O kiek šio geležinkelio buvo dvikelio iki nuardymo? Pirmuose puslapiuose radau, kad dvikelis buvo iki Visagino. Tačiau dabar Visagine nėra stoties, neišlikę jokių šviesoforų, ir nepanašu, kad jie ten kažkada buvo. Latvijos pusėje link Turmanto, pagal pylimą panašu, kad irgi buvo dvikelis. Galbūt dvikelis buvo iki pat Daugpilio?
Taip pat, pasižiūrėjus ortofoto, matosi buvęs(?) sujungimas su Vilniaus aplinkkeliu. Kada jis buvo nuardytas?
O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu
Kada yra vagonų, tada važiuoja, periodiškumo galima ir nepaisyti, kaip planuotojai suplanuoja manevrinį, tada ir važiuoja. Viskas pagal vagonų poreikį )
Trasa pažymėta Pabradės poligono bendrojo plano schemose. Nuo Pabradės stoties iki Pažeimenės stotelės, antrojo kelio vietoje, bus pastatytas privažiuojamasis kelias. Technika po to jau savo eiga per tiltą vyks į poligoną. Tilto sustiprinimas, jei reikalingas, matyt bus ne geležinkelių reikalas, todėl apie tai pranešime ir nekalbama.
Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.
tiesiama bus nuo Pažeimenės st.(51km), jos pervažą teks rekonstruoti
Už 0,25 limono? Pinigų "įsisavinimas". Jei pervažą rekonstruoti, tai ir naują keleivinę platformą reikia statyti. Priešingu atveju nėra jokios prasmės rekonstruoti pervažą, šalia kurios yra keleivinę platforma, būtent toje pusėje, kur buvo antrasis kelias. Ir iš viso naujas kelias neturėtų kirsti pervažos, nes tokiu atveju sąstatas ją užtvertų ir kol neišsikrautų ar nepasikrautų, tol nebūtų galima pravažiuoti per pervažą. Nebent rampa būtų už pervažos, o ne prieš ją (nuo Vilniaus pusės). Bet tokiu atveju būtinai reikėtų naujos keleivinės platformos prieš pervažą ar kitoje geležinkelio kelio pusėje, nei yra dabar.
Trasa pažymėta Pabradės poligono bendrojo plano schemose. Nuo Pabradės stoties iki Pažeimenės stotelės, antrojo kelio vietoje, bus pastatytas privažiuojamasis kelias. Technika po to jau savo eiga per tiltą vyks į poligoną. Tilto sustiprinimas, jei reikalingas, matyt bus ne geležinkelių reikalas, todėl apie tai pranešime ir nekalbama.
O tai kam atšaka, jei nebus tilto? Poligonas gi kitame Žeimenos krante. Tankai upę forsuos? Ten ir taip miškas ir pati Žeimena yra draustinis. Dabar kalba apie limoną, bet suras ir 3.
Na ryte, 5.42 iš Vilniaus manau ir lietuviams tik entuziastams patogus.. Šiap nors važiavau ankstyvą pavasarį, dauguma keleivių į Daugpilį ir atgal važiavo iš Visagino, turbūt nieko keisto..
Esmė tame, kad grįžti į Daugpilį tą pačią dieną nėra kaip. Todėl ir nepopuliarus. Rytinis traukinys iš Daugpilio atvyksta į Vilnių likus kelioms minutėms iki antrojo traukinio išvykimo į Daugpilį. LG maršrutą padarė patenkinamą tik Lietuvos keleiviams, o ne Latvijos. Kitaip ir nelabai be traukinio nakvynės įmanoma, normaliai gautųsi tik tada, jei vienas traukinys būtų latvių, o kitas - mūsų.
Komentuoti: