Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    du infrastrutūriniai "stebūklai"
    -tramvajus
    -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
    Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
    Na ten antras pagal dydį miestas.
    Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
    -tramvajus
    -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais

    Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.

    PS
    Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
    Esmė tame, kad modifikacija skirsis (tarkim, kito modelio variklį sumontuos) ir sertifikacija nebegalios. Todėl sertifikacija yra vežėjo problema.

    Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).


    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

    Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?
    Ne Lenkija iškišo, o LG užsisakė nesąmonę. Reikėjo imti bent jau 4 vagonų traukinius.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 17:38.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Man ir 7-8 ryto būtų per anksti.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    5:42 tinka nebent darbo dienomis, gal kam reiktų darbo reikalais anksti būti Daugpilyje. Savaitgaliais turi būti ne anksčiau kaip 7-8 ryto. Pvz. keltis 4:00 ryto šeimai su vaikais, kad pasivažinėt iki Daugpilio savaitgalį yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
    Pagal dabartinį grafiką - taip, be nakvynės sudėtinga. bet kad tas ankstyvas išvykimas yra nesąmoningas ir keistinas - tai neabejotina.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ir dar. Vilniečio pajamoms nakvynė Daugpilyje mažiau skausminga nei Daugpilio gyventojo piniginei nakvynė Lietuvos sostinėje.
    Taip pat sostinės gyventojai labiau išlėpę (kada reikia keltis, kad 5:42 būti stotyje - 3.30?)?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

    PS
    Trys poros būtų svajonė.
    O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
    Argumentuokite, kodėl vilniečiams labiau apsimoka vykti į Daugpilį su nakvyne, nei daugpliečiams į Vilnių? Daugpilis - mažas miestas, jį apibėgti kokių 7-8 valandų tikrai užtenka. tik reikėtų, kad paskutinis traukinys į Vilnių išvyktų kokią 18h.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
    Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

    Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Oftopic gaunasi, bet kur dabar važinėja tie keli DR1AC ? Ryga-Daugpilis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Lietuvos 630M, o iš latvių DR1AC (modernizuoti). Bet dar kartą kartoju, kad dėl to, jog Latvijoje yra atskirta infrastruktūra, jie turi daugiau problemų ir tartis reikia su daugiau šalių. O šiaip "Pasažieru vilcienis" neturi atliekamų modernizuotų dyzelinių traukinių, reiškiasi, nuims nuo vidinių reisų, kuriuos ir taip apmoka valstybė. Kokia jiems nauda važiuoti į Lietuvą komerciniais pagrindais? O ar valstybė sutiks dotuoti reisus į Vilnių - didelis klausimas. Todėl variantas, kad DR1AC yra tik hipotetinis.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 09:19.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.
    Manau su Ryga eitų barteris, kad dvi poros traukinių per dieną siunčia Vilnius, o dvi poras Ryga. Kokie riedmenys galėtų būti iš abiejų pusių? Iš Lietuvos TEP ir vagonai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
    To maršruto potencialas kaip kokių Vilnius-Šiauliai.
    Užlenktas jis gali būti tik specialiai.

    O sertifikavus Daugpiliui tiks ir Rygai? Kas į Rygą nuo metų vidurio važiuos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.
    įdomu, o kiek laiko ir problemų sukeltų toks dalykas, kaip sertifikacija ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.

    Komentuoti:

Working...
X