Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.
-
Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?
Komentuoti:
-
prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.
Komentuoti:
-
Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.
Komentuoti:
-
O kodėl LG savo maršrutams tik pramoginį pretekstą rašo? Čia hgi ne Ryanair nuskrisk į Turkiją are Kretą. Yra toks jausmas, kad traukiniai tik turistams.
Be to latviams traukinys visiškai nepritaikytas... Nors potencialūs keleiviai būtent daugpiliečiai, o ne vilniečiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąhttps://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH
Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...
Komentuoti:
-
https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH
Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...
Komentuoti:
-
Nu laikai tai nesąmoningi. Tiek į priekį, tiek atgal yra žiauriai per anskti
Komentuoti:
-
-
Šiaip tai čia LG foltas - Latvijos geležinkelių inspekcija realiai pričiuožusi - ir reikalauja krūva popierių ir visa kita. Pats susidūriau, taip kad žinau ką sakau.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis praėjusią savaitę teigė, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.
Latvija spręs, ar leisti „Lietuvos geležinkeliams“ vežti į Daugpilį
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76602621
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
Jei LG pasikreiptų į premjerą, o Vilniaus meras į Daugpilio merą, -> kolektyviškai nuspaustų Latvijos geležinkelius. Iki Velykų galėtų paleisti.
Labai gerai, kad į Tvarkaraštį įtraukė. LG galės sakyti "Mes viską padarėme, Latvijos pusė stabdo".
Komentuoti:
-
Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Manau nereikia sieti šių dalykų.
Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
Komentuoti:
-
Iš esmės už NT moka tik privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys, aišku, yra išimtys. Valdiškos (įskaitant ir savivaldybių) įstaigos, įmonės, jei NT yra valstybinis, nieko nemoka. Antrinės įmonės irgi tikriausiai nemoka, nes yra valstybinės, o ne privačios, tegul ir netiesiogiai priklauso valstybei.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 15:18.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
Ačiū už paneigimą.
O kaip su pastatais?
Ir kaip su antrinėmis įmonėmis? pvz. VLRD?Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.08, 10:46.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.
NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
Tikrai nereikia teistis. Nenori latviai, na nebus kurį laiką. Galima skalambyti šituo pavyzdžiu visur ir visadaPvz. teisme dėl Rengės.
Komentuoti:
-
Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.
NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
Bet Daugpilio miestui tai ne
Šiandien Šiaulių, Mažeikių ar net Vilniaus meras LG direktoriui irgi nieko nereiškia. Bet manau tai ilgai nesitęs. Bus priversti skaitytis. Pvz įpieš NT mokestį
Komentuoti:
Komentuoti: