Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Parašė markc Rodyti pranešimą
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
    Suprantama, kad nelabai į temą, bet važiuoja tiesioginis autobusas iš Vilniaus į Daugpilį. Dar yra Visaginas-Daugpilis autobusas, bet išvažiuoja 7:45 val. ryte, tad į traukinį suspėti neįmanoma. Geresnis variantas Daugpilis-Visaginas, iš Daugpilio 13:30, Visagine 14:40, o tada apie 16:20 traukinys Vilniun.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.
    Nuo Turmanto stoties eini taku palei bėgius. Iškart perėjus sieną, Latvijos pusėje, kitoje pusėje bėgių bus susenusi trobelė. Iki jos nuo Zemgalės pusės geležinkelio pylimu šalia bėgiu eina padorus keliukas. Juo už kokių 2 km. prieisi Zemgalę su stoties pastate įrengta bažnyčia. Dar už pusės kilometro tuo pačiu keliu, palei bėgius bus sankryža, šalia jos pamatysi autobuso stotelę. Grafiką gali pasižiūrėti čia:
    https://www.1188.lv/en/transport/bus...day/2024-05-23

    Buvau prieš kokius 7-8 metus. Bet nemanau kad kas būtų pasikeitę.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė markc Rodyti pranešimą
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?)
    Šengenas, beveik niekur neužtverta. Pėsčiomis galima kirsti kur nori.

    Komentuoti:


  • markc
    replied
    Labai gaila, kad neatnaujintas traukinys iki Daugpilio. Gal kas pakomentuotų kokios galimybės pereiti sieną pėsčiomis (ar neužtverta?) ir kur Latvijoje arčiausiai galima gauti transportą iki Daugpilio.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Judėjimo ten buvo daug. Tolimojo susisiekimo traukiniai Kaliningradas-Leningradas, Kaliningradas-Daugpilis-Maskva, Vilnius-Leningradas, Leningradas-Berlynas, Leningradas-Varšuva, Gardinas-Vitebskas, jei dar kokio nepraleidau. Tada krovininių ir karinių traukinių judėjimas atkarpoje Gardinas-Daugpilis ir toliau link šiaurės. Be to iš Vitebsko ir Polocko traukiniai per tada dar veikusią atšaką Adutiškis-Pabradė.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    net ir sovietmeciu matyt nedaug buvo "judejimo" tarp socialistiniu valstybiu per siena.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
    Klausimas buvo apie sovietmetį, o ne apie dabar.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.
    Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    ...bet realybė tokia, kad tie kaimai turbūt ir išlaiko tokius maršrutus kaip Vilnius-Turmantas.
    Aha, ypač išlaiko sustojimai visokiose Žeimenose ir Pažeimėnese, kur 70% atvejų neįlipa ir neišlipa nė vienas žmogus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
    Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

    Greičio grafikas


    DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
    Labai įdomu būtų pamatyti ir grečiausio reiso greičio grafiką.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
    Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
    Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
    Ok, tada paaiškina, kodėl kažkada anksčiau važiuojant fiksavau didesnį hreitį t.y. siekė 120km/h. Tas buvo kažkurią iš praėjusių vasarų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
    Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
    Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.
    Nereikia prasilenkinėti kad trukdytų, jeigu priekyje važiuoja, greičiau nevažiuosi. Man regis apie 3-4 per dieną turėtų važiuoti žiūrint į apskaičiuotus ir laisvus pajėgumus bei kiek keleivinių važiuoja, bet tiksliai nepasakysiu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.
    Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
    Sovietmečiu dvikelis buvo iki Dūkšto, antrieji bėgiai nuardyti jau mūsų laikais. Kažkur šioj temoje buvau įdėjęs vlasenko.net žemėlapius su pažymėtu vėžių skaičiumi
    Jei neklystu, dvikelis liko tik iki Bezdonių stoties.
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas.
    Tai, kad nėra dvikelio iki Pabradės, geriausiu atveju yra apsileidimas.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h
    Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.

    Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
    Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

    Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
    Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias
    Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.

    Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

    Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
    Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias


    Greičio grafikas


    DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas




    Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h


    Nenorėjau fotkinti žmonių, bet ir šitoje foto matosi, kad iš Visagino važiavo nemažai žmonių. Iš akies ~100 keleivių buvo. Dar Ignalinoje nemažai įlipo. Traukinio užpildymas visai nemažas gavosi.


    Tokio DR1 interjero dar nebuvo tekę matyti. Kaip suprantu, čia originalus ~1992-1993 DR1 interjeras, kuris realiai turbūt mažai kuo skiriasi nuo sovietmečio interjerų. Įdomu pasivažinėti senu traukiniu, bet šiaip tiek dėl prasto komforto, tiek dėl paties traukinio keliamo triukšmo salone, važiaviams tokiu traukiniu yra biškiuką gaidiškas, nors ir belenkaip geresnis, nei važiavimas autobusu ar mašina šituo pačiu maršrutu


    Kitas DR1, važiuojantis į Turmanto pusę


    All in all, labai gerai, kad iš Vilniaus į Visaginą vaikšto po 6 poras traukinių per dieną, bet patys traukiniai yra netinkami tokio ilgio kelionėms.
    Paskutinis taisė John; 2024.04.07, 23:27.

    Komentuoti:

Working...
X