Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.

    Komentuoti:


  • Gytonsas
    replied
    Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O kodėl LG savo maršrutams tik pramoginį pretekstą rašo? Čia hgi ne Ryanair nuskrisk į Turkiją are Kretą. Yra toks jausmas, kad traukiniai tik turistams.
    Be to latviams traukinys visiškai nepritaikytas... Nors potencialūs keleiviai būtent daugpiliečiai, o ne vilniečiai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

    Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...
    LG kelionęs trukmę spaudoje visada trumpina. Taip pat buvo ir su Tilže - į kelionę neįtraukė pasienio patikros, tad iš planuotų 2 valandų laiko mieste liko 20 minučių.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

    Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Nu laikai tai nesąmoningi. Tiek į priekį, tiek atgal yra žiauriai per anskti

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Pagaliau į Daugpilį nuo šeštadienio!

    Bilietai jau galima pirkti internete.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai čia LG foltas - Latvijos geležinkelių inspekcija realiai pričiuožusi - ir reikalauja krūva popierių ir visa kita. Pats susidūriau, taip kad žinau ką sakau.

    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis praėjusią savaitę teigė, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

    Latvija spręs, ar leisti „Lietuvos geležinkeliams“ vežti į Daugpilį

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76602621



    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
    Iš ministro aš supratau "iki kol susitars".
    Jei LG pasikreiptų į premjerą, o Vilniaus meras į Daugpilio merą, -> kolektyviškai nuspaustų Latvijos geležinkelius. Iki Velykų galėtų paleisti.

    Labai gerai, kad į Tvarkaraštį įtraukė. LG galės sakyti "Mes viską padarėme, Latvijos pusė stabdo".

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Manau nereikia sieti šių dalykų.
    Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
    Visiškai sutinku. Iš esmės, žvelgiant iš LG pusės, tai būtų dar vienas nuostolingas maršrutas, bet plius karmos taškai už pakazuchą ir maršrutų portfelį. Visas biznis - kroviniai. Krovinių čia nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš esmės už NT moka tik privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys, aišku, yra išimtys. Valdiškos (įskaitant ir savivaldybių) įstaigos, įmonės, jei NT yra valstybinis, nieko nemoka. Antrinės įmonės irgi tikriausiai nemoka, nes yra valstybinės, o ne privačios, tegul ir netiesiogiai priklauso valstybei.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 15:18.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
    O, tikrai.
    Ačiū už paneigimą.

    O kaip su pastatais?
    Ir kaip su antrinėmis įmonėmis? pvz. VLRD?
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.08, 10:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 09:53.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

    NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
    NT mokesčio nustatytos ribos. Savivaldybė gali toje skalėje makaluoti kaip nori. Pasižiūrėkite į LG plotus Vilniaus mieste, tada ir vidutinę kainą už arą ar kv.m. Greitai būtų galima sutvarkyti LG nenorą eiti į Vilniečio kortelę ar vežti žmones į darbą, Deja, meras per skystas net gatvę pabarstyti (nors visą Grindos valdžia nauja, jo susodinta).

    Tikrai nereikia teistis. Nenori latviai, na nebus kurį laiką. Galima skalambyti šituo pavyzdžiu visur ir visada Pvz. teisme dėl Rengės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

    NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
    Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
    Manau nereikia sieti šių dalykų.
    Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
    LDZ gal ir nusispjauti.
    Bet Daugpilio miestui tai ne

    Šiandien Šiaulių, Mažeikių ar net Vilniaus meras LG direktoriui irgi nieko nereiškia. Bet manau tai ilgai nesitęs. Bus priversti skaitytis. Pvz įpieš NT mokestį

    Komentuoti:

Working...
X