Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DKL
    replied
    Dabartinė Vilniaus-Daugpilio linija yra viena iš paskutinių sovietiniais metais kapitališkai atnaujintų linijų. Naujas kelias buvo paklotas šalia buvusio kelio su mediniais pabėgiais. Gal būt kam ir įsiminė situacija, kai naujas kelias jau buvo paklotas, o senas dar nenurinktas. Bet kad tai būtų buvę po 2000 - nerealu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė angelswing Rodyti pranešimą
    Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
    Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti.
    Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
    Čia du ar daugiau kelių buvo tik stotyse

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
    Turbūt vienintelė priežastis, kodėl taip ilgai išsilaikė dvikelis nuo Vilniaus iki Dūkšto - Ignalinos AE statyba. Tačiau net ir su statyba ten buvo menki krovinių srautai. Į atominę elektrinę atšaka ėjo / eina ne nuo Pasmalvių (paskui Sniečkus, dabar Visaginas), o nuo Dūkšto.

    Nuo Dūkšto link Daugpilio nebuvo dvikelio. Nebuvo poreikio jį tiesti ir 1980 metais.
    Net marazmais pasižyminti Sovietija paprastai nešvaistydavo pinigų tokiems beprasmiškiems reikalams. Čia, tiesa, priklausė nuo masto. Kai projektas mažas, tai suveikdavo sveikas protas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ačiū už išsamią informaciją.
    Kalbėdamas apie FB informaciją, turėjau omenyje entuziastų grupę, kur buvo pasidalinta info apie dvikelį iki Daugpilio, kuris nurinktas 1995-2000 metų laikotarpyje.
    Nuo Dūkšto link Turmanto pagrindinis kelias iš nelyginės pusės iškart už iešmyno pereina į lyginę, todėl kilo įtarimas, kad link Turmanto irgi buvo dvikelis.
    Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
    Caro laikais, kai geležinkelis buvo dvikelis feisbūko turbūt dar nebuvo.
    Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.


    Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).

    Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
    Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
    1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
    Visas yra dvieklis


    1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
    Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių

    Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf

    II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.

    Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Keista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.
    Sovietmečiu ir lenkų laikais antrų bėgių ten nebuvo.

    Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
    Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
    Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį

    Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
    Lapas N-35-1 Vilnius


    Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto

    https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.
    Keista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotis Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.

    Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
    Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė angelswing Rodyti pranešimą
    Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotis Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.

    Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.

    Komentuoti:


  • angelswing
    replied
    Nu nu nėra stoties o kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG

    Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
    Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti. Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kiek šio geležinkelio buvo dvikelio iki nuardymo? Pirmuose puslapiuose radau, kad dvikelis buvo iki Visagino. Tačiau dabar Visagine nėra stoties, neišlikę jokių šviesoforų, ir nepanašu, kad jie ten kažkada buvo. Latvijos pusėje link Turmanto, pagal pylimą panašu, kad irgi buvo dvikelis. Galbūt dvikelis buvo iki pat Daugpilio?

    Taip pat, pasižiūrėjus ortofoto, matosi buvęs(?) sujungimas su Vilniaus aplinkkeliu. Kada jis buvo nuardytas?

    Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.24, 15:28.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu
    Kada yra vagonų, tada važiuoja, periodiškumo galima ir nepaisyti, kaip planuotojai suplanuoja manevrinį, tada ir važiuoja. Viskas pagal vagonų poreikį )

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važiuoja pagal poreikį. Kas dvi arba tris dienas. Dažniausiai naktį.
    O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Kokiu periodiskumu ir kokiu laiku vaziuoja tas rinktinis butent pro Ignalina arba Svencionelius?
    Važiuoja pagal poreikį. Kas dvi arba tris dienas. Dažniausiai naktį.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važiuoja tik rinktinis. Prekiniai po LV nebevažiuoja.
    Kokiu periodiskumu ir kokiu laiku vaziuoja tas rinktinis butent pro Ignalina arba Svencionelius?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Trasa pažymėta Pabradės poligono bendrojo plano schemose. Nuo Pabradės stoties iki Pažeimenės stotelės, antrojo kelio vietoje, bus pastatytas privažiuojamasis kelias. Technika po to jau savo eiga per tiltą vyks į poligoną. Tilto sustiprinimas, jei reikalingas, matyt bus ne geležinkelių reikalas, todėl apie tai pranešime ir nekalbama.
    Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Sveiki

    Ar vis dar siuo ruozu vyksta perkiniu traukiniu eismas?
    Važiuoja tik rinktinis. Prekiniai po LV nebevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Sveiki

    Ar vis dar siuo ruozu vyksta perkiniu traukiniu eismas?
    Savaitgalį važiavau į Daugpilį tai su vienu prasilenkėm. Tik negaliu atsakyti kurioj tiksliai vietoj - kažkur arčiau Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Sveiki

    Ar vis dar siuo ruozu vyksta perkiniu traukiniu eismas?

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ignalina čia ne prie ko. Tiesiog Radviliškis-Kaišiadorys nespėja praleisti visų traukinių, todėl dalis važiuoja ratu.
    Prisideda kelio darbai, todėl leidžia aplinkeliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    tiesiama bus nuo Pažeimenės st.(51km), jos pervažą teks rekonstruoti
    Už 0,25 limono? Pinigų "įsisavinimas". Jei pervažą rekonstruoti, tai ir naują keleivinę platformą reikia statyti. Priešingu atveju nėra jokios prasmės rekonstruoti pervažą, šalia kurios yra keleivinę platforma, būtent toje pusėje, kur buvo antrasis kelias. Ir iš viso naujas kelias neturėtų kirsti pervažos, nes tokiu atveju sąstatas ją užtvertų ir kol neišsikrautų ar nepasikrautų, tol nebūtų galima pravažiuoti per pervažą. Nebent rampa būtų už pervažos, o ne prieš ją (nuo Vilniaus pusės). Bet tokiu atveju būtinai reikėtų naujos keleivinės platformos prieš pervažą ar kitoje geležinkelio kelio pusėje, nei yra dabar.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.24, 17:32.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Trasa pažymėta Pabradės poligono bendrojo plano schemose. Nuo Pabradės stoties iki Pažeimenės stotelės, antrojo kelio vietoje, bus pastatytas privažiuojamasis kelias. Technika po to jau savo eiga per tiltą vyks į poligoną. Tilto sustiprinimas, jei reikalingas, matyt bus ne geležinkelių reikalas, todėl apie tai pranešime ir nekalbama.

    Komentuoti:

Working...
X