Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dainaite
    replied
    Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
    Tai bus labai ilga kelione

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių
    Į Rygą per Daugpilį važiuotu tik rail fanai. Jų būna net ne kiekviename traukinyje.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.



    Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.
    Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    SIŪLYMAS

    Kažkiek geresnis variantas minimaliai keičiant dabartinį Vilnius - Turmantas tvarkaraštį.



    Pakeitimai išspręstų ir kitą bėdą - iš Turmanto vėlesnio traukinio, negu 17.53, nėra.
    Reikėtų dabartinį darbo dienomis važiuojantį traukinį pratęsti iki Turmanto, o savaitgaliais - iki Daugpilio. D669 pavėlinti 3 minutėmis ir panaikinti sustojimą Lobiniuose, kad traukiniai kuo mažiau keičiant grafiką galėtų prasilenkti Dūkšte. Pridedu pakeitimus:



    Raudona - dabartiniai prasilenkimai
    Geltona - naujas prasilenkimas
    Bordinė - traukinio pratęsimas
    Žalia - grafiko keitimas
    Violetinė - naikinamas sustojimas

    Ryt pabandysiu ieškoti optimalesnio varianto, gal būt variantas ryte iš Turmanto į Daugpilį nuvaryti tuščią (arba kodėl tuščią, galima padaryti grafiką Turmantas-Daugpilis) traukinį, o vakare, jį varyti nakvoti iš Daugpilio, jei kitoje valstybėje laikyti traukinį yra brangu. Reikia skaičiuoti, kas labiau apsimoka. Pagal idėją, turėtų būti du rytiniai ir du vakariniai traukiniai į abi puses.

    Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienam daug, dviem - normalu. Su mašina pigiau gaunasi, galima grįžti vakare ir nenakvoti. Aš sakau kad daug vien dėl to, kad, pavyzdžiui, mokslininkams keliaujantiems į konferencijas ar kitur ir tiek neduoda. Nors normatyvai yra nustatyti vyriausybės, bet vat kažkodėl mokslininkams yra kiti normatyvai, nustatyti Lietuvos mokslo tarybos. Ir jie 2-4 kartus mažesnis už vyriausybės nustatytus. Žodžiu, lieka tik hosteliai ir pigūs utėlynai. Štai kaip Lietuvoje rūpinamasi mokslu.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.11, 19:59.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.
    Tipo 9 už bilietą tai pigu (36 dviem), o 50 už nakvynę daug?
    su ekonomiška mašina iš Vilniaus į vieną pusę 5 eur... Kam tas traukinys?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daugpilyje yra kur nakvoti už Eur 50-60.
    Manau bus naujas pramogų maršrutas jei bus reklamos. Vairuoti nereikia, Daugpilyje lengva susišnekėti, 2,5 val nėra ilga kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.

    Komentuoti:


  • Gytonsas
    replied
    Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O kodėl LG savo maršrutams tik pramoginį pretekstą rašo? Čia hgi ne Ryanair nuskrisk į Turkiją are Kretą. Yra toks jausmas, kad traukiniai tik turistams.
    Be to latviams traukinys visiškai nepritaikytas... Nors potencialūs keleiviai būtent daugpiliečiai, o ne vilniečiai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

    Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...
    LG kelionęs trukmę spaudoje visada trumpina. Taip pat buvo ir su Tilže - į kelionę neįtraukė pasienio patikros, tad iš planuotų 2 valandų laiko mieste liko 20 minučių.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

    Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Nu laikai tai nesąmoningi. Tiek į priekį, tiek atgal yra žiauriai per anskti

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Pagaliau į Daugpilį nuo šeštadienio!

    Bilietai jau galima pirkti internete.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai čia LG foltas - Latvijos geležinkelių inspekcija realiai pričiuožusi - ir reikalauja krūva popierių ir visa kita. Pats susidūriau, taip kad žinau ką sakau.

    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis praėjusią savaitę teigė, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

    Latvija spręs, ar leisti „Lietuvos geležinkeliams“ vežti į Daugpilį

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76602621



    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
    Iš ministro aš supratau "iki kol susitars".
    Jei LG pasikreiptų į premjerą, o Vilniaus meras į Daugpilio merą, -> kolektyviškai nuspaustų Latvijos geležinkelius. Iki Velykų galėtų paleisti.

    Labai gerai, kad į Tvarkaraštį įtraukė. LG galės sakyti "Mes viską padarėme, Latvijos pusė stabdo".

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?

    Komentuoti:

Working...
X