Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

    PS
    Trys poros būtų svajonė.
    O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, LG dirbs į nuostolį sau, kad visokie Wizzair ar Ryanair turėtų keleivių. Tai tegul šitie buržujai susimoka LG už traukinį. Ryanair iš viso apnaglėjo su bagažu... Dar jiems babkių maža.
    Ta pagyvenusių visaginiečių pora tiesiog kliedi, nes jokio autobuso į Daugpilį nėra. Yra supezęs mikrobas 1 kartą per dieną. Traukinio laipteliai mat per aukšti. Taip gali kalbėti tik tie, kurie niekada nevažinėjo traukiniais Vakaruose. Ten tokių 20-30 metų senumo traukinių dar yra ir laipteliai yra, ir sunkiai rankomis atidaromos (pas mus automatinės arba palydovai atidaro) vagonų durys yra.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.22, 07:50.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Irgi pasivažinėjau šiandien (sekmadienį) iki Daugpilio. Ryte (5:42) pirmyn, po pietų (15:40) atgal. Mano keli pastebėjimai:
    • Iš Vilniaus išvyko apie 15 žmonių, iki Daugpilio važiavo keli;
    • Daugpilyje išlipo ~12 žmonių, kokie 5 buvo iš Visagino;
    • Visaginę ilipo pagyvenusių žmonių pora, kurie išlipdami Daugpilyje sakė, kad daugiau nebevažiuos traukiniu, važiuos su autobusu. Nes nepatogus traukinys ("kaip prie sovietų") ir labai sunku išlipti/įlipti. Ir iš tikrųjų tais siaurais apledėjusiais laiptukais lipant ir jaunam žmogui nesudėtinga koją nusilaužt, nekalbant apie pagyvenusius;
    • Tokio ilgio kelionei (beveik 3 val.) šitie traukiniai visiškai netinka - sėdint ant tų truputį paminkštintų suolų, su 85 laipsnių kampu atlenktu plokščiu atlošu paskausta ne tik nugarą, bet ir visą kūną;
    • Lietuvoje greitis 80-110, Latvijoje 80;
    • Iš Daugpilio po pietų išvyko turbūt arti 50, net kontrolierės stebėjosi kiek daug. Apie 15 išlipo Visagine;
    • Važiuojant atgal Švenčionėliuose traukinys jau buvo pilnas, nuo Pabradės buvo stovinčių;
    • Važiuojant atgal 95% keleivių įlipo/išlipo Turmante, Visagine, Dūkšte, Ignalinoj, Švenčionėliuose, Pabradėje. Tokiuose kaimuose kaip Gerkonys, Lobiniai, Pakretuonė, Žeimena, Pažeimenė, Pailgis, Santaka, Skersabaliai įlipo/išlipo 1-2 keleiviai arba nei vieno. Tokiems sustojimams švaistomas laikas ir pinigai. Jeigu laikyti, kad stabdymas, sustojimas ir greitėjimas užima 3-5 minutes, tai panaikinus tuščius sustojimus galima būtų sutaupyti gerą pusvalandį laiko ir turbūt kokį šimtą kitą litrų dyzelio.
    Bendrai mano manymu maršrutas turi daugiau potencialo nei Kaunas-Bialystok (toks koks dabar yra). Daugpilis yra beveik Šiaulių dydžio miestas. Daugpiliečiai turbūt pagrinde naudojasi Rygos oro uostu, neturi arti patogiai pasiekiamų jokių didesnių normalių miestų. Padarius bent tris traukinių poras per dieną, paleidus normalias Pesas kaip į Šiaulius, gerai pareklamavus maršrutą Daugpilyje su Vilniaus traukos taškais (Oro uostas (Ryanar, Wizzair...), Gariūnai, Akropolis, ir t.t.) būtų galima išvystyti neblogą kryptį.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Traukiniu į Daugpilį: ką pamatyti, kiek kainuoja ir kaip latviai juokiasi iš kovos su alkoholiu

    Vos antrą savaitę iš Vilniaus į Daugpilį atvykstančio traukinio naudą jau spėjo pajusti antro pagal dydį Latvijos miesto žmonės. „Daugiau lietuvių kalbos ir, aišku, daugiau pinigų“, – šypsojosi Daugpilio Rygos gatvėje surengtoje mugėje rūkytų mėsos gaminių prekeivis...
    ...„Jau nupirko tris bilietus, o sakė, kad niekas nevažiuos į Daugpilį“, – ankstyvą rytą stebėjosi Vilniaus geležinkelio stoties kasininkė. Nors vis dėlto traukinys buvo pustuštis, bet Visagine keleivių gerokai padaugėjo...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją
    Nelabai suprantu, kodėl turėtų užlenkti.
    -Sovietskas? Vizos reik. Kas turi vizą ir galvoja alkoholį ar cukrų vežti, suskaičiuos muitinė "kartus per sieną" ir apmokestins. Apibendrinus pabaiga aiški (nebent bevizis pasaulio futbolo čempionato proga ir jis nebeatšaukiamas po čempionato).
    -Baltstogė? Greitis, greitis, greitis. Bet bus dėl RB1 ir RB2 pinigų pagrindimo.

    Jei Latvijos tarnybos leido važiuoti, reiškia nebeuždraus. Laukiam Ryga-Vilnius rudenį.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.16, 19:08.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Atsakymas iš "Ļietuvos Geležinkelių" facebook puslapio administracijos:

    "Laba diena. Traukinys važiuos ne tik iki sausio pabaigos, jis kursuos ir vėliau. Šiuo metu tiesiog dar nėra paskelbti bilietų pardavimai internetu vėlesniems mėnesiams."

    TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Tai kam tada visa šita pakazūcha buvo reikalinga... Kad neva "va kaip stengiamės su latviais santykius gerint"? Pasistengsiu šitą klausimą per navionalinį radiją iškelt, bent jau elementaraus užklausimo forma

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vasariui bilietų į Daugpilį nerodo, tačiau tais pačiais laikais į Turmantą - rodo, reiškia suvesti reisai tik iki Turmanto (prieš naujo tvarkaraščio įvedimą, kuomet nebuvo aišku dėl šio reiso, nebuvo galimybės pirkt tolimesnei nei 12-10 datai tų reisų, kurie buvo planuoti į Daugpilį).
    Taip pat stotelėse klijuotoje informacijoje nurodomas kursavimas tik Sausio mėnesį.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Ir vasariui jau bilietų nerodo...

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    O tokia informacija iš Litrail puslapio - Informacija keleiviams- Tvarkaraščių pakeitimai:
    Informacija apie papildomus traukinius 2018-01-11
    Skiriami papildomi traukiniai:

    Sausio 13, 14, 20, 21, 27, 28 d. skiriami 2 traukiniai maršrutu Vilnius–Daugpilis–Vilnius,
    iš Vilniaus išvyks 5:42 ir 11:45 val., į Daugpilį atvyks 8:29 ir 14:36 val.,
    iš Daugpilio išvyks 8:57 ir 15:41 val., į Vilnių atvyks 11:39 ir 18:24 val.


    Išsamesnės informacijos teiraukitės geležinkelio stotyse arba keleivių informacijos telefono numeriu 8 700 55111.
    Taigi Vilnius - Daugplis važiuoja kaip papildomas traukinys ir tik sausio mėnesį.
    Visiškai pritariu - idiotizmas.


    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Daugpilio maršruto kursavimas numatomas tik sausio mėnesiui.
    Idiotizmas... Kam tokia nesamonė tada reikalinga? Ir iš kur tokia info, jog tik sausiui? Atsakymas "iš tvarkaraščių internete" čia netinka. Traukinyje pakabintame tvarkaraštyje parašyta, jog kai kuriose stotelėse stos tik vasaros laikotarpiu, reiškia važiuot planuoja bent jau iki rudens

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Daugpilio maršruto kursavimas numatomas tik sausio mėnesiui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo akmenukų. Nuo vibracijos stiklai tikrai netrūkinėja, kaip ir nuo šildymo. Jie juk su gumine tarpine sumontuoti.

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
    Tai kad Daugpilyje nėra švieslentės. Ten ta lenta su tvarkaraščiais yra mechaninė. Tekstas surenkamas į lentoje esančias skylutes kaišiojant kažkokias tai "knopkes".
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.14, 17:07.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daugpiliečiai parodė dėmesį traukiniui. Iš tiesų smagu, po tiek metų pertraukos kliūtys nugalėtos

    PS
    O nuo ko tie stiklai trūksta? Šildymo? vibracijos?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as.
    328. Pats buvau nusirašęs modelį nuo tavęs savo pranešime, tik po to pastebėjau, kad tokio numerio LG neturi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pridedu ir aš kelias nuotraukas iš Daugpilio.

    Rytinis 289


    Į Daugpilį atvažiavome sulyg aušra


    Traukinys išvyko atgal į Vilnių lydimas vietinės televizijos, drono, bei kelių fotografų


    Popietinis 328...


    ...kuris iš depo išvažiavo su sudaužytu priekiniu stiklu
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 23:06.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	228,9 kB
ID:	1611483

    Informacinė tvarkaraščio lentelė traukinyje

    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	121,8 kB ID:	1611482

    Dieniniu į Daugavpils važiavo apie 10 keleivių, panašus skaičius ir grįžo iš Daugpilio.

    Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as. Vienintelis labai jau juokingai skambantis dalykas, tai kompiuterinis "Daugpilio" pasakymas - jau taip greit susakomas, kad tiesiog sukelia šypseną ir labai iškrenta iš bendro konkteksto. O Kelionė buvo smagi - Latvijos pusėje žmonės per namų langus ir kiemuose žiūrėjo ir stebėjosi, koks čia traukinys. Matyt pas juos dar praktiškai jokios info nėra išskyrus vieną plakatą stotyje.

    Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
    Paskutinis taisė statyba; 2018.01.13, 20:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kiek radau temoje informacijos, rankiniai iešmai Pabradės stotyje pakeisti 2011 metais. Kodėl to iki šiol nepadarė Švenčionėlių stotyje?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
    Planavo planavo, klijavo lipdukus, o pirmą reisą daro DR1A-298 be jokios latviškai parašytos informacijos, išskyrus priklijuotą tvarkaraštį, taip pat išjungta švieslente - mašinistas pats sako stoteles, o švieslentėse, tiek lauko, tiek vidaus, labai gražiai ir monotoniškai mirksi taškas.

    UPD: Pirmam reise iki Daugpilio yra maždaug 30 keleivių.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 08:07.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė dainaite Rodyti pranešimą
    Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
    Tai bus labai ilga kelione
    Na taip. Aš irgi noriu pavažiuot Vilnius-Ryga, bet ne per Daugpilį.

    Komentuoti:

Working...
X