Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?
PS
Trys poros būtų svajonė.
O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Aha, LG dirbs į nuostolį sau, kad visokie Wizzair ar Ryanair turėtų keleivių. Tai tegul šitie buržujai susimoka LG už traukinį. Ryanair iš viso apnaglėjo su bagažu... Dar jiems babkių maža.
Ta pagyvenusių visaginiečių pora tiesiog kliedi, nes jokio autobuso į Daugpilį nėra. Yra supezęs mikrobas 1 kartą per dieną. Traukinio laipteliai mat per aukšti. Taip gali kalbėti tik tie, kurie niekada nevažinėjo traukiniais Vakaruose. Ten tokių 20-30 metų senumo traukinių dar yra ir laipteliai yra, ir sunkiai rankomis atidaromos (pas mus automatinės arba palydovai atidaro) vagonų durys yra.Paskutinis taisė Al1; 2018.01.22, 07:50.
Komentuoti:
-
Irgi pasivažinėjau šiandien (sekmadienį) iki Daugpilio. Ryte (5:42) pirmyn, po pietų (15:40) atgal. Mano keli pastebėjimai:- Iš Vilniaus išvyko apie 15 žmonių, iki Daugpilio važiavo keli;
- Daugpilyje išlipo ~12 žmonių, kokie 5 buvo iš Visagino;
- Visaginę ilipo pagyvenusių žmonių pora, kurie išlipdami Daugpilyje sakė, kad daugiau nebevažiuos traukiniu, važiuos su autobusu. Nes nepatogus traukinys ("kaip prie sovietų") ir labai sunku išlipti/įlipti. Ir iš tikrųjų tais siaurais apledėjusiais laiptukais lipant ir jaunam žmogui nesudėtinga koją nusilaužt, nekalbant apie pagyvenusius;
- Tokio ilgio kelionei (beveik 3 val.) šitie traukiniai visiškai netinka - sėdint ant tų truputį paminkštintų suolų, su 85 laipsnių kampu atlenktu plokščiu atlošu paskausta ne tik nugarą, bet ir visą kūną;
- Lietuvoje greitis 80-110, Latvijoje 80;
- Iš Daugpilio po pietų išvyko turbūt arti 50, net kontrolierės stebėjosi kiek daug. Apie 15 išlipo Visagine;
- Važiuojant atgal Švenčionėliuose traukinys jau buvo pilnas, nuo Pabradės buvo stovinčių;
- Važiuojant atgal 95% keleivių įlipo/išlipo Turmante, Visagine, Dūkšte, Ignalinoj, Švenčionėliuose, Pabradėje. Tokiuose kaimuose kaip Gerkonys, Lobiniai, Pakretuonė, Žeimena, Pažeimenė, Pailgis, Santaka, Skersabaliai įlipo/išlipo 1-2 keleiviai arba nei vieno. Tokiems sustojimams švaistomas laikas ir pinigai. Jeigu laikyti, kad stabdymas, sustojimas ir greitėjimas užima 3-5 minutes, tai panaikinus tuščius sustojimus galima būtų sutaupyti gerą pusvalandį laiko ir turbūt kokį šimtą kitą litrų dyzelio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Traukiniu į Daugpilį: ką pamatyti, kiek kainuoja ir kaip latviai juokiasi iš kovos su alkoholiu
Vos antrą savaitę iš Vilniaus į Daugpilį atvykstančio traukinio naudą jau spėjo pajusti antro pagal dydį Latvijos miesto žmonės. „Daugiau lietuvių kalbos ir, aišku, daugiau pinigų“, – šypsojosi Daugpilio Rygos gatvėje surengtoje mugėje rūkytų mėsos gaminių prekeivis......„Jau nupirko tris bilietus, o sakė, kad niekas nevažiuos į Daugpilį“, – ankstyvą rytą stebėjosi Vilniaus geležinkelio stoties kasininkė. Nors vis dėlto traukinys buvo pustuštis, bet Visagine keleivių gerokai padaugėjo...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu, kodėl turėtų užlenkti.Parašė statyba Rodyti pranešimą
TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją
-Sovietskas? Vizos reik. Kas turi vizą ir galvoja alkoholį ar cukrų vežti, suskaičiuos muitinė "kartus per sieną" ir apmokestins. Apibendrinus pabaiga aiški (nebent bevizis pasaulio futbolo čempionato proga ir jis nebeatšaukiamas po čempionato).
-Baltstogė? Greitis, greitis, greitis. Bet bus dėl RB1 ir RB2 pinigų pagrindimo.
Jei Latvijos tarnybos leido važiuoti, reiškia nebeuždraus. Laukiam Ryga-Vilnius rudenį.Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.16, 19:08.
Komentuoti:
-
Atsakymas iš "Ļietuvos Geležinkelių" facebook puslapio administracijos:
"Laba diena. Traukinys važiuos ne tik iki sausio pabaigos, jis kursuos ir vėliau. Šiuo metu tiesiog dar nėra paskelbti bilietų pardavimai internetu vėlesniems mėnesiams."
TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kam tada visa šita pakazūcha buvo reikalinga... Kad neva "va kaip stengiamės su latviais santykius gerint"? Pasistengsiu šitą klausimą per navionalinį radiją iškelt, bent jau elementaraus užklausimo forma
Komentuoti:
-
Vasariui bilietų į Daugpilį nerodo, tačiau tais pačiais laikais į Turmantą - rodo, reiškia suvesti reisai tik iki Turmanto (prieš naujo tvarkaraščio įvedimą, kuomet nebuvo aišku dėl šio reiso, nebuvo galimybės pirkt tolimesnei nei 12-10 datai tų reisų, kurie buvo planuoti į Daugpilį).
Taip pat stotelėse klijuotoje informacijoje nurodomas kursavimas tik Sausio mėnesį.
Komentuoti:
-
O tokia informacija iš Litrail puslapio - Informacija keleiviams- Tvarkaraščių pakeitimai:
Informacija apie papildomus traukinius 2018-01-11
Skiriami papildomi traukiniai:
Sausio 13, 14, 20, 21, 27, 28 d. skiriami 2 traukiniai maršrutu Vilnius–Daugpilis–Vilnius,
iš Vilniaus išvyks 5:42 ir 11:45 val., į Daugpilį atvyks 8:29 ir 14:36 val.,
iš Daugpilio išvyks 8:57 ir 15:41 val., į Vilnių atvyks 11:39 ir 18:24 val.
Išsamesnės informacijos teiraukitės geležinkelio stotyse arba keleivių informacijos telefono numeriu 8 700 55111.
Taigi Vilnius - Daugplis važiuoja kaip papildomas traukinys ir tik sausio mėnesį.
Visiškai pritariu - idiotizmas.
Komentuoti:
-
Idiotizmas... Kam tokia nesamonė tada reikalinga? Ir iš kur tokia info, jog tik sausiui? Atsakymas "iš tvarkaraščių internete" čia netinka. Traukinyje pakabintame tvarkaraštyje parašyta, jog kai kuriose stotelėse stos tik vasaros laikotarpiu, reiškia važiuot planuoja bent jau iki rudensParašė Ignalina Rodyti pranešimąDaugpilio maršruto kursavimas numatomas tik sausio mėnesiui.
Komentuoti:
-
Nuo akmenukų. Nuo vibracijos stiklai tikrai netrūkinėja, kaip ir nuo šildymo. Jie juk su gumine tarpine sumontuoti.
Tai kad Daugpilyje nėra švieslentės. Ten ta lenta su tvarkaraščiais yra mechaninė. Tekstas surenkamas į lentoje esančias skylutes kaišiojant kažkokias tai "knopkes".Parašė statyba Rodyti pranešimąBeje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...Paskutinis taisė Al1; 2018.01.14, 17:07.
Komentuoti:
-
Daugpiliečiai parodė dėmesį traukiniui. Iš tiesų smagu, po tiek metų pertraukos kliūtys nugalėtos
PS
O nuo ko tie stiklai trūksta? Šildymo? vibracijos?
Komentuoti:
-
328. Pats buvau nusirašęs modelį nuo tavęs savo pranešime, tik po to pastebėjau, kad tokio numerio LG neturi.Parašė statyba Rodyti pranešimąRytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as.
Komentuoti:
-
Pridedu ir aš kelias nuotraukas iš Daugpilio.
Rytinis 289

Į Daugpilį atvažiavome sulyg aušra

Traukinys išvyko atgal į Vilnių lydimas vietinės televizijos, drono, bei kelių fotografų

Popietinis 328...

...kuris iš depo išvažiavo su sudaužytu priekiniu stiklu
Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 23:06.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Informacinė tvarkaraščio lentelė traukinyje
Dieniniu į Daugavpils važiavo apie 10 keleivių, panašus skaičius ir grįžo iš Daugpilio.
Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as. Vienintelis labai jau juokingai skambantis dalykas, tai kompiuterinis "Daugpilio" pasakymas - jau taip greit susakomas, kad tiesiog sukelia šypseną ir labai iškrenta iš bendro konkteksto. O Kelionė buvo smagi - Latvijos pusėje žmonės per namų langus ir kiemuose žiūrėjo ir stebėjosi, koks čia traukinys. Matyt pas juos dar praktiškai jokios info nėra išskyrus vieną plakatą stotyje.
Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...Paskutinis taisė statyba; 2018.01.13, 20:12.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kiek radau temoje informacijos, rankiniai iešmai Pabradės stotyje pakeisti 2011 metais. Kodėl to iki šiol nepadarė Švenčionėlių stotyje?
Komentuoti:
-
Planavo planavo, klijavo lipdukus, o pirmą reisą daro DR1A-298 be jokios latviškai parašytos informacijos, išskyrus priklijuotą tvarkaraštį, taip pat išjungta švieslente - mašinistas pats sako stoteles, o švieslentėse, tiek lauko, tiek vidaus, labai gražiai ir monotoniškai mirksi taškas.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąAnt Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
UPD: Pirmam reise iki Daugpilio yra maždaug 30 keleivių.Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 08:07.
Komentuoti:
-
Na taip. Aš irgi noriu pavažiuot Vilnius-Ryga, bet ne per Daugpilį.Parašė dainaite Rodyti pranešimąHaha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
Tai bus labai ilga kelione
Komentuoti:
Komentuoti: