Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    280-1 283-1 ar šie nebuvo maršrute Kaunas - Kybartai?

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    https://ntts.lt/news-poezd-na-daugav...atvii#comments

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.
    Aišku, tai ne geležinkelių temai, bet tam, spėju, ir bus rekonstruojamas kelias, kad būtų mažiau tranzitinio transporto eismo per Utenos centrą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.

    Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
    Kiek aš esu girdėjęs, ateityje planuojama Utenos aplinkelį rekonstruoti, kad jis atitiktų magistralinio kelio statusą (kaip pvz: A14, A16 ir pan.). Kažin ar tokios kategorijos kelyje gali būti pervaža.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.
    Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.

    Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Skaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).
    Joks PVM finansinėse ataskaitose (balanse ir pelno/nuostolio ataskaitoje) nedalyvauja, išskyrus atvejus kai ne PVM mokėtojas (o LG tikrai PVM mokėtojai) perka iš PVM mokėtojo ir negali pasidaryti pirkimo PVM atskaitos (tai pakankamai reti atvejai).
    Pajamų mokestis??? Jei turite omenyje Gyventojų pajamų mokestį (GPM) - jis priklauso prie darbo užmokesčio sąnaudų. GPM moka ne įmonė, o darbuotojas. Įmonė tik turi prievolę iš priskaičiuoto darbuotojui darbo užmokesčio (kas yra įmonės sąnauda) išskaičiuoti GPM ir pervesti valstybei, t.y. atlieka tarpininko funkciją, o faktinis GPM mokėtojas yra darbuotojas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Dešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.
    208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.
    Bėgiai jau yra, belieka traukinį paleisti Manau, ir esamom sąlygom įmanoma Kaunas-Klaipėda traukiniui pravažiuoti maršrutą per maždaug tris valandas. Bet tai jau kita tema.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.06, 21:28.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.

    Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.
    Yra gi viadukas. Tik bėgių ten jau lyg nebėra. Į Narkūnų pusę.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Kaunas - Klaipėda manau, jau seniai pribrendęs reikalas.
    Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Dešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Kaunas - Klaipėda manau, jau seniai pribrendęs reikalas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    O tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.

    Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Darbo - poilsio režimas labai paprastai: Važiuoja tarkim vienas A - B, po to išlipa, įlipa kitas, važiuoja B - C. Taip ir žmonės iš miestelių darbą gautų, o ne tik tie kurie didmiesčiuose gyvena.
    Taip, bet LG to nedaro. Kitas dalykas, kad tokie keitimaisi galimi būtų tik Kaune, Radviliškyje (Šiauliuose), Klaipėdoje. Kituose miestuose laikyti mašinistų neapsimoka ir neišeina, nes jie neturės normalaus krūvio, o susirgus ar pan. nebus kuo pakeisti, vis tiek reikės iš Vilniaus imti. Dar blogiau, kad LG pavyzdžiui net palydovų Klaipėdoje neturi. Nežinau, kaip dabar, bet kai važinėjo vagonai su lokomotyvu, palydovai iš vilniaus grįždavo atgal iš Klaipėdos tuo pačiu traukiniu, išskyrus vakarinį, kai tekdavo nakvoti Klaipėdoje.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Jau 13 metų mes ES, ir tokia mintis "uždrauskime ES kištis" nėra racionali. Čia yra artima "uždrauskime žiemą snigti". Reikia žaisti pagal ES taisykles. Ten daug išimčių ir landų. Bet tam jas reikia ŽINOTI.

    Bandymas pasiųsti "ES tarptautinių reikalų tvarkyti" irgi nei šioks, nei toks. LG vieną kartą pasimovė. Ar reikia dar?

    Vis tas galvos į sieną daužymas. Užuot paieškojus landų, išimčių. Ne, geriau grubiausiu būdu.
    Ar buvo tokios taisyklės įstojimo į ES metu? Ar jos vėliau atsirado. Anksčiau ES kišdavosi mažiau į vidaus politiką negu dabar. Tik dabar tikrai nieko nebepakeisi, nes Lietuva diktuoti sąlygų negali. Arba gali, bet čia ne geležinkelių reikalas.

    Taip, reikia ieškoti landų, jie beveik visada yra. Tas ir daroma.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jo ir neeikia. Ir man tikrai neaišku, nafig nuolat važinėja du mašinistai. Kitas dalykas, kad tai gali būti susiję su darbo ir poilsio režimu.
    Darbo - poilsio režimas labai paprastai: Važiuoja tarkim vienas A - B, po to išlipa, įlipa kitas, važiuoja B - C. Taip ir žmonės iš miestelių darbą gautų, o ne tik tie kurie didmiesčiuose gyvena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ES taisyklės yra dažnai debiliškos ir visiškai netinkamos tokiai įvairovei, kokia yra ES. Taisyklės priimamos atsižvelgiant visų pirma į pagrindinių ir stambiausių šalių situaciją, o ne mažų šalių ir tuo labiau Rytų Europos, kuri iš esmės daug kuo skiriasi nuo V. Europos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Čia kita tema. Faktas tas kad ES kišasi į įmones vidaus politiką. Tik neagrumentuoja. Arba argumentuoja, gal kas žino argumentus? Geriau ES tvarkytusi tarptautiniais reikalais, tarkim dėl maršruto į Rigą kaip Al1 paminėjo. Galima kitaip: valstybei tegul LG moka didesnius mokesčius iš krovinių, ir lai valstybė iš tų pinigų finansuoja. Tik gaunasi ratais kvadratais.
    Jau 13 metų mes ES, ir tokia mintis "uždrauskime ES kištis" nėra racionali. Čia yra artima "uždrauskime žiemą snigti". Reikia žaisti pagal ES taisykles. Ten daug išimčių ir landų. Bet tam jas reikia ŽINOTI.

    Bandymas pasiųsti "ES tarptautinių reikalų tvarkyti" irgi nei šioks, nei toks. LG vieną kartą pasimovė. Ar reikia dar?

    Vis tas galvos į sieną daužymas. Užuot paieškojus landų, išimčių. Ne, geriau grubiausiu būdu.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.06, 20:34.

    Komentuoti:

Working...
X