Parašė statyba
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Nuo akmenukų. Nuo vibracijos stiklai tikrai netrūkinėja, kaip ir nuo šildymo. Jie juk su gumine tarpine sumontuoti.
Paskutinis taisė Al1; 2018.01.14, 16:07.
-
Daugpiliečiai parodė dėmesį traukiniui. Iš tiesų smagu, po tiek metų pertraukos kliūtys nugalėtos
PS
O nuo ko tie stiklai trūksta? Šildymo? vibracijos?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąRytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as.
Komentuoti:
-
Pridedu ir aš kelias nuotraukas iš Daugpilio.
Rytinis 289
Į Daugpilį atvažiavome sulyg aušra
Traukinys išvyko atgal į Vilnių lydimas vietinės televizijos, drono, bei kelių fotografų
Popietinis 328...
...kuris iš depo išvažiavo su sudaužytu priekiniu stiklu
Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 22:06.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Informacinė tvarkaraščio lentelė traukinyje
Dieniniu į Daugavpils važiavo apie 10 keleivių, panašus skaičius ir grįžo iš Daugpilio.
Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as. Vienintelis labai jau juokingai skambantis dalykas, tai kompiuterinis "Daugpilio" pasakymas - jau taip greit susakomas, kad tiesiog sukelia šypseną ir labai iškrenta iš bendro konkteksto. O Kelionė buvo smagi - Latvijos pusėje žmonės per namų langus ir kiemuose žiūrėjo ir stebėjosi, koks čia traukinys. Matyt pas juos dar praktiškai jokios info nėra išskyrus vieną plakatą stotyje.
Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...Paskutinis taisė statyba; 2018.01.13, 19:12.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kiek radau temoje informacijos, rankiniai iešmai Pabradės stotyje pakeisti 2011 metais. Kodėl to iki šiol nepadarė Švenčionėlių stotyje?
Komentuoti:
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąAnt Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
UPD: Pirmam reise iki Daugpilio yra maždaug 30 keleivių.Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 07:07.
Komentuoti:
-
Parašė dainaite Rodyti pranešimąHaha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
Tai bus labai ilga kelione
Komentuoti:
-
Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
Tai bus labai ilga kelione
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.
Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.
Komentuoti:
-
Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSIŪLYMAS
Kažkiek geresnis variantas minimaliai keičiant dabartinį Vilnius - Turmantas tvarkaraštį.
Pakeitimai išspręstų ir kitą bėdą - iš Turmanto vėlesnio traukinio, negu 17.53, nėra.
Reikėtų dabartinį darbo dienomis važiuojantį traukinį pratęsti iki Turmanto, o savaitgaliais - iki Daugpilio. D669 pavėlinti 3 minutėmis ir panaikinti sustojimą Lobiniuose, kad traukiniai kuo mažiau keičiant grafiką galėtų prasilenkti Dūkšte. Pridedu pakeitimus:
Raudona - dabartiniai prasilenkimai
Geltona - naujas prasilenkimas
Bordinė - traukinio pratęsimas
Žalia - grafiko keitimas
Violetinė - naikinamas sustojimas
Ryt pabandysiu ieškoti optimalesnio varianto, gal būt variantas ryte iš Turmanto į Daugpilį nuvaryti tuščią (arba kodėl tuščią, galima padaryti grafiką Turmantas-Daugpilis) traukinį, o vakare, jį varyti nakvoti iš Daugpilio, jei kitoje valstybėje laikyti traukinį yra brangu. Reikia skaičiuoti, kas labiau apsimoka. Pagal idėją, turėtų būti du rytiniai ir du vakariniai traukiniai į abi puses.
Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vienam daug, dviem - normalu. Su mašina pigiau gaunasi, galima grįžti vakare ir nenakvoti. Aš sakau kad daug vien dėl to, kad, pavyzdžiui, mokslininkams keliaujantiems į konferencijas ar kitur ir tiek neduoda. Nors normatyvai yra nustatyti vyriausybės, bet vat kažkodėl mokslininkams yra kiti normatyvai, nustatyti Lietuvos mokslo tarybos. Ir jie 2-4 kartus mažesnis už vyriausybės nustatytus. Žodžiu, lieka tik hosteliai ir pigūs utėlynai. Štai kaip Lietuvoje rūpinamasi mokslu.Paskutinis taisė Al1; 2018.01.11, 18:59.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.
su ekonomiška mašina iš Vilniaus į vieną pusę 5 eur... Kam tas traukinys?
Komentuoti:
-
Daugpilyje yra kur nakvoti už Eur 50-60.
Manau bus naujas pramogų maršrutas jei bus reklamos. Vairuoti nereikia, Daugpilyje lengva susišnekėti, 2,5 val nėra ilga kelionės trukmė.
Komentuoti:
-
Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.
Komentuoti:
-
Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?
Komentuoti:
-
prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.
Komentuoti:
-
Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.
Komentuoti:
Komentuoti: