Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nuo akmenukų. Nuo vibracijos stiklai tikrai netrūkinėja, kaip ir nuo šildymo. Jie juk su gumine tarpine sumontuoti.

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
    Tai kad Daugpilyje nėra švieslentės. Ten ta lenta su tvarkaraščiais yra mechaninė. Tekstas surenkamas į lentoje esančias skylutes kaišiojant kažkokias tai "knopkes".
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.14, 16:07.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daugpiliečiai parodė dėmesį traukiniui. Iš tiesų smagu, po tiek metų pertraukos kliūtys nugalėtos

    PS
    O nuo ko tie stiklai trūksta? Šildymo? vibracijos?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as.
    328. Pats buvau nusirašęs modelį nuo tavęs savo pranešime, tik po to pastebėjau, kad tokio numerio LG neturi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pridedu ir aš kelias nuotraukas iš Daugpilio.

    Rytinis 289


    Į Daugpilį atvažiavome sulyg aušra


    Traukinys išvyko atgal į Vilnių lydimas vietinės televizijos, drono, bei kelių fotografų


    Popietinis 328...


    ...kuris iš depo išvažiavo su sudaužytu priekiniu stiklu
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 22:06.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	228,9 kB
ID:	1611483

    Informacinė tvarkaraščio lentelė traukinyje

    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	121,8 kB ID:	1611482

    Dieniniu į Daugavpils važiavo apie 10 keleivių, panašus skaičius ir grįžo iš Daugpilio.

    Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as. Vienintelis labai jau juokingai skambantis dalykas, tai kompiuterinis "Daugpilio" pasakymas - jau taip greit susakomas, kad tiesiog sukelia šypseną ir labai iškrenta iš bendro konkteksto. O Kelionė buvo smagi - Latvijos pusėje žmonės per namų langus ir kiemuose žiūrėjo ir stebėjosi, koks čia traukinys. Matyt pas juos dar praktiškai jokios info nėra išskyrus vieną plakatą stotyje.

    Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
    Paskutinis taisė statyba; 2018.01.13, 19:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kiek radau temoje informacijos, rankiniai iešmai Pabradės stotyje pakeisti 2011 metais. Kodėl to iki šiol nepadarė Švenčionėlių stotyje?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
    Planavo planavo, klijavo lipdukus, o pirmą reisą daro DR1A-298 be jokios latviškai parašytos informacijos, išskyrus priklijuotą tvarkaraštį, taip pat išjungta švieslente - mašinistas pats sako stoteles, o švieslentėse, tiek lauko, tiek vidaus, labai gražiai ir monotoniškai mirksi taškas.

    UPD: Pirmam reise iki Daugpilio yra maždaug 30 keleivių.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 07:07.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė dainaite Rodyti pranešimą
    Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
    Tai bus labai ilga kelione
    Na taip. Aš irgi noriu pavažiuot Vilnius-Ryga, bet ne per Daugpilį.

    Komentuoti:


  • dainaite
    replied
    Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
    Tai bus labai ilga kelione

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių
    Į Rygą per Daugpilį važiuotu tik rail fanai. Jų būna net ne kiekviename traukinyje.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.



    Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.
    Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    SIŪLYMAS

    Kažkiek geresnis variantas minimaliai keičiant dabartinį Vilnius - Turmantas tvarkaraštį.



    Pakeitimai išspręstų ir kitą bėdą - iš Turmanto vėlesnio traukinio, negu 17.53, nėra.
    Reikėtų dabartinį darbo dienomis važiuojantį traukinį pratęsti iki Turmanto, o savaitgaliais - iki Daugpilio. D669 pavėlinti 3 minutėmis ir panaikinti sustojimą Lobiniuose, kad traukiniai kuo mažiau keičiant grafiką galėtų prasilenkti Dūkšte. Pridedu pakeitimus:



    Raudona - dabartiniai prasilenkimai
    Geltona - naujas prasilenkimas
    Bordinė - traukinio pratęsimas
    Žalia - grafiko keitimas
    Violetinė - naikinamas sustojimas

    Ryt pabandysiu ieškoti optimalesnio varianto, gal būt variantas ryte iš Turmanto į Daugpilį nuvaryti tuščią (arba kodėl tuščią, galima padaryti grafiką Turmantas-Daugpilis) traukinį, o vakare, jį varyti nakvoti iš Daugpilio, jei kitoje valstybėje laikyti traukinį yra brangu. Reikia skaičiuoti, kas labiau apsimoka. Pagal idėją, turėtų būti du rytiniai ir du vakariniai traukiniai į abi puses.

    Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienam daug, dviem - normalu. Su mašina pigiau gaunasi, galima grįžti vakare ir nenakvoti. Aš sakau kad daug vien dėl to, kad, pavyzdžiui, mokslininkams keliaujantiems į konferencijas ar kitur ir tiek neduoda. Nors normatyvai yra nustatyti vyriausybės, bet vat kažkodėl mokslininkams yra kiti normatyvai, nustatyti Lietuvos mokslo tarybos. Ir jie 2-4 kartus mažesnis už vyriausybės nustatytus. Žodžiu, lieka tik hosteliai ir pigūs utėlynai. Štai kaip Lietuvoje rūpinamasi mokslu.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.11, 18:59.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.
    Tipo 9 už bilietą tai pigu (36 dviem), o 50 už nakvynę daug?
    su ekonomiška mašina iš Vilniaus į vieną pusę 5 eur... Kam tas traukinys?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daugpilyje yra kur nakvoti už Eur 50-60.
    Manau bus naujas pramogų maršrutas jei bus reklamos. Vairuoti nereikia, Daugpilyje lengva susišnekėti, 2,5 val nėra ilga kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.

    Komentuoti:


  • Gytonsas
    replied
    Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.

    Komentuoti:

Working...
X