Geriau VISI traukiniai iki Daugpilio, nei vienas paroje. Kas kad važiuos Daugpilis-Visaginas. Nieko bloga neatsitiks.
Be to, traukinys jei per trumpas 4 vagonų, gali kabinti 5, 6 ir t.t.
PS
Kad mūsų traukiniai nevykę, tai patys mes ir kalti su lenkiškais kledarais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Vežimas viduje nenaudingas vežėjams. Tiesiog bus išpirkti bilietai vietiniame susisiekime, o tiems, kas važiuos į užsienį, bilietų neliks. Čia tas pats, kaip Vilnius - Klaipėda traukinyje, kai bilietus išperka daugiausiai iki Šiaulių, o tiems, kam reikia į Klaipėda, jų nebelieka. Kiekvienas trumpą atstumą važiuojantis keleivis yra nenaudingas nei vežėjui, nei keleiviams, kurie važiuoja visą maršrutą ar bent jau didžiąja jo dalį. Kas dėl Jelgava - Ryga ruožo, tai Latvijai tai mažiausiai rūpi. Vienas ar du per parą važiuojantys LG traukiniai neatimtų keleivių iš vietinių traukinių, nes vietiniai kursuoja kas 30-60 min. Be to tarptautinių kaina didesnė, o vietinių keleivių didesnė dalis turi mėnesinius bilietus.
Lenkijoje tarptautiniai autobusai turi teisę vežti keleivius vietiniais maršrutais. Bent jau Lenkijoje regisruoti vežėjai.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 14:59.
Komentuoti:
-
Tai laikina. Lietuva masiškai perka Lenkijoje. Vis daugiau kelių, vietinės reikšmės išasfaltuojama. Tas pats ir su Latvija. Latviai pas mus perka daiktus, maistą, mes išasfaltavome eilę kelių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
Deja, VT srityje tai nevyksta. Manau problema - "teisė vežti tik savo šalyje". Vokietijoje, tai gal turėtų prasmės, bet pas mus mažas gyventojų tankis. Labai mažas, tai galėtų leisti vežti taprtautiniams reisams ir užsienio viduje. Pvz. Vilnius Ryga traukinys iš Jelgavos į Rygą.
Komentuoti:
-
Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
Komentuoti:
-
Visus pratęstų iki Daugpilio ir tiek žinių
Būtų normalus europinis variantas, dėl ko ta ES ir atsirado. kad supaprastinti viską ir supatoginti žmogui.
Tik tokiu atveju atsirastų Vilniaus oro uosto trauka, taip pat noras aplankyti kaimynus, gal kažkas dirbti pradėtų Vilniuje ar kur pakeliui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal straipsnį, tai rytinis važiuos nuo Vilniaus iki Turmanto dabartinio D662 grafiku, atgalinis - D667. Pagal ankstesnį grafiko projektą buvo rytiniai du, dabar, matyt, pakeitė. Reiktų sulaukti oficialaus tvarkaraščio, o ne projekto.Parašė lietus Rodyti pranešimąIš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
Komentuoti:
-
Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
Komentuoti:
-
Ryga-Daugpilis-Vilnius yra nesąmonė. Važiuos keli rail fanai, o ne realūs srautai. Deja.Parašė statyba Rodyti pranešimą
Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
Aš džiaugčiausi Daugpilis-Radviliškis-Kretinga(Palanga)-Klaipėda. Bet - antras "deja".
Komentuoti:
-
Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
280-1 283-1 ar šie nebuvo maršrute Kaunas - Kybartai?Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aišku, tai ne geležinkelių temai, bet tam, spėju, ir bus rekonstruojamas kelias, kad būtų mažiau tranzitinio transporto eismo per Utenos centrą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.
Komentuoti:
-
Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.
Komentuoti:
-
Kiek aš esu girdėjęs, ateityje planuojama Utenos aplinkelį rekonstruoti, kad jis atitiktų magistralinio kelio statusą (kaip pvz: A14, A16 ir pan.). Kažin ar tokios kategorijos kelyje gali būti pervaža.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.
Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
Komentuoti:
-
Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.
Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
Komentuoti:
-
Joks PVM finansinėse ataskaitose (balanse ir pelno/nuostolio ataskaitoje) nedalyvauja, išskyrus atvejus kai ne PVM mokėtojas (o LG tikrai PVM mokėtojai) perka iš PVM mokėtojo ir negali pasidaryti pirkimo PVM atskaitos (tai pakankamai reti atvejai).Parašė lietus Rodyti pranešimąSkaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).
Pajamų mokestis??? Jei turite omenyje Gyventojų pajamų mokestį (GPM) - jis priklauso prie darbo užmokesčio sąnaudų. GPM moka ne įmonė, o darbuotojas. Įmonė tik turi prievolę iš priskaičiuoto darbuotojui darbo užmokesčio (kas yra įmonės sąnauda) išskaičiuoti GPM ir pervesti valstybei, t.y. atlieka tarpininko funkciją, o faktinis GPM mokėtojas yra darbuotojas.
Komentuoti:
-
208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.Parašė Petr Rodyti pranešimąDešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.
Bėgiai jau yra, belieka traukinį paleistiParašė Petr Rodyti pranešimą
Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.
Manau, ir esamom sąlygom įmanoma Kaunas-Klaipėda traukiniui pravažiuoti maršrutą per maždaug tris valandas. Bet tai jau kita tema.
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.06, 22:28.
Komentuoti:
-
Yra gi viadukas. Tik bėgių ten jau lyg nebėra. Į Narkūnų pusę.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.
Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKaunas - Klaipėda manau, jau seniai pribrendęs reikalas.
Komentuoti:
Komentuoti: