Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.
„Bravo savivaldybei. Sakytume ačiū, jei taip ir nutiktų. Esame Lietuvos pakraštyje, sienos čia pat. Daugpilis būtų galimybė ieškant darbuotojų“, – sakė baldų fabriko „Visagino linija“ vadovas Raimondas Bakšys.
Ši gamykla – vienas didžiausių darbdavių regione: turinčią 830 darbuotojų baldų gamintoją lenkia tik Ignalinos atominė elektrinė. Tačiau darbo jėgos vietoje trūksta, todėl darbuotojus vežasi iš Zarasų.
Tokia idėja domina ir Daugpilį. „Susisiekimas geležinkeliu tarp miestų darbo dienomis ir per atostogas paskatintų tiek turistų, tiek ir darbuotojų judėjimą. Tačiau Latvijoje geležinkelio klausimai – valstybinis, o ne savivaldybės klausimas“, – portalui lrytas.lt perdavė Daugpilio savivaldybės atstovė Liga Korsaka.
„Bravo savivaldybei. Sakytume ačiū, jei taip ir nutiktų. Esame Lietuvos pakraštyje, sienos čia pat. Daugpilis būtų galimybė ieškant darbuotojų“, – sakė baldų fabriko „Visagino linija“ vadovas Raimondas Bakšys.
Ši gamykla – vienas didžiausių darbdavių regione: turinčią 830 darbuotojų baldų gamintoją lenkia tik Ignalinos atominė elektrinė. Tačiau darbo jėgos vietoje trūksta, todėl darbuotojus vežasi iš Zarasų.
Tokia idėja domina ir Daugpilį. „Susisiekimas geležinkeliu tarp miestų darbo dienomis ir per atostogas paskatintų tiek turistų, tiek ir darbuotojų judėjimą. Tačiau Latvijoje geležinkelio klausimai – valstybinis, o ne savivaldybės klausimas“, – portalui lrytas.lt perdavė Daugpilio savivaldybės atstovė Liga Korsaka.
Komentuoti: