Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Jei tai tiesa, tai gaila jų kvailumo. Turistų atvežtų, o čia ožiuojasi :-D

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Cool. Va kaip susiskalba Baltijos šalys. Vaikų darželis: kaimynas atemė saldainiuką, kokią mums čia šunybę bepadarius. ES vadinasi...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    R.Masiulis: Latvija blokuoja keleivių vežimą į Daugpilį galbūt dėl Rengės

    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

    „Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

    Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
    3 vagonai ne visada, bet užsipildo. Tačiau už Švenčionėlių toliau Turmanto link jau niekada nebūna pilnas traukinys.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taigi jau anksčiau buvo info.
    Однако радоваться пока еще рано. Как пояснили сотрудники ЛЖД, Латвийская железная дорога не спешит с подписанием договора, очевидно, не желая пускать литовский поезд на свой рынок.

    «К сожалению, по этой причине решение вопроса может затянуться до января, хотя представители Литовской железной дороги очень хотели сделать подарок жителям к Рождеству», - сказал А. Думбрава.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied

    Deja, stoties informacijoje paklausus apie Daugpili nuo 12.10d. sulaukiau atsakymo: dar nieko negurdėt... O naujas tvarkaraštis į Turmantą jau dalinamas, kokybė iš telefono:
    ​​​​​​​
    Click image for larger version  Name:	DSC_0108.JPG Views:	1 Size:	133,7 kB ID:	1603195Click image for larger version  Name:	DSC_0109.JPG Views:	1 Size:	149,2 kB ID:	1603196
    Paskutinis taisė statyba; 2017.12.07, 16:00.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
    Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

    Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Geriau VISI traukiniai iki Daugpilio, nei vienas paroje. Kas kad važiuos Daugpilis-Visaginas. Nieko bloga neatsitiks.

    Be to, traukinys jei per trumpas 4 vagonų, gali kabinti 5, 6 ir t.t.

    PS
    Kad mūsų traukiniai nevykę, tai patys mes ir kalti su lenkiškais kledarais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vežimas viduje nenaudingas vežėjams. Tiesiog bus išpirkti bilietai vietiniame susisiekime, o tiems, kas važiuos į užsienį, bilietų neliks. Čia tas pats, kaip Vilnius - Klaipėda traukinyje, kai bilietus išperka daugiausiai iki Šiaulių, o tiems, kam reikia į Klaipėda, jų nebelieka. Kiekvienas trumpą atstumą važiuojantis keleivis yra nenaudingas nei vežėjui, nei keleiviams, kurie važiuoja visą maršrutą ar bent jau didžiąja jo dalį. Kas dėl Jelgava - Ryga ruožo, tai Latvijai tai mažiausiai rūpi. Vienas ar du per parą važiuojantys LG traukiniai neatimtų keleivių iš vietinių traukinių, nes vietiniai kursuoja kas 30-60 min. Be to tarptautinių kaina didesnė, o vietinių keleivių didesnė dalis turi mėnesinius bilietus.
    Lenkijoje tarptautiniai autobusai turi teisę vežti keleivius vietiniais maršrutais. Bent jau Lenkijoje regisruoti vežėjai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 13:59.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
    Tai laikina. Lietuva masiškai perka Lenkijoje. Vis daugiau kelių, vietinės reikšmės išasfaltuojama. Tas pats ir su Latvija. Latviai pas mus perka daiktus, maistą, mes išasfaltavome eilę kelių.
    Deja, VT srityje tai nevyksta. Manau problema - "teisė vežti tik savo šalyje". Vokietijoje, tai gal turėtų prasmės, bet pas mus mažas gyventojų tankis. Labai mažas, tai galėtų leisti vežti taprtautiniams reisams ir užsienio viduje. Pvz. Vilnius Ryga traukinys iš Jelgavos į Rygą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Visus pratęstų iki Daugpilio ir tiek žinių

    Būtų normalus europinis variantas, dėl ko ta ES ir atsirado. kad supaprastinti viską ir supatoginti žmogui.
    Tik tokiu atveju atsirastų Vilniaus oro uosto trauka, taip pat noras aplankyti kaimynus, gal kažkas dirbti pradėtų Vilniuje ar kur pakeliui.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
    Pagal straipsnį, tai rytinis važiuos nuo Vilniaus iki Turmanto dabartinio D662 grafiku, atgalinis - D667. Pagal ankstesnį grafiko projektą buvo rytiniai du, dabar, matyt, pakeitė. Reiktų sulaukti oficialaus tvarkaraščio, o ne projekto.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
    ​​​​​​
    Ryga-Daugpilis-Vilnius yra nesąmonė. Važiuos keli rail fanai, o ne realūs srautai. Deja.

    Aš džiaugčiausi Daugpilis-Radviliškis-Kretinga(Palanga)-Klaipėda. Bet - antras "deja".

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    280-1 283-1 ar šie nebuvo maršrute Kaunas - Kybartai?

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    https://ntts.lt/news-poezd-na-daugav...atvii#comments

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1

    Komentuoti:

Working...
X