Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Na ten antras pagal dydį miestas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
-tramvajus
-tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.
PS
Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad modifikacija skirsis (tarkim, kito modelio variklį sumontuos) ir sertifikacija nebegalios. Todėl sertifikacija yra vežėjo problema.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).
Ne Lenkija iškišo, o LG užsisakė nesąmonę. Reikėjo imti bent jau 4 vagonų traukinius.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.
Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 17:38.
Komentuoti:
-
Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
Komentuoti:
-
5:42 tinka nebent darbo dienomis, gal kam reiktų darbo reikalais anksti būti Daugpilyje. Savaitgaliais turi būti ne anksčiau kaip 7-8 ryto. Pvz. keltis 4:00 ryto šeimai su vaikais, kad pasivažinėt iki Daugpilio savaitgalį yra nesąmonė.
Komentuoti:
-
Pagal dabartinį grafiką - taip, be nakvynės sudėtinga. bet kad tas ankstyvas išvykimas yra nesąmoningas ir keistinas - tai neabejotina.Parašė digital Rodyti pranešimąElementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar. Vilniečio pajamoms nakvynė Daugpilyje mažiau skausminga nei Daugpilio gyventojo piniginei nakvynė Lietuvos sostinėje.
Taip pat sostinės gyventojai labiau išlėpę (kada reikia keltis, kad 5:42 būti stotyje - 3.30?)?
Komentuoti:
-
Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
Komentuoti:
-
Argumentuokite, kodėl vilniečiams labiau apsimoka vykti į Daugpilį su nakvyne, nei daugpliečiams į Vilnių? Daugpilis - mažas miestas, jį apibėgti kokių 7-8 valandų tikrai užtenka. tik reikėtų, kad paskutinis traukinys į Vilnių išvyktų kokią 18h.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr Pesa gali LDZ ruože važiuoti?
PS
Trys poros būtų svajonė.
O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
Komentuoti:
-
Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
Komentuoti:
-
Iš Lietuvos 630M, o iš latvių DR1AC (modernizuoti). Bet dar kartą kartoju, kad dėl to, jog Latvijoje yra atskirta infrastruktūra, jie turi daugiau problemų ir tartis reikia su daugiau šalių. O šiaip "Pasažieru vilcienis" neturi atliekamų modernizuotų dyzelinių traukinių, reiškiasi, nuims nuo vidinių reisų, kuriuos ir taip apmoka valstybė. Kokia jiems nauda važiuoti į Lietuvą komerciniais pagrindais? O ar valstybė sutiks dotuoti reisus į Vilnių - didelis klausimas. Todėl variantas, kad DR1AC yra tik hipotetinis.Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 09:19.
Komentuoti:
-
Manau su Ryga eitų barteris, kad dvi poros traukinių per dieną siunčia Vilnius, o dvi poras Ryga. Kokie riedmenys galėtų būti iš abiejų pusių? Iš Lietuvos TEP ir vagonai?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.
Komentuoti:
-
To maršruto potencialas kaip kokių Vilnius-Šiauliai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
Užlenktas jis gali būti tik specialiai.
O sertifikavus Daugpiliui tiks ir Rygai? Kas į Rygą nuo metų vidurio važiuos?
Komentuoti:
-
Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
Komentuoti:
-
įdomu, o kiek laiko ir problemų sukeltų toks dalykas, kaip sertifikacija ?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.
Komentuoti:
Komentuoti: