Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Geriau VISI traukiniai iki Daugpilio, nei vienas paroje. Kas kad važiuos Daugpilis-Visaginas. Nieko bloga neatsitiks.

    Be to, traukinys jei per trumpas 4 vagonų, gali kabinti 5, 6 ir t.t.

    PS
    Kad mūsų traukiniai nevykę, tai patys mes ir kalti su lenkiškais kledarais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vežimas viduje nenaudingas vežėjams. Tiesiog bus išpirkti bilietai vietiniame susisiekime, o tiems, kas važiuos į užsienį, bilietų neliks. Čia tas pats, kaip Vilnius - Klaipėda traukinyje, kai bilietus išperka daugiausiai iki Šiaulių, o tiems, kam reikia į Klaipėda, jų nebelieka. Kiekvienas trumpą atstumą važiuojantis keleivis yra nenaudingas nei vežėjui, nei keleiviams, kurie važiuoja visą maršrutą ar bent jau didžiąja jo dalį. Kas dėl Jelgava - Ryga ruožo, tai Latvijai tai mažiausiai rūpi. Vienas ar du per parą važiuojantys LG traukiniai neatimtų keleivių iš vietinių traukinių, nes vietiniai kursuoja kas 30-60 min. Be to tarptautinių kaina didesnė, o vietinių keleivių didesnė dalis turi mėnesinius bilietus.
    Lenkijoje tarptautiniai autobusai turi teisę vežti keleivius vietiniais maršrutais. Bent jau Lenkijoje regisruoti vežėjai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 14:59.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
    Tai laikina. Lietuva masiškai perka Lenkijoje. Vis daugiau kelių, vietinės reikšmės išasfaltuojama. Tas pats ir su Latvija. Latviai pas mus perka daiktus, maistą, mes išasfaltavome eilę kelių.
    Deja, VT srityje tai nevyksta. Manau problema - "teisė vežti tik savo šalyje". Vokietijoje, tai gal turėtų prasmės, bet pas mus mažas gyventojų tankis. Labai mažas, tai galėtų leisti vežti taprtautiniams reisams ir užsienio viduje. Pvz. Vilnius Ryga traukinys iš Jelgavos į Rygą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Visus pratęstų iki Daugpilio ir tiek žinių

    Būtų normalus europinis variantas, dėl ko ta ES ir atsirado. kad supaprastinti viską ir supatoginti žmogui.
    Tik tokiu atveju atsirastų Vilniaus oro uosto trauka, taip pat noras aplankyti kaimynus, gal kažkas dirbti pradėtų Vilniuje ar kur pakeliui.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
    Pagal straipsnį, tai rytinis važiuos nuo Vilniaus iki Turmanto dabartinio D662 grafiku, atgalinis - D667. Pagal ankstesnį grafiko projektą buvo rytiniai du, dabar, matyt, pakeitė. Reiktų sulaukti oficialaus tvarkaraščio, o ne projekto.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
    ​​​​​​
    Ryga-Daugpilis-Vilnius yra nesąmonė. Važiuos keli rail fanai, o ne realūs srautai. Deja.

    Aš džiaugčiausi Daugpilis-Radviliškis-Kretinga(Palanga)-Klaipėda. Bet - antras "deja".

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    280-1 283-1 ar šie nebuvo maršrute Kaunas - Kybartai?

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    https://ntts.lt/news-poezd-na-daugav...atvii#comments

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.
    Aišku, tai ne geležinkelių temai, bet tam, spėju, ir bus rekonstruojamas kelias, kad būtų mažiau tranzitinio transporto eismo per Utenos centrą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.

    Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
    Kiek aš esu girdėjęs, ateityje planuojama Utenos aplinkelį rekonstruoti, kad jis atitiktų magistralinio kelio statusą (kaip pvz: A14, A16 ir pan.). Kažin ar tokios kategorijos kelyje gali būti pervaža.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.
    Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.

    Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Skaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).
    Joks PVM finansinėse ataskaitose (balanse ir pelno/nuostolio ataskaitoje) nedalyvauja, išskyrus atvejus kai ne PVM mokėtojas (o LG tikrai PVM mokėtojai) perka iš PVM mokėtojo ir negali pasidaryti pirkimo PVM atskaitos (tai pakankamai reti atvejai).
    Pajamų mokestis??? Jei turite omenyje Gyventojų pajamų mokestį (GPM) - jis priklauso prie darbo užmokesčio sąnaudų. GPM moka ne įmonė, o darbuotojas. Įmonė tik turi prievolę iš priskaičiuoto darbuotojui darbo užmokesčio (kas yra įmonės sąnauda) išskaičiuoti GPM ir pervesti valstybei, t.y. atlieka tarpininko funkciją, o faktinis GPM mokėtojas yra darbuotojas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Dešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.
    208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.
    Bėgiai jau yra, belieka traukinį paleisti Manau, ir esamom sąlygom įmanoma Kaunas-Klaipėda traukiniui pravažiuoti maršrutą per maždaug tris valandas. Bet tai jau kita tema.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.06, 22:28.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.

    Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.
    Yra gi viadukas. Tik bėgių ten jau lyg nebėra. Į Narkūnų pusę.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Kaunas - Klaipėda manau, jau seniai pribrendęs reikalas.
    Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.

    Komentuoti:

Working...
X