Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Cool. Va kaip susiskalba Baltijos šalys. Vaikų darželis: kaimynas atemė saldainiuką, kokią mums čia šunybę bepadarius. ES vadinasi...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
R.Masiulis: Latvija blokuoja keleivių vežimą į Daugpilį galbūt dėl Rengės
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.
„Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis...
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo
Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
Komentuoti:
-
Taigi jau anksčiau buvo info.
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąОднако радоваться пока еще рано. Как пояснили сотрудники ЛЖД, Латвийская железная дорога не спешит с подписанием договора, очевидно, не желая пускать литовский поезд на свой рынок.
«К сожалению, по этой причине решение вопроса может затянуться до января, хотя представители Литовской железной дороги очень хотели сделать подарок жителям к Рождеству», - сказал А. Думбрава.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
Komentuoti:
-
Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
Komentuoti:
-
Geriau VISI traukiniai iki Daugpilio, nei vienas paroje. Kas kad važiuos Daugpilis-Visaginas. Nieko bloga neatsitiks.
Be to, traukinys jei per trumpas 4 vagonų, gali kabinti 5, 6 ir t.t.
PS
Kad mūsų traukiniai nevykę, tai patys mes ir kalti su lenkiškais kledarais.
Komentuoti:
-
Vežimas viduje nenaudingas vežėjams. Tiesiog bus išpirkti bilietai vietiniame susisiekime, o tiems, kas važiuos į užsienį, bilietų neliks. Čia tas pats, kaip Vilnius - Klaipėda traukinyje, kai bilietus išperka daugiausiai iki Šiaulių, o tiems, kam reikia į Klaipėda, jų nebelieka. Kiekvienas trumpą atstumą važiuojantis keleivis yra nenaudingas nei vežėjui, nei keleiviams, kurie važiuoja visą maršrutą ar bent jau didžiąja jo dalį. Kas dėl Jelgava - Ryga ruožo, tai Latvijai tai mažiausiai rūpi. Vienas ar du per parą važiuojantys LG traukiniai neatimtų keleivių iš vietinių traukinių, nes vietiniai kursuoja kas 30-60 min. Be to tarptautinių kaina didesnė, o vietinių keleivių didesnė dalis turi mėnesinius bilietus.
Lenkijoje tarptautiniai autobusai turi teisę vežti keleivius vietiniais maršrutais. Bent jau Lenkijoje regisruoti vežėjai.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 13:59.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
Deja, VT srityje tai nevyksta. Manau problema - "teisė vežti tik savo šalyje". Vokietijoje, tai gal turėtų prasmės, bet pas mus mažas gyventojų tankis. Labai mažas, tai galėtų leisti vežti taprtautiniams reisams ir užsienio viduje. Pvz. Vilnius Ryga traukinys iš Jelgavos į Rygą.
Komentuoti:
-
Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
Komentuoti:
-
Visus pratęstų iki Daugpilio ir tiek žinių
Būtų normalus europinis variantas, dėl ko ta ES ir atsirado. kad supaprastinti viską ir supatoginti žmogui.
Tik tokiu atveju atsirastų Vilniaus oro uosto trauka, taip pat noras aplankyti kaimynus, gal kažkas dirbti pradėtų Vilniuje ar kur pakeliui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąIš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
Komentuoti:
-
Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
Aš džiaugčiausi Daugpilis-Radviliškis-Kretinga(Palanga)-Klaipėda. Bet - antras "deja".
Komentuoti:
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: