Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
Komentuoti:
-
Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 16:28.
Komentuoti:
-
Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:
Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius
Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Į
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
Komentuoti:
-
Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąParašė Aleksio Rodyti pranešimąTo absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąElektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTa pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?
Komentuoti:
Komentuoti: