituo pačiu maršrutu
Kitas DR1, važiuojantis į Turmanto pusę
All in all, labai gerai, kad iš Vilniaus į Visaginą vaikšto po 6 poras traukinių per dieną, bet patys traukiniai yra netinkami tokio ilgio kelionėms.Paskutinis taisė John; 2024.04.07, 23:27.
- 17 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: