Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei 500 vietinių surado, suras ir dar 100. Blogai ieško.
    Kadangi tenka truputį susidurti su pramone, tai reikia surasti ne papildomą 100, bet papildomus 300. Iš pirmųjų 500 koks 100 išeis, nes reikia dirbti, o iš surastų 300 lieka apie pusę.


    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geriau 600 vietinių ir 0 atvažiuojančių.
    Be abejo. Tik kur kaime rasti 50 inžinierių ir technologų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kartais geriau darbas 500 vietinių ir šimtui atvažiuojančių, nei mokėti bedarbio pašalpas 500 vietinių.
    Jei 500 vietinių surado, suras ir dar 100. Blogai ieško.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Geriau 600 vietinių ir 0 atvažiuojančių.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir tai turi būti verslo problema, o ne valstybės (nesvarbu kokia forma).
    Kartais geriau darbas 500 vietinių ir šimtui atvažiuojančių, nei mokėti bedarbio pašalpas 500 vietinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir tai turi būti verslo problema, o ne valstybės (nesvarbu kokia forma).

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Idėja niekam tikusi. Normali valdžia stengtųsi savo piliečiams sudaryti sąlygas dirbti, o ne užsieniečius vežti.
    Viena pagrindinių problemų planuojant vietą gamyklai - profesionalios ir ne visai profesionalios darbo jėgos kiekis apylinkėje. To neįvertinus, įsiveli į pastovias išlaidas jos vežiojimui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Idėja niekam tikusi. Normali valdžia stengtųsi savo piliečiams sudaryti sąlygas dirbti, o ne užsieniečius vežti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius
    Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

    „Bravo savivaldybei. Sakytume ačiū, jei taip ir nutiktų. Esame Lietuvos pakraštyje, sienos čia pat. Daugpilis būtų galimybė ieškant darbuotojų“, – sakė baldų fabriko „Visagino linija“ vadovas Raimondas Bakšys.

    Ši gamykla – vienas didžiausių darbdavių regione: turinčią 830 darbuotojų baldų gamintoją lenkia tik Ignalinos atominė elektrinė. Tačiau darbo jėgos vietoje trūksta, todėl darbuotojus vežasi iš Zarasų.

    Tokia idėja domina ir Daugpilį. „Susisiekimas geležinkeliu tarp miestų darbo dienomis ir per atostogas paskatintų tiek turistų, tiek ir darbuotojų judėjimą. Tačiau Latvijoje geležinkelio klausimai – valstybinis, o ne savivaldybės klausimas“, – portalui lrytas.lt perdavė Daugpilio savivaldybės atstovė Liga Korsaka.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vieną 2019 balandžio vakarą valanda anksčiau atvykau į Visagino stotį važiuoti link Vilniaus. Kadangi stotyje laukti buvo gan nuobodoka, pasitaikė puiki galimybė susiorganizuoti trumpą kelionę Visaginas-Turmantas-Visaginas.
    Iš Visagino išvykau 17:21, Turmante buvau 17:31 ir turėjau netgi... 22 minutes, kadangi atgalinis (ir, beje, paskutinis) traukinys buvo 17:53.
    Per tas 22 minutes spėjau pasivaikščioti po stoties lyginį kelyną, patekti į Latvijos teritoriją bei padaryti kelias telefonines nuotraukas.

    Įleidžiamasis nelyginis šviesoforas, kuris yra Latvijoje:


    Iš kitos pusės:


    Jau Turmanto stoties teritorijoje, tačiau iki kelyno sudėlioti latviški piketo ženklai:


    Atsisukus atgal link Latvijos taip pat pamačiau latvišką greičio ribojimo ženklą. 100km/h keleiviniams ir 80km/h prekiniams:


    Priartėjus prie iešmyno pradeda matytis Turmanto apendikso kontūrai:


    Būtent tokia kvadratinė forma susitarus su Latvija atiteko mums, tačiau to neužteko, kad įleidžiamasis būtų mūsų teritorijoje (paspaudus - didesnis):


    Ir grįžtant į stotį pasitinka LR ženklas:


    Kiek kažkur teko skaityti, mes už šį gabaliuką latviams atidavėme kažkokį savo žemės gabaliuką, tačiau dabar neatgaminu. Gal kažkas žino?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Turmante su latviais apsikeista teritorijomis dėl geležinkelio.


    maps.lt

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kiek matau pagal street view'ą ir palydovą, dar Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Kybartuose irgi šviesoforai už sienos? Ar ne?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turmanto stotis yra bene vienintelė, kurios įleidžiamasis šviesoforas yra kitoje valstybėje. Taip pat ir sienos riba patraukta, kad iešmas jos nekirstų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turmantas (Turmont). Lenkijos - Latvijos pasienio stotis.
    Apie 1930-1939 m.

    https://fotopolska.eu/foto/1614/1614298.jpg

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Saldutiškyje sutiktas kažkoks veikėjas tvirtino, kad įsigijo stoties pastatą ir planuoja kažką jame veikti. Kol kas dar sena forma

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    O ji tebestovi dar vis

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Abejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.
    Šeštadienį 15:10 traukinys į Turmantą buvo užpildytas ~80%, daug keliaujančių, su dviračiais, kuprinėmis ir t.t. Daugpilio traukiniai irgi turėtų užsipildyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Abejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
    Šiais metais vyraujant baimėms keliauti į tolimas šalis, tokie sąlyginai vietiniai maršrutai kaip tik turėtų sulaukti pagausėjimo.

    Komentuoti:

Working...
X