Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

    PS
    Trys poros būtų svajonė.
    O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
    Argumentuokite, kodėl vilniečiams labiau apsimoka vykti į Daugpilį su nakvyne, nei daugpliečiams į Vilnių? Daugpilis - mažas miestas, jį apibėgti kokių 7-8 valandų tikrai užtenka. tik reikėtų, kad paskutinis traukinys į Vilnių išvyktų kokią 18h.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
    Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

    Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Oftopic gaunasi, bet kur dabar važinėja tie keli DR1AC ? Ryga-Daugpilis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Lietuvos 630M, o iš latvių DR1AC (modernizuoti). Bet dar kartą kartoju, kad dėl to, jog Latvijoje yra atskirta infrastruktūra, jie turi daugiau problemų ir tartis reikia su daugiau šalių. O šiaip "Pasažieru vilcienis" neturi atliekamų modernizuotų dyzelinių traukinių, reiškiasi, nuims nuo vidinių reisų, kuriuos ir taip apmoka valstybė. Kokia jiems nauda važiuoti į Lietuvą komerciniais pagrindais? O ar valstybė sutiks dotuoti reisus į Vilnių - didelis klausimas. Todėl variantas, kad DR1AC yra tik hipotetinis.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 08:19.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.
    Manau su Ryga eitų barteris, kad dvi poros traukinių per dieną siunčia Vilnius, o dvi poras Ryga. Kokie riedmenys galėtų būti iš abiejų pusių? Iš Lietuvos TEP ir vagonai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
    To maršruto potencialas kaip kokių Vilnius-Šiauliai.
    Užlenktas jis gali būti tik specialiai.

    O sertifikavus Daugpiliui tiks ir Rygai? Kas į Rygą nuo metų vidurio važiuos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.
    įdomu, o kiek laiko ir problemų sukeltų toks dalykas, kaip sertifikacija ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

    PS
    Trys poros būtų svajonė.
    O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, LG dirbs į nuostolį sau, kad visokie Wizzair ar Ryanair turėtų keleivių. Tai tegul šitie buržujai susimoka LG už traukinį. Ryanair iš viso apnaglėjo su bagažu... Dar jiems babkių maža.
    Ta pagyvenusių visaginiečių pora tiesiog kliedi, nes jokio autobuso į Daugpilį nėra. Yra supezęs mikrobas 1 kartą per dieną. Traukinio laipteliai mat per aukšti. Taip gali kalbėti tik tie, kurie niekada nevažinėjo traukiniais Vakaruose. Ten tokių 20-30 metų senumo traukinių dar yra ir laipteliai yra, ir sunkiai rankomis atidaromos (pas mus automatinės arba palydovai atidaro) vagonų durys yra.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.22, 06:50.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Irgi pasivažinėjau šiandien (sekmadienį) iki Daugpilio. Ryte (5:42) pirmyn, po pietų (15:40) atgal. Mano keli pastebėjimai:
    • Iš Vilniaus išvyko apie 15 žmonių, iki Daugpilio važiavo keli;
    • Daugpilyje išlipo ~12 žmonių, kokie 5 buvo iš Visagino;
    • Visaginę ilipo pagyvenusių žmonių pora, kurie išlipdami Daugpilyje sakė, kad daugiau nebevažiuos traukiniu, važiuos su autobusu. Nes nepatogus traukinys ("kaip prie sovietų") ir labai sunku išlipti/įlipti. Ir iš tikrųjų tais siaurais apledėjusiais laiptukais lipant ir jaunam žmogui nesudėtinga koją nusilaužt, nekalbant apie pagyvenusius;
    • Tokio ilgio kelionei (beveik 3 val.) šitie traukiniai visiškai netinka - sėdint ant tų truputį paminkštintų suolų, su 85 laipsnių kampu atlenktu plokščiu atlošu paskausta ne tik nugarą, bet ir visą kūną;
    • Lietuvoje greitis 80-110, Latvijoje 80;
    • Iš Daugpilio po pietų išvyko turbūt arti 50, net kontrolierės stebėjosi kiek daug. Apie 15 išlipo Visagine;
    • Važiuojant atgal Švenčionėliuose traukinys jau buvo pilnas, nuo Pabradės buvo stovinčių;
    • Važiuojant atgal 95% keleivių įlipo/išlipo Turmante, Visagine, Dūkšte, Ignalinoj, Švenčionėliuose, Pabradėje. Tokiuose kaimuose kaip Gerkonys, Lobiniai, Pakretuonė, Žeimena, Pažeimenė, Pailgis, Santaka, Skersabaliai įlipo/išlipo 1-2 keleiviai arba nei vieno. Tokiems sustojimams švaistomas laikas ir pinigai. Jeigu laikyti, kad stabdymas, sustojimas ir greitėjimas užima 3-5 minutes, tai panaikinus tuščius sustojimus galima būtų sutaupyti gerą pusvalandį laiko ir turbūt kokį šimtą kitą litrų dyzelio.
    Bendrai mano manymu maršrutas turi daugiau potencialo nei Kaunas-Bialystok (toks koks dabar yra). Daugpilis yra beveik Šiaulių dydžio miestas. Daugpiliečiai turbūt pagrinde naudojasi Rygos oro uostu, neturi arti patogiai pasiekiamų jokių didesnių normalių miestų. Padarius bent tris traukinių poras per dieną, paleidus normalias Pesas kaip į Šiaulius, gerai pareklamavus maršrutą Daugpilyje su Vilniaus traukos taškais (Oro uostas (Ryanar, Wizzair...), Gariūnai, Akropolis, ir t.t.) būtų galima išvystyti neblogą kryptį.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Traukiniu į Daugpilį: ką pamatyti, kiek kainuoja ir kaip latviai juokiasi iš kovos su alkoholiu

    Vos antrą savaitę iš Vilniaus į Daugpilį atvykstančio traukinio naudą jau spėjo pajusti antro pagal dydį Latvijos miesto žmonės. „Daugiau lietuvių kalbos ir, aišku, daugiau pinigų“, – šypsojosi Daugpilio Rygos gatvėje surengtoje mugėje rūkytų mėsos gaminių prekeivis...
    ...„Jau nupirko tris bilietus, o sakė, kad niekas nevažiuos į Daugpilį“, – ankstyvą rytą stebėjosi Vilniaus geležinkelio stoties kasininkė. Nors vis dėlto traukinys buvo pustuštis, bet Visagine keleivių gerokai padaugėjo...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją
    Nelabai suprantu, kodėl turėtų užlenkti.
    -Sovietskas? Vizos reik. Kas turi vizą ir galvoja alkoholį ar cukrų vežti, suskaičiuos muitinė "kartus per sieną" ir apmokestins. Apibendrinus pabaiga aiški (nebent bevizis pasaulio futbolo čempionato proga ir jis nebeatšaukiamas po čempionato).
    -Baltstogė? Greitis, greitis, greitis. Bet bus dėl RB1 ir RB2 pinigų pagrindimo.

    Jei Latvijos tarnybos leido važiuoti, reiškia nebeuždraus. Laukiam Ryga-Vilnius rudenį.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.16, 18:08.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Atsakymas iš "Ļietuvos Geležinkelių" facebook puslapio administracijos:

    "Laba diena. Traukinys važiuos ne tik iki sausio pabaigos, jis kursuos ir vėliau. Šiuo metu tiesiog dar nėra paskelbti bilietų pardavimai internetu vėlesniems mėnesiams."

    TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Tai kam tada visa šita pakazūcha buvo reikalinga... Kad neva "va kaip stengiamės su latviais santykius gerint"? Pasistengsiu šitą klausimą per navionalinį radiją iškelt, bent jau elementaraus užklausimo forma

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vasariui bilietų į Daugpilį nerodo, tačiau tais pačiais laikais į Turmantą - rodo, reiškia suvesti reisai tik iki Turmanto (prieš naujo tvarkaraščio įvedimą, kuomet nebuvo aišku dėl šio reiso, nebuvo galimybės pirkt tolimesnei nei 12-10 datai tų reisų, kurie buvo planuoti į Daugpilį).
    Taip pat stotelėse klijuotoje informacijoje nurodomas kursavimas tik Sausio mėnesį.

    Komentuoti:

Working...
X